FreedoMessenger_قاصدان آزادی
42.9K subscribers
63.6K photos
79.1K videos
74 files
5.46K links
خبرگزاری مستقل ایرانی
اخبار اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و هنری.

تماس با ادمین: @Vartan20

اینستاگرام: https://instagram.com/sedayeiran67

تویتر:
twitter.com/freedommesenger

شما هم اگر خبر,عکس،فیلم و یا سوژه جالبی پیدا کردید برای ما ارسال کنید
Download Telegram
FreedoMessenger_قاصدان آزادی
غضنفری نماینده طویله مجلس آخوندی: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن می‌کنیم @Freedomessenger
🔴 فراخوان لشکرکشی به حمید رسایی رسید!

رسایی: ما یکشنبه جلو مجلس خواهیم آمد، یا در باز می‌شود یا همانجا می‌نشینیم تا مردم ببینند.😂
@Freedomessenger
🔥35🎉135👍2🫡2
FreedoMessenger_قاصدان آزادی
🔴 تکذیب کرد‼️‼️‼️ بقایی: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده ایران 👈👈ونس پیش‌تر گفته بود در گفت‌وگوها با تهران پیشرفت‌هایی حاصل شده و جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هسته‌ای موافقت کرده است؛ ادعایی که اکنون…
🔴 ترامپ، در پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» نوشت که رژیم ایران «به‌طور کامل و تمام‌عیار» با انجام بازرسی‌های هسته‌ای در بالاترین سطح برای «آینده‌ای طولانی‌مدت» موافقت کرده است.

ترامپ نوشت: «خلاف اعتراض‌ها و اظهارات نادرست آن‌ها، به همراه بوق‌وکرنای رسانه‌های جعلی که دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروزی آمریکا را تا حد ممکن کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند، رژیم ایران به طور کامل و تمام‌عیار با بالاترین سطح بازرسی‌های هسته‌ای برای آینده‌ای طولانی (تا ابد!!!) موافقت کرده است. این امر صداقت هسته‌ای را تضمین خواهد کرد. اگر آن‌ها با این موضوع موافقت نمی‌کردند، هیچ مذاکره دیگری در کار نبود!»

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه رژیم امروز در نشست خبری خود هرگونه برنامه برای حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران را رد کرد و گفت: «ما نه دیداری با رافائل گروسی در سوئیس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازدید آژانس از سایت‌های آسیب‌دیده در جنگ داریم.»

ترامپ در ادامه پست خود گفت که تهران در جریان مذاکرات «امتیازهای مهم دیگری» نیز ارائه کرده است.

@Freedomessenger
29🔥3🫡1
🔴 گندم و جو آوردیم
اورانیوم رو بردیم

[ونس و ویتکاف در حال بشکن زدن]
@Freedomessenger
39👏21🔥5👍2🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شعار مرگ بر امریکا و سوزاندن پرچم امریکا ممنوع شد‼️
🔻محمدرضا شهبازی، مجری عرزشی صداوسیمای آخوندی، در اعترافی کم‌سابقه گفت طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا، از این به بعد شعار «مرگ بر آمریکا» و آتش زدن پرچم آمریکا ممنوع است و هر کس چنین کاری کند بازداشت خواهد شد.

یعنی همان حکومتی که بیش از چهار دهه با همین شعار، مدرسه و خیابان و نمازجمعه و تلویزیون را پر کرد، حالا به جایی رسیده که باید مأمور بگذارد تا کسی همان شعار حکومتی را تکرار نکند.

شهبازی بعد هم با لحنی درمانده گفت طرف آمریکایی «هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد» و جمهوری اسلامی فقط باید تماشا کند. جمله آخرش اما از همه صریح‌تر بود: «چقدر ذلیلید شما.»

@Freedomessenger
36🔥13👏8🫡4🎉3👍1
🔴کامبیز غفوری ژورنالیست:
گزارش‌های هاآرتص و فیگارو یادتون هست که می‌گفت لشکر سایبری دست‌ساز خارجی به کمک پهلوی‌چی‌ها اومدن؟
حالا به نظر می‌رسه که اکس تصمیم گرفته پلتفرمش رو از این حساب‌ها پاکسازی کنه.
بعد از توافق (حتی موقت)، دارن به بادکنکی که بادش کردن، سوزن می‌زنن.
👈عاقبت خودفروشی یک رهبر خودخوانده
21👍18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا:
«تا وقتی که نیابتی‌های ایران از عراق موشک و پهپاد شلیک می‌کنند و مثل حماس و حزب‌الله در تروریسم فعال هستند، نمی‌توان به پایان درگیری‌ها در منطقه رسید.»


@Freedomessenger
👍656
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دیروز سه شنبه ۲ تیر ماه پزشکیان به نشانه دوستی در حال کاشتن یک درخت در اسلام‌آباد بود که رسم پاکستانی‌هاست. شهباز شریف اشاره می‌کنه به پزشکیان بسه دیگه، نمادینه، ولش کن! ولی پزشکیان توجهی نمی‌کنه و فقط بیل می‌زنه.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥359🫡3👏2
🔴 رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه‌شنبه به شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن گفت بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران انجام خواهد شد و هرچه زودتر آغاز شود بهتر است.
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است. 

گروسی گفت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌زودی با مقام‌های جمهوری اسلامی درباره زمان‌بندی و جزییات بازرسی‌ها گفت‌وگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسی‌ها را به‌طور مستقل انجام می‌دهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
@Freedomessenger
21🔥4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 وقتی همه چیز از کار می‌افتد، مسئولیت با کیست؟
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانک‌هایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Freedomessenger
17👍8🔥5🎉1
🔴 پاسخ شهردار آمل به سوال یک خبرنگار در مورد هزینه‌ی تجمعات شبانه:

🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمع‌آوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.

شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
@Freedomessenger
🔥2610🎉2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 قاسمیان: چه قدر حرف‌ خامنه‌ای را در مورد فتح قله‌ها یک عده طنز کردند ...

@Freedomessenger
👍19🔥62🎉1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یادداشت تفاهم یا توافق؟
کی باخت کی برد؟

🔻اونچه بین ایران و آمریکا امضا شد یادداشت تفاهم بود نه توافق!
یادداشت تفاهم یا MOU که مخفف (Memorandum of Understanding) هست با توافق که بهش Agreement میگن کاملا فرق دارد
یادداشت تفاهم در حقوق بین‌الملل، بیانگر نیت و اراده‌ی طرفین برای همکاریه. نیازی به تصویب پارلمان نداره و ممهتر از همه اجرای اون الزام حقوقی نداره، در حالی که توافق چیزیه که الزام‌آوره و ساز و کار اجرایی داره
حالا علت اینکه یه عده میگن این یادداشت تفاهم، یه جورایی کوتاه اومدن آمریکاست چیه؟ علت اینه که چون جمهوری اسلامی حسابی ضربه خورده اونا میگن آمریکا باید امتیازات بیشتری ازش می‌گرفت نه اینکه همینطوری تمام کنه،
اما اگه از زاویه خود رژیم نگاه کنی اتفاقی که افتاده اینه:
جنگ تموم شده و راه برای قیام مردم باز شده
خامنه‌ای و ۶۰ درصد از بدنه‌ی سرکوبگر رژیم کتلت شدن
تنگه و عبور کشتی‌های نفتی که فرقی با قبل نکرده
پولی هم اضافه بر اون چیزی که قبل از جنگ رژیم داشته قرار نیست بهش بدن...
حالا شما بگو، رژیم تو این قضیه باخته یا برده؟

@Freedomessenger
👍337
🔴 مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در حضور خبرنگاران در ابوظبی گفت که جمهوری اسلامی ایران به دلایل سیاسی و داخلی خود، موافقت با بازرسی‌های هسته‌ای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست سوئیس را تکذیب می‌کند.

روبیو گفت:
ما می‌دانیم آن‌ها با چه مواردی موافقت کرده‌اند. من نمی‌دانم چرا مجبورند این حرف‌ها را بزنند. سیاست داخلی یا مسائل درون‌مرزی آن‌ها هرچه که هست، خودشان باید با آن کنار بیایند. اما ما می‌دانیم متعهد به انجام چه کارهایی شده‌اند؛ حالا یا آن را انجام می‌دهند یا خیر.

وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آن‌ها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیس‌جمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
@Freedomessenger
24👍13🔥2🫡1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 افشاگری امیرعباس فخرآور در مورد رضا پهلوی در صدای آمریکا:رضا پهلوی فرصت سوزی کرد

@Freedomessenger
👍22🔥61
FreedoMessenger_قاصدان آزادی
🔴 این جانور نامتعادل، بازیگر سریال‌های رژیم، ٰمحمدصادقی آهنگر است که یک روز صبح تو ایران لایو گذاشت و گفت پلیس پشت در خونمه و همونجا دستگیر شد دور روز بعد از کشور خارج شد و تو تظاهرات سلطنت طلب‌ها سر درآورد. امروز هم توسط پلیس فرانسه به عنوان فردی که تظاهرات…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سید افخم ابراهیمی، زندانی سیاسی سابق و هم‌بند وحید بنی‌عامریان و یارانش ،
سوالی از بچه صادراتی محمدصادق آهنگر، همان تهدید کننده ساواک تروریستی به‌بمب‌گذاری که در دادگاه پاریس ثبت شد می‌پرسه که پرده‌ها رو کنار میزنه
@Freedomessenger
👍224
🔴 غریب آبادی: برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد‏

🔻معاون وزارت امور خارجه:
در سوییس هیچ نشستی با گروسی، علیرغم درخواست وی، برگزار نشد.

🔻هیچ برنامه ای نیز برای دسترسی به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هسته ای وجود ندارد.

🔻این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و... بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

🔻 نمی توانید با هیاهوی رسانه ای، سیاست "راه بینداز و جا بینداز" را پیش ببرید.


@Freedomessenger‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏
🔥145🫡2
🔴رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، اعلام کرد:

«بازرسان آمریکایی به تیم‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) خواهند پیوست تا از تأسیسات هسته‌ای ایران بازدید و بازرسی کنند.»
ترامپ تأکید کرد که تهران با این بازرسی‌ها موافقت کرده و این اقدام در زمان مناسب انجام خواهد شد، که این موضع توسط آژانس نیز تأیید شده است

@Freedomessenger
18👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لحظه آزادی ملیکا ملک‌محمدی
این نویسنده و دستیار کارگردان تئاتر نیمه‌شب ۲۵ دی ١۴٠۴ در پی اعتراضات مردمی، با یورش خشونت‌بار ماموران امنیتی به منزلش در تهران بازداشت شده بود.

@Freedomessenger
52👍1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ درباره ایران:

ایران خیلی مهربان است. آنها با هر چیزی که من می‌خواهم موافقت می‌کنند، و مجبورند این کار را بکنند.

در غیر این صورت، ما فقط برمی‌گردیم و کاری را که باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم.
@Freedomessenger
👍347🔥4🎉1
🔴عزاداری آزادگان ایران؛ #یزد

🔻دین رفته به غارت
ماییم و اسارت
ماییم و قفس

——-
🔻باور نمی کردیم
باور نمی کردیم این روزها را…

@Freedomessenger
38👍7👏5🙏1🕊1