#ایرانی
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5
توییت سروش اسیوند در رابطه با ساخت اینترنت ازاد :
پروژه اینترنت آزاد ایران - با این پروژه ی بلاکچینی تلاش میکنیم مشکل اینترنت ایران رو ریشه ای حل کنیم - تست های اولیه مثبت بوده و چیزی تا لایو شدن نسخه اولیه و استیجینگ نمونده… یکمی مشکل کمبود نیروی متخصص قابل اعتماد و ساپورت داریم ولی داره حل میشه …
سرباز ارتش شاهنشاهی ایران ، سروش اسیوند👑🫡
👑 #shayea
پروژه اینترنت آزاد ایران - با این پروژه ی بلاکچینی تلاش میکنیم مشکل اینترنت ایران رو ریشه ای حل کنیم - تست های اولیه مثبت بوده و چیزی تا لایو شدن نسخه اولیه و استیجینگ نمونده… یکمی مشکل کمبود نیروی متخصص قابل اعتماد و ساپورت داریم ولی داره حل میشه …
سرباز ارتش شاهنشاهی ایران ، سروش اسیوند👑🫡
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤16👏5
در ۴۸ ساعت آینده، ممکن است لرزشهای خفیف زمینلرزه در تهران ثبت شود.
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥰9❤2🔥1
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁6
⭕️رئیس موساد از کشته شدن یک مامور برجسته در ماموریت خارج از نهاد که نقش برجسته ای در جنگ علیه ایران داشت، خبر می دهد.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤8😢5
⭕️عراقچی: هیچ هیاتی از ایران برای مذاکره با آمریکا به پاکستان نرفته است
+آفرین، این شد حرف حساب، حالا مرد باشید پای حرفاتون بمونید و مذاکرات رو لغو کنید.
جاکشا ما منتظر همین هستیم تا تک تک شما قرمساق ها رو روانه ی جهنم کنیم.
@gurd_shah
+آفرین، این شد حرف حساب، حالا مرد باشید پای حرفاتون بمونید و مذاکرات رو لغو کنید.
جاکشا ما منتظر همین هستیم تا تک تک شما قرمساق ها رو روانه ی جهنم کنیم.
@gurd_shah
❤14🔥3😁3👌1
⭕️هواپیماهای باری و سوخترسانی نظامی ایالات متحده به سمت خاورمیانه در حرکت هستند.
به نظر میرسد ایالات متحده کاملاً آماده از سرگیری جنگ است.
@gurd_shah
به نظر میرسد ایالات متحده کاملاً آماده از سرگیری جنگ است.
@gurd_shah
❤12👍4
⏺خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه تروریست پاسداران گزارش داد ۳۵ نفر از اعضای گروه حشدالشعبی، صبح سهشنبه از مرز شلمچه وارد ایران شده و راهی شهر میناب شدهاند
@gurd_shah
@gurd_shah
🤬24❤1
🔴 ترامپ: ما آتشبس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و گفتوگوها به هر شکل ممکن به پایان برسد، تمدید خواهیم کرد
@gurd_shah
@gurd_shah
🤬7👎1
🤬8👎2
⏺فرمانده هوافضای سپاه تروریست:
مردم ایران، اگر از این پس دشمن دست از پا خطا کند و تعرضی به این خاک پاک صورت گیرد، اینبار هرجا که شما بگویید هدف ما خواهد بود!
@gurd_shah
مردم ایران، اگر از این پس دشمن دست از پا خطا کند و تعرضی به این خاک پاک صورت گیرد، اینبار هرجا که شما بگویید هدف ما خواهد بود!
@gurd_shah
👎6🥴3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز سه شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۵مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی شهر هامبورگ اعدام امیرعلی جعفری فقط یک خبر نیست؛ نمادی از سیستمی است که برای حفظ خود، از گرفتن جان انسانها ابایی ندارد. حکومتی که به جای پاسخگویی، طناب دار را ابزار قدرت میکند مشروعیتش را نه در قانون، بلکه در ترس جستوجو میکند. تاریخ نشان داده هیچ ساختاری که بر پایه سرکوب و حذف بنا شده، پایدار نمیماند.
