ایران نباید تفاهم نامه را نقض میکرد،
به زودی پاسخ به ایران را خواهید فهمید.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤31👍8
مملکت افتاده دست یک مشت عقده ای بی خاصیت.
بهترین زمان هست که مردم بریزن بیرون تکلیف رو یکسره کنند.
الان سپاه دو دسته شدن
نیروی انتظامی دو دسته شدن
بسیج بلاتکلیف
ارتش که کلا ذوب در ولایت شده و اراده ای برای همبستگی با مردم نداره ...
الان بهترین زمانی هست که بریزیم بیرون با چنگ و دندون عرزشی ها رو تکه تکه کنیم...
خودمون باید کار رو تمام کنیم وگرنه این جاکشای عقب افتاده مملکت رو نابود میکنن
بهترین زمان هست که مردم بریزن بیرون تکلیف رو یکسره کنند.
الان سپاه دو دسته شدن
نیروی انتظامی دو دسته شدن
بسیج بلاتکلیف
ارتش که کلا ذوب در ولایت شده و اراده ای برای همبستگی با مردم نداره ...
الان بهترین زمانی هست که بریزیم بیرون با چنگ و دندون عرزشی ها رو تکه تکه کنیم...
خودمون باید کار رو تمام کنیم وگرنه این جاکشای عقب افتاده مملکت رو نابود میکنن
❤42👍9👎4
اپوزسیون سر در گم شده و بجای برنامه ریزی و سازماندهی مبارزین، دل به توییت خوش کردند و فعلا درگیر دعواهای همیشگی هستند.
این ما هستیم که داریم نابود میشیم و این ما هستیم که داریم زیر چرخ زندگی له میشیم.
نون سنگک شده ۳۰/۰۰۰ تومان
مرغ و گوشت و ماهی که کلا از سفره ها حذف شده
رنگ و روی بچه ها رو ببینید...
همگی زرد و بیروح
پدر مادرها داغون و بی اعصاب
وضعیت هر روز داره بدتر میشه
دیگه نباید منتظر کسی ماند...
خودمون باید تصمیم بگیریم و خودمون باید عمل کنیم ..
از من گفتن بود ، اگر منتظر اپوزسیون بمانیم دیگه چیزی از مملکت باقی نمیمونه که بخوایم برای آزادیش بجنگیم.
این ما هستیم که داریم نابود میشیم و این ما هستیم که داریم زیر چرخ زندگی له میشیم.
نون سنگک شده ۳۰/۰۰۰ تومان
مرغ و گوشت و ماهی که کلا از سفره ها حذف شده
رنگ و روی بچه ها رو ببینید...
همگی زرد و بیروح
پدر مادرها داغون و بی اعصاب
وضعیت هر روز داره بدتر میشه
دیگه نباید منتظر کسی ماند...
خودمون باید تصمیم بگیریم و خودمون باید عمل کنیم ..
از من گفتن بود ، اگر منتظر اپوزسیون بمانیم دیگه چیزی از مملکت باقی نمیمونه که بخوایم برای آزادیش بجنگیم.
👍36❤1👎1
سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ وقتی معمرقذافی به دنیا گفت:
اگر لیبی سقوط کند، موج بزرگی از مهاجران آفریقایی به سمت اروپا روانه خواهد شد و سیل افریقاییها، اروپا را ویران میکند، کسی هشدارش را جدی نگرفت!
🟡اینجا اسپانیا است و یک مهاجر الجزایری با چکش جان دو افریقایی دیگر را میگیرد!
جمجمه ی شکسته، گردنی بریده شده و خونی که همه جا را فرا گرفته و مردم اسپانیا در شوک و حیرت مدام از خود چنین سوال میکنند:
چه موقع نوبت ما میشود؟( جمله برداشتی)
-سیاستمداران چپ اما بدنبال تنوع و تلفیق فرهنگ هایی بودند که هرگز نمیشود انها را یکسان کرد، سیاست «ووکیسم» که بدنبال یکسان سازی جوامع با یکدیگر هستند، حتی حالا که دریافته اند تفکرشان غلط بوده و شکست خورده، اما همچنان دنیا را وارار به اجرایش میکنند!
