😁80🤬5❤3👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇱نتانیاهو:
⚡️دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند. ارتش اسرائیل در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد.
⚡️من پشت آنها ایستادهام و کل ملت پشت آنها ایستادهاند.
⚡️من در موضع خود ثابتقدم هستم که ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند تا از ساکنان شمال و همه شهروندان دولت اسرائیل محافظت کنیم.
@gurd_shah
⚡️دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند. ارتش اسرائیل در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد.
⚡️من پشت آنها ایستادهام و کل ملت پشت آنها ایستادهاند.
⚡️من در موضع خود ثابتقدم هستم که ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند تا از ساکنان شمال و همه شهروندان دولت اسرائیل محافظت کنیم.
@gurd_shah
❤71👎5👏2
⏺عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
🔴اختلال بانکهای صادرات، تجارت، توسعه صادرات و ملی که از 23 خرداد شروع شده، احتمالا تا دو هفتهی دیگه ادامه داشته باشه.
@gurd_shah
🔴اختلال بانکهای صادرات، تجارت، توسعه صادرات و ملی که از 23 خرداد شروع شده، احتمالا تا دو هفتهی دیگه ادامه داشته باشه.
@gurd_shah
😁43🤬17🕊1
🇮🇱رسانه های اسرائیلی عکس قبل و بعد از بمباران بیت رهبری رو منتشر کردن و نوشتن مطمئنا که کسی زنده از اینجا بیرون نیومده‼️
@gurd_shah
@gurd_shah
💯74🔥12😁8👎3❤2👍1💋1
💢‼️ابوالفضل بازرگان، تحلیگر حکومتی:
⚡️در 2 روز 2 دروغ به مردم گفتید؛
اول گفتید در واکنش حملات به لبنان تنگه رو میبندیم و نبستید؛ و امروز گفتید در واکنش به توهینها و تهدیدات ترامپ، مذاکرات رو متوقف میکنیم و نکردید و در اتاق در حال مذاکره مستقیم با ونس بودید!
@gurd_shah
⚡️در 2 روز 2 دروغ به مردم گفتید؛
اول گفتید در واکنش حملات به لبنان تنگه رو میبندیم و نبستید؛ و امروز گفتید در واکنش به توهینها و تهدیدات ترامپ، مذاکرات رو متوقف میکنیم و نکردید و در اتاق در حال مذاکره مستقیم با ونس بودید!
@gurd_shah
😁77
⏺ تلگراف به نقل از نبویان:
🔴مجتبی خامنهای به تیم مذاکرهکننده گفته اونا با رسیدن به توافق با واشنگتن، برخلاف دستورش عمل کردن و از حدود اختیاراتشون فراتر رفتن.
@gurd_shah
🔴مجتبی خامنهای به تیم مذاکرهکننده گفته اونا با رسیدن به توافق با واشنگتن، برخلاف دستورش عمل کردن و از حدود اختیاراتشون فراتر رفتن.
@gurd_shah
😁67🥴7👏1
⏺💢 وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد وزیر امور خارجه مارکو روبیو از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن به امارات متحده عربی، کویت و بحرین دیدار خواهد کرد.
‼️این سفر شامل نشست با وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس در بحرین نیز است.
/ رویترز و اکسیوس
@gurd_shah
‼️این سفر شامل نشست با وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس در بحرین نیز است.
/ رویترز و اکسیوس
@gurd_shah
👍40🤬1
⏺مرندی(تروریست ج آ):
جمهوری اسلامی قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و دیروز هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت. تبلیغات غربی را نادیده بگیرید.
@gurd_shah
جمهوری اسلامی قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و دیروز هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت. تبلیغات غربی را نادیده بگیرید.
@gurd_shah
😁61🤬10
👑👑👑دفتر رسانهای شاهزاده رضا پهلوی:
در حالی که فیفا سعی میکنه پرچم شیر و خورشید رو از ورزشگاهها بیرون نگه داره، هزاران ایرانی در ورزشگاه سوفای نشون دادن که نماد واقعی ایران قابل حذف نیست.
