⏺سخنگوی وزارت خارجه رژیم تروریستی جمهوری اسلامی:
🟡هیئت ایرانی برای پیگیری و مطالبۀ اجرای تعهدات طرف مقابل به سوئیس سفر خواهد کرد.
@gurd_shah
🟡هیئت ایرانی برای پیگیری و مطالبۀ اجرای تعهدات طرف مقابل به سوئیس سفر خواهد کرد.
@gurd_shah
😁49🤬12❤1
💢 سخنگوی وزارت خارجه: آغاز مذاکرات توافق نهایی، مشروط به اجرای بندهای پنجگانه تفاهمنامه است
💢 ما به تعهداتمان پایبند بودیم و طرف مقابل موظف است رژیم صهیونیستی را به توقف حمله به لبنان وادار کند.
@gurd_shah
💢 ما به تعهداتمان پایبند بودیم و طرف مقابل موظف است رژیم صهیونیستی را به توقف حمله به لبنان وادار کند.
@gurd_shah
😁55🤬14
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروزشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ هامبورگ ایرانیان خارج از کشور دوشادوش مردم داخل ایران به خیابان آمدهاند؛ برای همبستگی، برای یاد جانباختگان، و برای حمایت از شاهزاده رضا پهلوی. صدای ما یکی است؛ برای آزادی، عدالت و آیندهای بهتر برای ایران.
پاینده ایران جاوید شاه
پاینده ایران جاوید شاه
👍70❤15👏5👎4😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
انتشار سند زنده جنایات از وقایع ۱۸ و ۱۹ دیماه ۱۴۰۴
(قسمت چهارم)
⚠️ هشدار: تصاویر تکاندهنده
این تصاویر تاریخی که با فداکاری مبارزان از کشور خارج شده، از زاویه دوربین خودِ نیروهای سرکوبگر ثبت شده است.
در این قسمت، ماموران با شلیک مکرر گلوله و گاز اشکآور در تلاشند تا موانع خیابانی ایجاد شده توسط جوانان آزادیخواه و دلیر ایران در منطقه ۱۹ (محدوده عبدلآباد و خانیآباد نو) را از بین ببرند. آنها علاوه بر هجوم به تجمع این جوانان شجاع، به سمت ساختمانهای مسکونی نیز شلیک میکنند. در میان دود و آتش، طنین شعار آزادیخواهی یکی از جانبرکفان وطن با شعار مرگ بر دیکتاتور بوضوح بگوش میرسد، که اندکی بعد با شلیک مستقیم، صدای او را نشانه میروند.
این تصاویر، سندی آشکار از جنایت علیه بشریت است که برای ثبت در دادگاههای بینالمللی و پیشگاه تاریخ منتشر میشود.
👥 سرکوبگران را شناسایی کنید!
صداها و چهرههای عاملان این سرکوب را به خاطر بسپارید. اگر هرگونه اطلاعاتی از هویت، آدرس یا مشخصات این افراد دارید، ارسال کنید. هیچ جنایتکاری در سایه نخواهد ماند.
نام و یاد جاویدنامانِ راه آزادی تا ابد زنده و جاویدان است🕊
@gurd_shah
(قسمت چهارم)
این تصاویر تاریخی که با فداکاری مبارزان از کشور خارج شده، از زاویه دوربین خودِ نیروهای سرکوبگر ثبت شده است.
در این قسمت، ماموران با شلیک مکرر گلوله و گاز اشکآور در تلاشند تا موانع خیابانی ایجاد شده توسط جوانان آزادیخواه و دلیر ایران در منطقه ۱۹ (محدوده عبدلآباد و خانیآباد نو) را از بین ببرند. آنها علاوه بر هجوم به تجمع این جوانان شجاع، به سمت ساختمانهای مسکونی نیز شلیک میکنند. در میان دود و آتش، طنین شعار آزادیخواهی یکی از جانبرکفان وطن با شعار مرگ بر دیکتاتور بوضوح بگوش میرسد، که اندکی بعد با شلیک مستقیم، صدای او را نشانه میروند.
