️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.2K subscribers
58.4K photos
53.2K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر بچه هشت ساله را در اصفهان کشتند.
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.

نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط می‌خواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانه‌ام همین‌جاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.

گلوله خورد به یک بچه.

بعدش هم مثل همیشه کثافت‌کاری‌شان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچه‌اش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.

مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسی‌های هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچه‌ها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.

آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.

این حکومت اول بچه می‌کشد، بعد از جنازه‌اش تبلیغات درست می‌کند.
این‌ها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.

آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اشغالگر و ویرانگر اسلامیست⁩
😢9518🤬8🔥3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه روز پس میگیریم خاکمونو ...✌️
اینا به ما میگن وطنفروش....🖕🏽


@gurd_Shah
47👍5💯2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران است

@gurd_shah
👍545
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران…
کپیتول ریپورت
چرا دولت‌های چپ یکی‌یکی سقوط می‌کنند؟ نقشه ترامپ بزرگ‌تر از ایران است

@gurd_shah
👍317
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش سوم

تداوم اعتراضات مهم ترین هدف اصلی انقلاب ها هستند انقلاب نوین ایران در راه است .
از اثرات ماندگاری در سنگرهای مقاومت میتوان به ریزش نیروهای نظامی و سرکوبگر در بدنه سیستم اشاره کرد که کاملا با تداوم اعتراضات و به اصطلاح خیابان های زنده کاملا مرتبط است. با توجه به آمار و بررسی انقلاب های دنیا و طبق گفتار پیشین و تجارب فراوان « دست خالی » به خیابان آمدن یعنی افزایش شجاعت سرکوبگران ! بهترین اهرم بازدارندگی آتش افزا ها و بمب های صوتی و نارنجک دستی ها هستند که افزایش اعتماد به نفس مبارزان و فراری دادن نیروهایی که ترس دارند از شجاعت مردم را بهمراه خواهد داشت . امروز  بعد از شگفتی سازی در روز فراخوان شنبه با تهیه وسایل مورد نظر با قدرت به خیابان برمیگردیم شجاعت و مقاومت مبارزین مردم را به خیابان ها میکشد فراموش نکنید رمز ما ایستادگی در خیابان است با هیچ خبری تمرکز خود را از دست ندهید ، در نقاطی که تجمعات گسترده شکل گیری میشود ضمن رعایت امنیت با کمین کردن نیروهای موتوری را زمین گیر و آنها را آتش بزنید نکته مهم دیگر در فاز سوم تجمعات تمرکز برای تسخیر مراکز مهم شهریست

@mobarezanariaee
37👍2
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش چهارم مبارزات
مبارزات خودجوش اگر به سازماندهی برسند کار هر حکومتی را تمام می‌کند.

تقسیم وظایف شهروندی قبل از روز فراخوان های اعتراضات بسیار اهمیت دارد.تهیه وسایل دفاعی و آمادگی رویارویی برای یک جنگ تمام عیار در خیابان باشید ، دست کم با خود نارنجک و کوکتل مولوتوف داشته باشید و یک تیزی برای پنچر کردن لاستیک خودروهای حکومتی و دفاع مشروع از خود . قبل از روز تجمع نقشه محلات تجمعات را به دقت بررسی کنید و بهترین محل را انتخاب کنید ( ضمن اینکه تسخیر مراکز مهم حکومت در صورت امکان باید مورد توجه قرار گیرد) با تیروکمان میتوانید دوربین های مداربسته محل های تجمع را از کار بیندازید و با توجه به اطلاعات مکانی در روز فراخوان به مبارزین کمک کنید از بمب صوتی ( پودر کلر و ترکیب روغن ترمز با اشیاء برنده قافل نشوید ) ساخت خارپشت ( چند سانت لوله پلاستیکی محکم و فرو کردن میخ های فولادی در آن برای پنچر کردن ) و برای زمین گیر کردن نیروهای موتوری ضروری است


