🔗 Ramin Fallah (@ramaeenn)
باید عرض کنم در همین چند ساعت شکاف در ساختار
رژیم جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است
از آنجا که اکثریت متوجه وضعیت رژیم نیستند
باید عرض کنم؛ این شکاف و وضعیت آشوبناک
رژیم را مدیون رهبری پادشاه رضا پهلوی هستیم.
این را به همه بفهمانید با تشکر
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔗 Ramin Fallah (@ramaeenn)
خواستم یادآوری کنم که پادشاه رضا پهلوی صاحب جریان براندازی و اولین برانداز است، همه ما بعدا به ایشان پیوستیم. این را به همه بفهمانید با تشکر.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@C_B_SHAHZADEH
باید عرض کنم در همین چند ساعت شکاف در ساختار
رژیم جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است
از آنجا که اکثریت متوجه وضعیت رژیم نیستند
باید عرض کنم؛ این شکاف و وضعیت آشوبناک
رژیم را مدیون رهبری پادشاه رضا پهلوی هستیم.
این را به همه بفهمانید با تشکر
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔗 Ramin Fallah (@ramaeenn)
خواستم یادآوری کنم که پادشاه رضا پهلوی صاحب جریان براندازی و اولین برانداز است، همه ما بعدا به ایشان پیوستیم. این را به همه بفهمانید با تشکر.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@C_B_SHAHZADEH
👍229❤52👌7❤🔥3😐2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امير عباس رضابخش: اقا ما اگه رفتيم ، امروز چندمه؟ ۱۹ دی جمعه. رفتیم دیگه برنگشتیم، جون ناموستون عقب نکشید.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥214😢46👌23❤15🫡7🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وزیر دفاع اسرائیل، یسرائیل کاتز:
فرماندهان و جنگجویان ارتش اسرائیل از حمایت کامل نخستوزیر، از سوی خودم و از سوی ارتش اسرائیل برخوردارند و آزادی عمل کامل برای اقدام با عزم راسخ برای دفع هرگونه تهدید در جنوب لبنان، در نوار غزه و هر کجا که برای محافظت از دولت اسرائیل لازم باشد، دارند.
ارتش اسرائیل در منطقه امنیتی در لبنان باقی خواهد ماند تا از جوامع شمالی محافظت کند، تهدیدات را خنثی کند و زیرساختهای تروریستی را در میدان، زیر و بالای زمین نابود کند.
@C_B_SHAHZADEH
فرماندهان و جنگجویان ارتش اسرائیل از حمایت کامل نخستوزیر، از سوی خودم و از سوی ارتش اسرائیل برخوردارند و آزادی عمل کامل برای اقدام با عزم راسخ برای دفع هرگونه تهدید در جنوب لبنان، در نوار غزه و هر کجا که برای محافظت از دولت اسرائیل لازم باشد، دارند.
ارتش اسرائیل در منطقه امنیتی در لبنان باقی خواهد ماند تا از جوامع شمالی محافظت کند، تهدیدات را خنثی کند و زیرساختهای تروریستی را در میدان، زیر و بالای زمین نابود کند.
@C_B_SHAHZADEH
👍154❤21❤🔥9👏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴لرتش اسرائیل در ۱.۵ کیلومتری شهر نبطیه
حضور تانک های اسرائیلی در روستای کفر رمان در فاصله ۱.۵ کیلومتری نبطیه در جنوب لبنان.
@C_B_SHAHZADEH
حضور تانک های اسرائیلی در روستای کفر رمان در فاصله ۱.۵ کیلومتری نبطیه در جنوب لبنان.
