FreedoMessenger_قاصدان آزادی
42.9K subscribers
63.6K photos
79.1K videos
74 files
5.46K links
خبرگزاری مستقل ایرانی
اخبار اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و هنری.

تماس با ادمین: @Vartan20

اینستاگرام: https://instagram.com/sedayeiran67

تویتر:
twitter.com/freedommesenger

شما هم اگر خبر,عکس،فیلم و یا سوژه جالبی پیدا کردید برای ما ارسال کنید
Download Telegram
🔴 رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه‌شنبه به شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن گفت بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران انجام خواهد شد و هرچه زودتر آغاز شود بهتر است.
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است. 

گروسی گفت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌زودی با مقام‌های جمهوری اسلامی درباره زمان‌بندی و جزییات بازرسی‌ها گفت‌وگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسی‌ها را به‌طور مستقل انجام می‌دهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
@Freedomessenger
15🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 وقتی همه چیز از کار می‌افتد، مسئولیت با کیست؟
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانک‌هایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Freedomessenger
10👍5🔥3🎉1
🔴 پاسخ شهردار آمل به سوال یک خبرنگار در مورد هزینه‌ی تجمعات شبانه:

🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمع‌آوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.

شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
@Freedomessenger
🔥149👍1🎉1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 قاسمیان: چه قدر حرف‌ خامنه‌ای را در مورد فتح قله‌ها یک عده طنز کردند ...

@Freedomessenger
👍7🔥41
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یادداشت تفاهم یا توافق؟
کی باخت کی برد؟

🔻اونچه بین ایران و آمریکا امضا شد یادداشت تفاهم بود نه توافق!
یادداشت تفاهم یا MOU که مخفف (Memorandum of Understanding) هست با توافق که بهش Agreement میگن کاملا فرق دارد
یادداشت تفاهم در حقوق بین‌الملل، بیانگر نیت و اراده‌ی طرفین برای همکاریه. نیازی به تصویب پارلمان نداره و ممهتر از همه اجرای اون الزام حقوقی نداره، در حالی که توافق چیزیه که الزام‌آوره و ساز و کار اجرایی داره
حالا علت اینکه یه عده میگن این یادداشت تفاهم، یه جورایی کوتاه اومدن آمریکاست چیه؟ علت اینه که چون جمهوری اسلامی حسابی ضربه خورده اونا میگن آمریکا باید امتیازات بیشتری ازش می‌گرفت نه اینکه همینطوری تمام کنه،
اما اگه از زاویه خود رژیم نگاه کنی اتفاقی که افتاده اینه:
جنگ تموم شده و راه برای قیام مردم باز شده
خامنه‌ای و ۶۰ درصد از بدنه‌ی سرکوبگر رژیم کتلت شدن
تنگه و عبور کشتی‌های نفتی که فرقی با قبل نکرده
پولی هم اضافه بر اون چیزی که قبل از جنگ رژیم داشته قرار نیست بهش بدن...
حالا شما بگو، رژیم تو این قضیه باخته یا برده؟

@Freedomessenger
👍167
🔴 مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در حضور خبرنگاران در ابوظبی گفت که جمهوری اسلامی ایران به دلایل سیاسی و داخلی خود، موافقت با بازرسی‌های هسته‌ای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست سوئیس را تکذیب می‌کند.

روبیو گفت:
ما می‌دانیم آن‌ها با چه مواردی موافقت کرده‌اند. من نمی‌دانم چرا مجبورند این حرف‌ها را بزنند. سیاست داخلی یا مسائل درون‌مرزی آن‌ها هرچه که هست، خودشان باید با آن کنار بیایند. اما ما می‌دانیم متعهد به انجام چه کارهایی شده‌اند؛ حالا یا آن را انجام می‌دهند یا خیر.

وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آن‌ها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیس‌جمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
@Freedomessenger
19👍9🫡1