This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴نتانیاهو : نیروهامون دارن همچنان به حزبالله ضربه میزنن و داریم آماده میشیم که بنتجبیل رو تموم کنیم
دیروز هم به ارتش گفتیم منطقه امنیتی رو محکمتر کنه.
- دوستای آمریکاییمون مدام خبر میدن که با ایران چه خبره,هدفهامون یکیه.
- اگه جنگ دوباره شروع بشه، ما برای هر چیزی آمادهایم.
@gurd_shah
دیروز هم به ارتش گفتیم منطقه امنیتی رو محکمتر کنه.
- دوستای آمریکاییمون مدام خبر میدن که با ایران چه خبره,هدفهامون یکیه.
- اگه جنگ دوباره شروع بشه، ما برای هر چیزی آمادهایم.
@gurd_shah
❤19👏4
🔴رویترز: ایران پیشنهاد داده است که اجازه دهد کشتیها از سمت عمان تنگه هرمز بهطور ایمن عبور کنند اگر با آمریکا به توافق برسد.
@gurd_shah
@gurd_shah
😁11
⚡️⚡️وزارت خزانهداری آمریکا تحریم بیش از ۲۴ فرد، شرکت و کشتی برای افزایش فشار بر زیرساختهای حمل و نقل نفت ایران را اعلام کرد.
@gurd_shah
@gurd_shah
#ارتش_به_این_بی_غیرتی_هرگز_ندیده_ملتی
این هشتگ را جهانی کنید.
در کشور بزرگ و با تمدنی کهن، نیروهای عراقی و افغانی و فاکستانی و لبنانی سلاح بدست مانور میدهند و نوامیس ما را هتک حرمت میکنند و ارتش به نظاره نشسته و گویا لچک بی غیرتی به سر بسته.
مردم ایران این خفت و خاری را بر نمی تابند و بزودی نعش گندیده ی جمهوری اسلامی را بهمراه مزدوران اجنبی دفن خواهند کرد.
و آن روز این ارتش بی خاصیت و بی غیرت را منحل و دوباره بازسازی خواهند کرد.
ما به ارتشی بی غیرت و بی ناموس هیچ نیازی نداریم و خودمان ریشه ی ظلم را خواهیم سوزاند.
این هشتگ را جهانی کنید.
در کشور بزرگ و با تمدنی کهن، نیروهای عراقی و افغانی و فاکستانی و لبنانی سلاح بدست مانور میدهند و نوامیس ما را هتک حرمت میکنند و ارتش به نظاره نشسته و گویا لچک بی غیرتی به سر بسته.
مردم ایران این خفت و خاری را بر نمی تابند و بزودی نعش گندیده ی جمهوری اسلامی را بهمراه مزدوران اجنبی دفن خواهند کرد.
و آن روز این ارتش بی خاصیت و بی غیرت را منحل و دوباره بازسازی خواهند کرد.
ما به ارتشی بی غیرت و بی ناموس هیچ نیازی نداریم و خودمان ریشه ی ظلم را خواهیم سوزاند.
👏30💯2
🇮🇷قالیباف: تکمیل و تثبیت آتشبس جامع در لبنان نتیجه مقاومت و مبارزه پایدار حزبالله بزرگ و وحدت محور مقاومت خواهد بود.
@gurd_shah
🔴ایالات متحده باید به توافق پایبند باشد.
🔴مقاومت و ایران، چه در جنگ و چه در آتشبس، یک روح هستند.
🔴آمریکا باید از اشتباه «اول اسرائیل» عقبنشینی کند.
@gurd_shah
🤬3
🔴رسانه MS Now با استناد به دو مقام پاکستانی:
مذاکرات آمریکا و ایران احتمالاً هفته آینده به پاکستان بازمیگردد
@gurd_shah
مذاکرات آمریکا و ایران احتمالاً هفته آینده به پاکستان بازمیگردد
@gurd_shah
🤬2
🔴وال استریت ژورنال:
در یک شام خصوصی در کاخ سفید، ترامپ به پادشاه و ملکه هلند گفت که میخواهد جنگ با ایران را سریعاً پایان دهد و افزود تنها راه بازگرداندن تهران به مذاکرات «افزایش فشار» است.
@gurd_shah
در یک شام خصوصی در کاخ سفید، ترامپ به پادشاه و ملکه هلند گفت که میخواهد جنگ با ایران را سریعاً پایان دهد و افزود تنها راه بازگرداندن تهران به مذاکرات «افزایش فشار» است.