@mobarezanariaee
29👍2
Forwarded from مبارزه
بخش پنجم

مقاومت حکومت های دیکتاتوری در مقابل افزایش و حضور مبارزان شکسته خواهد شد

استارت انقلاب ها همیشه با آنارشی همراه هست و تشدیدآنارشی ( بی نظمی ) برای رسیدن به انقلاب لازمه همه جنبش های مردمی در دنیا هستند.در صورت مقاومت رژیم در مقابل خواسته جامعه و امنیتی شدن فضای حاکم بجهت جلوگیری از تجمعات اعتراضی بهترین شیوه درگیر کردن و همراه کردن بخش های دیگر جامعه با جنبش است ( اکثریت خاموش) و طبقه متوسط که همیشه منتظر نتیجه میمانند تا به صفوف اعتراضی بپیوندند را باید با شیوه های مختلف به خیابان آورد در زمان حکومت پهلوی دوم همین انقلابیون بانک ها ، مراکز مهم دولتی و پمپ بنزین ها را آتش می‌زدند ، این روش امروز هم میتواند سیستم های اقتصادی را مختل کند و دست دستگاه سرکوب را از کشتن هموطنان کوتاه کرد. در واقع بهترین الگوی مبارزاتی در ایران روش های ترکیبی است ، از نافرمانی مدنی و اعتصابات تا خرابکاری و دفاع مسلحانه ! چنانچه در شهرها گروه های شناسایی و سپس گروه های محاکمه میدانی تشکیل بشوند ابزار دست سرکوبگران از کار خواهد افتاد ، مهم ترین نکته : باید اکثریت به این باور برسند که انقلاب در راه است
@mobarezanariaee
👍277
Forwarded from مبارزه
بخش ششم
بعد از دی ماه بسیاری از باورهای غلط مبارزاتی باید تغییر کنند ، ماهیت مبارزه برای براندازی تغییر شکل بدهد، شیفت کردن از روی شبه روشنفکران دست ساز به سمت کسایی که واقعیت گرا هستند ،صورت بپذیرد. دی ماه وزن سیاسی پادشاهی خواهان و الترناتیو را نشان داد که تا پیش از این ادعا میکردند هزار تن به خیابان نمی آیند.پس از دی ماه فعالیت جدی مبارزانی آغاز میشود با تکیه بر چنین سرمایه انسانی تمام توان و هدف خود را برای پس گرفتن زمین و سازماندهی کردن این نیروی عظیم بکار ببریم . هدف سازماندهی کردن مبارزات و تشکیل گروه های کوچک ، آموزش نظامی ، دفاع مشروع ، شناسایی عناصر سرکوب و محاکمات آنهاست.

دفاع مشروع یک اصل بین المللی پذیرفته شده است.
@mobarezanariaee
47👍1💋1
Forwarded from مبارزه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخش هفتم

تاکید روی تداوم اعتراضات با اهرم ( خرابکاری ) و تشکیل فوری گروهای چندتایی برای عملیات های شبانه

آتش اعتراضات در تمام انقلاب های دنیا کم و زیاد میشود اما خاموش نمیشود درست ترین راه برای تداوم آن برنامه ریزی درون گروهیست، بخشی از وظایف شهروندی آتش زدن مراکز دولتی ، بانک ها و کیوسک‌های پلیس است و بخشی کمین کردن و ضربه زدن برای ابزار های سرکوب است .«هیچ نیروی نظامی و بسیجی به تنهایی و چندتایی قادر به دفاع از خود نخواهند بود مگر اینکه بصورت گروهی در کنار هم باشند » گروه های محاکمه میدانی بسیجی ها و لباس شخصی های شناسایی شده را باید تنبیه کنند. بستن جاده ها با لاستیک و سپس کمین گزاری برای نیروهای سرکوب با آتش افروزها  یکی دیگر از راه های تدوام اعتراضات خیابانی ست . بمب های صوتی ( پودر کلر و روغن ترمز )  در صورت قطع اینترنت میتواند جمعیت معترض را به محل های تجمع بکشاند

مبارز... دفاع مشروع یک اصل بین المللی پذیرفته شده است.

