This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ساعت ۲۱:۰۰ پنجشنبه؛ تهران - فعالیت پدافند تپههای عباسآباد و مشاهده نور حاصل از انفجار توپ پدافند در آسمان
@gurd_shah
@gurd_shah
⭐️ج.ا از پنج تا کشور عربی به خاطر اینکه آمریکا از خاکشون به ایران حمله کرده بود به سازمان ملل شکایت کرد.
+مسخره نیست؟
+مسخره نیست؟
😁19
🔴با رسیدن ناو هواپیمابر هسته ای بوش به خاورمیانه، آمریکا رسما سه ناو هواپیمابر هسته ای در منطقه دارد.
🔹 فورد ، آبراهام ، بوش
@gurd_shah
🔹 فورد ، آبراهام ، بوش
@gurd_shah
❤3👍2
🔴یک مقام آمریکایی به «CNN»:در خاورمیانه 19 ناو جنگی از جمله چند ناو هواپیمابر مستقر کردهایم
@gurd_shah
@gurd_shah
👍2🔥1
🔴کان نیوز:اسرائیل و ایالات متحده در حال آماده سازی برای احتمال از سرگیری درگیریها با ایران هستند، حتی در حالی که تلاشها پشت صحنه برای ترتیب دادن مذاکرات در پاکستان ادامه دارد
@gurd_shah
@gurd_shah
👍3🔥1
👏2👎1
⭐️فرماندهی مرکزی ایالات متحده: ناو هواپیمابر یو اس اس جورج اچ. دبلیو. بوش به اقیانوس هند و در محدوده عملیاتی ما وارد شده است.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤1
🚨شبکه ۱۲ اسرائیل از استعفای قالیباف، از هیئت مذاکره کننده با آمریکا خبر داد
شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی خبر میدهد که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس فرمایشی ولایت فقیه از عضویت در هیئت مذاکرهکننده رژیم جمهوری اسلامی با آمریکا، استعفا داده است.
پنجشنبه ۳ اردیبهشت
@gurd_shah
شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی خبر میدهد که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس فرمایشی ولایت فقیه از عضویت در هیئت مذاکرهکننده رژیم جمهوری اسلامی با آمریکا، استعفا داده است.
پنجشنبه ۳ اردیبهشت
@gurd_shah
😁7
فرماندهی مرکزی ایالات متحده - سنتکام، از تداوم حضور و گشتزنی ناو هواپیمابر سنگین «یواساس جورج اچ. دابلیو. بوش» در اقیانوس هند خبر داد. حضوری که در چارچوب مأموریتهای راهبردی آمریکا در منطقه تحت مسئولیت این فرماندهی انجام میشود و بخشی از افزایش قدرت دریایی واشنگتن در آبراههای حساس بینالمللی محسوب میگردد.
ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز «یواساس جورج اچ. دابلیو. بوش (CVN 77)» در تاریخ ۲۳ آوریل در اقیانوس هند و در محدوده مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در حال دریانوردی است.
پنجشنبه ۳ اردیبهشت
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤3
🚨 پرزیدنت ترامپ: «محاصره بعد از این شدیدتر میشود - زمان به ضرر رژیم فروپاشیده جمهوری اسلامی میگذرد؛ توافق به نفع آمریکا و متحدانش فقط انجام میشود»
دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در پیامی تند در شبکه اجتماعی تروث، با رد ادعای فشار برای پایان دادن به درگیری با ایران، تأکید کرد که واشنگتن هیچ عجلهای ندارد و این تهران است که با گذر زمان در موقعیتی بحرانیتر قرار میگیرد. او با حمله به دروغ پردازی رسانههای منتقد، از نابودی توان نظامی رژیم جمهوری اسلامی و تشدید فشارها سخن گفت و تأکید کرد هرگونه توافق تنها در شرایطی انجام خواهد شد که کاملاً به سود آمریکا و متحدانش و در واقع همه جهان باشد.
