This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 پول مال ماست، اما اختیارش دست ما نیست!
این حرف یک کاسب بازار است؛ نه یک تحلیلگر و نه یک سیاستمدار.
اگه این دزدی نیست پس چیه ؟ کی جوابگوهه ؟ یکی نیست جواب بده؟
یعنی خیلی راحت به خودتون شهامت دادین با گردن کلفتی دست بکنین جیب ما ؟
🎥 کلیپ را تا آخر ببینید.
«وقتی پول وارد حساب میشود، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما وقتی صاحب حساب میخواهد از دارایی خودش استفاده کند، ناگهان اختلال، محدودیت و مشکلات سیستمی شروع میشود.»
@Eterazebazar
این حرف یک کاسب بازار است؛ نه یک تحلیلگر و نه یک سیاستمدار.
اگه این دزدی نیست پس چیه ؟ کی جوابگوهه ؟ یکی نیست جواب بده؟
یعنی خیلی راحت به خودتون شهامت دادین با گردن کلفتی دست بکنین جیب ما ؟
🎥 کلیپ را تا آخر ببینید.
«وقتی پول وارد حساب میشود، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما وقتی صاحب حساب میخواهد از دارایی خودش استفاده کند، ناگهان اختلال، محدودیت و مشکلات سیستمی شروع میشود.»
@Eterazebazar
اختلال بانکی سراسری؛ میکروفنها را کجا پنهان کردهاند؟»
شبکه بانکی کشور کلا مختل شده ؛ ATM ها کار نمی کنه و هیچ دستگاه پوزی هم وصل نیست کلا الان نه میشه چیزی خرید نه چیزی فروخت مطبهای پزشکان، داروخانهها، فروشگاههای مواد غذایی و مراکز عرضه اقلام سوپرمارکتی به دلیل قطع یا اختلال در پرداختهای بانکی قادر به ارائه خدمات عادی نیستند.
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون مردم بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر مادر بزرگم مرد چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
میکروفنها کجا رفتهاند؟
یک سؤال جدی از خبرگزاریها:
تسنیم و فارس صدا وسیما !
این روزها که بازار زیر فشار گرانی نان، اختلال بانکی، قفل شدن کارتخوانها، و کنسل شدن خرید مردم له شده، چرا روایت زندگی واقعی مردم در خروجیهای خبرتان نیست ؟
اینها درد مردم را ندارد؛ پول میگیرند، قلم میزنند، میکروفن دستشان است اما نه برای مردم، برای هیچ چیز دیگر
@Eterazebazar
شبکه بانکی کشور کلا مختل شده ؛ ATM ها کار نمی کنه و هیچ دستگاه پوزی هم وصل نیست کلا الان نه میشه چیزی خرید نه چیزی فروخت مطبهای پزشکان، داروخانهها، فروشگاههای مواد غذایی و مراکز عرضه اقلام سوپرمارکتی به دلیل قطع یا اختلال در پرداختهای بانکی قادر به ارائه خدمات عادی نیستند.
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون مردم بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر مادر بزرگم مرد چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
میکروفنها کجا رفتهاند؟
یک سؤال جدی از خبرگزاریها:
تسنیم و فارس صدا وسیما !
این روزها که بازار زیر فشار گرانی نان، اختلال بانکی، قفل شدن کارتخوانها، و کنسل شدن خرید مردم له شده، چرا روایت زندگی واقعی مردم در خروجیهای خبرتان نیست ؟
اینها درد مردم را ندارد؛ پول میگیرند، قلم میزنند، میکروفن دستشان است اما نه برای مردم، برای هیچ چیز دیگر
@Eterazebazar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی همه چیز از کار میافتد، مسئولیت با کیست؟
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Eterazebazar
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Eterazebazar