️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.2K subscribers
58.4K photos
53.1K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
🔴ترامپ:من از نتانیاهو خواستم که در لبنان محتاطانه تر عمل کند و از تخریب ساختمان ها خودداری کند، زیرا به وجهه اسرائیل آسیب می رساند


@gurd_shah
🔴مرکز آمار جمهوری اسلامی: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه 73.5 درصد شد


@gurd_shah
پنتاگون: بازگشت ناو هواپیمابر فورد از استقرار در خاورمیانه

@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
فعالیت تعداد بالای سوخت‌رسان ها تو آسمون اسرائیل و اردن


@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👏3
🇺🇸ترامپ : حتی پوتین هم نمیخواد که ایران سلاح هسته ای داشته باشه

@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ درباره ایران:

آنها باید تسلیم شوند—فقط بگویند، «ما تسلیم می‌شویم.»



@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥9👍3👏1
بیانیه جمعی بچه های دانشگاه علوم پزشکی تهران که طرح اینترنت پرو رو قبول نکردن

درورد بر شرفشون ❤️‍🔥

🔵 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
17👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🗣ویدئویی از حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه تورنتو کانادا و دیپورت او با هدایت پلیس مرزی این کشور، احتمالا به دلیل عضویت او در سپاه تروریستی

@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁21🔥62
🚨🇺🇸 ترامپ:

به احتمال زیاد به زودی به تهاجمی در ایران باز خواهیم گشت.


@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥16👏4
🔴بلومبرگ:ایران مجبور است نفت را در تانکرهای قدیمی که دیگر استفاده نمی‌شوند ذخیره کند تا نفت استخراج شده را نگه دارد



@gurd_shah
🗣 محسن رضایی:
در صورت آغاز دوباره جنگ، درگیری‌ها بر سواحل جنوبی، اطراف اصفهان و غرب کشور متمرکز خواهد بود.

@gurd_shah
😁11
مالک شریعتی، نماینده مجلس شورای اسلامی: اگر دوباره حمله شود، منطقه برای مدت‌ها از نفت و گاز محروم خواهد شد



@gurd_shah
😁12
🇺🇸🇮🇷 فرمانده سنتکام، دریادار برد کوپر، گفت:
در حال حاضر ۴۱ نفتکش حامل حدود ۶۹ میلیون بشکه نفت وجود دارد که ایران نمی‌تواند آن‌ها را بفروشد. ارزش این نفت‌ها بیش از ۶ میلیارد دلار است و حکومت ایران نمی‌تواند از آن بهره مالی ببرد.


@gurd_shah
👏13👍5😁1
🇺🇸🇮🇷🇺🇸 فرمانده سنتکام، دریادار برد کوپر:
این محاصره دریایی بسیار مؤثر بوده و نیروهای آمریکا همچنان به اجرای کامل آن متعهد هستند.


@gurd_shah
👍17
🇺🇸 ترامپ به اکسیوس:
پیشنهاد ایران را رد میکنم؛ پیشنهادی که می‌گفت ابتدا تنگه هرمز باز شود و محاصره برداشته شود و مذاکرات هسته‌ای به بعد موکول شود. محاصره؟ اکنون محاصره در دست ماست
و می‌بینید که چطور روی آن ها تاثیر گذاشته است.

@gurd_shah
👍16😁1
🇺🇸🇮🇷 فرمانده سنتکام، دریادار برد کوپر، اعلام کرد:
امروز نیروهای آمریکایی با تغییر مسیر چهل‌ودومین کشتی تجاری که قصد نقض محاصره را داشت، به یک دستاورد مهم رسیدند. این نشان‌دهنده عملکرد نیروهای نظامی آمریکاست که در حال جلوگیری از ورود و خروج تجارت دریایی به بنادر ایران هستند

@gurd_shah
👍16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 محسن رضایی: اگر جنگی مجددا سربگیرد متمرکز بر سواحل جنوبی، نزدیکی اصفهان و یک مقدار هم غرب کشور است و ممکن است چند بمباران و ترور هم در تهران داشته باشند، چون چیزی غیر از این نمانده و تمام طرح‌های نظامی با شکست روبرو شده است و آخرین برنامه‌ روی میز است.

+خوبه خودش اعتراف میکنه آمریکا هر کاری خواسته انجام داده بمباران کرده ترور کرده و بقول رضایی دیگه کاری نمونده که نکرده باشن😂😂😂😂
بعد همین اورانگوتان از اقتدار و قدرت و ... حرف میزنه

@gurd_shah
😁252👍1👏1
😂😂😂😂😂سطح توهم رو

🔴 فرمانده نیروی دریایی ارتش: به زودی زود، حتما سلاحی را از ما خواهند دید که خیلی از آن وحشت دارند و بیخ گوش‌شان است؛ امیدوارم سکته نکنند!

🔴سخنگوی وزارت خارجه: دولت‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس باید برای اعتمادسازی ما تلاش بکنن!

@gurd_shah
🥴15😁10👍2🤬1
🔴ترامپ : ما داریم با ایران مذاکره می‌کنیم
- خیلی هم جلو اومدن تا الان،ولی مسئله اینه که آیا حاضرن تا آخرش بیان جلو یا نه
- در حال حاضر هیچ توافقی در کار نیست مگر اینکه کامل قبول کنن که دیگه اصلاً دنبال سلاح هسته‌ای نرن.

@gurd_shah
🥴5👍2😁1
🔴آکسیوس : اگه ج.ا از بین بره،حزب‌الله هم خودکار جمع میشه و از بین میره.

@gurd_shah
15👍8👌3