🔴ترجمه متن پست پرزیدنت ترامپ در شبکه اجتماعی تروث:
پنجشنبه ۳ اردیبهشت
@gurd_shah
دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در پیامی تند در شبکه اجتماعی تروث، با رد ادعای فشار برای پایان دادن به درگیری با ایران، تأکید کرد که واشنگتن هیچ عجلهای ندارد و این تهران است که با گذر زمان در موقعیتی بحرانیتر قرار میگیرد. او با حمله به دروغ پردازی رسانههای منتقد، از نابودی توان نظامی رژیم جمهوری اسلامی و تشدید فشارها سخن گفت و تأکید کرد هرگونه توافق تنها در شرایطی انجام خواهد شد که کاملاً به سود آمریکا و متحدانش و در واقع همه جهان باشد.
🔴ترجمه متن پست پرزیدنت ترامپ در شبکه اجتماعی تروث:
«برای آن دسته از افراد—که اکنون کمتر از هر زمان دیگری هستند—که روزنامه در حال افول نیویورکتایمز را میخوانند یا به اخبار جعلی CNN نگاه میکنند و فکر میکنند من برای پایان دادن به جنگ (اگر اصلاً بشود اسمش را جنگ گذاشت!) با {رژیم جمهوری اسلامی}ایران “مضطرب” هستم، باید بگویم که احتمالاً من کمفشارترین فردی هستم که تا به حال در چنین موقعیتی قرار داشته است.
من تمام وقت دنیا را دارم، اما {رژیم جمهوری اسلامی}ایران ندارد—ساعت در حال تیکتیک کردن است!
دلیل اینکه برخی رسانهها در جذب مشترک و بیننده عملکرد ضعیفی دارند این است که دیگر اعتبار ندارند.
نیروی دریایی رژیم {جمهوری اسلامی}ایران در کف دریا قرار گرفته، نیروی هوایی آن نابود شده، سامانههای ضدهوایی و راداریاش از بین رفتهاند، رهبرانش دیگر در میان ما نیستند، محاصره کاملاً محکم و نفوذناپذیر است و از اینجا به بعد فقط بدتر هم خواهد شد.
زمان به نفع آنها نیست!
توافق فقط زمانی انجام خواهد شد که مناسب و به سود ایالات متحده آمریکا، متحدان ما و در واقع بقیه جهان باشد.
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ»
پنجشنبه ۳ اردیبهشت
@gurd_shah
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ ولیعهد رضا پهلوی به «کارتوفل نازی» چپگرا که گفت:
شما عذرخواهی میکنید که [با دادن فراخوان و کشتار مردم به دست رژیم] در نهایت جنگ را به ایران آوردید؟!
@gurd_shah
شما عذرخواهی میکنید که [با دادن فراخوان و کشتار مردم به دست رژیم] در نهایت جنگ را به ایران آوردید؟!
@gurd_shah
❤28👏7
⏺ادعای منابع عربی به نقل از مقامات پاکستانی:
از سوی ایران به دولت پاکستان اعلام شده است که پنجشنبهشب تا ساعات ابتدایی پیش از ظهر جمعه، پاسخ ایران به درخواستهای ترامپ به دولت پاکستان تحویل داده خواهد شد
@gurd_shah
از سوی ایران به دولت پاکستان اعلام شده است که پنجشنبهشب تا ساعات ابتدایی پیش از ظهر جمعه، پاسخ ایران به درخواستهای ترامپ به دولت پاکستان تحویل داده خواهد شد
@gurd_shah
👎8❤2
🇺🇸ترامپ: اگر جنگ الان تموم شه ایران برای بازسازی خودش به خودش ۲۰ سال زمان لازم داره ولی هدف من این نیست چون میخوام ضربهای دائمی به اونا بزنم.
@gurd_shah
@gurd_shah
👍9❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️🇺🇸 ترامپ : فکر میکنم هیچ چیز بدتر از یک سلاح هستهای نیست که یکی از شهرهاتون رو نابود کنه، یا دوتا شهر، یا سهتا
@gurd_shah
@gurd_shah
👍8
👍8