Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روز پنجشنبه، ٢٣ آپريل، راهى
برلين مى شويم تا…
صداى ملت ايران را به گوش
جهان برسانيم..
در حمايت از مردم ايران ودر
همراهى با شاهزاده عزيز، براى
آزادى وطن..
اين كَردهمايى در ساعت ١٤، در
Paul-Lobe-Allee خيابان
بركَزار مى شود،
جايى كه با اتحاد وهمبستگی،
پيام خود را به پارلمان آلمان و مردم دنيا اعلام مى كنيم..
كه ما تنها يك الترناتيو داريم و دست از حمايت تا پيروزى
نهايى نخواهيم كشيد..
مامى آييم تانشان دهيم مردم
ايران تنها نيستند،،،
براى آزادى، عدالت و آيندهاى
روشن، در كنارهم ايستادهايم…
اتحاد ما، صداى ايران
است ،پاينده ايران جاويد شاه
برلين مى شويم تا…
صداى ملت ايران را به گوش
جهان برسانيم..
در حمايت از مردم ايران ودر
همراهى با شاهزاده عزيز، براى
آزادى وطن..
اين كَردهمايى در ساعت ١٤، در
Paul-Lobe-Allee خيابان
بركَزار مى شود،
جايى كه با اتحاد وهمبستگی،
پيام خود را به پارلمان آلمان و مردم دنيا اعلام مى كنيم..
كه ما تنها يك الترناتيو داريم و دست از حمايت تا پيروزى
نهايى نخواهيم كشيد..
مامى آييم تانشان دهيم مردم
ايران تنها نيستند،،،
براى آزادى، عدالت و آيندهاى
روشن، در كنارهم ايستادهايم…
اتحاد ما، صداى ايران
است ،پاينده ايران جاويد شاه
❤19
⏺مشاور قالیباف : تمدید آتشبس توسط ترامپ بیمعنیه و بیشتر برای وقت گرفتن واسه حملهست الان ایران دست برتره
@gurd_shah
@gurd_shah
👎7
ورشکستگی؛ پایان بیصدا
✍مهدی نوذر
پیرو تمدید آتشبس توسط ترامپ، بد نیست به یک تجربه تاریخی مهم نگاه کنیم.
روزی از رونالد ریگان پرسیدند: «برنامهات برای مقابله با کمونیسم چیست؟ چگونه میخواهی آن را شکست بدهی؟»
ریگان پاسخ داد: «میخواهم ورشکستهشان کنم.»
همین جمله کوتاه، خلاصهی یکی از مهمترین استراتژیهای آمریکا در دوران جنگ سرد بود؛ نه صرفاً جنگ نظامی، بلکه جنگ اقتصادی، فرسایشی . آمریکا با فشار اقتصادی، رقابت سنگین تسلیحاتی، تحریم، محدودسازی منابع مالی و ایجاد هزینههای سنگین برای بلوک شرق، کاری کرد که نظام کمونیستی از درون دچار فرسودگی شود.
نتیجه را همه دیدیم؛ شوروی فروپاشید، کمونیسم به یک ورشکستگی سیاسی و اقتصادی رسید و بسیاری از کشورهایی که روزی با شعارهای مارکسیستی اداره میشدند، از جمله چین ، ناچار شدند به سمت اقتصاد باز و سازوکارهای سرمایهداری حرکت کنند.
شاید امروز نیز سیاستی که ترامپ در قبال جمهوری اسلامی دنبال میکند، شباهتی به همان الگو داشته باشد؛ نه لزوماً حمله مستقیم نظامی، بلکه خفه کردن تدریجی از مسیر اقتصاد.
محاصره دریایی، فشارهای بانکی، تحریمهای فلجکننده و محدودسازی کامل منابع درآمدی، هر روز صدها میلیون دلار به اقتصاد جمهوری اسلامی ضربه میزند. هدف، صرفاً فشار نیست؛ هدف رساندن حکومت به نقطهای است که از درون دچار فروپاشی شود.
یعنی نابودی بدون شلیک گسترده، سقوط بدون جنگ کلاسیک، و شکست از مسیر ورشکستگی.
امروز جمهوری اسلامی به مرحلهای رسیده که توان مقابله با این فشار اقتصادی را بیش از گذشته از دست داده است؛ یا باید این محاصره اقتصادی را بشکند که معنای آن تسلیم مطلق است ، یا در زیر بار آن فرو بریزد!
گاهی مؤثرترین گلوله، همان گلولهایست که اصلاً شلیک نمیشود.
@gurd_shah
✍مهدی نوذر
پیرو تمدید آتشبس توسط ترامپ، بد نیست به یک تجربه تاریخی مهم نگاه کنیم.
روزی از رونالد ریگان پرسیدند: «برنامهات برای مقابله با کمونیسم چیست؟ چگونه میخواهی آن را شکست بدهی؟»
ریگان پاسخ داد: «میخواهم ورشکستهشان کنم.»
همین جمله کوتاه، خلاصهی یکی از مهمترین استراتژیهای آمریکا در دوران جنگ سرد بود؛ نه صرفاً جنگ نظامی، بلکه جنگ اقتصادی، فرسایشی . آمریکا با فشار اقتصادی، رقابت سنگین تسلیحاتی، تحریم، محدودسازی منابع مالی و ایجاد هزینههای سنگین برای بلوک شرق، کاری کرد که نظام کمونیستی از درون دچار فرسودگی شود.
