🔴نان در تهران گران شد
🔹طبق اعلام رئیس کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است:
🔸نان لواش: ۲ هزار و ۷۰۰ تومان
🔹نان بربری: ۱۰ هزار تومان
🔸نان سنگک: ۱۵ هزار و ۵۰۰ توان
@Freedomessenger
🔹طبق اعلام رئیس کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است:
🔸نان لواش: ۲ هزار و ۷۰۰ تومان
🔹نان بربری: ۱۰ هزار تومان
🔸نان سنگک: ۱۵ هزار و ۵۰۰ توان
@Freedomessenger
🔥30❤7🎉1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴اینطوری میخواهید اقتصاد و معیشت مردم رو درست کنید خوشا ب غیرت نداشتتون
دولت به جای مهار گرانی، دارد آخرین دیوار معیشت مردم یعنی نان را هم فرو میریزد.
سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵
@Freedomessenger
دولت به جای مهار گرانی، دارد آخرین دیوار معیشت مردم یعنی نان را هم فرو میریزد.
سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵
@Freedomessenger
🔥29❤11👍5🎉1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 این فیلم رو در مسیر دانشگاه تهران گرفتم براتون میفرستم.
رژیم تصمیم گرفته در روزهای خاکسپاری خامنه ای دانشگاه رو تعطیل نگه داره چون از حضور و صدای ما میترسه و حق هم دارن که بترسن.
سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵
#ارسالی
@Freedomessenger
رژیم تصمیم گرفته در روزهای خاکسپاری خامنه ای دانشگاه رو تعطیل نگه داره چون از حضور و صدای ما میترسه و حق هم دارن که بترسن.
سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵
#ارسالی
@Freedomessenger
❤20🔥7👍6
🔴رسانه های اسرائیلی مجددا عکس قبل و بعد از بمباران بیت رهبری رو منتشر کردن و نوشتن مطمئنا که کسی زنده از اینجا بیرون نیومده.
@Freedomessenger
@Freedomessenger
🔥46❤13👏7👍6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تکذیب کرد‼️‼️‼️
بقایی: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران
👈👈ونس پیشتر گفته بود در گفتوگوها با تهران پیشرفتهایی حاصل شده و جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای موافقت کرده است؛ ادعایی که اکنون با تکذیب رسمی تهران روبهرو شده و بار دیگر شکاف میان روایت واشینگتن و جمهوری اسلامی درباره پرونده هستهای را آشکار کرده است.
@Freedomessenger
بقایی: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران
👈👈ونس پیشتر گفته بود در گفتوگوها با تهران پیشرفتهایی حاصل شده و جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای موافقت کرده است؛ ادعایی که اکنون با تکذیب رسمی تهران روبهرو شده و بار دیگر شکاف میان روایت واشینگتن و جمهوری اسلامی درباره پرونده هستهای را آشکار کرده است.
@Freedomessenger
🔥21👍3❤2🎉1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 بقایی: توانمندی دفاعی و موشکی ایران هیچگاه موضوع مذاکره با هیچ طرفی نخواهد بود‼️
@Freedomessenger
@Freedomessenger
🔥21👍3❤1🎉1🫡1
غضنفری نماینده طویله مجلس آخوندی: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن میکنیم
@Freedomessenger
@Freedomessenger
🔥20❤7👍7🎉4🫡1
FreedoMessenger_قاصدان آزادی
غضنفری نماینده طویله مجلس آخوندی: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن میکنیم @Freedomessenger
🔴 فراخوان لشکرکشی به حمید رسایی رسید!
رسایی: ما یکشنبه جلو مجلس خواهیم آمد، یا در باز میشود یا همانجا مینشینیم تا مردم ببینند.😂
@Freedomessenger
رسایی: ما یکشنبه جلو مجلس خواهیم آمد، یا در باز میشود یا همانجا مینشینیم تا مردم ببینند.😂
@Freedomessenger
🔥34🎉13❤5👍2🫡2
FreedoMessenger_قاصدان آزادی
🔴 تکذیب کرد‼️‼️‼️ بقایی: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران 👈👈ونس پیشتر گفته بود در گفتوگوها با تهران پیشرفتهایی حاصل شده و جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای موافقت کرده است؛ ادعایی که اکنون…
🔴 ترامپ، در پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» نوشت که رژیم ایران «بهطور کامل و تمامعیار» با انجام بازرسیهای هستهای در بالاترین سطح برای «آیندهای طولانیمدت» موافقت کرده است.
ترامپ نوشت: «خلاف اعتراضها و اظهارات نادرست آنها، به همراه بوقوکرنای رسانههای جعلی که دارند تمام تلاش خود را میکنند تا پیروزی آمریکا را تا حد ممکن کوچک و بیاهمیت جلوه دهند، رژیم ایران به طور کامل و تمامعیار با بالاترین سطح بازرسیهای هستهای برای آیندهای طولانی (تا ابد!!!) موافقت کرده است. این امر صداقت هستهای را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این موضوع موافقت نمیکردند، هیچ مذاکره دیگری در کار نبود!»
