️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.5K photos
53.2K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
🟥 یک مقام اطلاعاتی منطقه‌ای به فاکس‌نیوز گفت که تنگه هرمز «به‌طور کامل تحت کنترل سپاه پاسداران است و در حال حاضر عملاً بسته شده است.»
او افزود: «از صبح امروز چندین کشتی هنگام تلاش برای عبور از تنگه مجبور به تغییر مسیر و بازگشت شده‌اند.»

@gurd_shah
👍5
🔴 ترامپ:

نمی‌دانم چرا ۴۷ سال برای مقابله با ایران منتظر بودیم ؛ هیچ کس در ۴۷ سال گذشته با ایران مقابله نکرده است که من با آنها مقابله کردم


@gurd_shah
18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 دونالد ترامپ:

«ما با ایران گفت‌وگوهای خیلی خوبی داریم و اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود.
ایران یک‌کم شیطنت کرد و سعی کرد دوباره تنگه را ببندد، اما نمی‌تواند از ما باج بگیرد.
آن‌ها نه نیروی دریایی دارند و نه نیروی هوایی، و الان خیلی از کشتی‌ها به سمت تگزاس و لوئیزیانا می‌روند.
تا آخر امروز اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.»

@gurd_shah
7👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸دونالد ترامپ:

«من وقت افسرده بودن ندارم.
می‌دونی، اگه به اندازه کافی سرت شلوغ باشه، شاید همین جواب بده. من این‌طوری‌ام.»


@gurd_shah
9👍1
🔴یک منبع ایرانی به فاکس نیوز:ایران از تصمیم خود برای باز کردن تنگه هرمز عقب‌نشینی کرده و اعلام کرده است که کنترل آن به نیروهای مسلحش بازگشته
👎1
الحدث : ایران به فرمانده ارتش پاکستان گفته از برنامه موشکی‌اش عقب‌نشینی نمی‌کنه
3👎1
🇺🇸 ارتش آمریکا در روزهای آینده در حال آماده‌سازی برای بازرسی حضوری (ورود به کشتی برای تفتیش) به نفتکش‌های مرتبط با ایران و توقیف کشتی‌های تجاری در آب‌های بین‌المللی است و به این ترتیب دامنه اقدامات دریایی خود را فراتر از خاورمیانه گسترش می‌دهد.
👍1🔥1
دونالد جی‌ترامپ(رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا)؛

درباره ایران بعداً صحبت می‌کنیم. الان داریم گفتگوهای خیلی خوبی پیش می‌بریم. اوضاع به خوبی پیش میره. اونا کمی شیطنت کردن مثل همیشه که ۴۷ ساله دارن این کارو می‌کنن. می‌خواستن تنگه رو دوباره ببندن، ولی نمی‌تونن ما رو تحت فشار بذارن.

@gurd_shah
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستین کنگره بین‌المللی و برون‌مرزی #سازمان _ملی_میهنی_ایران، نقطه عطفی در مسیر بلوغ و سازمان‌یابی اپوزیسیون ایران ؛رویدادی که با هدف تقویت همبستگی ملی، انسجام فکری و شکل‌گیری تشکیلاتی منسجم، اندیشمند و مسئولیت‌پذیر برگزار می‌شود.

در روزگاری که بیش از هر زمان، ضرورت اتحاد و ساختارمند شدن نیروهای دلسوز ایران احساس می‌شود، این کنگره گامی استوار در جهت پایه‌گذاری آینده‌ای هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی است .

محور اصلی این گردهمایی: «لزوم ایجاد تشکیلات در اپوزیسیون ایران»

دوم ماه می | آرهوس | دانمارک
13
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
14
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
👍135
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز از هامبورگ به مناسبت صدمین روز انقلاب ملی شیر و‌خورشید به شما بیگانگان اشغال گر این پیام را میفرستیم

اموال ما حساب و ملک نیست.

اموال ما، پژواک صدای خانواده‌هایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزان‌مان دیواری از سکوت کشیدید

اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوان‌های این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.

شما از مصادره حرف می‌زنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر

این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد


پاینده ایران و‌ایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
19
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانی‌های حاضر در این تجمع  خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
12👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانی‌های حاضر در این تجمع  خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
10👍5
درود نا امیدی ، یعنی امید واهی دادن به رژیم اهریمنی و طرفدارانش پس ما نباید نا امید بشیم چرا که با این همه نا همواری و پست و بلندی پیروزی از آن ماست

#ارسالی
12👍2
در مورد پوریا زراعتی که ژست مخالف های جمهوری اسلامی رو گرفته با حرفاش مشخصه یک بی وجوده دیشب در برنامه حرف آخر گفت حتی با وجود حمایت اسرائیل و قیام مردم در زمان فرخوان بدون عاملیت راه به جایی نمی بریم یکی نیست بگه همین خیزش مردم یک نوع عاملیت است و مدام اپوزیسیون رو زیر سوال می بره در حالی که همه ما می دونیم اپوزیسیون هایی که با رضا شاه دوم در ارتباط هستند همه تلاش شون رو می کنند انقلاب ما رهبر داره و اونم رضا شاه دوم است در کل پوریا زراعتی با حرفاش تلاش داره بگه واقع بینه اما نمی دونه یک پا گوه خوره

#ارسالی
👏32👍9👎41
🏳️‍🌈صابرین‌نیوز عکس کودکی علی‌ خامنه‌ای رو به مناسبت تولدش منتشر کرد!



@gurd_shah
😁16🔥2
🇮🇷قالیباف: صداوسیما می‌گوید که ما همه قدرت نظامی آنها رو نابود کردیم پس دیگر نرویم مذاکره کنیم، این گونه نیست


@gurd_shah
😁14
قالیباف: ترامپ درخواست آتش بس کرد چون ما پیروز میدان جنگ بودیم




@gurd_shah
🥴9😁3
سنتکام: ناوشکن موشک‌انداز هدایت‌شونده USS Pinckney (DDG 91) در آب‌های منطقه‌ای برای حمایت از عملیات محاصره گشت‌زنی می‌کند. محاصره به طور کامل تجارت اقتصادی ورودی و خروجی ایران از طریق دریا را متوقف کرده است


@gurd_shah
👏11