این تصاویر، سندی آشکار از جنایت علیه بشریت است که برای ثبت در دادگاههای بینالمللی و پیشگاه تاریخ منتشر میشود.
👥 سرکوبگران را شناسایی کنید!
صداها و چهرههای عاملان این سرکوب را به خاطر بسپارید. اگر هرگونه اطلاعاتی از هویت، آدرس یا مشخصات این افراد دارید، ارسال کنید. هیچ جنایتکاری در سایه نخواهد ماند.
نام و یاد جاویدنامانِ راه آزادی تا ابد زنده و جاویدان است🕊
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😢57🤬14❤8😁3👍2
Forwarded from Twitter (𝕏) Media Downloader دانلود از توییتر (ایکس)
درود بر سردار بور
ما هرگز فکر نمیکردیم شما جاسوس اسرائیل بین مقامات باشید
من به تازگی فهمیدم با فداکاری چه ریسکی بزرگ کردید
چمدانهای سیسمونیگیت و هیاهوی بعد از آن
برای نوه شما نبود
در حقیقت
پوششی بود که موساد بتواند تجهیزاتش را در داخل چمدان و از طریق دختر خانمتان وارد ایران کند
و شما این تجهیزات شنود و مشخص کردن موقعیت را بین سرداران و مقامات توزیع کردید
مانند داستان پیجرها
بعدها اسرائیل توانست موقعیت دقیق تکتک آنها را شناسایی و به صورت نقطهزنی حذفشان کند
🔗 شارح (@khokhlakof)
📲 @twittervid_bot
ما هرگز فکر نمیکردیم شما جاسوس اسرائیل بین مقامات باشید
من به تازگی فهمیدم با فداکاری چه ریسکی بزرگ کردید
چمدانهای سیسمونیگیت و هیاهوی بعد از آن
برای نوه شما نبود
در حقیقت
پوششی بود که موساد بتواند تجهیزاتش را در داخل چمدان و از طریق دختر خانمتان وارد ایران کند
و شما این تجهیزات شنود و مشخص کردن موقعیت را بین سرداران و مقامات توزیع کردید
مانند داستان پیجرها
بعدها اسرائیل توانست موقعیت دقیق تکتک آنها را شناسایی و به صورت نقطهزنی حذفشان کند
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁61🥴10❤5👏2👍1
🕊84❤29😢23😁6🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴این فیلم دیروز توسط کانالهای منتسب به رژیم منتشر شده ؛ که در آن یک عضو سپاه تروریستی که مستقیم از دستورات مقامات ستادی و سیاسی انتقاد و سر پیچی میکند و قشر تندرو عرزشی را دعوت به همکاری علیه توافق میکند
رژیم جمهوری اسلامی دچار صد دستگی و بحران های متعدد شده است
@gurd_shah
رژیم جمهوری اسلامی دچار صد دستگی و بحران های متعدد شده است
@gurd_shah
👍73😁25👎6🔥5❤4🥰1🥴1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفته بودیم جمهوریاسلامی امسال بیشتر از هر سال برای فستیوال محرم برنامه سیاسی داره
امسال تا الان خوشبختانه حتی خیل عظیم شیعیان بدلیل استفاده ابزاری جمهوریاسلامی از ماه محرم تا حدودی حضور در دستههای عزاداری خیابانی رو تحریم کردند و درود بشرفشون
اما با کمی جستجو و یا گردش تو اکسپلور متوجه میشید محرم امسال رو عجیب جمهوریاسلامی در حال تزئین و زرق و برق دادنه
پرستوها و هرزگان ولایی رو ول کرده تو دستههای عزاداری
باسن تزریقی
لب شتری
سینه پروتزی
هزار قلم آرایش
تو موارد متعدد هم کم مونده طرف با شورت و سوتین بیاد تو دسته عزاداری
جمهوریاسلامی اونی که فکر کردی در مورد ما دقیقا خودتی خود خودت
#محرم
#جنده_حکومتی
#پرستو_دوزاری
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