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه رژیم امروز در نشست خبری خود هرگونه برنامه برای حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هستهای آسیب دیده ایران را رد کرد و گفت: «ما نه دیداری با رافائل گروسی در سوئیس داشتیم و نه برنامهای برای بازدید آژانس از سایتهای آسیبدیده در جنگ داریم.»
ترامپ در ادامه پست خود گفت که تهران در جریان مذاکرات «امتیازهای مهم دیگری» نیز ارائه کرده است.
@Freedomessenger
ترامپ نوشت: «خلاف اعتراضها و اظهارات نادرست آنها، به همراه بوقوکرنای رسانههای جعلی که دارند تمام تلاش خود را میکنند تا پیروزی آمریکا را تا حد ممکن کوچک و بیاهمیت جلوه دهند، رژیم ایران به طور کامل و تمامعیار با بالاترین سطح بازرسیهای هستهای برای آیندهای طولانی (تا ابد!!!) موافقت کرده است. این امر صداقت هستهای را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این موضوع موافقت نمیکردند، هیچ مذاکره دیگری در کار نبود!»
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه رژیم امروز در نشست خبری خود هرگونه برنامه برای حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هستهای آسیب دیده ایران را رد کرد و گفت: «ما نه دیداری با رافائل گروسی در سوئیس داشتیم و نه برنامهای برای بازدید آژانس از سایتهای آسیبدیده در جنگ داریم.»
ترامپ در ادامه پست خود گفت که تهران در جریان مذاکرات «امتیازهای مهم دیگری» نیز ارائه کرده است.
@Freedomessenger
❤29🔥2🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شعار مرگ بر امریکا و سوزاندن پرچم امریکا ممنوع شد‼️
🔻محمدرضا شهبازی، مجری عرزشی صداوسیمای آخوندی، در اعترافی کمسابقه گفت طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا، از این به بعد شعار «مرگ بر آمریکا» و آتش زدن پرچم آمریکا ممنوع است و هر کس چنین کاری کند بازداشت خواهد شد.
یعنی همان حکومتی که بیش از چهار دهه با همین شعار، مدرسه و خیابان و نمازجمعه و تلویزیون را پر کرد، حالا به جایی رسیده که باید مأمور بگذارد تا کسی همان شعار حکومتی را تکرار نکند.
شهبازی بعد هم با لحنی درمانده گفت طرف آمریکایی «هر کاری دلش بخواهد انجام میدهد» و جمهوری اسلامی فقط باید تماشا کند. جمله آخرش اما از همه صریحتر بود: «چقدر ذلیلید شما.»
@Freedomessenger
🔻محمدرضا شهبازی، مجری عرزشی صداوسیمای آخوندی، در اعترافی کمسابقه گفت طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا، از این به بعد شعار «مرگ بر آمریکا» و آتش زدن پرچم آمریکا ممنوع است و هر کس چنین کاری کند بازداشت خواهد شد.
یعنی همان حکومتی که بیش از چهار دهه با همین شعار، مدرسه و خیابان و نمازجمعه و تلویزیون را پر کرد، حالا به جایی رسیده که باید مأمور بگذارد تا کسی همان شعار حکومتی را تکرار نکند.
شهبازی بعد هم با لحنی درمانده گفت طرف آمریکایی «هر کاری دلش بخواهد انجام میدهد» و جمهوری اسلامی فقط باید تماشا کند. جمله آخرش اما از همه صریحتر بود: «چقدر ذلیلید شما.»
@Freedomessenger
❤36🔥13👏7🫡3🎉2👍1
🔴کامبیز غفوری ژورنالیست:
گزارشهای هاآرتص و فیگارو یادتون هست که میگفت لشکر سایبری دستساز خارجی به کمک پهلویچیها اومدن؟
حالا به نظر میرسه که اکس تصمیم گرفته پلتفرمش رو از این حسابها پاکسازی کنه.
بعد از توافق (حتی موقت)، دارن به بادکنکی که بادش کردن، سوزن میزنن.
👈عاقبت خودفروشی یک رهبر خودخوانده
گزارشهای هاآرتص و فیگارو یادتون هست که میگفت لشکر سایبری دستساز خارجی به کمک پهلویچیها اومدن؟
حالا به نظر میرسه که اکس تصمیم گرفته پلتفرمش رو از این حسابها پاکسازی کنه.
بعد از توافق (حتی موقت)، دارن به بادکنکی که بادش کردن، سوزن میزنن.
👈عاقبت خودفروشی یک رهبر خودخوانده
❤19👍17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا:
«تا وقتی که نیابتیهای ایران از عراق موشک و پهپاد شلیک میکنند و مثل حماس و حزبالله در تروریسم فعال هستند، نمیتوان به پایان درگیریها در منطقه رسید.»
@Freedomessenger
«تا وقتی که نیابتیهای ایران از عراق موشک و پهپاد شلیک میکنند و مثل حماس و حزبالله در تروریسم فعال هستند، نمیتوان به پایان درگیریها در منطقه رسید.»
