️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.4K photos
53.1K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
⭐️یک مقام دفاعی آمریکایی به الجزیره گفت که هیچ تغییری در وضعیت آتش‌بس با ایران وجود ندارد


@gurd_shah
🔴با رسیدن ناو هواپیمابر هسته ای بوش به خاورمیانه، آمریکا رسما سه ناو هواپیمابر هسته ای در منطقه دارد.

🔹 فورد ، آبراهام ، بوش

@gurd_shah
3👍2
🔴یک مقام آمریکایی به «CNN»:در خاورمیانه 19 ناو جنگی از جمله چند ناو هواپیمابر مستقر کرده‌ایم


@gurd_shah
👍2🔥1
🔴کان نیوز:اسرائیل و ایالات متحده در حال آماده‌ سازی برای احتمال از سرگیری درگیری‌ها با ایران هستند، حتی در حالی که تلاش‌ها پشت صحنه برای ترتیب دادن مذاکرات در پاکستان ادامه دارد

@gurd_shah
👍3🔥1
⭕️ ادعای اکسیوس: ایران مین‌های دریایی جدیدی در تنگه هرمز کار گذاشته است.


@gurd_shah
👏2👎1
⭐️فرماندهی مرکزی ایالات متحده: ناو هواپیمابر یو اس اس جورج اچ. دبلیو. بوش به اقیانوس هند و در محدوده عملیاتی ما وارد شده است.

@gurd_shah
1
🚨شبکه ۱۲ اسرائیل از استعفای قالیباف، از هیئت مذاکره کننده با آمریکا خبر داد

شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی خبر می‌دهد که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس فرمایشی ولایت فقیه از عضویت در هیئت مذاکره‌کننده رژیم جمهوری اسلامی با آمریکا، استعفا داده است.

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت

@gurd_shah
😁7
🚨 حضور ناو هواپیمابر «یواس‌اس جورج اچ. دابلیو. بوش» در اقیانوس هند در محدوده عملیاتی سنتکام

فرماندهی مرکزی ایالات متحده - سنتکام، از تداوم حضور و گشت‌زنی ناو هواپیمابر سنگین «یواس‌اس جورج اچ. دابلیو. بوش» در اقیانوس هند خبر داد. حضوری که در چارچوب مأموریت‌های راهبردی آمریکا در منطقه تحت مسئولیت این فرماندهی انجام می‌شود و بخشی از افزایش قدرت دریایی واشنگتن در آبراه‌های حساس بین‌المللی محسوب می‌گردد.

🔴 ترجمه متن پست رسمی سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس:
ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز «یواس‌اس جورج اچ. دابلیو. بوش (CVN 77)» در تاریخ ۲۳ آوریل در اقیانوس هند و در محدوده مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در حال دریانوردی است.

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت

@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
3
🚨 پرزیدنت ترامپ: «محاصره بعد از این شدیدتر می‌شود - زمان به ضرر رژیم فروپاشیده جمهوری اسلامی می‌گذرد؛ توافق به نفع آمریکا و متحدانش فقط انجام می‌شود»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در پیامی تند در شبکه اجتماعی تروث، با رد ادعای فشار برای پایان دادن به درگیری با ایران، تأکید کرد که واشنگتن هیچ عجله‌ای ندارد و این تهران است که با گذر زمان در موقعیتی بحرانی‌تر قرار می‌گیرد. او با حمله به دروغ پردازی رسانه‌های منتقد، از نابودی توان نظامی رژیم جمهوری اسلامی و تشدید فشارها سخن گفت و تأکید کرد هرگونه توافق تنها در شرایطی انجام خواهد شد که کاملاً به سود آمریکا و متحدانش و در واقع همه جهان باشد.

