️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.2K subscribers
58.4K photos
53.2K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
___
‏انقلاب شیر و خورشید با رهبری
رضا شاه دوم و عاملیت مردم آغاز شد،
با همان پیش می‌رود و با همان نیز
به نتیجه خواهد رسید.

هر صدا و هر قدم در مسیر آزادی
اهمیت دارد.
اگر می‌خواهیم ایران را پس بگیریم،
باید بخشی از تغییر باشیم؛
نه منتظر تغییر.

اجازه ندهید ناامیدتان کنند.
به مبارزه، در هر شکلی که به آن
باور دارید، ادامه دهید.

تماشاگر نباشیم؛ عامل باشیم.


#جاوید_شاه
#پاینده_ایران
#ایران_را_پس_میگیریم
68💯13👍5😁1
⭕️حزب‌‌الله:

حمله اسرائیل به محله الدیر شهر نبطیه را محکوم می‌کنیم؛ این اقدام «نقض آشکار توافق آتش‌بس» محسوب می‌شود

🌎 @gurd_shah
👎47😁111
⭕️شبکه خبری العربیه گزارش میدهد:

"سعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل‌ میگوید انتقال اورانیوم غنی‌شده ایران به خاک روسیه، یکی از گزینه‌های روی میز در مذاکرات است."

🌎 @gurd_shah
🤬55😁4👍2👎1
🚨توییت ترامپ در مورد ایران:

با وجود اعتراضات و اظهارات نادرست آنها، همراه با تبلیغات مکرر اخبار جعلی که همه تلاش خود را می‌کند تا پیروزی آمریکا را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد، ایران به طور کامل و جامع با بازرسی‌های هسته‌ای در بالاترین سطح برای آینده‌ای نامحدود (بی‌نهایت!!!) موافقت کرده است. این امر «صداقت هسته‌ای» را تضمین خواهد کرد.

اگر آنها با این موضوع موافقت نمی‌کردند، مذاکرات بیشتری صورت نمی‌گرفت! بر اساس این و دیگر امتیازات عمده‌ای که ایران داده است، من موافقت کرده‌ام که تنگه هرمز باز بماند و هیچ محاصره دریایی بیشتری اعمال نشود. با این حال، همه کشتی‌ها در محل باقی می‌مانند تا در صورت لزوم محاصره دوباره برقرار شود، که در این مرحله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

پول و/یا تحریم‌هایی که خزانه‌داری آمریکا آزاد می‌کند، در حساب امانی تحت کنترل آمریکا قرار می‌گیرد و صرف خرید غذا و تجهیزات پزشکی، به طور انحصاری از ایالات متحده، از جمله ذرت، گندم و سویا از کشاورزان بزرگ آمریکایی ما خواهد شد.

@gurd_shah
🤬357😁6👍3👎1
Forwarded from MMVMUZiC
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
'جان فدای تو'
آهنگی که برای جان‌فدایانِ میهن ساخته شد…

برای آن‌هایی که جان‌شان را فدای ایران کردند،
برای خانواده‌هایی که داغ عزیزان‌شان را به دوش می‌کشند،
و برای دلیرانی که جان‌شان را کف دست گرفتند و ایستادند…

این صدا، عهد ماست.
ما فرزندانِ ایرانیم.
ایران را با هم می‌سازیم.

SoundCloud
YouTube

پلتفرم های دیگر در روزهای آتی...

Song Name: Jan Fadaye To
Singers : Parham Potki x PanizPRZ
Producer: MMV
Songwriter : PanizPRZ
Guitar & Oud : **
Kamanche: **
Mixing: **
Mastering: Parsa Vahedi
Coverart: **

@mmvmuzicofficial
@parhampotki
@musicpprz
👍3214👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با دقت تماشا کنید...

◀️ آخوند که بره پوله که بجاش میاد

@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍48👏42🥴1
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی: در دکترین تهاجمی، عملیات پیش‌دستانه نیز تعریف شده است و چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه در عرصه‌های ناشناخته، دشمن را به شدت غافلگیر کنیم!👹

@gurd_shah
😁40🥴4👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر بچه هشت ساله را در اصفهان کشتند.
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.

نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط می‌خواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانه‌ام همین‌جاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.

گلوله خورد به یک بچه.

بعدش هم مثل همیشه کثافت‌کاری‌شان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچه‌اش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.

مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسی‌های هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچه‌ها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.

آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.

