️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.4K photos
53.1K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تظاهرات ایرانیان سن‌دیگو در صدمین سالگرد پادشاهی رضاشاه بزرگ؛ پدر ایران نوین🇮🇷

در این تظاهرات، ایرانیان سن‌دیگو خواستار توجه اذهان عمومی به موضوع قطع اینترنت در ایران و زندانیان در خطر حکم اعدام شدند. همچنین، از دولتمردان آمریکا خواستار عدم توافق با رژیم جنایتکار و کمک به مردم ایران تا پیروزی انقلاب ملی شدند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍42
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تظاهرات ایرانیان سن‌دیگو در صدمین سالگرد پادشاهی رضاشاه بزرگ؛ پدر ایران نوین🇮🇷

در این تظاهرات، ایرانیان سن‌دیگو خواستار توجه اذهان عمومی به موضوع قطع اینترنت در ایران و زندانیان در خطر حکم اعدام شدند. همچنین، از دولتمردان آمریکا خواستار عدم توافق با رژیم جنایتکار و کمک به مردم ایران تا پیروزی انقلاب ملی شدند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍41
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ درباره بیانیه عامل تیراندازی گفت:

«من متجاوز نیستم. به هیچ‌کس تجاوز نکرده‌ام.
من پدوفایل هم نیستم. من را به چیزهایی ربط داده‌اند که هیچ ارتباطی به من ندارد. کاملاً تبرئه شده‌ام.
دوستان شما (دموکرات‌ها) آن طرف ماجرا کسانی هستند که مثلاً با اپستین یا موارد دیگر در ارتباط بودند.
باید از خودتان خجالت بکشید که این‌ها را می‌خوانید، چون من هیچ‌کدام از این‌ها نیستم. شما نباید چنین چیزی را در برنامه 60 Minutes بخوانید. این کار مایه ننگ است.»

@gurd_shah
10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ درباره عامل تیراندازی گفت:

«دلیل اینکه چنین افرادی وجود دارند این است که بعضی‌ها شعار “No Kings” (یکی از شعار هایی که علیه ترامپ استفاده میشه) می‌دهند. من پادشاه نیستم.
اگر پادشاه بودم، با شما سر و کار نداشتم.
شما هرچیزی که اون آدم مریض نوشته رو میخونید.»

@gurd_shah
8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 خبرنگار: به نظر می‌رسه شما روی زمین دراز کشیدید.

ترامپ: «آن‌ها گفتند: “لطفاً روی زمین بخوابید”، و من هم دراز کشیدم.»

@gurd_shah
8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ:

«من متجاوز نیستم. به هیچ‌کس تجاوز نکرده‌ام.
من پدوفیل هم نیستم.»

@gurd_shah
3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ درباره عامل تیراندازی گفت:

«سرعتش واقعاً عجیب بود، تقریباً مثل یه سایه رد شد.
یعنی اون‌قدر سریع می‌دوید که فکر کنم NFL (لیگ اصلی فوتبال آمریکایی) باید باهاش قرارداد ببنده!»

@gurd_shah
4😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ درباره ظیافت شام و تأخیرش در ترک محل حادثه:
«راستش یه مقدارش تقصیر خودم بود. می‌خواستم ببینم دقیقاً چی داره اتفاق می‌افته و کار رو برای سرویس مخفی خیلی راحت نکردم.
می‌خواستم ببینم جریان چیه. کم‌کم فهمیدیم شاید مشکل جدی‌ای باشه، یه جور مشکل بد، متفاوت از صداهای معمولی که توی سالن همیشه شنیده میشه.
آدم‌های حرفه‌ای دورم بودن، ولی احتمالاً باعث شدم یه کم کندتر عمل کنن. بهشون گفتم: “صبر کن، صبر کن، بذار ببینم چی شده.”
بعدش شروع کردم باهاشون حرکت کردن. برگشتم و راه افتادم. اونا گفتن: “لطفاً بخواب روی زمین.” من هم روی زمین دراز کشیدم و بانوی اول هم همین کار رو کرد. وقتی داشتم حرکت می‌کردم، مأمورها ازمون خواستن روی زمین بخوابیم.»

@gurd_shah
6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 خبرنگار: چقدر نگران بودید که ممکن است کسی آسیب ببیند؟

ترامپ: «نگران نبودم. زندگی را می‌فهمم—ما در یک دنیای دیوانه زندگی می‌کنیم.»