@Freedomessenger
👍62❤6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥30❤7🫡3👏2
🔴 رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، سهشنبه به شبکه اناچکی ژاپن گفت بازرسی از تاسیسات هستهای ایران انجام خواهد شد و هرچه زودتر آغاز شود بهتر است.
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است.
گروسی گفت آژانس بینالمللی انرژی اتمی بهزودی با مقامهای جمهوری اسلامی درباره زمانبندی و جزییات بازرسیها گفتوگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسیها را بهطور مستقل انجام میدهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
@Freedomessenger
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است.
گروسی گفت آژانس بینالمللی انرژی اتمی بهزودی با مقامهای جمهوری اسلامی درباره زمانبندی و جزییات بازرسیها گفتوگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسیها را بهطور مستقل انجام میدهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
@Freedomessenger
❤19🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 وقتی همه چیز از کار میافتد، مسئولیت با کیست؟
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Freedomessenger
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
@Freedomessenger
❤13👍6🔥5🎉1
🔴 پاسخ شهردار آمل به سوال یک خبرنگار در مورد هزینهی تجمعات شبانه:
🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمعآوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.
شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
@Freedomessenger
🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمعآوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.
شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
@Freedomessenger
🔥20❤10👍1🎉1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یادداشت تفاهم یا توافق؟
کی باخت کی برد؟
🔻اونچه بین ایران و آمریکا امضا شد یادداشت تفاهم بود نه توافق!
یادداشت تفاهم یا MOU که مخفف (Memorandum of Understanding) هست با توافق که بهش Agreement میگن کاملا فرق دارد
یادداشت تفاهم در حقوق بینالملل، بیانگر نیت و ارادهی طرفین برای همکاریه. نیازی به تصویب پارلمان نداره و ممهتر از همه اجرای اون الزام حقوقی نداره، در حالی که توافق چیزیه که الزامآوره و ساز و کار اجرایی داره
حالا علت اینکه یه عده میگن این یادداشت تفاهم، یه جورایی کوتاه اومدن آمریکاست چیه؟ علت اینه که چون جمهوری اسلامی حسابی ضربه خورده اونا میگن آمریکا باید امتیازات بیشتری ازش میگرفت نه اینکه همینطوری تمام کنه،
اما اگه از زاویه خود رژیم نگاه کنی اتفاقی که افتاده اینه:
جنگ تموم شده و راه برای قیام مردم باز شده
خامنهای و ۶۰ درصد از بدنهی سرکوبگر رژیم کتلت شدن
تنگه و عبور کشتیهای نفتی که فرقی با قبل نکرده
پولی هم اضافه بر اون چیزی که قبل از جنگ رژیم داشته قرار نیست بهش بدن...
حالا شما بگو، رژیم تو این قضیه باخته یا برده؟
@Freedomessenger
کی باخت کی برد؟
🔻اونچه بین ایران و آمریکا امضا شد یادداشت تفاهم بود نه توافق!
یادداشت تفاهم یا MOU که مخفف (Memorandum of Understanding) هست با توافق که بهش Agreement میگن کاملا فرق دارد
یادداشت تفاهم در حقوق بینالملل، بیانگر نیت و ارادهی طرفین برای همکاریه. نیازی به تصویب پارلمان نداره و ممهتر از همه اجرای اون الزام حقوقی نداره، در حالی که توافق چیزیه که الزامآوره و ساز و کار اجرایی داره
حالا علت اینکه یه عده میگن این یادداشت تفاهم، یه جورایی کوتاه اومدن آمریکاست چیه؟ علت اینه که چون جمهوری اسلامی حسابی ضربه خورده اونا میگن آمریکا باید امتیازات بیشتری ازش میگرفت نه اینکه همینطوری تمام کنه،
اما اگه از زاویه خود رژیم نگاه کنی اتفاقی که افتاده اینه:
جنگ تموم شده و راه برای قیام مردم باز شده
خامنهای و ۶۰ درصد از بدنهی سرکوبگر رژیم کتلت شدن
تنگه و عبور کشتیهای نفتی که فرقی با قبل نکرده
پولی هم اضافه بر اون چیزی که قبل از جنگ رژیم داشته قرار نیست بهش بدن...
حالا شما بگو، رژیم تو این قضیه باخته یا برده؟
@Freedomessenger
👍22❤7
🔴 مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در حضور خبرنگاران در ابوظبی گفت که جمهوری اسلامی ایران به دلایل سیاسی و داخلی خود، موافقت با بازرسیهای هستهای آژانس بینالمللی انرژی اتمی در نشست سوئیس را تکذیب میکند.
روبیو گفت:
وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آنها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیسجمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
@Freedomessenger
روبیو گفت:
ما میدانیم آنها با چه مواردی موافقت کردهاند. من نمیدانم چرا مجبورند این حرفها را بزنند. سیاست داخلی یا مسائل درونمرزی آنها هرچه که هست، خودشان باید با آن کنار بیایند. اما ما میدانیم متعهد به انجام چه کارهایی شدهاند؛ حالا یا آن را انجام میدهند یا خیر.
وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آنها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیسجمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
@Freedomessenger
❤21👍10🔥1🫡1