امسال تا الان خوشبختانه حتی خیل عظیم شیعیان بدلیل استفاده ابزاری جمهوریاسلامی از ماه محرم تا حدودی حضور در دستههای عزاداری خیابانی رو تحریم کردند و درود بشرفشون
اما با کمی جستجو و یا گردش تو اکسپلور متوجه میشید محرم امسال رو عجیب جمهوریاسلامی در حال تزئین و زرق و برق دادنه
پرستوها و هرزگان ولایی رو ول کرده تو دستههای عزاداری
باسن تزریقی
لب شتری
سینه پروتزی
هزار قلم آرایش
تو موارد متعدد هم کم مونده طرف با شورت و سوتین بیاد تو دسته عزاداری
جمهوریاسلامی اونی که فکر کردی در مورد ما دقیقا خودتی خود خودت
#محرم
#جنده_حکومتی
#پرستو_دوزاری
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👍80❤8👎5🤬4👌1💯1
🚨 پرزیدنت ترامپ: در دوره ۶۰ روزه آتشبس، هیچ حقالعبوری در تنگه هرمز دریافت نخواهد شد
پرزیدنت دونالد ترامپ در پیامی اعلام کرد که طی دوره ۶۰ روزه آتشبس، هیچگونه عوارض یا حقالعبوری در تنگه هرمز دریافت نخواهد شد و پس از پایان این دوره نیز چنین عوارضی برقرار نخواهد بود؛ مگر آنکه توافق نهایی نشود و ایالات متحده برای خدماتی که در نقش «فرشته نگهبان» کشورهای خاورمیانه ارائه کرده، عوارضی را به نفع خود وضع کند.
❣️ترجمه پست ترامپ:
@gurd_shah
پرزیدنت دونالد ترامپ در پیامی اعلام کرد که طی دوره ۶۰ روزه آتشبس، هیچگونه عوارض یا حقالعبوری در تنگه هرمز دریافت نخواهد شد و پس از پایان این دوره نیز چنین عوارضی برقرار نخواهد بود؛ مگر آنکه توافق نهایی نشود و ایالات متحده برای خدماتی که در نقش «فرشته نگهبان» کشورهای خاورمیانه ارائه کرده، عوارضی را به نفع خود وضع کند.
❣️ترجمه پست ترامپ:
در طول دوره ۶۰ روزه آتشبس، هیچ عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت، مگر آنکه این عوارض از سوی و به نفع ایالات متحده آمریکا وضع شود؛ در صورتی که توافق تکمیل نشود، بابت خدمات ارائهشده بهعنوان فرشته نگهبان کشورهای خاورمیانه، با هدف بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!!! رئیسجمهور دیجی تی
@gurd_shah
❤34😁14👎5🥴4🤬2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان میدهد جاویدنام محمدرضا زارعی بخشایش، از معترضان کشتهشده در انقلاب ملی، قبل از حضور در اعتراضات تصویری از خود ضبط کرده و گفته بود شاهزاده رضا پهلوی را بهترین شخص برای بازگشت شکوه ایران میدانم.
❤181👍12👎1
👎83🤬32😁6🥴3❤1🔥1😢1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود شنبه ۲۰.۰۶.۲۰۲۶ تجمع و راهپیمایی ایرانیان در شهر هامبورگ
پاینده ایران جاوید شاه ✌️
پاینده ایران جاوید شاه ✌️
❤100👍7
مجتبی خامنهای نسبت به مطرح شدن پرونده هستهای در مذاکرات اسلامآباد معترض شده و این مذاکرات رو «خلاف شرع» دانسته و گفته این مذاکرات نه جلوی حمله به زیرساختهای ایران رو میگیره، نه در دنیا و آخرت منفعتی داره.
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁82👍3❤2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زنده یاد مانوک خدابخشیان در سال ۱۳۹۸:
اگه یه روز حس کردید ترامپ عقب کشیده و با خودتون گفتید از موشک های ایران ترسیده؛ دوباره و دوباره برید تاریخ رو بخونید و ببینید آمریکا چطوری حکومت ها رو سرنگون کرده. ترامپ نمیخواد خرج کنه و میخواد یه ائتلاف درست کنه تا اونا هزینه رو بدن. دونالد خیلی زبله.
