⭕️مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل:
جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده و این اولین گام برای توافقی گستردهتره.
برخلاف برجام، این بار بازرسیها باید در هر زمان و هر مکان ممکن باشه.
🌎 @gurd_shah
جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده و این اولین گام برای توافقی گستردهتره.
برخلاف برجام، این بار بازرسیها باید در هر زمان و هر مکان ممکن باشه.
🌎 @gurd_shah
👍24😁6🤬6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️بقایی تکذیب کرد: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
👎35🥴8😁5🤬1
⭕️رادیو ارتش اسرائیل:
تا زمانی که حزبالله کاملاً منحل نشود، از منطقه الشقیف در لبنان عقبنشینی نمیکنیم.
🌎 @gurd_shah
تا زمانی که حزبالله کاملاً منحل نشود، از منطقه الشقیف در لبنان عقبنشینی نمیکنیم.
🌎 @gurd_shah
👏79❤5👍2
👍48🔥4🥴4❤1
___
انقلاب شیر و خورشید با رهبری
رضا شاه دوم و عاملیت مردم آغاز شد،
با همان پیش میرود و با همان نیز
به نتیجه خواهد رسید.
هر صدا و هر قدم در مسیر آزادی
اهمیت دارد.
اگر میخواهیم ایران را پس بگیریم،
باید بخشی از تغییر باشیم؛
نه منتظر تغییر.
اجازه ندهید ناامیدتان کنند.
به مبارزه، در هر شکلی که به آن
باور دارید، ادامه دهید.
تماشاگر نباشیم؛ عامل باشیم.
#جاوید_شاه
#پاینده_ایران
#ایران_را_پس_میگیریم
انقلاب شیر و خورشید با رهبری
رضا شاه دوم و عاملیت مردم آغاز شد،
با همان پیش میرود و با همان نیز
به نتیجه خواهد رسید.
هر صدا و هر قدم در مسیر آزادی
اهمیت دارد.
اگر میخواهیم ایران را پس بگیریم،
باید بخشی از تغییر باشیم؛
نه منتظر تغییر.
اجازه ندهید ناامیدتان کنند.
به مبارزه، در هر شکلی که به آن
باور دارید، ادامه دهید.
تماشاگر نباشیم؛ عامل باشیم.
#جاوید_شاه
#پاینده_ایران
#ایران_را_پس_میگیریم
❤79💯13👍5😁1
⭕️حزبالله:
حمله اسرائیل به محله الدیر شهر نبطیه را محکوم میکنیم؛ این اقدام «نقض آشکار توافق آتشبس» محسوب میشود
🌎 @gurd_shah
حمله اسرائیل به محله الدیر شهر نبطیه را محکوم میکنیم؛ این اقدام «نقض آشکار توافق آتشبس» محسوب میشود
🌎 @gurd_shah
👎51😁12❤1
⭕️شبکه خبری العربیه گزارش میدهد:
"سعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل میگوید انتقال اورانیوم غنیشده ایران به خاک روسیه، یکی از گزینههای روی میز در مذاکرات است."
🌎 @gurd_shah
"سعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل میگوید انتقال اورانیوم غنیشده ایران به خاک روسیه، یکی از گزینههای روی میز در مذاکرات است."
🌎 @gurd_shah
🤬59😁4👍2👎1
🚨توییت ترامپ در مورد ایران:
@gurd_shah
با وجود اعتراضات و اظهارات نادرست آنها، همراه با تبلیغات مکرر اخبار جعلی که همه تلاش خود را میکند تا پیروزی آمریکا را کوچک و بیاهمیت جلوه دهد، ایران به طور کامل و جامع با بازرسیهای هستهای در بالاترین سطح برای آیندهای نامحدود (بینهایت!!!) موافقت کرده است. این امر «صداقت هستهای» را تضمین خواهد کرد.
اگر آنها با این موضوع موافقت نمیکردند، مذاکرات بیشتری صورت نمیگرفت! بر اساس این و دیگر امتیازات عمدهای که ایران داده است، من موافقت کردهام که تنگه هرمز باز بماند و هیچ محاصره دریایی بیشتری اعمال نشود. با این حال، همه کشتیها در محل باقی میمانند تا در صورت لزوم محاصره دوباره برقرار شود، که در این مرحله بسیار بعید به نظر میرسد.