@gurd_shah
👍6
🔴وال استریت ژورنال: بعد از کشته شدن رهبر ج.ا؛ حکومت ایران به جای حرکت به سمت اعتدال؛ افراطیتر، تندروتر شده، چون حکومت بیشتر از قبل در سلطه سپاه تروریستی پاسداران قرار داره
@gurd_shah
@gurd_shah
👍3
🔴وال استریت ژورنال به نقل از مقامات:
ممکن است ماهها طول بکشد تا ایران درد اقتصادی را احساس کند که آن را مجبور به عقبنشینی در مذاکرات کند.
@gurd_shah
ممکن است ماهها طول بکشد تا ایران درد اقتصادی را احساس کند که آن را مجبور به عقبنشینی در مذاکرات کند.
@gurd_shah
👍3
⏺یک منبع ارشد در حزبالله به شبکه الجزیره گفته است که ایران و سایر طرفهای حاضر در گفتوگوهای اسلامآباد تلاش کردهاند لبنان نیز در توافق آتشبس کنونی گنجانده شود.
@gurd_shah
@gurd_shah
🤬5
🔴آکسیوس:
یک مقام آمریکایی گفت که ترامپ «پایان خصومتها» بین اسرائیل و لبنان را خوشآمد میگوید و از آن خوشحال خواهد شد.
@gurd_shah
یک مقام آمریکایی گفت که ترامپ «پایان خصومتها» بین اسرائیل و لبنان را خوشآمد میگوید و از آن خوشحال خواهد شد.
@gurd_shah
👍8
⏺ای بی،سی به نقل از مقامهای آمریکایی: واشنگتن میخواهد دیدگاهها را به توافق جامعی نزدیک کند که در نشست بعدی قابل حل است
⏺فاکس نیوز: آتش بس تمدید خواهد شد
⏺فاکس نیوز: آتش بس تمدید خواهد شد
👎13🕊1
اینجا گفتم نه از دوست شانس آوردیم و نه از دشمن
حالا تصحیح میکنم که ما اصلا دوستی نداریم و اینطور که داره پیش میره کل دنیا با ما دشمن هستن و فقط نقش دوست رو بازی میکنند.
و بهمین دلیل هیچ راهی نداریم بجز اینکه خودمون روی پاهای خودمون وایسیم و بجنگیم ...
منتظر ارتش نباشید چون #ارتش_به_این_بی_غیرتی_هرگز_ندیده_ملتی
بلند شو دلاور، بلند شو دست بذاریم در دست هم و ریشه ی این حرامیان رو بخشکانیم.
#آزادی_در_آغوش_ماست و نباید این فرصت رو از دست بدیم.
بزودی اعلیحضرت فراخوان نهایی را صادر خواهند کرد و در آن روز باید تمام شهرها به تسخیر مردم در بیاد و تا سرنگونی رژیم نباید دست از خیابانها کشید.
منتظر فراخوان اعلیحضرت باشید و از هم اکنون خودتان را آماده کنید.
حالا تصحیح میکنم که ما اصلا دوستی نداریم و اینطور که داره پیش میره کل دنیا با ما دشمن هستن و فقط نقش دوست رو بازی میکنند.
و بهمین دلیل هیچ راهی نداریم بجز اینکه خودمون روی پاهای خودمون وایسیم و بجنگیم ...
منتظر ارتش نباشید چون #ارتش_به_این_بی_غیرتی_هرگز_ندیده_ملتی
بلند شو دلاور، بلند شو دست بذاریم در دست هم و ریشه ی این حرامیان رو بخشکانیم.
#آزادی_در_آغوش_ماست و نباید این فرصت رو از دست بدیم.
بزودی اعلیحضرت فراخوان نهایی را صادر خواهند کرد و در آن روز باید تمام شهرها به تسخیر مردم در بیاد و تا سرنگونی رژیم نباید دست از خیابانها کشید.
منتظر فراخوان اعلیحضرت باشید و از هم اکنون خودتان را آماده کنید.
Telegram
️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
نه از دوست شانس آوردیم و نه از دشمن
بلند شو دست بذاریم رو زانوهای خودمون
بلند شو دست بذاریم رو زانوهای خودمون
👏17👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
〰️🏴 ترور آلارم: حزب الله خواستار آتش بس با اسرائیل شد زیرا ارتش اسرائیل به آزادسازی بنت جبیل، پایتخت حزب الله در جنوب لبنان نزدیک است.
