😁13🥴3👌1
🚨🚨کاخ سفید عکسی از رئیسجمهور ترامپ و پادشاه چارلز سوم منتشر کرد با این عنوان: «دو پادشاه».
@gurd_shah
@gurd_shah
❤11🔥1
❤25
اروپا؛ شریک خاموش طنابهای دار
✍مهدی نوذر
سخنگوی اتحادیه اروپا: سرعت اجرای احکام اعدام فعلی در ایران بسیار نگرانکننده است!
اتحادیه اروپا بار دیگر با لحنی آشنا اعلام کرده که «سرعت اجرای احکام اعدام در ایران نگرانکننده است.»
نگرانکننده؟ فقط نگرانکننده؟!
در حالی که فقط در یک ماه گذشته دستکم حدود ۲۰۰ مورد اعدام رسمی در ایران ثبت شده و بسیاری از اعدامهای غیررسمی و اعلامنشده نیز اساساً در آمار نمیآیند، اروپا همچنان در همان مرحله همیشگیِ «ابراز نگرانی» متوقف مانده است؛ گویی با چند بیانیه دیپلماتیک میتوان ماشین سرکوب یک حکومت را متوقف کرد.
سالهاست جمهوری اسلامی با طناب دار حکومت میکند؛ از زندان و شکنجه تا اعدام معترضان، مخالفان سیاسی و حتی جوانانی که تنها جرمشان مطالبه زندگی عادی بوده است. اما در تمام این سالها، بخش مهمی از تداوم این ساختار سرکوب، حاصل سیاست مماشات غرب، بهویژه اروپا بوده است.
همانطور که شاهزاده رضا پهلوی نیز بارها بهدرستی اشاره کردهاند، اروپا با ادامه روابط اقتصادی، حفظ کانالهای سیاسی و ترجیح منافع کوتاهمدت بر حمایت واقعی از مردم ایران، عملاً به بقای این نظام کمک کرده است. وقتی هزینه جنایت برای حکومت پایین باشد، نتیجه چیزی جز تکرار اعدام، سرکوب و خشونت نخواهد بود.
اروپا نمیتواند هم شریک اقتصادی جمهوری اسلامی باشد و هم مدعی دفاع از حقوق بشر. این دو در کنار هم فقط نام دیگری برای «ریاکاری سیاسی» است.
مردم ایران از «نگرانی» خستهاند. آنچه لازم است، اقدام عملی است: تحریم نهادهای سرکوب، اخراج عوامل وابسته، بستن مسیرهای مالی حکومت و به رسمیت شناختن حق مردم ایران برای پایان دادن به این نظام.
وگرنه این بیانیههای تکراری فقط یک پیام دارند:
شما بکشید، ما نگران میشویم.
@gurd_shah
✍مهدی نوذر
سخنگوی اتحادیه اروپا: سرعت اجرای احکام اعدام فعلی در ایران بسیار نگرانکننده است!
اتحادیه اروپا بار دیگر با لحنی آشنا اعلام کرده که «سرعت اجرای احکام اعدام در ایران نگرانکننده است.»
نگرانکننده؟ فقط نگرانکننده؟!
در حالی که فقط در یک ماه گذشته دستکم حدود ۲۰۰ مورد اعدام رسمی در ایران ثبت شده و بسیاری از اعدامهای غیررسمی و اعلامنشده نیز اساساً در آمار نمیآیند، اروپا همچنان در همان مرحله همیشگیِ «ابراز نگرانی» متوقف مانده است؛ گویی با چند بیانیه دیپلماتیک میتوان ماشین سرکوب یک حکومت را متوقف کرد.
سالهاست جمهوری اسلامی با طناب دار حکومت میکند؛ از زندان و شکنجه تا اعدام معترضان، مخالفان سیاسی و حتی جوانانی که تنها جرمشان مطالبه زندگی عادی بوده است. اما در تمام این سالها، بخش مهمی از تداوم این ساختار سرکوب، حاصل سیاست مماشات غرب، بهویژه اروپا بوده است.
همانطور که شاهزاده رضا پهلوی نیز بارها بهدرستی اشاره کردهاند، اروپا با ادامه روابط اقتصادی، حفظ کانالهای سیاسی و ترجیح منافع کوتاهمدت بر حمایت واقعی از مردم ایران، عملاً به بقای این نظام کمک کرده است. وقتی هزینه جنایت برای حکومت پایین باشد، نتیجه چیزی جز تکرار اعدام، سرکوب و خشونت نخواهد بود.