پول و/یا تحریمهایی که خزانهداری آمریکا آزاد میکند، در حساب امانی تحت کنترل آمریکا قرار میگیرد و صرف خرید غذا و تجهیزات پزشکی، به طور انحصاری از ایالات متحده، از جمله ذرت، گندم و سویا از کشاورزان بزرگ آمریکایی ما خواهد شد.
@gurd_shah
🤬38❤7😁6👍4👎1
Forwarded from MMVMUZiC
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
'جان فدای تو'
آهنگی که برای جانفدایانِ میهن ساخته شد…
برای آنهایی که جانشان را فدای ایران کردند،
برای خانوادههایی که داغ عزیزانشان را به دوش میکشند،
و برای دلیرانی که جانشان را کف دست گرفتند و ایستادند…
این صدا، عهد ماست.
ما فرزندانِ ایرانیم.
ایران را با هم میسازیم.
SoundCloud
YouTube
پلتفرم های دیگر در روزهای آتی...
Song Name: Jan Fadaye To
Singers : Parham Potki x PanizPRZ
Producer: MMV
Songwriter : PanizPRZ
Guitar & Oud : **
Kamanche: **
Mixing: **
Mastering: Parsa Vahedi
Coverart: **
@mmvmuzicofficial
@parhampotki
@musicpprz
آهنگی که برای جانفدایانِ میهن ساخته شد…
برای آنهایی که جانشان را فدای ایران کردند،
برای خانوادههایی که داغ عزیزانشان را به دوش میکشند،
و برای دلیرانی که جانشان را کف دست گرفتند و ایستادند…
این صدا، عهد ماست.
ما فرزندانِ ایرانیم.
ایران را با هم میسازیم.
SoundCloud
YouTube
پلتفرم های دیگر در روزهای آتی...
Song Name: Jan Fadaye To
Singers : Parham Potki x PanizPRZ
Producer: MMV
Songwriter : PanizPRZ
Guitar & Oud : **
Kamanche: **
Mixing: **
Mastering: Parsa Vahedi
Coverart: **
@mmvmuzicofficial
@parhampotki
@musicpprz
👍34❤14😢2👎1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍57👏4❤3🥴2
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی: در دکترین تهاجمی، عملیات پیشدستانه نیز تعریف شده است و چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیاتهای پیشدستانه در عرصههای ناشناخته، دشمن را به شدت غافلگیر کنیم!👹
@gurd_shah
@gurd_shah
😁42🥴6👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر بچه هشت ساله را در اصفهان کشتند.
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.
نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط میخواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانهام همینجاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.
گلوله خورد به یک بچه.
بعدش هم مثل همیشه کثافتکاریشان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچهاش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.
مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسیهای هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچهها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.
آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.
این حکومت اول بچه میکشد، بعد از جنازهاش تبلیغات درست میکند.
اینها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.
آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اشغالگر و ویرانگر اسلامیست
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.
نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط میخواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانهام همینجاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.
گلوله خورد به یک بچه.
بعدش هم مثل همیشه کثافتکاریشان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچهاش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.
مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسیهای هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچهها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.
آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.
این حکومت اول بچه میکشد، بعد از جنازهاش تبلیغات درست میکند.
اینها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.
آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اشغالگر و ویرانگر اسلامیست
😢100❤18🤬8🔥3👎1
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش سوم
تداوم اعتراضات مهم ترین هدف اصلی انقلاب ها هستند انقلاب نوین ایران در راه است .