صدای مردم خاموششدنی نیست، حتی اگر هر روز بلندتر هزینه بدهد.
پاینده ایران جاوید شاه
صدای مردم خاموششدنی نیست، حتی اگر هر روز بلندتر هزینه بدهد.
پاینده ایران جاوید شاه
😢11
ابهام درباره دیدار ونس- قالیباف/ 24 ساعت تا آغاز جنگ؟
Morad Vaisi | مراد ویسی
لایو امروز مراد ویسی (سه شنبه 1 اردیبهشت | حجم = 6.6 مگ)
عنوان لایو:
ابهام درباره دیدار ونس- قالیباف/ 24 ساعت تا آغاز جنگ
عنوان لایو:
ابهام درباره دیدار ونس- قالیباف/ 24 ساعت تا آغاز جنگ
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روز پنجشنبه، ٢٣ آپريل، راهى
برلين مى شويم تا…
صداى ملت ايران را به گوش
جهان برسانيم..
در حمايت از مردم ايران ودر
همراهى با شاهزاده عزيز، براى
آزادى وطن..
اين كَردهمايى در ساعت ١٤، در
Paul-Lobe-Allee خيابان
بركَزار مى شود،
جايى كه با اتحاد وهمبستگی،
پيام خود را به پارلمان آلمان و مردم دنيا اعلام مى كنيم..
كه ما تنها يك الترناتيو داريم و دست از حمايت تا پيروزى
نهايى نخواهيم كشيد..
مامى آييم تانشان دهيم مردم
ايران تنها نيستند،،،
براى آزادى، عدالت و آيندهاى
روشن، در كنارهم ايستادهايم…
اتحاد ما، صداى ايران
است ،پاينده ايران جاويد شاه
برلين مى شويم تا…
صداى ملت ايران را به گوش
جهان برسانيم..
در حمايت از مردم ايران ودر
همراهى با شاهزاده عزيز، براى
آزادى وطن..
اين كَردهمايى در ساعت ١٤، در
Paul-Lobe-Allee خيابان
بركَزار مى شود،
جايى كه با اتحاد وهمبستگی،
پيام خود را به پارلمان آلمان و مردم دنيا اعلام مى كنيم..
كه ما تنها يك الترناتيو داريم و دست از حمايت تا پيروزى
نهايى نخواهيم كشيد..
مامى آييم تانشان دهيم مردم
ايران تنها نيستند،،،
براى آزادى، عدالت و آيندهاى
روشن، در كنارهم ايستادهايم…
اتحاد ما، صداى ايران
است ،پاينده ايران جاويد شاه
❤19
⏺مشاور قالیباف : تمدید آتشبس توسط ترامپ بیمعنیه و بیشتر برای وقت گرفتن واسه حملهست الان ایران دست برتره
@gurd_shah
@gurd_shah
👎7
ورشکستگی؛ پایان بیصدا
✍مهدی نوذر
پیرو تمدید آتشبس توسط ترامپ، بد نیست به یک تجربه تاریخی مهم نگاه کنیم.
روزی از رونالد ریگان پرسیدند: «برنامهات برای مقابله با کمونیسم چیست؟ چگونه میخواهی آن را شکست بدهی؟»
ریگان پاسخ داد: «میخواهم ورشکستهشان کنم.»
همین جمله کوتاه، خلاصهی یکی از مهمترین استراتژیهای آمریکا در دوران جنگ سرد بود؛ نه صرفاً جنگ نظامی، بلکه جنگ اقتصادی، فرسایشی . آمریکا با فشار اقتصادی، رقابت سنگین تسلیحاتی، تحریم، محدودسازی منابع مالی و ایجاد هزینههای سنگین برای بلوک شرق، کاری کرد که نظام کمونیستی از درون دچار فرسودگی شود.
نتیجه را همه دیدیم؛ شوروی فروپاشید، کمونیسم به یک ورشکستگی سیاسی و اقتصادی رسید و بسیاری از کشورهایی که روزی با شعارهای مارکسیستی اداره میشدند، از جمله چین ، ناچار شدند به سمت اقتصاد باز و سازوکارهای سرمایهداری حرکت کنند.