فریادهای الله اکبر مهاجران مسلمان که خود را صاحب رسالت میدانند و غنیمت گیری از کفار بخشی از زندگی روزمره ی شان را تامین میکند!
#پسرعاقل_نوح
اگر لیبی سقوط کند، موج بزرگی از مهاجران آفریقایی به سمت اروپا روانه خواهد شد و سیل افریقاییها، اروپا را ویران میکند، کسی هشدارش را جدی نگرفت!
🟡اینجا اسپانیا است و یک مهاجر الجزایری با چکش جان دو افریقایی دیگر را میگیرد!
جمجمه ی شکسته، گردنی بریده شده و خونی که همه جا را فرا گرفته و مردم اسپانیا در شوک و حیرت مدام از خود چنین سوال میکنند:
چه موقع نوبت ما میشود؟( جمله برداشتی)
-سیاستمداران چپ اما بدنبال تنوع و تلفیق فرهنگ هایی بودند که هرگز نمیشود انها را یکسان کرد، سیاست «ووکیسم» که بدنبال یکسان سازی جوامع با یکدیگر هستند، حتی حالا که دریافته اند تفکرشان غلط بوده و شکست خورده، اما همچنان دنیا را وارار به اجرایش میکنند!
فریادهای الله اکبر مهاجران مسلمان که خود را صاحب رسالت میدانند و غنیمت گیری از کفار بخشی از زندگی روزمره ی شان را تامین میکند!
#پسرعاقل_نوح
👍19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همسر #فرید_سیفی که در ۱۸ دیماه جاویدنام شد، این ویدیو را پست کرده
این مادر اکنون می باید این سه قلو را به تنهایی بزرگ کند
سه فرزندی که پدری قهرمان و جانفدای ایران داشتند.
نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.
این مادر اکنون می باید این سه قلو را به تنهایی بزرگ کند
سه فرزندی که پدری قهرمان و جانفدای ایران داشتند.
نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.
😢57❤7🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میثم مطیعی، مداح، خطاب به تندروها:
باید تو دهن شماها زد، انقدر باهاتون مماشات و مدارا شده که پررو شدید
باید تو دهن شماها زد، انقدر باهاتون مماشات و مدارا شده که پررو شدید
😁29
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در شاهینشهر، خانواده جاویدنامان انقلاب ملی دی ماه، اجازه ندادند نام فرزندانشان به فراموشی سپرده شود.
در میان نوای سنج و دمام، یاد جوانانی زنده شد که جان خود را برای آزادی ایران فدا کردند.
هر جا مردم ایران مجالی بیابند، روایت فرزندان ایران را زنده میکنند و نام جاویدنامان انقلاب ملی، در کوچهها، خانهها و آیینهای مردمی زنده خواهد ماند.
@gurd_shah
در میان نوای سنج و دمام، یاد جوانانی زنده شد که جان خود را برای آزادی ایران فدا کردند.
هر جا مردم ایران مجالی بیابند، روایت فرزندان ایران را زنده میکنند و نام جاویدنامان انقلاب ملی، در کوچهها، خانهها و آیینهای مردمی زنده خواهد ماند.
@gurd_shah
👍29❤14👏1
🔥18👍10
تجمع هواداران حزبالله در بیروت در پی امضای توافق اولیه میان دولت لبنان و اسرائیل
منابع عربی: ارتش لبنان در جاده فرودگاه بیروت گاز اشکآور پرتاب میکند
@gurd_shah
منابع عربی: ارتش لبنان در جاده فرودگاه بیروت گاز اشکآور پرتاب میکند
@gurd_shah
👍18🔥6🥴2
⭕️فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) تأیید کرده است که ایالات متحده در پاسخ به حمله به کشتی، حمله هوایی علیه ایران انجام داده است
@gurd_shah
@gurd_shah
🔥19👍7
⏺سپاه تروریست پاسداران: «ما تأکید میکنیم که این تجاوز بیپاسخ نخواهد ماند و پاسخی سریع و قاطع در زمان و مکانی که ما انتخاب میکنیم، داده خواهد شد.»