@C_B_SHAHZADEH
👌140👏28❤🔥8👍6❤5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نوميدى بسى اميد است
پايان شب سيه سپيد است
كليد نجات بيژن شاهنامه از چاه تباهى دشمن ، رستم است ،هرگز اميد را از دست ندهيم ،راز رهايى در تلاش است نه درچاه سياه دشمن اسير ماندن ،پرچم شير و خورشيدتان افراشته باد
ناجى ملت ما در راه است…
نور با پرتو خود
ميشكند ظلمت را…
#اردوان_مفید
@C_B_SHAHZADEH
پايان شب سيه سپيد است
كليد نجات بيژن شاهنامه از چاه تباهى دشمن ، رستم است ،هرگز اميد را از دست ندهيم ،راز رهايى در تلاش است نه درچاه سياه دشمن اسير ماندن ،پرچم شير و خورشيدتان افراشته باد
ناجى ملت ما در راه است…
نور با پرتو خود
ميشكند ظلمت را…
#اردوان_مفید
@C_B_SHAHZADEH
💯148❤25❤🔥4👍4🙏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گزارشگر بلژیک قبل از شروع بازی فوتبال جمهوری اسلامی و بلژیک:
«سرود این تیم فوتبال هو میشود و حقش هم همین است، چون این سرود ملیِ یک مشت افراطی است که آنجا حکومت میکنند»
@C_B_SHAHZADEH
«سرود این تیم فوتبال هو میشود و حقش هم همین است، چون این سرود ملیِ یک مشت افراطی است که آنجا حکومت میکنند»
@C_B_SHAHZADEH
👍237👌24💯14👏8❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زنده یاد استاد مانوک خدابخشیان در سال ۱۳۹۸:
اگه یه روز حس کردید ترامپ عقب کشیده و با خودتون گفتید از موشک های ایران ترسیده؛ دوباره و دوباره برید تاریخ رو بخونید و ببینید آمریکا چطوری حکومت ها رو سرنگون کرده. ترامپ نمیخواد خرج کنه و میخواد یه ائتلاف درست کنه تا اونا هزینه رو بدن. دونالد خیلی زبله.
@C_B_SHAHZADEH
اگه یه روز حس کردید ترامپ عقب کشیده و با خودتون گفتید از موشک های ایران ترسیده؛ دوباره و دوباره برید تاریخ رو بخونید و ببینید آمریکا چطوری حکومت ها رو سرنگون کرده. ترامپ نمیخواد خرج کنه و میخواد یه ائتلاف درست کنه تا اونا هزینه رو بدن. دونالد خیلی زبله.
@C_B_SHAHZADEH
👍167❤22💯11🙏2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیانت بزرگ جیمی کارتر به ایران و مردم ایران در سال ۱۳۵۷ از این لحظه آغاز شده است.
🔗 انسان ناشناس (@_HumanUnknown_)
@C_B_SHAHZADEH
🔗 انسان ناشناس (@_HumanUnknown_)
@C_B_SHAHZADEH
👍96🤬81❤4😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴جیدی ونس درباره ایران:
چیزی که برایم کمی خندهدار بود این است که بعد از آن جلسه اولیه، یک طوفان خبری در شبکههای اجتماعی به راه افتاد که همه میگفتند ایرانیها خواهند رفت، و بعد ما تقریباً به مدت ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم.
پس فقط میخواهم به رسانهها توصیه کنم که کمی به آنچه از شبکههای اجتماعی ایرانیها میبینید، بدبین باشند.
آنها ممکن است مذاکرهکنندگان گیجکنندهای باشند، اما ما احساس میکنیم که در حال پیشرفت هستیم
@C_B_SHAHZADEH
چیزی که برایم کمی خندهدار بود این است که بعد از آن جلسه اولیه، یک طوفان خبری در شبکههای اجتماعی به راه افتاد که همه میگفتند ایرانیها خواهند رفت، و بعد ما تقریباً به مدت ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم.
پس فقط میخواهم به رسانهها توصیه کنم که کمی به آنچه از شبکههای اجتماعی ایرانیها میبینید، بدبین باشند.
آنها ممکن است مذاکرهکنندگان گیجکنندهای باشند، اما ما احساس میکنیم که در حال پیشرفت هستیم
@C_B_SHAHZADEH
❤67🤬42👍20😐11
🇮🇱🇱🇧 یک مقام ارشد اسرائیلی به کانال ۱۴ درباره لبنان:
امشب دوباره با ارتش اطمینان حاصل خواهیم کرد که دستورالعملهای کابینه برای هر مبارز روشن شده است: مجاز است هر تروریستی که در منطقه زرد شناسایی شده است و علیه هر تهدید واضح حتی فراتر از آن، ضربه بزند.
@C_B_SHAHZADEH
امشب دوباره با ارتش اطمینان حاصل خواهیم کرد که دستورالعملهای کابینه برای هر مبارز روشن شده است: مجاز است هر تروریستی که در منطقه زرد شناسایی شده است و علیه هر تهدید واضح حتی فراتر از آن، ضربه بزند.