@gurd_shah
4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 خبرنگار: آیا بانوی اول ترسیده بود؟

ترامپ: «نمی‌خواهم بگویم، و مردم هم دوست ندارند گفته شود که ترسیده‌اند، اما در چنین شرایطی چه کسی نمی‌ترسد؟»

@gurd_shah
7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ترامپ درباره سوءقصد بهش : همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد!
- صدای شلیک که بلند شد، مردم خودشون رو انداختن روی زمین،بانوی اول هم همین‌طور

- موقعیت کاملاً جدی بود، ولی نیروهای امنیتی فوق‌العاده عمل کردن و خیلی زود اوضاع رو تحت کنترل گرفتن

- من اونجا بودم و از نزدیک دیدم که چی شد و چرا این‌طور پیش رفت

@gurd_shah
9
🔴توئیت صفحه رسمی اتاق جنگ اسرائیل :

«تیک تاک»‏

@gurd_shah
🔥14
ترامپ:
وقتی رئیس‌جمهوری تأثیرگذار باشی یا دولت تأثیرگذاری داشته باشی، اتفاقاتی می‌افتد که اگر مثلاً جو بایدن بود، نمی‌افتاد.

@gurd_shah
13👍3
‼️رسانه‌های عربی گزارش می‌دهند که ایران پیشنهادی به میانجی‌ها ارائه کرده تا مذاکرات با دولت ترامپ از سر گرفته شود:
پایان تضمین‌شده همه درگیری‌ها در ایران و لبنان
→ حفظ حزب‌الله و دادن زمان به سپاه برای بازسازی
ایجاد چارچوب حقوقی جدید برای تنگه هرمز
→ کنترل یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌های نفتی جهان توسط ایران و عمان
فقط بعد از آن، مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای
→ بدون تعهد به توقف غنی‌سازی

@gurd_shah
😁14🤬21👎1
️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
‼️رسانه‌های عربی گزارش می‌دهند که ایران پیشنهادی به میانجی‌ها ارائه کرده تا مذاکرات با دولت ترامپ از سر گرفته شود: پایان تضمین‌شده همه درگیری‌ها در ایران و لبنان → حفظ حزب‌الله و دادن زمان به سپاه برای بازسازی ایجاد چارچوب حقوقی جدید برای تنگه هرمز → کنترل…
خبر نگار اورشلیم پست:

«این دیپلماسی نیست، بلکه یک استراتژی برای وقت‌کشی است.»
عباس عراقچی باید کتابی با عنوان «مذاکره برای مبتدی‌ها: قدرت دیپلماسی — وقت‌کشی، خرید زمان و فرسوده کردن طرف مقابل» بنویسد.

‌+آبرومونو بردی عباس.

@gurd_shah
👍10👏1
🇬🇧🇺🇸 به گزارش وال‌استریت ژورنال، چارلز سوم روز دوشنبه برای یک سفر چهارروزه وارد واشنگتن می‌شود؛ سفری که هدفش ترمیم روابط تیره‌شده موسوم به «روابط ویژه» با ترامپ است.

@gurd_shah
🥴4
وال استریت ژورنال:
چارلز سوم اولین پادشاه بریتانیا از سال ۱۹۹۱ خواهد بود که در کنگره آمریکا سخنرانی می‌کند و همچنین دیدار خصوصی و ضیافت رسمی با ترامپ خواهد داشت.
روابط دو کشور به پایین‌ترین سطح در یک نسل رسیده.
چارلز در اروپا به‌عنوان یکی از معدود افرادی شناخته می‌شود که می‌تواند با ترامپ ارتباط خوبی برقرار کند.

@gurd_shah
🇪🇺🇮🇷 اورسولا فون‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا، اعلام کرد:
هنوز «برای لغو تحریم‌های ایران خیلی زود است».
این تحریم‌ها به‌دلیل سرکوب مردم ایران اعمال شده‌اند و قبل از لغو آن‌ها، «تغییرات اساسی» در ایران لازم است.
طبق موضع اتحادیه اروپا، هرگونه کاهش تحریم‌ها باید به کاهش تنش، پیشرفت در مهار برنامه هسته‌ای و بهبود وضعیت حقوق بشر وابسته باشد.

@gurd_shah
🥰4
🇮🇱🪖 ارتش اسرائیل اعلام کرد در جریان عملیاتی در جنوب لبنان، یک انبار سلاح متعلق به حزب‌الله را در داخل اتاق خواب یک کودک پیدا کرده است.

در این انبار، مقادیر زیادی مواد منفجره، سلاح‌های «کلاشینکف»، نارنجک، آرپی‌جی، تیربار، مهمات و تجهیزات رزمی کشف شده است.

@gurd_shah
استاندار تهران : به دلیل تخریب مخازن، بیش از 70 تا 80 میلیون لیتر سوخت از بین رفت

@gurd_shah
😁3