این حکومت اول بچه می‌کشد، بعد از جنازه‌اش تبلیغات درست می‌کند.
این‌ها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.

آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اشغالگر و ویرانگر اسلامیست⁩
😢9018🤬6🔥3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه روز پس میگیریم خاکمونو ...✌️
اینا به ما میگن وطنفروش....🖕🏽


@gurd_Shah
42👍4💯2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران است

@gurd_shah
👍485
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران…
کپیتول ریپورت
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران است

@gurd_shah
👍287
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش سوم

تداوم اعتراضات مهم ترین هدف اصلی انقلاب ها هستند انقلاب نوین ایران در راه است .
از اثرات ماندگاری در سنگرهای مقاومت میتوان به ریزش نیروهای نظامی و سرکوبگر در بدنه سیستم اشاره کرد که کاملا با تداوم اعتراضات و به اصطلاح خیابان های زنده کاملا مرتبط است. با توجه به آمار و بررسی انقلاب های دنیا و طبق گفتار پیشین و تجارب فراوان « دست خالی » به خیابان آمدن یعنی افزایش شجاعت سرکوبگران ! بهترین اهرم بازدارندگی آتش افزا ها و بمب های صوتی و نارنجک دستی ها هستند که افزایش اعتماد به نفس مبارزان و فراری دادن نیروهایی که ترس دارند از شجاعت مردم را بهمراه خواهد داشت . امروز  بعد از شگفتی سازی در روز فراخوان شنبه با تهیه وسایل مورد نظر با قدرت به خیابان برمیگردیم شجاعت و مقاومت مبارزین مردم را به خیابان ها میکشد فراموش نکنید رمز ما ایستادگی در خیابان است با هیچ خبری تمرکز خود را از دست ندهید ، در نقاطی که تجمعات گسترده شکل گیری میشود ضمن رعایت امنیت با کمین کردن نیروهای موتوری را زمین گیر و آنها را آتش بزنید نکته مهم دیگر در فاز سوم تجمعات تمرکز برای تسخیر مراکز مهم شهریست

@mobarezanariaee
34👍2
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش چهارم مبارزات
مبارزات خودجوش اگر به سازماندهی برسند کار هر حکومتی را تمام می‌کند.

تقسیم وظایف شهروندی قبل از روز فراخوان های اعتراضات بسیار اهمیت دارد.تهیه وسایل دفاعی و آمادگی رویارویی برای یک جنگ تمام عیار در خیابان باشید ، دست کم با خود نارنجک و کوکتل مولوتوف داشته باشید و یک تیزی برای پنچر کردن لاستیک خودروهای حکومتی و دفاع مشروع از خود . قبل از روز تجمع نقشه محلات تجمعات را به دقت بررسی کنید و بهترین محل را انتخاب کنید ( ضمن اینکه تسخیر مراکز مهم حکومت در صورت امکان باید مورد توجه قرار گیرد) با تیروکمان میتوانید دوربین های مداربسته محل های تجمع را از کار بیندازید و با توجه به اطلاعات مکانی در روز فراخوان به مبارزین کمک کنید از بمب صوتی ( پودر کلر و ترکیب روغن ترمز با اشیاء برنده قافل نشوید ) ساخت خارپشت ( چند سانت لوله پلاستیکی محکم و فرو کردن میخ های فولادی در آن برای پنچر کردن ) و برای زمین گیر کردن نیروهای موتوری ضروری است


