🔴خط تولید موشک به جای خودرو؛ فرمان جدید ترامپ برای غولهای خودروسازی
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که خودروسازان آمریکایی به سمت تولید سلاح و تجهیزات نظامی، از جمله موشکهای کروز «تاماهاک» و سیستمهای دفاع هوایی «پاتریوت»، روی خواهند آورد.
@C_B_SHAHZADEH
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که خودروسازان آمریکایی به سمت تولید سلاح و تجهیزات نظامی، از جمله موشکهای کروز «تاماهاک» و سیستمهای دفاع هوایی «پاتریوت»، روی خواهند آورد.
@C_B_SHAHZADEH
👍104❤5❤🔥3🤬1
وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر درباره لبنان:
جیدی ونس از من پرسید، «راهحل تو چیست؟» به او گفتم: راهحل من این است که با نازیهای امروز همان کاری را بکنیم که شما با نازیها کردید.
حزبالله نازی هستند.
@C_B_SHAHZADEH
جیدی ونس از من پرسید، «راهحل تو چیست؟» به او گفتم: راهحل من این است که با نازیهای امروز همان کاری را بکنیم که شما با نازیها کردید.
حزبالله نازی هستند.
@C_B_SHAHZADEH
👍175👌18👏6❤5💯5❤🔥1
🔴 نتانیاهو: من از حمایت دوستان آمریکایی بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
👍163👏39👌6❤4❤🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😢165👍20❤8🤬3❤🔥1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
من خواهان خودکفایی در دفاع هستم. از حمایتی که دریافت کردهایم و همچنین در طول سالها از دوستان آمریکاییمان به دست آوردهام، بسیار قدردانم.
اما امروز میگویم که ما به توانایی مستقل تسلیحاتی خود نیاز داریم.
ما در حال تولید سلاحهای خود هستیم تا از وابستگی رها شویم.
@C_B_SHAHZADEH
من خواهان خودکفایی در دفاع هستم. از حمایتی که دریافت کردهایم و همچنین در طول سالها از دوستان آمریکاییمان به دست آوردهام، بسیار قدردانم.
اما امروز میگویم که ما به توانایی مستقل تسلیحاتی خود نیاز داریم.
ما در حال تولید سلاحهای خود هستیم تا از وابستگی رها شویم.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥138👍37👏24❤8💯3
بچه شیعه یه عمر نفرین میکرد که عُمربن سعد خون حسین را با گندم ری معامله کرد،حالا خودش خون رهبرش رو با سویای آمریکا تاخت زد:) حیدععععععر
RYAN
@C_B_SHAHZADEH
RYAN
@C_B_SHAHZADEH
👏179👌28💯12❤5😐2
بابای منم ۱۹دی با تیر جنگی زدن تو صورتش.
هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن.
#علیاکبر_هراتی_اردستانی
@RezaVaisi
Saye
@C_B_SHAHZADEH
هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن.
#علیاکبر_هراتی_اردستانی
@RezaVaisi
Saye
@C_B_SHAHZADEH
❤221😢73❤🔥18🫡7
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زمانی ایران تنها اَبَرقدرت جهان بود...
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
❤🔥109👏11👌4❤1
❤175👍45👏21❤🔥4
سد گاران و #ارشاد_رحمانیان و ...
سد کرج و هزاران کشته دست و پا بسته:/
...
حالا ببین ۱۸ و ۱۹ دی چقدر کشته زیاد بود که از کانالها هم برای سر به نیست کردن کشته ها استفاده کردن :/
#ممسنی
#انقلاب_شیروخورشید
🔗 ARDESHIR (@ARDESHIR005)
@C_B_SHAHZADEH
سد کرج و هزاران کشته دست و پا بسته:/
...
حالا ببین ۱۸ و ۱۹ دی چقدر کشته زیاد بود که از کانالها هم برای سر به نیست کردن کشته ها استفاده کردن :/
#ممسنی
#انقلاب_شیروخورشید
🔗 ARDESHIR (@ARDESHIR005)
@C_B_SHAHZADEH
😢132🤬21❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقیقت پنهان پشت دیوارهای سانسور
تصاویر دیده نشده از ۱۸ و ۱۹ دیماه نیروهای مسلح رژیم در حال شلیک مستقیم با مهمات جنگی به سوی غیر نظامیان بی دفاع هستند.
#جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
#جاویدنامان_راه_وطن_و_آزادی
🔗 Ali D F (@Minooli2162)
@C_B_SHAHZADEH
تصاویر دیده نشده از ۱۸ و ۱۹ دیماه نیروهای مسلح رژیم در حال شلیک مستقیم با مهمات جنگی به سوی غیر نظامیان بی دفاع هستند.
#جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
#جاویدنامان_راه_وطن_و_آزادی
🔗 Ali D F (@Minooli2162)
@C_B_SHAHZADEH
🤬128😢21❤3
👏120👍9❤2💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی وسط گزارش ورزشی گزارشگر بعضی از کشورها مثل بلژیک اسپانیا
از خواست مردم ایران و بازگشت پهلوی سخن گفته میشه
یعنی #دیاسپورا کارشونو بخوبی انجام دادن و صدای ملت از مرزها عبور کرده ✌️
@C_B_SHAHZADEH
از خواست مردم ایران و بازگشت پهلوی سخن گفته میشه
یعنی #دیاسپورا کارشونو بخوبی انجام دادن و صدای ملت از مرزها عبور کرده ✌️
@C_B_SHAHZADEH
👍167❤19👏8👌6💯1
Forwarded from کمپین بازگشت شاهزاده
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد بزرگ زندهیاد مانوک خدابخشیان:
مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره میکنن، امتیاز میگیرن، موشکهاتو جمع میکنن، چند تا مهره مهم رو تحویل میگیرن و ساختار قدرت رو بههم میزنن، بعد تازه بازی اصلی شروع میشه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد، چون نمونههاش رو قبلا هم دیدیم؛ با گورباچف مذاکره کردن، با صدام لاس زدن، بعد هم زدنش زمین. مذاکره عقبنشینی نیست، مقدمهی ضربهست.
@C_B_SHAHZADEH
مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره میکنن، امتیاز میگیرن، موشکهاتو جمع میکنن، چند تا مهره مهم رو تحویل میگیرن و ساختار قدرت رو بههم میزنن، بعد تازه بازی اصلی شروع میشه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد، چون نمونههاش رو قبلا هم دیدیم؛ با گورباچف مذاکره کردن، با صدام لاس زدن، بعد هم زدنش زمین. مذاکره عقبنشینی نیست، مقدمهی ضربهست.
@C_B_SHAHZADEH
👌99💯10❤3