از اثرات ماندگاری در سنگرهای مقاومت میتوان به ریزش نیروهای نظامی و سرکوبگر در بدنه سیستم اشاره کرد که کاملا با تداوم اعتراضات و به اصطلاح خیابان های زنده کاملا مرتبط است. با توجه به آمار و بررسی انقلاب های دنیا و طبق گفتار پیشین و تجارب فراوان « دست خالی » به خیابان آمدن یعنی افزایش شجاعت سرکوبگران ! بهترین اهرم بازدارندگی آتش افزا ها و بمب های صوتی و نارنجک دستی ها هستند که افزایش اعتماد به نفس مبارزان و فراری دادن نیروهایی که ترس دارند از شجاعت مردم را بهمراه خواهد داشت . امروز بعد از شگفتی سازی در روز فراخوان شنبه با تهیه وسایل مورد نظر با قدرت به خیابان برمیگردیم شجاعت و مقاومت مبارزین مردم را به خیابان ها میکشد فراموش نکنید رمز ما ایستادگی در خیابان است با هیچ خبری تمرکز خود را از دست ندهید ، در نقاطی که تجمعات گسترده شکل گیری میشود ضمن رعایت امنیت با کمین کردن نیروهای موتوری را زمین گیر و آنها را آتش بزنید نکته مهم دیگر در فاز سوم تجمعات تمرکز برای تسخیر مراکز مهم شهریست
@mobarezanariaee
تداوم اعتراضات مهم ترین هدف اصلی انقلاب ها هستند انقلاب نوین ایران در راه است .
از اثرات ماندگاری در سنگرهای مقاومت میتوان به ریزش نیروهای نظامی و سرکوبگر در بدنه سیستم اشاره کرد که کاملا با تداوم اعتراضات و به اصطلاح خیابان های زنده کاملا مرتبط است. با توجه به آمار و بررسی انقلاب های دنیا و طبق گفتار پیشین و تجارب فراوان « دست خالی » به خیابان آمدن یعنی افزایش شجاعت سرکوبگران ! بهترین اهرم بازدارندگی آتش افزا ها و بمب های صوتی و نارنجک دستی ها هستند که افزایش اعتماد به نفس مبارزان و فراری دادن نیروهایی که ترس دارند از شجاعت مردم را بهمراه خواهد داشت . امروز بعد از شگفتی سازی در روز فراخوان شنبه با تهیه وسایل مورد نظر با قدرت به خیابان برمیگردیم شجاعت و مقاومت مبارزین مردم را به خیابان ها میکشد فراموش نکنید رمز ما ایستادگی در خیابان است با هیچ خبری تمرکز خود را از دست ندهید ، در نقاطی که تجمعات گسترده شکل گیری میشود ضمن رعایت امنیت با کمین کردن نیروهای موتوری را زمین گیر و آنها را آتش بزنید نکته مهم دیگر در فاز سوم تجمعات تمرکز برای تسخیر مراکز مهم شهریست
@mobarezanariaee
❤39👍2
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش چهارم مبارزات
مبارزات خودجوش اگر به سازماندهی برسند کار هر حکومتی را تمام میکند.
تقسیم وظایف شهروندی قبل از روز فراخوان های اعتراضات بسیار اهمیت دارد.تهیه وسایل دفاعی و آمادگی رویارویی برای یک جنگ تمام عیار در خیابان باشید ، دست کم با خود نارنجک و کوکتل مولوتوف داشته باشید و یک تیزی برای پنچر کردن لاستیک خودروهای حکومتی و دفاع مشروع از خود . قبل از روز تجمع نقشه محلات تجمعات را به دقت بررسی کنید و بهترین محل را انتخاب کنید ( ضمن اینکه تسخیر مراکز مهم حکومت در صورت امکان باید مورد توجه قرار گیرد) با تیروکمان میتوانید دوربین های مداربسته محل های تجمع را از کار بیندازید و با توجه به اطلاعات مکانی در روز فراخوان به مبارزین کمک کنید از بمب صوتی ( پودر کلر و ترکیب روغن ترمز با اشیاء برنده قافل نشوید ) ساخت خارپشت ( چند سانت لوله پلاستیکی محکم و فرو کردن میخ های فولادی در آن برای پنچر کردن ) و برای زمین گیر کردن نیروهای موتوری ضروری است
@mobarezanariaee
مبارزات خودجوش اگر به سازماندهی برسند کار هر حکومتی را تمام میکند.