@gurd_shah
اگه یه روز حس کردید ترامپ عقب کشیده و با خودتون گفتید از موشک های ایران ترسیده؛ دوباره و دوباره برید تاریخ رو بخونید و ببینید آمریکا چطوری حکومت ها رو سرنگون کرده. ترامپ نمیخواد خرج کنه و میخواد یه ائتلاف درست کنه تا اونا هزینه رو بدن. دونالد خیلی زبله.
@gurd_shah
❤74👍11👎1
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏭ایمان واعظ درباره وضعیت کارگران در دوران محمدرضا شاه ، دلایل دشمنی جریانهای چپ با حکومت پهلوی، توسعه صنعتی ایران پیش از ۵۷ و مقایسه شرایط کارگران ایرانی با کشورهای غربی صحبت میکند.
او تأکید میکند که بسیاری از امکاناتی که جریانهای چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر میدانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانههای سازمانی و سهام کارخانهها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.
واعظ همچنین میگوید جمهوری اسلامی نهتنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانهداران، مدیران صنعتی و زیرساختهای اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد
#جاویدشاه
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
او تأکید میکند که بسیاری از امکاناتی که جریانهای چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر میدانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانههای سازمانی و سهام کارخانهها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.
واعظ همچنین میگوید جمهوری اسلامی نهتنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانهداران، مدیران صنعتی و زیرساختهای اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد
#جاویدشاه
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
❤61😢15👍3
@TuckerCarlson
لطفا منتشر کنید
شرم بر شماها!
آقای کارسون، آن چیزی که تو انجام دادی روزنامهنگاری نبود، بلکه حمایت از رژیمی بود قاتل و جنایتکار که به تازگی چند ده هزار نفر ایرانی را کشته. آقای کارسون، تریبون دادن به تریتا پارسی و سوالات یکسویه و سعی در قربانی نشان دادن جمهوری اسلامی از خونشویی شما نشأت میگیرد. شما انسانی هستید که به راستی میشود به عنوان یک شخص سوی استفاده گر، یک شخص گدا از جمهوری اسلامی و یک شخص سقوط کرده دانست. چرا که میتوانستی از تریتا پارسی سوالاتی در مورد شکستش در دادگاه حسن دایی سؤال کنی. میتوانستی از رابطه او با تهران سؤال کنی. میتوانستی در مورد اظهار نظر سران جمهوری اسلامی که نایاک برای جمهوری اسلامی فعالیت میکند و لابی جمهوری اسلامی در آمریکا است سؤال کنی، اما این کارها را نکردی.
تو در واقع خون شستی، تو در واقع در رفتاری بسیار بسیار غیرحرفهای سعی کردی جمهوری جنایتکار اسلامی را قربانی نشان بدهی، این فروپاشی اخلاقی تو بود، این گدایی از جمهوری اسلامی بود، این حمایت از جنایتهایی بود که تو، آقای کارسون، از جمهوری اسلامی میکنی.
تو میدانی جمهوری اسلامی پدرخوانده تروریست است. میدانی در ایران جنایت میکند، کشتار میکند و تو میدانی که جمهوری اسلامی شر مطلق دنیاست، اما چنان دلسوزانه صحبت میکنی و چنان سعی میکنی به دروغ مواردی را مطرح کنی که اصل داستان و اصل جریان جمهوری اسلامی بیرون نیاید.
Mr. Carlson, what you did was not journalism. It was advocacy for a murderous and criminal regime that has recently killed tens of thousands of Iranians.
Mr. Carlson, giving Trita Parsi a platform, asking one-sided questions, and attempting to portray the Islamic Republic as the victim all stem from your effort to whitewash its crimes.
You have shown yourself to be someone who can rightly be described as an opportunist, someone begging for favor from the Islamic Republic, and someone who has suffered a complete moral collapse.