شاید امروز نیز سیاستی که ترامپ در قبال جمهوری اسلامی دنبال میکند، شباهتی به همان الگو داشته باشد؛ نه لزوماً حمله مستقیم نظامی، بلکه خفه کردن تدریجی از مسیر اقتصاد.
محاصره دریایی، فشارهای بانکی، تحریمهای فلجکننده و محدودسازی کامل منابع درآمدی، هر روز صدها میلیون دلار به اقتصاد جمهوری اسلامی ضربه میزند. هدف، صرفاً فشار نیست؛ هدف رساندن حکومت به نقطهای است که از درون دچار فروپاشی شود.
یعنی نابودی بدون شلیک گسترده، سقوط بدون جنگ کلاسیک، و شکست از مسیر ورشکستگی.
امروز جمهوری اسلامی به مرحلهای رسیده که توان مقابله با این فشار اقتصادی را بیش از گذشته از دست داده است؛ یا باید این محاصره اقتصادی را بشکند که معنای آن تسلیم مطلق است ، یا در زیر بار آن فرو بریزد!
گاهی مؤثرترین گلوله، همان گلولهایست که اصلاً شلیک نمیشود.
@gurd_shah
✍مهدی نوذر
پیرو تمدید آتشبس توسط ترامپ، بد نیست به یک تجربه تاریخی مهم نگاه کنیم.
روزی از رونالد ریگان پرسیدند: «برنامهات برای مقابله با کمونیسم چیست؟ چگونه میخواهی آن را شکست بدهی؟»
ریگان پاسخ داد: «میخواهم ورشکستهشان کنم.»
همین جمله کوتاه، خلاصهی یکی از مهمترین استراتژیهای آمریکا در دوران جنگ سرد بود؛ نه صرفاً جنگ نظامی، بلکه جنگ اقتصادی، فرسایشی . آمریکا با فشار اقتصادی، رقابت سنگین تسلیحاتی، تحریم، محدودسازی منابع مالی و ایجاد هزینههای سنگین برای بلوک شرق، کاری کرد که نظام کمونیستی از درون دچار فرسودگی شود.
نتیجه را همه دیدیم؛ شوروی فروپاشید، کمونیسم به یک ورشکستگی سیاسی و اقتصادی رسید و بسیاری از کشورهایی که روزی با شعارهای مارکسیستی اداره میشدند، از جمله چین ، ناچار شدند به سمت اقتصاد باز و سازوکارهای سرمایهداری حرکت کنند.
شاید امروز نیز سیاستی که ترامپ در قبال جمهوری اسلامی دنبال میکند، شباهتی به همان الگو داشته باشد؛ نه لزوماً حمله مستقیم نظامی، بلکه خفه کردن تدریجی از مسیر اقتصاد.
محاصره دریایی، فشارهای بانکی، تحریمهای فلجکننده و محدودسازی کامل منابع درآمدی، هر روز صدها میلیون دلار به اقتصاد جمهوری اسلامی ضربه میزند. هدف، صرفاً فشار نیست؛ هدف رساندن حکومت به نقطهای است که از درون دچار فروپاشی شود.
یعنی نابودی بدون شلیک گسترده، سقوط بدون جنگ کلاسیک، و شکست از مسیر ورشکستگی.
امروز جمهوری اسلامی به مرحلهای رسیده که توان مقابله با این فشار اقتصادی را بیش از گذشته از دست داده است؛ یا باید این محاصره اقتصادی را بشکند که معنای آن تسلیم مطلق است ، یا در زیر بار آن فرو بریزد!
گاهی مؤثرترین گلوله، همان گلولهایست که اصلاً شلیک نمیشود.
@gurd_shah
🔥7❤4👏2
🔴 تسنیم: ایران درخواستی برای تمدید آتشبس نداده بود و ادامه محاصره دریایی هم بهمعنای تخاصمه و در صورت نیاز، بهزور محاصره رو میشکنه.
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴5