کمپین بازگشت شاهزاده
32.8K subscribers
86.6K photos
74.4K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
🔴خط تولید موشک به جای خودرو؛ فرمان جدید ترامپ برای غول‌های خودروسازی

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که خودروسازان آمریکایی به سمت تولید سلاح و تجهیزات نظامی، از جمله موشک‌های کروز «تاماهاک» و سیستم‌های دفاع هوایی «پاتریوت»، روی خواهند آورد.

@C_B_SHAHZADEH
👍1105❤‍🔥3🤬1
وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر درباره لبنان:

جی‌دی ونس از من پرسید، «راه‌حل تو چیست؟» به او گفتم: راه‌حل من این است که با نازی‌های امروز همان کاری را بکنیم که شما با نازی‌ها کردید.

حزب‌الله نازی هستند.

@C_B_SHAHZADEH
👍181👌19👏75💯5❤‍🔥1
🔴 نتانیاهو: من از حمایت دوستان آمریکایی‌ بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.

@C_B_SHAHZADEH
👍170👏40👌64❤‍🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وطنم چه‌ها که باتو نکردند
تاریخ فراموش نخواهد کرد

@C_B_SHAHZADEH
😢170👍2110🤬3🫡2❤‍🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:

من خواهان خودکفایی در دفاع هستم. از حمایتی که دریافت کرده‌ایم و همچنین در طول سال‌ها از دوستان آمریکایی‌مان به دست آورده‌ام، بسیار قدردانم.

اما امروز می‌گویم که ما به توانایی مستقل تسلیحاتی خود نیاز داریم.

ما در حال تولید سلاح‌های خود هستیم تا از وابستگی رها شویم.

@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥145👍38👏258💯3
دستاورد عراقچی از مذاکرات 😂

@C_B_SHAHZADEH
👌148👍15👏5🤬5🫡32
بچه شیعه یه عمر نفرین می‌کرد که عُمربن سعد خون حسین را با گندم ری معامله کرد،حالا خودش خون رهبرش رو با سویای آمریکا تاخت زد:) حیدععععععر

RYAN

@C_B_SHAHZADEH
👏188👌29💯125😐3
بابای منم ۱۹دی با تیر جنگی زدن تو صورتش.

هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن.

#علی‌اکبر_هراتی_اردستانی
@RezaVaisi

Saye

@C_B_SHAHZADEH
231😢81❤‍🔥19🫡8
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زمانی ایران تنها اَبَرقدرت جهان بود...

توضیحی کلی و کامل از نیل‌د‌گراس_تایسون

#بلوگا

عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل می‌شود👇👇

√ 
@AshooZa  | ߊ‌‌ܝ᪴ܝܝߺو

❤‍🔥114👏13👌51
🔴 #خبر_فوری
هم اکنون نتانیاهو:
نبرد با جمهوری اسلامی ایران هنوز به پایان نرسیده است
.

@C_B_SHAHZADEH
184👍48👏24❤‍🔥4
هفده سال قبل عزيزى از خانه رفت
وديگر برنگشت..

@C_B_SHAHZADEH
😢190❤‍🔥24🫡148👍2
تو پر رنگ ترین رنگ توی این روزای سیاه و سفیدی 💔
#حميد_مهدوی

ونوس♕

@C_B_SHAHZADEH
😢21162🫡9💯8
سد گاران و #ارشاد_رحمانیان و ...
سد کرج و هزاران کشته دست و پا بسته:/
...
حالا ببین ۱۸ و ۱۹ دی چقدر کشته زیاد بود که از کانالها هم برای سر به نیست کردن کشته ها استفاده کردن :/
#ممسنی
#انقلاب_شیروخورشید

🔗 ARDESHIR (@ARDESHIR005)

@C_B_SHAHZADEH
😢144🤬274
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقیقت پنهان پشت دیوارهای سانسور

تصاویر دیده نشده از ۱۸ و ۱۹ دیماه نیروهای مسلح رژیم در حال شلیک مستقیم با مهمات جنگی به سوی غیر نظامیان بی دفاع هستند.

#جاویدشاه
#KingRezaPahlavi‌ForIran
#جاویدنامان_راه_وطن_و_آزادی

🔗 Ali D F (@Minooli2162)

@C_B_SHAHZADEH
🤬143😢244
بولدوزرهای D-9 و تانک های مرکاوا در روستای حداثا در جنوب لبنان


@C_B_SHAHZADEH
👏136👍123❤‍🔥2💯2🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی وسط گزارش ورزشی گزارشگر بعضی از کشورها مثل بلژیک اسپانیا
از خواست مردم ایران و بازگشت پهلوی سخن گفته میشه
یعنی #دیاسپورا کارشونو بخوبی انجام دادن و صدای ملت از مرزها عبور کرده ✌️

@C_B_SHAHZADEH
👍18824👏9👌6❤‍🔥1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد بزرگ زنده‌یاد مانوک خدابخشیان:

مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره می‌کنن، امتیاز می‌گیرن، موشک‌هاتو جمع می‌کنن، چند تا مهره مهم رو تحویل می‌گیرن و ساختار قدرت رو به‌هم می‌زنن، بعد تازه بازی اصلی شروع می‌شه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد، چون نمونه‌هاش رو قبلا هم دیدیم؛ با گورباچف مذاکره کردن، با صدام لاس زدن، بعد هم زدنش زمین. مذاکره عقب‌نشینی نیست، مقدمه‌ی ضربه‌ست.


@C_B_SHAHZADEH
👌119💯134