صدای کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستن، حالا در جام جهانی بلندتر از همیشه شنیده میشه.
@gurd_shah
در حالی که فیفا سعی میکنه پرچم شیر و خورشید رو از ورزشگاهها بیرون نگه داره، هزاران ایرانی در ورزشگاه سوفای نشون دادن که نماد واقعی ایران قابل حذف نیست.
صدای کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستن، حالا در جام جهانی بلندتر از همیشه شنیده میشه.
@gurd_shah
❤118👏14👎4👌3
💢‼️نظرسنجی پخش شده از شبکه فاکس در برنامه مارکلوین از ۲۶ می تا ۳ جون؛ ۵۱ ٪ از طرفدارهای ترامپ در جنبش ماگا، رژیم چینج رو ترجیح میدن.
@gurd_shah
@gurd_shah
👍109👎3🔥3👏3❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پول های مردم ایران، بین مکزیکی های فقیر آمریکا توزیع می شود تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کنند.
یکی از بچه های لس آنجلس تونسته از زیر زبونشون حرف بکشه و یکیشون گفته که روزی ۳۰۰ دلار (حدود ۵۰ میلیون تومان) گرفته تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کند.
@gurd_shah
یکی از بچه های لس آنجلس تونسته از زیر زبونشون حرف بکشه و یکیشون گفته که روزی ۳۰۰ دلار (حدود ۵۰ میلیون تومان) گرفته تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کند.
@gurd_shah
🤬78👎3❤2🥴1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴نتانیاهو فیلمی از حملات و ترورهای ارتش اسرائیل رو با این متن منتشر کرد :
اونی که اومده بکشتت، صبح زود بیدار شو و اول خودت بکشش.
@gurd_shah
اونی که اومده بکشتت، صبح زود بیدار شو و اول خودت بکشش.
@gurd_shah
❤70👍19👏11👎3🥴1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴ونس به سوال خبرنگار در مورد عدم توجه هیئت ایرانی به مذاکرهکنندگان آمریکایی در جریان مذاکرات زوریخ: ایرانیها گاهی گیجکننده عمل میکنند!
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
@gurd_shah
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
@gurd_shah
🥴49👎8😁7❤2👌1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ونس: «اساسا، این پول آزاد نخواهد شد مگر اینکه شاهد پیشرفت باشیم و بدیهی است که این بخش بزرگی از مذاکرات در روزهای آینده خواهد بود.»
@gurd_shah
@gurd_shah
🤬40👍11❤4👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وقتی با «قدرت مذاکرهات» کاری کردی که آمریکا مجبور میشه اورانیوم ۶۰ درصد رو ازت بگیره و جاش گندم و سویا ۹۰ درصد بهت بده:
@gurd_shah
@gurd_shah
😁78🤬18👎4👍2🥴2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مراقب باشید انحراف و خطر در کمین است
اگه میخوای بدونی که قاتلین فرزندان دلیر ایران در ۱۸و۱۹ دیماه چه کسانی هستن این ویدئو رو تا آخر ببین و گوش کن🙏
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
اگه میخوای بدونی که قاتلین فرزندان دلیر ایران در ۱۸و۱۹ دیماه چه کسانی هستن این ویدئو رو تا آخر ببین و گوش کن🙏
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👍48❤7💯4👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قالیباف در تلاش تبدیل شدن به پوتین در جمهوریاسلامی
متاسفانه در حال حاضر شاید باورتون نشه هم ما ملت بزرگ ایران و هم اندک عرزشیها از این اتفاق سهمگین در خطر هستیم
قالیباف اگه تو هفتهها و ماههای آینده موفق به قبضه کردن کامل قدرت بشه اوضاع بسیار افتضاحتر از تمام سالها، ماهها و روزهای گذشته خواهد شد
در قدم اول تمامی کسانی که در ارگان نظامی و اداری ضد او و تصمیماتش بوده یا هستن اگه این افراد رو حذف نکنه قطعا کنار خواهد زد
همچنین برای این که رویکردی نسبتا متفاوت از جمهوریاسلامی جدید نشون بده به سراغ عرازشه رفته و اونها رو به روش خودش عقیم و خانه نشین و بی اثر خواهد کرد
اما فاجعه برای ملت بزرگ ایران تو این مرحله هست
شخصی که آنچنان طمع قدرت چشماشو کور کرده و به صغیر و کبیر خودیهاشون رحم نمیکنه چه بلایی بر سر ملت داغدیده ایران خواهد آورد؟!