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴44😁13
👎23😁7🥴3🔥2🤬1
😁10
🔴 #خبر_فوری
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
یک بار دیگر آمریکا در میانه مذاکرات به ایران حمله کرده است،
ترامپ بار دیگر ثابت کرد که به اصول مذاکره و آتشبس پایبند نیست،
تفاهم نامه با آمریکا نقض شده است.
@gurd_shah
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
یک بار دیگر آمریکا در میانه مذاکرات به ایران حمله کرده است،
ترامپ بار دیگر ثابت کرد که به اصول مذاکره و آتشبس پایبند نیست،
تفاهم نامه با آمریکا نقض شده است.
@gurd_shah
😁10❤1👌1
#خبر_فوری
مقام ارشد آمریکایی به سی ان ان:
حملات به ایران تاکنون نشانه ای از عملیات کامل رزمی نیست و حملات محدود در جریان است.
@gurd_shah
مقام ارشد آمریکایی به سی ان ان:
حملات به ایران تاکنون نشانه ای از عملیات کامل رزمی نیست و حملات محدود در جریان است.
@gurd_shah
👍5❤1🥴1
ونس خطاب به جمهوری اسلامی: اگر بر سر اجرای تفاهمنامه اختلاف دارید، تلفن را بردارید؛ خشونت با خشونت پاسخ میگیرد
جیدی ونس همزمان با بازنشر بیانیه سنتکام درباره حملات آمریکا به اهدافی در ایران، تأکید کرد که جمهوری اسلامی توافق آتشبس را امضا کرده و ایالات متحده به آن پایبند بوده است.
او نوشت اگر تهران درباره نحوه اجرای تفاهمنامه اختلافی دارد، میتواند مسیر تماس و گفتوگو را انتخاب کند؛ اما هرگونه خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
جی دی ونس:
@gurd_shah
جیدی ونس همزمان با بازنشر بیانیه سنتکام درباره حملات آمریکا به اهدافی در ایران، تأکید کرد که جمهوری اسلامی توافق آتشبس را امضا کرده و ایالات متحده به آن پایبند بوده است.
او نوشت اگر تهران درباره نحوه اجرای تفاهمنامه اختلافی دارد، میتواند مسیر تماس و گفتوگو را انتخاب کند؛ اما هرگونه خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
جی دی ونس:
ایران توافق آتشبس را امضا کرد. ما به آن پایبند بودهایم. اگر آنها درباره نحوه اجرای تفاهمنامه اختلافنظر دارند، میتوانند تلفن را بردارند.
اما خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
@gurd_shah
👍6👎4❤2🤬2
تام کاتن: تهران هیچ آیندهای در لبنان ندارد؛ توافق جدید، نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی را مهار میکند
سناتور تام کاتن، در واکنش به گزارش آسوشیتدپرس درباره امضای توافق چارچوب میان اسرائیل و لبنان با میانجیگری آمریکا، از دونالد ترامپ و مارکو روبیو تقدیر کرد و این توافق را گامی مهم برای مهار حزبالله، نیروی نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی، دانست.
تام کاتن:
@gurd_shah
سناتور تام کاتن، در واکنش به گزارش آسوشیتدپرس درباره امضای توافق چارچوب میان اسرائیل و لبنان با میانجیگری آمریکا، از دونالد ترامپ و مارکو روبیو تقدیر کرد و این توافق را گامی مهم برای مهار حزبالله، نیروی نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی، دانست.
تام کاتن:
وحشیهای حزبالله دستانشان به خون آمریکاییها آلوده است. من از رئیسجمهور ترامپ و وزیر خارجه روبیو برای شکلدادن به این توافق مهم که نیروی نیابتی تروریستی ایران را مهار خواهد کرد، قدردانی میکنم.
بگذارید روشن بگویم: تهران هیچ آیندهای در لبنان ندارد.
@gurd_shah
👍20❤2