️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.4K photos
53.1K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زاویه‌ای دیگه از برخاستن دود در کرج:

👑 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔴وزیر امور خارجه، عباس عراقچی:
سفری بسیار پربار به پاکستان که خدمات خوب و تلاش‌های برادرانه‌اش برای بازگرداندن صلح به منطقه‌مان را بسیار ارج می‌نهیم.

موضع ایران را در خصوص چارچوب قابل اجرا برای پایان دائمی جنگ علیه ایران به اشتراک گذاشتیم.

هنوز باید دید آیا آمریکا واقعاً در دیپلماسی جدی است یا خیر.



@gurd_shah
😁2
⭕️یک منبع دیپلماتیک ایرانی به العربیه:
بازگشت عراقچی به اسلام‌آباد مرتبط با پیشرفت در مذاکرات است


@gurd_shah
وزارت امور خارجه پاکستان: همچنان تلاش میکنیم مذاکرات شکل بگیره.


+همچنان گوه خوردید

@gurd_shah
7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇱🇰🇼تصاویری از حمله هوایی اسرائیل به خودرویی که گفته می‌شود اعضای حماس در آن حضور داشتند.

@gurd_shah
👍7👏2
🔴آرایش جنگی ناوگان دریایی ایالت متحده در خاورمیانه


@gurd_shah
⭕️ترامپ خطاب به خبرنگار نیویورک پست در اسلام آباد :برگرد خانه ؛ دور دوم مذاکرات کنسله


@gurd_shah
9
چند گروه مسلح شامل «جماعت نصرت‌الاسلام و المسلمین (JNIM)» و «جبهه آزادی ازواد (FLA)» با انجام یک حمله هماهنگ، پایتخت مالی (باماکو) را هدف قرار دادند.
بر اساس گزارش‌ها، درگیری‌ها در مناطق اطراف پایتخت از جمله «کاتی» و همچنین در «کیدال» همچنان در نزدیکی پایگاه روسیه
ادامه دارد.

@gurd_shah
👍4
🇺🇸ترامپ می‌گوید سفر ویتکاف و کوشنر به پاکستان برای مذاکره با ایران را لغو کرده و به دستیارانش گفته است که آنها حاضر نیستند ۱۸ ساعت پرواز کنند تا «در مورد هیچ چیز حرف نزنند» و افزود: «ما همه کارت‌ها را داریم، آنها می‌توانند هر زمان با ما تماس بگیرند.»


@gurd_shah
👏5
⭕️ترامپ به فاکس نیوز:
من تصمیم گرفتم سفر ویتکاف و کوشنر را به اسلام آباد لغو کنم.



@gurd_shah
👏8
📢🚩 بردگی فکری؛ خطری بزرگ‌تر از سرکوب

مهدی نوذر


اظهارنظر عجیب یکی از حاضران در تجمعات حکومتی جمهوری اسلامی که گفت:

«مردم نباید اینترنت داشته باشند، چون ما کار مهمی با اینترنت نداریم؛ فقط کسانی که می‌خواهند رسانه ما باشند باید اینترنت داشته باشند» فقط یک جمله احساسی یا از سر ناآگاهی نیست؛ این جمله، محصول سال‌ها مهندسی ذهن، سرکوب اجتماعی و عادی‌سازی محرومیت است.

در روانشناسی، پدیده‌ای به نام «سندروم استکهلم» وجود دارد؛ حالتی که در آن، قربانی به‌جای مقابله با عامل آزار، به او وابسته می‌شود و حتی از او دفاع می‌کند. این مفهوم اگرچه در سطح فردی شناخته شده است، اما در حکومت‌های ایدئولوژیک و سرکوبگر، به شکل جمعی و سیاسی نیز قابل مشاهده است.