اروپا نمیتواند هم شریک اقتصادی جمهوری اسلامی باشد و هم مدعی دفاع از حقوق بشر. این دو در کنار هم فقط نام دیگری برای «ریاکاری سیاسی» است.
مردم ایران از «نگرانی» خستهاند. آنچه لازم است، اقدام عملی است: تحریم نهادهای سرکوب، اخراج عوامل وابسته، بستن مسیرهای مالی حکومت و به رسمیت شناختن حق مردم ایران برای پایان دادن به این نظام.
وگرنه این بیانیههای تکراری فقط یک پیام دارند:
شما بکشید، ما نگران میشویم.
@gurd_shah
👍8❤1👏1😢1
🔴سازمان نظام پرستاری: پرستاران کشور از دریافت اینترنت پرو اونم درحالی که اینترنت مردم کشور قطعه، خودداری کردن
@gurd_shah
@gurd_shah
❤18
⏺هم اکنون بیش از 6 هواپیمای ترابری نظامی آمریکایی از آلمان به سمت خاورمیانه در حال حرکت میباشند.
@gurd_shah
@gurd_shah
👍1
🔴 ترامپ تو تروث: ایران به ما اطلاع داده است که در «وضعیت فروپاشی» قرار دارد. آنها میخواهند ما هرچه سریعتر تنگه هرمز را باز کنیم، در حالی که در حال تلاش برای حل اختلافات در رهبری خود هستند (و من معتقدم که موفق خواهند شد!). از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!
@gurd_shah
@gurd_shah
👏1
🔴میانگین مصرف لبنیات تو ایران به ۵۰ کیلو در سال رسید که استانداردش باید ۱۸۰ کیلو در سال باشه.
@gurd_shah
@gurd_shah
🔴عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : اگه دوباره جنگ بشه،امارات متحد عربی رو چنان میزنیم که دیگه تکنولوژی نداشته باشه.
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴5
🔴 سازمان نظام پرستاری: پرستاران کشور از دریافت اینترنت پرو اونم درحالی که اینترنت مردم کشور قطعه، خودداری کردن.
@gurd_shah
@gurd_shah
👏9❤1
🔴 ترامپ : مادرم رو پرنس چارلز (پادشاه بریتانیا) کراش بود و همیشه میگفت چارلز چقدر خوشتیپ و کیوته.
@gurd_shah
@gurd_shah
😁13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ویدئویی که سنتکام از بازرسی یه کشتی باری در دریای عرب در جریان عملیات محاصره دریایی ایران تحت عنوان «Economic Fury» منتشر کرده.
@gurd_shah
@gurd_shah
🔴 نتانیاهو: امروز یک تونل تروریستی عظیم حزبالله را منفجر کردیم. ما درحال نابود کردن زیرساختهای تروریستی آنها هستیم، دهها تروریست را کشتهایم و این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤5
🔴خزانهداری آمریکا : ۳۵ فرد و نهاد ایرانی که تو دور زدن تحریمها نقش داشتن رو تحریم کردیم.
@gurd_shah
@gurd_shah
🔴ترامپ تو ثروث سوشال : صدر اعظم آلمان، فریدریش مرتس، فکر میکنه ایران اگه سلاح هستهای داشته باشه،اوکیه
@gurd_shah
- اصلاً نمیدونه چی میگه! اگه ایران سلاح هستهای داشته باشه، کل دنیا رو گروگان میگیره
- من همین الان دارم درباره ایران یه کاری میکنم که بقیه کشورها یا رئیسجمهورها باید خیلی وقت پیش انجام میدادن
- بیخود نیست آلمان اینقدر وضعش بده چه اقتصادی چه بقیه چیزها!
@gurd_shah
👍13❤1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸🇮🇷🇺🇸 فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد:
اوایل امروز در دریای عرب، نیروهای تفنگدار دریایی آمریکا از یگان ۳۱ به کشتی تجاری «Blue Star III» که مشکوک به تلاش برای حرکت به سمت ایران و نقض محاصره بنادر ایران بود، وارد شدند.
نیروهای آمریکایی پس از بازرسی و اطمینان از اینکه این کشتی قصد توقف در بنادر ایران را ندارد، آن را آزاد کردند.
@gurd_shah
اوایل امروز در دریای عرب، نیروهای تفنگدار دریایی آمریکا از یگان ۳۱ به کشتی تجاری «Blue Star III» که مشکوک به تلاش برای حرکت به سمت ایران و نقض محاصره بنادر ایران بود، وارد شدند.
نیروهای آمریکایی پس از بازرسی و اطمینان از اینکه این کشتی قصد توقف در بنادر ایران را ندارد، آن را آزاد کردند.
@gurd_shah
❤6