🔴ترامپ:
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
👍23❤3
🚨ترجمه پست جدید ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
❤22👍4
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥴7❤1
🔴 ترامپ: اگر محاصره تنگه هرمز را تمام کنیم، هرگز با ایران به توافق نمیرسیم
دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه در شبکه اجتماعی «تروتسوشال» نوشت که ایران خواستار بازگشایی تنگه هرمز است، اما اگر آمریکا دست از محاصره دریایی این تنگه بردارد، هیچگاه با ایران به توافق نخواهد رسید و ناچار است که حملات به ایران و رهبران رژیم را از سر بگیرد.
آقای ترامپ نوشت: «ایران نمیخواهد تنگه هرمز بسته شود؛ آنها میخواهند این تنگه باز بماند تا بتوانند روزانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کنند، بنابراین اگر بسته باشد، همین مقدار را از دست میدهند.»
✏️ پی نوشت : خدا رو شکر ترامپ و تیم امنیت ملی اش متوجه این نکته کلیدی شده اند که ، جمهوری اسلامی تنها زبان زور را می فهمد و تابحال در ۴۷ سال اشغال ایران، حتی یکبار هم با مذاکره ( بدون فشار و قطعنامه ) حاضر به تفاهم نشده است.
🖌 سایه البرز
👑 @gurd_shah
دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه در شبکه اجتماعی «تروتسوشال» نوشت که ایران خواستار بازگشایی تنگه هرمز است، اما اگر آمریکا دست از محاصره دریایی این تنگه بردارد، هیچگاه با ایران به توافق نخواهد رسید و ناچار است که حملات به ایران و رهبران رژیم را از سر بگیرد.
آقای ترامپ نوشت: «ایران نمیخواهد تنگه هرمز بسته شود؛ آنها میخواهند این تنگه باز بماند تا بتوانند روزانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کنند، بنابراین اگر بسته باشد، همین مقدار را از دست میدهند.»
🖌 سایه البرز
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤11👍6👏1
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤23
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤18👏1
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥12👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️حسین ناپاک: امشب، شب عاشورای انقلاب است و هر کس نمیتواند در جنگ صبر کند برود/ ایران تصمیم گرفته است تسلیم نشود
این پفیوزها ایران رو ملک پدری فرض کردن
این پفیوزها ایران رو ملک پدری فرض کردن
🤬23👍2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرباز یگان موشکی که دست و پاهایش را از دست داده:
"همه رفیقام فرار کردن و منو تنها گذاشتن تا بسوزم"
در هنگام افشاگری وی از ترسو بودن نیروهای یگان موشکی، چند مسئول آمدن در گوش میثم مطیعی مداح مشهور گفتن جلوی سخنرانی را بگیرید داره آبرو ریزی میکند..
@gurd_shah
"همه رفیقام فرار کردن و منو تنها گذاشتن تا بسوزم"
در هنگام افشاگری وی از ترسو بودن نیروهای یگان موشکی، چند مسئول آمدن در گوش میثم مطیعی مداح مشهور گفتن جلوی سخنرانی را بگیرید داره آبرو ریزی میکند..
@gurd_shah
😁16👎2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 هدیه چین به ایران را توقیف کردیم / دونالد ترامپ:
🔹دونالد ترامپ در مصاحبه با CNBC اعلام کرد، در طول آتشبس، ایران و ایالات متحده در حال «تجدید ذخایر» بودهاند و ایالات متحده یک کشتی را که احتمالاً «هدیهای» از چین به ایران در آن بوده، «توقیف» کرده است.
@gurd_shah
🔹دونالد ترامپ در مصاحبه با CNBC اعلام کرد، در طول آتشبس، ایران و ایالات متحده در حال «تجدید ذخایر» بودهاند و ایالات متحده یک کشتی را که احتمالاً «هدیهای» از چین به ایران در آن بوده، «توقیف» کرده است.
@gurd_shah
👏16👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴جسی واترز از فاکس نیوز : ممکنه کودتایی رخ بده!
@gurd_shah
- نظامیان و مقامات غیرنظامی با هم درگیرن و معلوم نیست فرمانده کیه
- سپاه حاضر نیست کنترل تنگه هرمز و اورانیوم رو بده
- آمریکا فشار حداکثری میاره و وقت داره میگذره، دیگه دیپلماسی ضعیف جواب نمیده
@gurd_shah
👌11
🔴ایال زمیر : ارتش اسرائیل آماده و هوشیاره، امروز بعد از شکست دشمنان، کشور امنتر و قویتره.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤13
🔴 ترامپ: ایران از نظر مالی در حال فروپاشیه! اونها میخواهن تنگه هرمز فوراً باز بشه. بهشدت به پول نیاز دارن! روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن. نیروهای نظامی و پلیس شکایت دارن که حقوقشون پرداخت نمیشه.
@gurd_shah
@gurd_shah
👌12👍2
🔴اژهای درباره تمدید آتش بس از سمت دونالد ترامپ: دشمن در جایگاهی نیست که برای ما زمان تعیین کنه.
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴11😁3
🥴10❤1😁1
🔴ایروانی،نماینده ج.ا تو سازمان ملل: دور بعدی مذاکرات تو اسلامآباده، ولی فقط وقتی آمریکا تحریمها رو برداره.
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴10😁4
🔴بیش از ۱۲۷۲ ساعت از قطعی اینترنت داره میگذره و مردم اینترنت ندارن.
🤬15😢3👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود این گزارش برای گارد شاهنشاهی میگیرم من صدای محبوبه شعبانی هستم زندانی سیاسی که حکم محاربه گرفته است
❤19😢3
🔴 با اعلام قوهقضاییه، مهدی فرید، که بهعنوان «مسئول بخش مدیریت کمیته پدافند غیرعامل یکی از سازمانهای حساس کشور» معرفی شده، به اتهام جاسوسی و ارتباط با موساد صبح امروز اعدام شده.
@gurd_shah
@gurd_shah
😢9🤬4