ویدئو: Yeshiva World
👑#shayea
@gurd_shah
ویدئو: Yeshiva World
👑#shayea
@gurd_shah
👍20🥴1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فاکس نیوز:
آمریکا داره هزاران نیرو به خاورمیانه میفرسته و هر روز هم هواپیماهای بیشتری برای انتقال نیرو و تجهیزات میرسن
@gurd_shah
آمریکا داره هزاران نیرو به خاورمیانه میفرسته و هر روز هم هواپیماهای بیشتری برای انتقال نیرو و تجهیزات میرسن
@gurd_shah
👏15❤1
🔴یک مقام آمریکایی به آکسیوس : ترامپ و نتانیاهو توافق کردند که عملیات نظامی در لبنان طبق جدول زمانی مشخصی تکمیل شود
@gurd_shah
@gurd_shah
👏10
🔴دیوید بارنیا :
ماموریت ما هنوز کامل نشده و تا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی پایان نخواهد یافت
🔴منابع داخلی : رژیم در حال بررسی توقف موقت حمل و نقل هرمز خود برای جلوگیری از بههمریختن مذاکرات است
🇮🇱 وزیر امور خارجه اسرائیل:
سالها به رژیم جمهوری اسلامی اجازه دادیم نیروهای نیابتیش رو کنار مرزهای اسرائیل قوی کنه. بعد از ۷ اکتبر، درسمون رو گرفتیم. دیگه اجازه نمیدیم این رژیم نقشههاش رو اجرا کنه. اجازه نمیدیم به سلاح هستهای دست پیدا کنه و نمیذاریم از طریق گروههای نیابتی و تروریستی ما رو تحت فشار بذاره.
🔴سفیر جمهوری اسلامی در چین : هیچ تجهیزات نظامی،از چین به جمهوری اسلامی ارسال نشده.
🔴گزارش بلومبرگ: جمهوری اسلامی در نظر دارد حرکت کشتیهای ایرانی در تنگه هرمز را متوقف کند تا به مذاکرات با آمریکا آسیبی نرسد
🔴مارک لوین تحلیلگر برجسته آمریکایی:
«اگر گزارشها درباره ممنوعیت ۲۰ ساله غنیسازی اورانیوم جمهوری اسلامی درست باشد (و من شک دارم)، این یک امتیاز وحشتناک خواهد بود.
هیچ نیازی به هیچ امتیازی نیست. رژیم جمهوری اسلامی اگر فشارها ادامه پیدا کند، فرو خواهد پاشید.»
@gurd_shah
ماموریت ما هنوز کامل نشده و تا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی پایان نخواهد یافت
🔴منابع داخلی : رژیم در حال بررسی توقف موقت حمل و نقل هرمز خود برای جلوگیری از بههمریختن مذاکرات است
🇮🇱 وزیر امور خارجه اسرائیل:
سالها به رژیم جمهوری اسلامی اجازه دادیم نیروهای نیابتیش رو کنار مرزهای اسرائیل قوی کنه. بعد از ۷ اکتبر، درسمون رو گرفتیم. دیگه اجازه نمیدیم این رژیم نقشههاش رو اجرا کنه. اجازه نمیدیم به سلاح هستهای دست پیدا کنه و نمیذاریم از طریق گروههای نیابتی و تروریستی ما رو تحت فشار بذاره.
🔴سفیر جمهوری اسلامی در چین : هیچ تجهیزات نظامی،از چین به جمهوری اسلامی ارسال نشده.
🔴گزارش بلومبرگ: جمهوری اسلامی در نظر دارد حرکت کشتیهای ایرانی در تنگه هرمز را متوقف کند تا به مذاکرات با آمریکا آسیبی نرسد
🔴مارک لوین تحلیلگر برجسته آمریکایی:
«اگر گزارشها درباره ممنوعیت ۲۰ ساله غنیسازی اورانیوم جمهوری اسلامی درست باشد (و من شک دارم)، این یک امتیاز وحشتناک خواهد بود.
هیچ نیازی به هیچ امتیازی نیست. رژیم جمهوری اسلامی اگر فشارها ادامه پیدا کند، فرو خواهد پاشید.»
@gurd_shah
❤13