نتیجه را همه دیدیم؛ شوروی فروپاشید، کمونیسم به یک ورشکستگی سیاسی و اقتصادی رسید و بسیاری از کشورهایی که روزی با شعارهای مارکسیستی اداره میشدند، از جمله چین ، ناچار شدند به سمت اقتصاد باز و سازوکارهای سرمایهداری حرکت کنند.
شاید امروز نیز سیاستی که ترامپ در قبال جمهوری اسلامی دنبال میکند، شباهتی به همان الگو داشته باشد؛ نه لزوماً حمله مستقیم نظامی، بلکه خفه کردن تدریجی از مسیر اقتصاد.
محاصره دریایی، فشارهای بانکی، تحریمهای فلجکننده و محدودسازی کامل منابع درآمدی، هر روز صدها میلیون دلار به اقتصاد جمهوری اسلامی ضربه میزند. هدف، صرفاً فشار نیست؛ هدف رساندن حکومت به نقطهای است که از درون دچار فروپاشی شود.
یعنی نابودی بدون شلیک گسترده، سقوط بدون جنگ کلاسیک، و شکست از مسیر ورشکستگی.
امروز جمهوری اسلامی به مرحلهای رسیده که توان مقابله با این فشار اقتصادی را بیش از گذشته از دست داده است؛ یا باید این محاصره اقتصادی را بشکند که معنای آن تسلیم مطلق است ، یا در زیر بار آن فرو بریزد!
گاهی مؤثرترین گلوله، همان گلولهایست که اصلاً شلیک نمیشود.
@gurd_shah
🔥7❤4👏2
🔴 تسنیم: ایران درخواستی برای تمدید آتشبس نداده بود و ادامه محاصره دریایی هم بهمعنای تخاصمه و در صورت نیاز، بهزور محاصره رو میشکنه.
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴5
🔴وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرده دو تا بوئینگ ۷۷۷ متعلق به «ماهانایر» رو هم تحریم کرده و گفته اینا داراییهای تحت مالکیت کنترل ماهان هستن
- از این هواپیما چند دقیقه پیش جابهجا شده و به هرات افغانستان منتقل شده.
@gurd_shah
- از این هواپیما چند دقیقه پیش جابهجا شده و به هرات افغانستان منتقل شده.
@gurd_shah
👍4❤1
مطالبه ملی حمله پیش دستانه به کل پایگاه های آمریکا در خاورمیانه!
🔴 صداوسیما: ایران تمدید آتشبس رو به رسمیت نمیشناسه و ممکنه بر اساس منافعملی خودش، بهش پایبند باشه یا نباشه.
@gurd_shah
🔴 صداوسیما: ایران تمدید آتشبس رو به رسمیت نمیشناسه و ممکنه بر اساس منافعملی خودش، بهش پایبند باشه یا نباشه.
@gurd_shah
😁4
🔴باراک راوید،خبرنگار آکسیوس : بین خطوط بخوای نگاه کنی،این تمدید برخلاف حرف ترامپ تو صبح سهشنبهست که گفت نمیخواد آتشبس رو تمدید کنه
- از یه طرف یعنی هنوز آماده جنگ نیست، ولی از طرف دیگه ممکنه قدرت چانهزنیاش رو کم کنه و تهدید نظامیشو بیاثر کنه
@gurd_shah
- از یه طرف یعنی هنوز آماده جنگ نیست، ولی از طرف دیگه ممکنه قدرت چانهزنیاش رو کم کنه و تهدید نظامیشو بیاثر کنه
@gurd_shah
👍5
😁11🥰6👏4❤1
🔴 حجم دریاچه ارومیه به مرز ۲.۹ میلیارد مترمکعب رسید
🔹مدیرعامل شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی از روند امیدوارکننده احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: حجم آب دریاچه با افزایش قابل توجه به ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسیده است.
به نظر میآید اگر یک هفته دیگر سپاه توسط آمریکا و اسرائیل بمباران شود، آن پل دریاچه هم زیر آب خواهد رفت 😊.
@gurd_shah
🔹مدیرعامل شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی از روند امیدوارکننده احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: حجم آب دریاچه با افزایش قابل توجه به ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسیده است.
به نظر میآید اگر یک هفته دیگر سپاه توسط آمریکا و اسرائیل بمباران شود، آن پل دریاچه هم زیر آب خواهد رفت 😊.
@gurd_shah
🥰19❤7👍2
🔴شاهزاده رضا پهلوی: روزی که قراره فراخوان نهایی داده بشه خودم ترجیح میدم از داخل ایران این فراخوان رو بدم و حاضرم جانم رو در این راه فدا کنم.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤44😁2
🔴 اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا: در عرض چندروز، ذخیرهسازی تو جزیره خارگ پر میشه و چاههای نفت حساس ایران بسته میشن. محدود کردن تجارت دریایی ایران بهطور مستقیم هدف اصلی، یعنی منابع درآمدی رژیم رو نشونه میگیره. ما به مسدود کردن وجوه سرقت شده توسط رهبری فاسد، به نمایندگی از مردم ایران، ادامه میدیم.
@gurd_shah
@gurd_shah
👍12❤2
🔴ترامپ:
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
👍23❤3
🚨ترجمه پست جدید ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
❤22👍4
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥴7❤1