زمانی که حکومت، برای سال‌ها آزادی را خطر، سانسور را امنیت، و محرومیت را فضیلت معرفی می‌کند، بخشی از جامعه به‌تدریج نه‌تنها این وضعیت را می‌پذیرد، بلکه از آن دفاع هم می‌کند. فردی که باید مطالبه‌گر حق دسترسی آزاد به اطلاعات باشد، تبدیل می‌شود به مدافع محدودسازی اینترنت؛ کسی که باید از حق انتخاب دفاع کند، خودش مبلغ حذف انتخاب می‌شود.

این دقیقاً همان نقطه‌ای‌ست که استبداد به پیروزی واقعی می‌رسد؛ نه زمانی که مردم را با زور ساکت می‌کند، بلکه زمانی که مردم با زبان خود، منطق سرکوب را تکرار می‌کنند.

جمهوری اسلامی سال‌هاست که تلاش کرده وابستگی روانی به قدرت را جایگزین آگاهی سیاسی کند. نتیجه آن، نسلی‌ست که گاه به‌جای مطالبه آزادی، از محدودیت دفاع می‌کند؛ به‌جای اعتراض به فیلترینگ، برای حذف کامل اینترنت استدلال می‌آورد.

این دیگر صرفاً اختلاف نظر سیاسی نیست؛ این نشانه‌ی فرسایش عمیق ذهن اجتماعی است.
جامعه‌ای که در آن بخشی از مردم، زندان را امنیت و سانسور را آرامش می‌دانند، بیش از هر چیز نیازمند بازسازی آگاهی است؛ زیرا سقوط واقعی، نه در اقتصاد و سیاست، بلکه در جایی آغاز می‌شود که انسان، زنجیرهای خود را دوست بدارد.

@gurd_shah
3
🇺🇸🇮🇷❗️ نیویورک تایمز: لغو این سفر تازه‌ترین نشانه از فاصله زیاد دو طرف برای رسیدن به هرگونه توافق برای پایان دادن به جنگ است.
سفر قبلی معاون رئیس‌جمهور، جی‌دی ونس، به اسلام‌آباد نیز ناموفق بود و به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها همچنان به دستیابی به اهداف سیاسی دولت، از جمله متقاعد کردن ایران برای واگذاری ذخایر هسته‌ای یا محدود کردن برنامه‌اش، نزدیک نشده‌اند.

@gurd_shah
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 وزیر امور خارجه، مارکو روبیو: اتباع خارجی که به‌طور علنی از حماس حمایت کنند یا به پرچم آمریکا بی‌احترامی کنند، ممکن است به‌صورت رسمی از دریافت ویزا یا گرین‌کارت محروم شوند.

@gurd_shah
3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸مارکو روبیو :
اگر کسی حمایت خود از حماس را اعلام کند و قصد داشته باشد چنین فعالیت‌هایی را در دانشگاه‌های آمریکا گسترش دهد، ویزای او رد خواهد شد؛ و در صورت انجام این اقدامات، ویزای او لغو می‌شود.
دارندگان گرین‌کارت که با چنین رفتارهایی مرتبط باشند نیز ممکن است از کشور اخراج شوند و گفت آن‌ها حق ذاتی برای ماندن در آمریکا ندارند

@gurd_shah
👍42
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز شنبه ۲۵.۰۴.۲۰۲۶ شهر هامبورگ و سخنرانی :ناصر کنشلو فعال سیاسی به مناسبت صدمین سالگرد تاج گزاری رضا شاه بزرگ
👍16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز شنبه٢٥.٠۴.٢٠٢۶شهر هامبورگ و
سخنرانى : سرکار خانم سمیه مرادی فعال سياسى به مناسبت صدمين سالگرد تاج گزاری رضا شاه بزرگ
👍13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز شنبه ۲۵.۰۴.۲۰۲۶ شهر هامبورگ و
سخنرانى : آقای افشین دلواری فعال سياسى به مناسبت صدمين سالگرد تاج گزاری رضا شاه بزرگ
👍13