️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.5K photos
53.2K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
🔴 ترامپ: با میانجیگری من، آتش‌بسی ۱۰ روزه میان اسرائیل و لبنان برقرار شد. @gurd_shah
🚨متن کامل توییت:

🔴لبنان و اسرائیل آتش‌بس ۱۰ روزه را از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا آغاز می‌کنند

🔴من همین الان گفتگوهای بسیار خوبی با رئیس جمهور محترم جوزف عون از لبنان و نخست وزیر بی بی نتانیاهو از اسرائیل داشتم.

🔴این دو رهبر توافق کرده‌اند که برای دستیابی به صلح بین کشورهایشان، رسماً آتش‌بس ۱۰ روزه را از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا آغاز کنند.

🔴روز سه‌شنبه، دو کشور برای اولین بار پس از ۳۴ سال، اینجا در واشنگتن دی سی، با وزیر امور خارجه بزرگمان، مارکو روبیو، ملاقات کردند.

🔴من به معاون رئیس جمهور جی. دی. ونس و وزیر امور خارجه روبیو، به همراه رئیس ستاد مشترک ارتش، دن رازین کین، دستور داده‌ام تا با اسرائیل و لبنان برای دستیابی به صلح پایدار همکاری کنند.

🔴افتخار من این بوده است که ۹ جنگ را در سراسر جهان حل کنم و این دهمین جنگ من خواهد بود، پس بیایید، آن را انجام دهیم!

@gurd_shah
🥴31👎1
نواف سلام در X:
از تمام کشورها تشکر کرد بجز جمهوری اسلامی😁😁

من از آتش بس اعلام شده توسط پرزیدنت ترامپ استقبال می کنم، این خواسته مرکزی لبنان بود که از روز اول جنگ دنبال می کردیم و هدف اصلی ما در نشست روز سه شنبه در واشنگتن بود. ضمن تبریک به همه لبنانی ها به خاطر این دستاورد، به خانواده های قربانیان تسلیت می گویم و با مجروحان و غیرنظامیانی که می توانند به روستاهایشان برگردند، ابراز همدردی می کنم. در اسرع وقت

همچنین از همه تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که در دستیابی به این نتیجه کمک کرد و به‌ویژه از تلاش‌های ایالات متحده آمریکا، فرانسه، کشورهای اتحادیه اروپا و همه برادران عرب ما و به‌ویژه پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری عربی مصر، علاوه بر کشور قطر و پادشاهی هاشمی اردن، تشکر می‌کنم.

ضمنن هیچ اشاره ای به ایران نکرد.‌‌

@gurd_shah
😁83
🇮🇱 اسرائیل قصد دارد اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به جنوب لبنان را بدهد؛ به‌طوری‌که کامیون‌های یک نهاد خیریه قرار است با تأمین امنیت ارتش اسرائیل، برای ساکنان باقی‌مانده در روستاهای مسیحی رمیـش، دبل و عین ابل در نزدیکی بنت جبیل،
کمک‌رسانی کنند.


@gurd_shah
به نظر می‌رسد در ضمن این آتش بس جنوب لبنان همچنان در تصرف ارتش اسرائیل خواهد ماند، ضمن این موضوع اسرائیل اعلام کرده هرگونه آسیب به سربازانش، موجب از سر گیری حملات می‌شود.


@gurd_shah
1
🔴ترامپ:آتش بس یکجانبه خواهد بود و اسرائیل می‌تواند هر تروریستی که در جنوب لبنان فعالیت میکند را به درک واصل کند


@gurd_shah
2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ:

پاپ باید بفهمد: ایران نمی‌تواند سلاح هسته‌ای داشته باشد.


@gurd_shah
😁64
🇺🇸ترامپ:

جمهوری اسلامی می‌خواهد معامله کند... آنها امروز حاضرند کارهایی انجام دهند که دو ماه پیش حاضر به انجام آن نبودند.
🇺🇸ترامپ:

هیچ محدودیت ۲۰ ساله‌ای وجود ندارد—آنها سلاح هسته‌ای نخواهند داشت.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ایران ۴٢٠٠٠ معترض را کشته است. آن ها حق ندارند سلاح هسته ای داشته باشند.
🔴ترامپ: خیلی عجیبه که پاپ لئو راجب 42 هزار معترض کشته‌شده‌ی ایرانی نظری نداره

@gurd_shah
👍112
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-آیا تمایلی به دیدار با پاپ برای حل اختلافات دارید؟
ترامپ : «فکر نمی‌کنم چنین دیداری لازم باشد.»

@gurd_shah
😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 «ایران می‌خواهد توافق کند. آن‌ها امروز حاضرند کارهایی انجام دهند که دو ماه پیش اصلاً حاضر نبودند انجام دهند.»

@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ:
بله فکر میکنم توافقات با لبنان باید شامل حزب الله هم بشوند.

@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ:
«هیچ محدودیت ۲۰ ساله‌یا بازه زمانی خاصی در کار نیست؛ آن‌ها هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهند کرد.»

@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ:
بله اگر توافق نشود، آماده ایم درگیری هارا از سر بگیریم.

@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-امریکایی ها تا کی قراره قیمت های بالا رو ببینند؟
ترامپ:
خب اونا اونقدرا هم بالا نیستند!

@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ :
من از استرالیا راضی نیستم چون آن‌ها در تنگه هرمز کنار ما نبودند.

@gurd_shah
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ درخصوص ناتو:
در طول سال‌ها وقتی آن‌ها مشکل داشتند، ما کنارشان بودیم.

وقتی از آن‌ها خواستیم در یک درگیری بسیار کوچک‌تر نسبت به چیزی که می‌تواند باشد وارد شوند، آن‌ها نبودند. بنابراین فکر نمی‌کنم در یک درگیری بزرگ هم کنار ما باشند.

@gurd_shah
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ:
اروپایی‌ها باید نفت و گاز بیشتری از ما بخرند.

@gurd_shah
😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 در پاسخ به سؤال خبرنگار درباره اینکه ایران قرار است چهار معترض دیگر، از جمله نخستین زن معترض، را اعدام کند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت:

خبرنگار: به ایران چه می‌گویید؟

ترامپ: خب، این را به پاپ بگویید.

@gurd_shah
👍6