@mobarezanariaee
31👍8
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در نوميدى بسى اميد است
پايان شب سيه سپيد است
كليد نجات بيژن شاهنامه از چاه تباهى دشمن ، رستم است ،هرگز اميد را از دست ندهيم ،راز رهايى در تلاش است نه درچاه سياه دشمن اسير ماندن ،پرچم شير و خورشيدتان افراشته باد
ناجى ملت ما در راه است…
نور با پرتو خود
ميشكند ظلمت را… همراه با اردوان مفید
👍457
🔴 ذرت و سویا آوردیم، رهبرتون رو بردیم.
😁982👏2🥴2🥰1
🔴 رویترز: برخلاف بیانیه اعلام شده توسط سپاه من‌باب بسته شدن تنگه هرمز، داده‌ها نشون میده که فعالیت کشتیرانی در حالت عادی خودشه.

@gurd_Shah
👍39😁4
🔴 بقایی: نیروهای آمریکایی باید ظرف مدت ۳۰ روز پس از دستیابی به توافق نهایی، از مناطق پیرامونی ایران عقب‌نشینی بکنند
ایالات متحده مجوزهای لازم برای فروش نفت و محصولات پتروشیمی ایران رو صادر کرده.

نه قراری با گروسی داشتیم، نه اصلاً برنامه‌ای داریم که بازرسان آژانس بیان از سایت‌های هسته‌ای که تو جنگ آسیب دیدن بازدید کنن.

@gurd_Shah
😁43👎131
🔴 ترامپ: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد. بازرسان در زمان مناسب در خاک ایران حضور خواهند یافت.
ما ایران را در وضعیتی بی‌سابقه قرار دادیم که در ۴۷ سال گذشته هیچ‌کس موفق به انجام آن نشده بود. اگر ادعای ایرانی‌ها مبنی بر عدم اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران صحت داشت، نشست با آن‌ها را فوراً لغو می‌کردم.
پس از نابودی همه‌چیز در ایران، بر روی یک توافق فوق‌العاده کار می‌کنیم؛ ایران در موقعیت مذاکراتی مناسبی نیست.

@gurd_shah
👍394😁2
♦️رفع اختلال تمامی بانک‌ها تا پایان امشب

بانک مرکزی:
🔹اختلال خدمات کارت‌محور در اکثر بانک‌ها که اقدامی پیشگیرانه برای حفظ امنیت بود، برطرف شده است؛ خدمات بانک‌های ملی، صادرات و تجارت نیز در حال بازسازی است و پیش‌بینی می‌شود تمامی خدمات بانکی تا پایان امشب به وضعیت عادی بازگردد.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

امروز بانک مرکزی اعلام کرد اختلال کارت‌ خوانها و تراکنشهای بانکی یه اقدام پیشگیرانه بوده . خب بیاین یه کم عمیق‌تر نگاه کنیم

همین چند روز پیش یه توافق ۶۰ روزه امضا شد که قراره کلی پول بیاد توی کشور ...

۳۰۰ میلیارد دلار آزادسازی دارایی‌ها رفع تحریم‌ها...و حالا درست در همین نقطه کل سیستم بانکی کشور از کار می‌افته؟!!

نه رفیق، این خرابی فنی نیست این یه پاکسازی حساب‌ شدست. هر بار که حکومت میخواد پول کلان وارد سیستم کنه اول سیستم رو از کار میندازه تا رد پولهای کثیف رو گم کنه
اینبار هم دقیقاً همین کار رو دارن میکنن!