@C_B_SHAHZADEH
👍133👏17❤🔥9
🔴 ساخت پایگاه موشکی جدید
🔸جمهوری اسلامی در حال ساخت یک پایگاه موشکی شامل شش ورودی زیرزمینی است. یکی از دلایل احداث ورودیهای بیشتر، قرارگیری این پایگاه در ناحیهای استراتژیک از ایران میباشد
🔸 بخشی از فرایند ساخت این پایگاه پس از جنگ 12 روزه صورت گرفته است، همچنین برخی از سازههای روزمینی این پایگاه در دو جنگ اخیر هدف قرار گرفتهاند
@C_B_SHAHZADEH
🔸جمهوری اسلامی در حال ساخت یک پایگاه موشکی شامل شش ورودی زیرزمینی است. یکی از دلایل احداث ورودیهای بیشتر، قرارگیری این پایگاه در ناحیهای استراتژیک از ایران میباشد
🔸 بخشی از فرایند ساخت این پایگاه پس از جنگ 12 روزه صورت گرفته است، همچنین برخی از سازههای روزمینی این پایگاه در دو جنگ اخیر هدف قرار گرفتهاند
@C_B_SHAHZADEH
🤬145❤9😐5👌3🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚠️🔴 ثبت جنایت
جاویدنام ناشناس در بلوار وکیل آباد #مشهد
گله کفتاران رژیم تنها گیرش آوردن ، دورش حلقه زدن و با شات گان از فاصله نیم متری به آلت تناسلی اش شلیک کردند، بالا سرش ایستادند تا تسلیم مرگ شود، دلاوری که تنها سلا…
🔗 آرماگدون (@@jacob15759299)
@C_B_SHAHZADEH
جاویدنام ناشناس در بلوار وکیل آباد #مشهد
گله کفتاران رژیم تنها گیرش آوردن ، دورش حلقه زدن و با شات گان از فاصله نیم متری به آلت تناسلی اش شلیک کردند، بالا سرش ایستادند تا تسلیم مرگ شود، دلاوری که تنها سلا…
🔗 آرماگدون (@@jacob15759299)
@C_B_SHAHZADEH
😢351🤬82❤🔥17❤9🫡9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنها دلیل چنین پدیده ای اینه که قشر جوون ایرانی هیچوقت محیطی برای اشنایی و معاشرت نداشته
نه کلابی ، نه باری نه باشگاه مختلطی
در نتیجه میلش برای معاشرت یا به صورت دور دور به خیابون سرازیر میشه یا این شکلی میشه
که اینا همش بخاطر جمهوری اسلامی مادرجنده س
که البته از یه نظر بد نشد به کلیه مرز و حدودهای قشر مذهبی جامعه ریده شد
اونا مدت ها به حریم ما تجاوز میکردن
حالا حریم خودشون پاره پاره شده
neda borhanfard
@C_B_SHAHZADEH
نه کلابی ، نه باری نه باشگاه مختلطی
در نتیجه میلش برای معاشرت یا به صورت دور دور به خیابون سرازیر میشه یا این شکلی میشه
که اینا همش بخاطر جمهوری اسلامی مادرجنده س
که البته از یه نظر بد نشد به کلیه مرز و حدودهای قشر مذهبی جامعه ریده شد
اونا مدت ها به حریم ما تجاوز میکردن
حالا حریم خودشون پاره پاره شده
neda borhanfard
@C_B_SHAHZADEH
😐86👍53🤬9❤5💯4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
شهبازی ، مجری ماتحت پاره صداوسیما:
طبق تسلیم جمهوری اسلامی به آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا و سوزوندن پرچم آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه.
شهبازی چیز پاره تازه فهمید کودتا شده و تسلیم آمریکا شدند 😂
شهبازی: جمهوری اسلامی لوله تفنگش به سمت عرزشی ها گرفته
@C_B_SHAHZADEH
طبق تسلیم جمهوری اسلامی به آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا و سوزوندن پرچم آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه.
شهبازی چیز پاره تازه فهمید کودتا شده و تسلیم آمریکا شدند 😂
شهبازی: جمهوری اسلامی لوله تفنگش به سمت عرزشی ها گرفته
@C_B_SHAHZADEH
😐90👌42👍11❤5👏4🤬4💯1