🔴 ترامپ:
نمیدانم چرا ۴۷ سال برای مقابله با ایران منتظر بودیم ؛ هیچ کس در ۴۷ سال گذشته با ایران مقابله نکرده است که من با آنها مقابله کردم
@gurd_shah
نمیدانم چرا ۴۷ سال برای مقابله با ایران منتظر بودیم ؛ هیچ کس در ۴۷ سال گذشته با ایران مقابله نکرده است که من با آنها مقابله کردم
@gurd_shah
❤18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 دونالد ترامپ:
«ما با ایران گفتوگوهای خیلی خوبی داریم و اوضاع خیلی خوب پیش میرود.
ایران یککم شیطنت کرد و سعی کرد دوباره تنگه را ببندد، اما نمیتواند از ما باج بگیرد.
آنها نه نیروی دریایی دارند و نه نیروی هوایی، و الان خیلی از کشتیها به سمت تگزاس و لوئیزیانا میروند.
تا آخر امروز اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.»
@gurd_shah
«ما با ایران گفتوگوهای خیلی خوبی داریم و اوضاع خیلی خوب پیش میرود.
ایران یککم شیطنت کرد و سعی کرد دوباره تنگه را ببندد، اما نمیتواند از ما باج بگیرد.
آنها نه نیروی دریایی دارند و نه نیروی هوایی، و الان خیلی از کشتیها به سمت تگزاس و لوئیزیانا میروند.
تا آخر امروز اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.»
@gurd_shah
❤7👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸دونالد ترامپ:
«من وقت افسرده بودن ندارم.
میدونی، اگه به اندازه کافی سرت شلوغ باشه، شاید همین جواب بده. من اینطوریام.»
@gurd_shah
«من وقت افسرده بودن ندارم.
میدونی، اگه به اندازه کافی سرت شلوغ باشه، شاید همین جواب بده. من اینطوریام.»
@gurd_shah
❤9👍1
🔴یک منبع ایرانی به فاکس نیوز:ایران از تصمیم خود برای باز کردن تنگه هرمز عقبنشینی کرده و اعلام کرده است که کنترل آن به نیروهای مسلحش بازگشته
👎1
⏺الحدث : ایران به فرمانده ارتش پاکستان گفته از برنامه موشکیاش عقبنشینی نمیکنه
❤3👎1
دونالد جیترامپ(رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا)؛
درباره ایران بعداً صحبت میکنیم. الان داریم گفتگوهای خیلی خوبی پیش میبریم. اوضاع به خوبی پیش میره. اونا کمی شیطنت کردن مثل همیشه که ۴۷ ساله دارن این کارو میکنن. میخواستن تنگه رو دوباره ببندن، ولی نمیتونن ما رو تحت فشار بذارن.
@gurd_shah
درباره ایران بعداً صحبت میکنیم. الان داریم گفتگوهای خیلی خوبی پیش میبریم. اوضاع به خوبی پیش میره. اونا کمی شیطنت کردن مثل همیشه که ۴۷ ساله دارن این کارو میکنن. میخواستن تنگه رو دوباره ببندن، ولی نمیتونن ما رو تحت فشار بذارن.
@gurd_shah
👍2
Forwarded from کانال رسمی سازمان ملی میهنی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستین کنگره بینالمللی و برونمرزی #سازمان _ملی_میهنی_ایران، نقطه عطفی در مسیر بلوغ و سازمانیابی اپوزیسیون ایران ؛رویدادی که با هدف تقویت همبستگی ملی، انسجام فکری و شکلگیری تشکیلاتی منسجم، اندیشمند و مسئولیتپذیر برگزار میشود.
در روزگاری که بیش از هر زمان، ضرورت اتحاد و ساختارمند شدن نیروهای دلسوز ایران احساس میشود، این کنگره گامی استوار در جهت پایهگذاری آیندهای هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی است .
محور اصلی این گردهمایی: «لزوم ایجاد تشکیلات در اپوزیسیون ایران»
دوم ماه می | آرهوس | دانمارک
در روزگاری که بیش از هر زمان، ضرورت اتحاد و ساختارمند شدن نیروهای دلسوز ایران احساس میشود، این کنگره گامی استوار در جهت پایهگذاری آیندهای هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی است .
محور اصلی این گردهمایی: «لزوم ایجاد تشکیلات در اپوزیسیون ایران»
دوم ماه می | آرهوس | دانمارک
❤13
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
❤14
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
👍13❤5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز از هامبورگ به مناسبت صدمین روز انقلاب ملی شیر وخورشید به شما بیگانگان اشغال گر این پیام را میفرستیم
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
❤19
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
❤12👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
❤10👍5
درود نا امیدی ، یعنی امید واهی دادن به رژیم اهریمنی و طرفدارانش پس ما نباید نا امید بشیم چرا که با این همه نا همواری و پست و بلندی پیروزی از آن ماست
#ارسالی
#ارسالی
❤12👍2
در مورد پوریا زراعتی که ژست مخالف های جمهوری اسلامی رو گرفته با حرفاش مشخصه یک بی وجوده دیشب در برنامه حرف آخر گفت حتی با وجود حمایت اسرائیل و قیام مردم در زمان فرخوان بدون عاملیت راه به جایی نمی بریم یکی نیست بگه همین خیزش مردم یک نوع عاملیت است و مدام اپوزیسیون رو زیر سوال می بره در حالی که همه ما می دونیم اپوزیسیون هایی که با رضا شاه دوم در ارتباط هستند همه تلاش شون رو می کنند انقلاب ما رهبر داره و اونم رضا شاه دوم است در کل پوریا زراعتی با حرفاش تلاش داره بگه واقع بینه اما نمی دونه یک پا گوه خوره
#ارسالی
#ارسالی
👏32👍9👎4❤1
🇮🇷قالیباف: صداوسیما میگوید که ما همه قدرت نظامی آنها رو نابود کردیم پس دیگر نرویم مذاکره کنیم، این گونه نیست
@gurd_shah
@gurd_shah
😁14
🥴9😁3
⏺سنتکام: ناوشکن موشکانداز هدایتشونده USS Pinckney (DDG 91) در آبهای منطقهای برای حمایت از عملیات محاصره گشتزنی میکند. محاصره به طور کامل تجارت اقتصادی ورودی و خروجی ایران از طریق دریا را متوقف کرده است
@gurd_shah
@gurd_shah
👏11