This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در تهران مقابل ساختمان این سازمان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تهران | یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
@Freedomessenger
تهران | یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
@Freedomessenger
👍11❤1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی شوش در گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان، دست به راهپیمایی و تجمع اعتراضی زدند.
شوش | یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
شعارهای:
«ظلم و ستم کافیه، سفره ما خالیه»
«بازنشسته به پا خیز برای رفع تبعیض»
«افزایش مزایا حق مسلم ماست»
«تا حق خود نگیریم از پا نمینشینیم»
«نه مجلس نه دولت، نیستند به فکر ملت»
@Freedomessenger
شوش | یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
شعارهای:
«ظلم و ستم کافیه، سفره ما خالیه»
«بازنشسته به پا خیز برای رفع تبعیض»
«افزایش مزایا حق مسلم ماست»
«تا حق خود نگیریم از پا نمینشینیم»
«نه مجلس نه دولت، نیستند به فکر ملت»
@Freedomessenger
👍12❤3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اصفهان | امروز ۷ تیر
بازنشستگان فولاد (ذوبآهن) در اعتراض به قطع بیمه درمان مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند و باعث بسته شدن خیابان شدند.
@Freedomessenger
بازنشستگان فولاد (ذوبآهن) در اعتراض به قطع بیمه درمان مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند و باعث بسته شدن خیابان شدند.
@Freedomessenger
👏10❤2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴کرمانشاه | یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
همزمان با تجمعهای مشابه در برخی شهرها، جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در کرمانشاه مقابل ساختمان این سازمان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
@Freedomessenger
همزمان با تجمعهای مشابه در برخی شهرها، جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در کرمانشاه مقابل ساختمان این سازمان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
@Freedomessenger
👏8❤2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌧 یک باران کوتاه، یک پاساژ غرق در آب
🔺 صحنه ای از بیکفایتی و بیلیاقتی کارگزاران حکومتی در نظام دزدان و غارتگران
مشگینشهر | پاساژ آریس (طبقه زیرزمین)
پس از تنها یک بارش کوتاه در روز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵، طبقه زیرزمین پاساژ آریس دچار آبگرفتگی شد.
کسبه میگویند:
«از دیروز فقط داریم آب جمع میکنیم.»
@Freedomessenger
❤10🔥2
🔴 نماینده آمریکا در سازمان ملل: اگر ایران فکر میکند ترامپ رییس جمهور، واکنشی نشان نخواهد داد، سخت در اشتباه است
نماینده ایالات متحده در سازمان ملل (USAmbUN) گفت:
«اگر رژیم ایران حتی برای یک لحظه تصور کند که رئیسجمهور ترامپ در حالی که ایران به حمله به کشتیرانی بینالمللی ادامه میدهد، فقط نظارهگر خواهد ماند و هیچ پاسخی نخواهد داد، سخت در اشتباه است.»
والتز افزود:
«آنها طی چند شب گذشته، این واقعیت را بهروشنی و با صدای بلند مشاهده کردهاند.»
@Freedomessenger
نماینده ایالات متحده در سازمان ملل (USAmbUN) گفت:
«اگر رژیم ایران حتی برای یک لحظه تصور کند که رئیسجمهور ترامپ در حالی که ایران به حمله به کشتیرانی بینالمللی ادامه میدهد، فقط نظارهگر خواهد ماند و هیچ پاسخی نخواهد داد، سخت در اشتباه است.»
والتز افزود:
«آنها طی چند شب گذشته، این واقعیت را بهروشنی و با صدای بلند مشاهده کردهاند.»
@Freedomessenger
❤8👍7🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 کواکبیان، نماینده سابق مجلس: مسئولی گفت کاری میکنیم اسرائیل دوباره حمله کند تا مردم بیایند پشت نظام
@Freedomessenger
@Freedomessenger
🔥11❤2