قصد ترسوندن و رواج ناامیدی رو نداشته و ندارم
اما قطعا باید همگی در تلاش باشیم تا هر چه سریعتر شرایط حضور نهایی رو فراهم کنیم قبل از اینکه دیر بشه
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
متاسفانه در حال حاضر شاید باورتون نشه هم ما ملت بزرگ ایران و هم اندک عرزشیها از این اتفاق سهمگین در خطر هستیم
قالیباف اگه تو هفتهها و ماههای آینده موفق به قبضه کردن کامل قدرت بشه اوضاع بسیار افتضاحتر از تمام سالها، ماهها و روزهای گذشته خواهد شد
در قدم اول تمامی کسانی که در ارگان نظامی و اداری ضد او و تصمیماتش بوده یا هستن اگه این افراد رو حذف نکنه قطعا کنار خواهد زد
همچنین برای این که رویکردی نسبتا متفاوت از جمهوریاسلامی جدید نشون بده به سراغ عرازشه رفته و اونها رو به روش خودش عقیم و خانه نشین و بی اثر خواهد کرد
اما فاجعه برای ملت بزرگ ایران تو این مرحله هست
شخصی که آنچنان طمع قدرت چشماشو کور کرده و به صغیر و کبیر خودیهاشون رحم نمیکنه چه بلایی بر سر ملت داغدیده ایران خواهد آورد؟!
قصد ترسوندن و رواج ناامیدی رو نداشته و ندارم
اما قطعا باید همگی در تلاش باشیم تا هر چه سریعتر شرایط حضور نهایی رو فراهم کنیم قبل از اینکه دیر بشه
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👍47💯7❤6👎3💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خانم، آقا، عزیز، میهنپرست
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👍59❤6👏5👎3👌1
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما آنها برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
ک یر استارمر به ما گفت، «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم، «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.»
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود.
@gurd_shah
آنها به ما گفتند، «ما ترجیح میدهیم کمک نکنیم.» حرف احمقانهای بود.
چون ما هم میتوانیم اگر بخواهیم همین را به آنها بگوییم، و ممکن است این کار را بکنیم.
@gurd_shah
اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
@gurd_shah
@gurd_shah
برخی دوستان معتقدن که حوزه دیپلماسی در تضاد با حوزه نظامیه، اساسا این تصور اشتباهه. بدون دیپلماسی، تلاشهای انجام شده در میدان نبرد به ثمر نخواهد نشست.
مذاکره روشی از مبارزه و ادامه مبارزه است. بنابراین ایجاد دوگانگی کاذب بین این دو حوزه بحثی گمراهکننده است.
@gurd_shah
@gurd_shah
از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا یا سوزاندن پرچم این کشور و لگد کردنش تو مراسمها و اجتماعات رسمی (مثل نماز جمعه) ممنوعه.
@gurd_shah
در این بیانیه آمده است که این سه مقام «بهروشنی اعلام کردند که امنیت شهروندان اسرائیلی و نیروهای ارتش اسرائیل، بدون هیچگونه مصالحهای، همچنان اصل راهنمای آنها باقی خواهد ماند.»
@gurd_shah
به قانون بینالمللی و تضمین عبور امن و بدون اخذ عوارض از تنگه هرمز پایبندیم.
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍42❤14👎3