تقسیم وظایف شهروندی قبل از روز فراخوان های اعتراضات بسیار اهمیت دارد.تهیه وسایل دفاعی و آمادگی رویارویی برای یک جنگ تمام عیار در خیابان باشید ، دست کم با خود نارنجک و کوکتل مولوتوف داشته باشید و یک تیزی برای پنچر کردن لاستیک خودروهای حکومتی و دفاع مشروع از خود . قبل از روز تجمع نقشه محلات تجمعات را به دقت بررسی کنید و بهترین محل را انتخاب کنید ( ضمن اینکه تسخیر مراکز مهم حکومت در صورت امکان باید مورد توجه قرار گیرد) با تیروکمان میتوانید دوربین های مداربسته محل های تجمع را از کار بیندازید و با توجه به اطلاعات مکانی در روز فراخوان به مبارزین کمک کنید از بمب صوتی ( پودر کلر و ترکیب روغن ترمز با اشیاء برنده قافل نشوید ) ساخت خارپشت ( چند سانت لوله پلاستیکی محکم و فرو کردن میخ های فولادی در آن برای پنچر کردن ) و برای زمین گیر کردن نیروهای موتوری ضروری است
@mobarezanariaee
❤31👍2
Forwarded from مبارزه
بخش پنجم
مقاومت حکومت های دیکتاتوری در مقابل افزایش و حضور مبارزان شکسته خواهد شد
استارت انقلاب ها همیشه با آنارشی همراه هست و تشدیدآنارشی ( بی نظمی ) برای رسیدن به انقلاب لازمه همه جنبش های مردمی در دنیا هستند.در صورت مقاومت رژیم در مقابل خواسته جامعه و امنیتی شدن فضای حاکم بجهت جلوگیری از تجمعات اعتراضی بهترین شیوه درگیر کردن و همراه کردن بخش های دیگر جامعه با جنبش است ( اکثریت خاموش) و طبقه متوسط که همیشه منتظر نتیجه میمانند تا به صفوف اعتراضی بپیوندند را باید با شیوه های مختلف به خیابان آورد در زمان حکومت پهلوی دوم همین انقلابیون بانک ها ، مراکز مهم دولتی و پمپ بنزین ها را آتش میزدند ، این روش امروز هم میتواند سیستم های اقتصادی را مختل کند و دست دستگاه سرکوب را از کشتن هموطنان کوتاه کرد. در واقع بهترین الگوی مبارزاتی در ایران روش های ترکیبی است ، از نافرمانی مدنی و اعتصابات تا خرابکاری و دفاع مسلحانه ! چنانچه در شهرها گروه های شناسایی و سپس گروه های محاکمه میدانی تشکیل بشوند ابزار دست سرکوبگران از کار خواهد افتاد ، مهم ترین نکته : باید اکثریت به این باور برسند که انقلاب در راه است
@mobarezanariaee
مقاومت حکومت های دیکتاتوری در مقابل افزایش و حضور مبارزان شکسته خواهد شد
استارت انقلاب ها همیشه با آنارشی همراه هست و تشدیدآنارشی ( بی نظمی ) برای رسیدن به انقلاب لازمه همه جنبش های مردمی در دنیا هستند.در صورت مقاومت رژیم در مقابل خواسته جامعه و امنیتی شدن فضای حاکم بجهت جلوگیری از تجمعات اعتراضی بهترین شیوه درگیر کردن و همراه کردن بخش های دیگر جامعه با جنبش است ( اکثریت خاموش) و طبقه متوسط که همیشه منتظر نتیجه میمانند تا به صفوف اعتراضی بپیوندند را باید با شیوه های مختلف به خیابان آورد در زمان حکومت پهلوی دوم همین انقلابیون بانک ها ، مراکز مهم دولتی و پمپ بنزین ها را آتش میزدند ، این روش امروز هم میتواند سیستم های اقتصادی را مختل کند و دست دستگاه سرکوب را از کشتن هموطنان کوتاه کرد. در واقع بهترین الگوی مبارزاتی در ایران روش های ترکیبی است ، از نافرمانی مدنی و اعتصابات تا خرابکاری و دفاع مسلحانه ! چنانچه در شهرها گروه های شناسایی و سپس گروه های محاکمه میدانی تشکیل بشوند ابزار دست سرکوبگران از کار خواهد افتاد ، مهم ترین نکته : باید اکثریت به این باور برسند که انقلاب در راه است
@mobarezanariaee
👍29❤7