@mobarezanariaee
28👍1
Forwarded from مبارزه
بخش پنجم

مقاومت حکومت های دیکتاتوری در مقابل افزایش و حضور مبارزان شکسته خواهد شد

استارت انقلاب ها همیشه با آنارشی همراه هست و تشدیدآنارشی ( بی نظمی ) برای رسیدن به انقلاب لازمه همه جنبش های مردمی در دنیا هستند.در صورت مقاومت رژیم در مقابل خواسته جامعه و امنیتی شدن فضای حاکم بجهت جلوگیری از تجمعات اعتراضی بهترین شیوه درگیر کردن و همراه کردن بخش های دیگر جامعه با جنبش است ( اکثریت خاموش) و طبقه متوسط که همیشه منتظر نتیجه میمانند تا به صفوف اعتراضی بپیوندند را باید با شیوه های مختلف به خیابان آورد در زمان حکومت پهلوی دوم همین انقلابیون بانک ها ، مراکز مهم دولتی و پمپ بنزین ها را آتش می‌زدند ، این روش امروز هم میتواند سیستم های اقتصادی را مختل کند و دست دستگاه سرکوب را از کشتن هموطنان کوتاه کرد. در واقع بهترین الگوی مبارزاتی در ایران روش های ترکیبی است ، از نافرمانی مدنی و اعتصابات تا خرابکاری و دفاع مسلحانه ! چنانچه در شهرها گروه های شناسایی و سپس گروه های محاکمه میدانی تشکیل بشوند ابزار دست سرکوبگران از کار خواهد افتاد ، مهم ترین نکته : باید اکثریت به این باور برسند که انقلاب در راه است
@mobarezanariaee
👍246
Forwarded from مبارزه
بخش ششم
بعد از دی ماه بسیاری از باورهای غلط مبارزاتی باید تغییر کنند ، ماهیت مبارزه برای براندازی تغییر شکل بدهد، شیفت کردن از روی شبه روشنفکران دست ساز به سمت کسایی که واقعیت گرا هستند ،صورت بپذیرد. دی ماه وزن سیاسی پادشاهی خواهان و الترناتیو را نشان داد که تا پیش از این ادعا میکردند هزار تن به خیابان نمی آیند.پس از دی ماه فعالیت جدی مبارزانی آغاز میشود با تکیه بر چنین سرمایه انسانی تمام توان و هدف خود را برای پس گرفتن زمین و سازماندهی کردن این نیروی عظیم بکار ببریم . هدف سازماندهی کردن مبارزات و تشکیل گروه های کوچک ، آموزش نظامی ، دفاع مشروع ، شناسایی عناصر سرکوب و محاکمات آنهاست.

دفاع مشروع یک اصل بین المللی پذیرفته شده است.
@mobarezanariaee
42👍1
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش هفتم

تاکید روی تداوم اعتراضات با اهرم ( خرابکاری ) و تشکیل فوری گروهای چندتایی برای عملیات های شبانه

آتش اعتراضات در تمام انقلاب های دنیا کم و زیاد میشود اما خاموش نمیشود درست ترین راه برای تداوم آن برنامه ریزی درون گروهیست، بخشی از وظایف شهروندی آتش زدن مراکز دولتی ، بانک ها و کیوسک‌های پلیس است و بخشی کمین کردن و ضربه زدن برای ابزار های سرکوب است .«هیچ نیروی نظامی و بسیجی به تنهایی و چندتایی قادر به دفاع از خود نخواهند بود مگر اینکه بصورت گروهی در کنار هم باشند » گروه های محاکمه میدانی بسیجی ها و لباس شخصی های شناسایی شده را باید تنبیه کنند. بستن جاده ها با لاستیک و سپس کمین گزاری برای نیروهای سرکوب با آتش افروزها  یکی دیگر از راه های تدوام اعتراضات خیابانی ست . بمب های صوتی ( پودر کلر و روغن ترمز )  در صورت قطع اینترنت میتواند جمعیت معترض را به محل های تجمع بکشاند

مبارز... دفاع مشروع یک اصل بین المللی پذیرفته شده است.

@mobarezanariaee
29👍7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نوميدى بسى اميد است
پايان شب سيه سپيد است
كليد نجات بيژن شاهنامه از چاه تباهى دشمن ، رستم است ،هرگز اميد را از دست ندهيم ،راز رهايى در تلاش است نه درچاه سياه دشمن اسير ماندن ،پرچم شير و خورشيدتان افراشته باد
ناجى ملت ما در راه است…
نور با پرتو خود
ميشكند ظلمت را… همراه با اردوان مفید
👍407
🔴 ذرت و سویا آوردیم، رهبرتون رو بردیم.
😁86👏2🥴21
🔴 رویترز: برخلاف بیانیه اعلام شده توسط سپاه من‌باب بسته شدن تنگه هرمز، داده‌ها نشون میده که فعالیت کشتیرانی در حالت عادی خودشه.

@gurd_Shah
👍35😁3
🔴 بقایی: نیروهای آمریکایی باید ظرف مدت ۳۰ روز پس از دستیابی به توافق نهایی، از مناطق پیرامونی ایران عقب‌نشینی بکنند
ایالات متحده مجوزهای لازم برای فروش نفت و محصولات پتروشیمی ایران رو صادر کرده.

نه قراری با گروسی داشتیم، نه اصلاً برنامه‌ای داریم که بازرسان آژانس بیان از سایت‌های هسته‌ای که تو جنگ آسیب دیدن بازدید کنن.

@gurd_Shah
😁38👎12