️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.2K subscribers
58.4K photos
53.1K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⭕️سفیر ایالات متحده در اسرائیل:

آمریکایی‌ها، چه درک کنند و چه نه، باید به خاطر مردم یهودی به خدا سپاسگزار باشند.

🌎 @gurd_shah
👍57👏132👎2🤬2
⭕️تاکید نتانیاهو:

از جنوب لبنان عقب نشینی نمیکنیم و هیچ چیز ما را از این کار باز نخواهد داشت

🌎 @gurd_shah
💯5115👍10🤬2💋2
⭕️سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گروسی را به مذاکرات راه ندهید

🌎 @gurd_shah
🤯26😁19🥴8👏1
⭕️ العربیه: جلسه دوم مذاکرات کمی بعد آغاز می‌شود.هیئت ایرانی به سالن مذاکره بازگشت

🌎 @gurd_shah
🤬501👎1👏1
⭕️ نماینده آمریکا در سازمان ملل: می‌خواهیم برنامه هسته‌ای ایران را به طور دائمی از بین ببریم

🌎 @gurd_shah
👍57👏8🤬3
⭕️ادعای سی‌جی‌تی‌ان:

هیئت ایرانی پس از تهدیدات ترامپ، اعتراض خود را به طرف آمریکایی اعلام کرده و اکنون در حال بررسی گزینه‌ها است

🌎 @gurd_shah
😁60🥴4👎1
⭕️دبیرکل حزب‌الله: چیزی به نام «آتش‌بس به همراه آزادی عمل برای اسرائیل» وجود ندارد

🌎 @gurd_shah
😁54🥴7🤬5
⭕️انتقاد فارس به صحبت‌های این روزهای پزشکیان:

اقای رئیس جمهور، دشمن هم صدایت را می‌شنود!

⭕️المیادین: هیأت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کند، به مذاکرات باز نمی گردد!

⭕️رویترز: مذاکرات متوقف شده اما پایان نیافته

🌎 @gurd_shah
😁54👎6👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️این ویدیو رو ببینید، متوجه می‌شید فضای مذاکره امروز بین جمهوری اسلامی و آمریکا دقیقا چه شکلی بود.😂


@gurd_shah
👍43😁144🔥2🕊1💋1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هوشدن سرود رژیم جنایتکار توسط ایرانیان غیور در استادیوم Sofi لس‌آنجلس
👍10017👏9😁2👎1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از ایرانیانی که برای تماشای دیدار تیم فوتبال ایران و بلژیک به ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس رفته بود، پلاکاردی را به نمایش گذاشت که یادآور بازداشت رشید مظاهری، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران، و کشتار بی‌سابقه شهروندان ایرانی به دست جمهوری اسلامی در دی‌ماه ۱۴۰۴ بود.

@gurd_shah
103👍15💯2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا ابد و يك روز جاويد شاه پاينده ايران ❤️‍🔥

@gurd_shah
129💯7👏5👎1
آخوند نبویان: پذیرش تحقیر وتهدید ملت ایران تا کجا؟

@gurd_shah
😁704💋3🥴2🔥1🤬1
🔴 تیم آخوندی در دومین بازی خودش مقابل تیم ۱۰ نفره ی بلژیک مساوی کرد.

@gurd_shah
😁64🥴11👍8🔥2
🇺🇸 ترامپ:
تیتر نیویورک تایمز فاسد و ناکام: «بعد از تقریباً ۴ ماه جنگ چه تغییری کرده است؟ تحلیل‌گران می‌گویند زیاد نه.» واقعاً؟ ارتش آن‌ها نابود شده، نیروی دریایی‌شان ناپدید شده، نیروی هوایی‌شان ناپدید شده، سامانه‌های پرتاب، موشک‌ها، پهپادها و تولیدشان تقریباً ناپدید شده، دو رده بالاترین رهبرانشان ناپدید شده‌اند، تورم آن‌ها ۲۵۰٪ است، اقتصادشان شکسته است، سربازانشان حقوق نمی‌گیرند، تنگه هرمز باز است، نفت جریان دارد، و بازار سهام و اشتغال در آمریکا در بالاترین حد خود در تمام ادوار است. این چیزی است که تغییر کرده، ترسوهای فاسد و غیر اخلاقی مثل شما، و بیشتر!!! رئیس‌جمهور دونالد جی ترامپ

@gurd_shah
👏43👎43👍2🥰1
نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره:

گزارش‌ها حاکی از اینه که مواضع ترامپ، مذاکرات ایران و آمریکا رو متوقف نکرده، بلکه شکل مذاکرات رو از مذاکرات چهارجانبهٔ مستقیم با حضور میانجی‌های قطری و پاکستانی، به مذاکرات غیرمستقیم از طریق انتقال پیام‌ها توسط میانجی‌ها تغییر داده.

@gurd_shah
😁46👎3🔥1
آرزوش این بوده که دکتر قلب بشه!💔
اما ۲۵فروردین در ۱۸ سالگی و در سکوت خبری  اعدامش کردن
#ماتیلدا_نیکزاد

نکته مهم : در اسلام دختران  نباید باکره
اعدام شوند 😔

@gurd_shah
🤬117😢288😁1
‏حجم نگرانی خانواده این سه پسر در کلمات نمی‌گنجد. سه برادر، جانشان در خطر است. نگذاریم ناشناس بمانند، صدایشان باشیم

#سامان_کیانی_وفا
#آرمان_کیانی_وفا
#رحمان_کیانی_‌وفا

@gurd_shah
😢87🤬298👏2😁1
عراقچی:
⚡️میانجی‌گری خستگی‌ناپذیر پاکستان و قطر، پیشرفت بزرگی برای پایان دادن به جنگ لبنان به همراه داشته.

🔴⚡️صادرات نفت و محصولات پتروشیمی از محدودیت‌ها معاف شده، محاصره برداشته شده، بخشی از دارایی‌های مسدودشده آزاد شده و یک برنامه بزرگ بازسازی و توسعه برای ایران آغاز شده.

⚡️نخستین آزمون واقعی:
ایجاد مرکز هماهنگی و جلوگیری از درگیری در لبنان.

@gurd_shah
🤬633😁3👎2👍1
حمید رسایی، نماینده مجلس:
چه کسی قدرت داره مجلس رو تعطیل کنه؟ مگر دبیر شورای عالی امنیت ملی میتونه دهان نمایندگان مجلس رو ببنده!؟

الان که دست آقای قالیباف در دست ونس آمریکایی هست و صلح کردید، پس چرا مجلس رو باز نمی‌کنید؟

هفته آینده با چندتا نماینده ساعت 8 صبح میایم مجلس و اگه باز نبود، همونجا کنار خیابون و با حضور مردم جلسه میذاریم.


@gurd_shah
😁1004🤬2👎1