کارت خوانها از کار افتاده ولی پول نقد هنوز دست به دست میشه!!
یعنی چی؟!! یعنی دارن مسیر ردیابی تراکنش‌ها رو میبندن.

تا فردا همه چی درست میشه ولی اون پولهایی که باید جابه‌جا میشد جابه‌جا شده این اختلال، یه دزدی سازمان‌ یافتست که به اسم اقدام پیشگیرانه دارن انجام میدن .

#ارسالی
28👍9😁7🤬5👎1👌1💯1
درود بر شما
شعار نویسی بر روی میز های کلاس
فقط این نیست حدودا به ازای هر میز یدونه نوشتم
به امید ازادی ایران
51👍4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ هامبورگ
چگونه می‌توان از عدالت و آزادگی حسین گفت، اما چشم بر خون هزاران جان‌باخته بست؟
آن‌ها که هر سال محرم را به نمایش عزاداری تبدیل می‌کنند، پاسخ دهند: برای جوانانی که کشته شدند،
برای خانواده‌هایی که داغدار شدند، برای مردمی که زیر سرکوب زندگی می‌کنند، کدام عزا را برپا
اگر محرم نماد ایستادگی در برابر ظلم است، پس بزرگ‌ترین بی‌حرمتی به محرم، سکوت در برابر ستم امروز است.
ما یاد جان‌باختگان ۱۸ و ۱۹ دی ماه را فراموش نمی‌کنیم. نه طبل‌ها، نه مراسم حکومتی و نه تبلیغات رسمی نمی‌توانند صدای دادخواهی مردم را خاموش کنند.
یاد جان‌باختگان گرامی باد؛
و ننگ بر هر قدرتی که نام عدالت را فریاد می‌زند اما در عمل کنار ظلم می‌ایستد
پاینده ایران جاوید شاه
51👍12
📘 #مورخ

ماجرای دختر جوان
در اتاق خواب رضاشاه در ترکیه


رضاشاه تنها یک بار به عنوان یک فرمانروا به خارج سفر کرد و آن هم سفر به ترکیه بود . . .
وقتی که شاه در این سفر شب هنگام بعد از صرف شام و پذیرائی برای استراحت به اتاق خواب خود میرود در آنجا دختر جوان و زیبا روی تُرک را میبیند که منتظر اوست . . .
شاه با ناراحتی صدا میزند که کسی بیاید و میپرسد: این خانم اینجا چه میکند؟
آن فرد میگوید: که جناب "آتاتورک" فرمودند این خانم تا صبح پیش شاه باشند تا شما شب را به تنهائی سر نکنید . . .
شاه از آن دخترخانم تُرک میخواهد که از اتاق بیرون رود . . . !!!
هنگامی که همراهان شاه از او میپرسند که چرا این دختر را از اتاق بیرون کردید شاه جواب میدهد:
اگر امشب را تا بامداد با این دختر تُرک سر میکردم، فردا "آتا تورک" که به ایران می آمد . . . من کدام دختر ایرانی را پیش او میفرستادم ؟
همه دختران و زنان ایران ناموس من هستند!

📗مجموعه کلیپ ها و مطالب اموزنده 👇

#مورخ
📚 @b_dod
93👏13👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مجلس سنای آمریکا با ۵۰ رای موافق در مقابل ۴۸ رای مخالف؛ اختیارات جنگی ترامپ در قبال ایران رو مسدود کرد و ترامپ برای هرگونه حمله مجدد به ایران نیاز به مجوز کنگره داره.
البته ترامپ میتونه این مصوبه رو وتو کنه و مجلس سنا برای شکستن مجدد وتو ترامپ این بار به ۶۵ درصد آرا نیاز داره‌.

خلاصه نمیشه جلوی ترامپ رو گرفت.

@gurd_shah
21👌13😁7👎3👏2
استوری پسر سردار تنگسیری که معلوم شده اینم طوری زدن که فقط یک دستش جا مونده.

@gurd_shah
😁65👌72🥰1👏1