🔴ترجمه متن پست پرزیدنت ترامپ در شبکه اجتماعی تروث:
«برای آن دسته از افراد—که اکنون کمتر از هر زمان دیگری هستند—که روزنامه در حال افول نیویورک‌تایمز را می‌خوانند یا به اخبار جعلی CNN نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند من برای پایان دادن به جنگ (اگر اصلاً بشود اسمش را جنگ گذاشت!) با {رژیم جمهوری اسلامی}ایران “مضطرب” هستم، باید بگویم که احتمالاً من کم‌فشارترین فردی هستم که تا به حال در چنین موقعیتی قرار داشته است.

من تمام وقت دنیا را دارم، اما {رژیم جمهوری اسلامی}ایران ندارد—ساعت در حال تیک‌تیک کردن است!

دلیل اینکه برخی رسانه‌ها در جذب مشترک و بیننده عملکرد ضعیفی دارند این است که دیگر اعتبار ندارند.

نیروی دریایی رژیم {جمهوری اسلامی}ایران در کف دریا قرار گرفته، نیروی هوایی آن نابود شده، سامانه‌های ضدهوایی و راداری‌اش از بین رفته‌اند، رهبرانش دیگر در میان ما نیستند، محاصره کاملاً محکم و نفوذناپذیر است و از اینجا به بعد فقط بدتر هم خواهد شد.

زمان به نفع آن‌ها نیست!

توافق فقط زمانی انجام خواهد شد که مناسب و به سود ایالات متحده آمریکا، متحدان ما و در واقع بقیه جهان باشد.

رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ»

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت

@gurd_shah
3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ ولیعهد رضا پهلوی به «کارتوفل نازی» چپگرا که گفت:
شما عذرخواهی می‌کنید که [با دادن فراخوان و کشتار مردم به دست رژیم] در نهایت جنگ را به ایران آوردید؟!

@gurd_shah
28👏7
ادعای منابع عربی به نقل از مقامات پاکستانی:
از سوی ایران به دولت پاکستان اعلام شده است که پنجشنبه‌شب تا ساعات ابتدایی پیش از ظهر جمعه، پاسخ ایران به درخواست‌های ترامپ به دولت پاکستان تحویل داده خواهد شد

@gurd_shah
👎82
🇺🇸ترامپ: اگر جنگ الان تموم شه ایران برای بازسازی خودش به خودش ۲۰ سال زمان لازم داره ولی هدف من این نیست چون میخوام ضربه‌ای دائمی به اونا بزنم.


@gurd_shah
👍91
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️🇺🇸 ترامپ : فکر می‌کنم هیچ چیز بدتر از یک سلاح هسته‌ای نیست که یکی از شهرهاتون رو نابود کنه، یا دوتا شهر، یا سه‌تا



@gurd_shah
👍8
🇺🇸ترامپ : ما قرار نیست از سلاح هسته ای بر علیه ایران استفاده کنیم



@gurd_shah
👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ:
ما نمی‌دانیم رهبر در ایران کیست چون، به یاد داشته باشید، تغییر رژیم.

@gurd_shah
👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸ترامپ درباره ایران:
ما هرگز اینقدر مهمات نداشته‌ایم. کشتی‌های ما پر شده‌اند. قفل شده و آماده‌اند. آن‌ها آماده حرکت هستند.



@gurd_shah
👍61
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨ترامپ درباره ایران:
اگر نفت‌شان را به حرکت در نیاورند، کل زیرساخت نفتی‌شان منفجر خواهد شد. چون جایی برای ذخیره آن ندارند.




@gurd_shah
👍9🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ترامپ درباره ایران:

فکر می‌کنم هیچ چیز بدتر از وقوع یک هولوکاست هسته‌ای در اروپا وجود ندارد.

لندن، پاریس، مکان‌های مختلفی در آلمان، همه هدف قرار گرفته‌اند.



@gurd_shah
👍91
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎤گزارشگر: از شروع جنگ در ایران ۸ هفته می‌گذرد—شما ابتدا گفتید که ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشد.

🇺🇸ترامپ: من کمی استراحت کردم.



@gurd_shah
👍10🔥1