You could have asked Trita Parsi about his loss in the lawsuit brought by Hassan Dai. You could have questioned him about his relationship with Tehran. You could have asked about statements made by senior officials of the Islamic Republic describing NIAC as an organization that works on behalf of the regime and serves as its lobby in the United States.
But you chose not to.
Instead, you chose to whitewash bloodshed. In an extraordinarily unprofessional interview, you tried to portray the criminal Islamic Republic as the victim. That was your moral failure. It was your willingness to serve the interests of the Islamic Republic. It was your support for the crimes committed by that regime.
You know that the Islamic Republic is the godfather of terrorism. You know it commits atrocities and massacres people in Iran. You know it is one of the world’s most dangerous regimes.
Yet you speak about it with sympathy and repeatedly attempt to misrepresent the facts so that the true nature and crimes of the Islamic Republic remain hidden.
Shame on you.
#پسرعاقل_نوح
لطفا منتشر کنید
شرم بر شماها!
آقای کارسون، آن چیزی که تو انجام دادی روزنامهنگاری نبود، بلکه حمایت از رژیمی بود قاتل و جنایتکار که به تازگی چند ده هزار نفر ایرانی را کشته. آقای کارسون، تریبون دادن به تریتا پارسی و سوالات یکسویه و سعی در قربانی نشان دادن جمهوری اسلامی از خونشویی شما نشأت میگیرد. شما انسانی هستید که به راستی میشود به عنوان یک شخص سوی استفاده گر، یک شخص گدا از جمهوری اسلامی و یک شخص سقوط کرده دانست. چرا که میتوانستی از تریتا پارسی سوالاتی در مورد شکستش در دادگاه حسن دایی سؤال کنی. میتوانستی از رابطه او با تهران سؤال کنی. میتوانستی در مورد اظهار نظر سران جمهوری اسلامی که نایاک برای جمهوری اسلامی فعالیت میکند و لابی جمهوری اسلامی در آمریکا است سؤال کنی، اما این کارها را نکردی.
تو در واقع خون شستی، تو در واقع در رفتاری بسیار بسیار غیرحرفهای سعی کردی جمهوری جنایتکار اسلامی را قربانی نشان بدهی، این فروپاشی اخلاقی تو بود، این گدایی از جمهوری اسلامی بود، این حمایت از جنایتهایی بود که تو، آقای کارسون، از جمهوری اسلامی میکنی.
تو میدانی جمهوری اسلامی پدرخوانده تروریست است. میدانی در ایران جنایت میکند، کشتار میکند و تو میدانی که جمهوری اسلامی شر مطلق دنیاست، اما چنان دلسوزانه صحبت میکنی و چنان سعی میکنی به دروغ مواردی را مطرح کنی که اصل داستان و اصل جریان جمهوری اسلامی بیرون نیاید.
Mr. Carlson, what you did was not journalism. It was advocacy for a murderous and criminal regime that has recently killed tens of thousands of Iranians.
Mr. Carlson, giving Trita Parsi a platform, asking one-sided questions, and attempting to portray the Islamic Republic as the victim all stem from your effort to whitewash its crimes.
You have shown yourself to be someone who can rightly be described as an opportunist, someone begging for favor from the Islamic Republic, and someone who has suffered a complete moral collapse.
You could have asked Trita Parsi about his loss in the lawsuit brought by Hassan Dai. You could have questioned him about his relationship with Tehran. You could have asked about statements made by senior officials of the Islamic Republic describing NIAC as an organization that works on behalf of the regime and serves as its lobby in the United States.
But you chose not to.
Instead, you chose to whitewash bloodshed. In an extraordinarily unprofessional interview, you tried to portray the criminal Islamic Republic as the victim. That was your moral failure. It was your willingness to serve the interests of the Islamic Republic. It was your support for the crimes committed by that regime.
You know that the Islamic Republic is the godfather of terrorism. You know it commits atrocities and massacres people in Iran. You know it is one of the world’s most dangerous regimes.
Yet you speak about it with sympathy and repeatedly attempt to misrepresent the facts so that the true nature and crimes of the Islamic Republic remain hidden.
Shame on you.
#پسرعاقل_نوح
👍43❤9🤬5