تام کاتن: تهران هیچ آیندهای در لبنان ندارد؛ توافق جدید، نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی را مهار میکند
سناتور تام کاتن، در واکنش به گزارش آسوشیتدپرس درباره امضای توافق چارچوب میان اسرائیل و لبنان با میانجیگری آمریکا، از دونالد ترامپ و مارکو روبیو تقدیر کرد و این توافق را گامی مهم برای مهار حزبالله، نیروی نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی، دانست.
تام کاتن:
@gurd_shah
سناتور تام کاتن، در واکنش به گزارش آسوشیتدپرس درباره امضای توافق چارچوب میان اسرائیل و لبنان با میانجیگری آمریکا، از دونالد ترامپ و مارکو روبیو تقدیر کرد و این توافق را گامی مهم برای مهار حزبالله، نیروی نیابتی تروریستی جمهوری اسلامی، دانست.
تام کاتن:
وحشیهای حزبالله دستانشان به خون آمریکاییها آلوده است. من از رئیسجمهور ترامپ و وزیر خارجه روبیو برای شکلدادن به این توافق مهم که نیروی نیابتی تروریستی ایران را مهار خواهد کرد، قدردانی میکنم.
بگذارید روشن بگویم: تهران هیچ آیندهای در لبنان ندارد.
@gurd_shah
👍74❤7👏1
پنالتی توسط مهدی طارمی به هدر رفت و دقیق زد تو دست دروازه بان
😁56
نیمه اول تمام شد رفتن تو رختکن روحیه شافت کنن
مساوی ۱ بر ۱
مساوی ۱ بر ۱
💯15🥴9❤1🤬1
⭕️صدا و سیمای ایران: دو پرتابه به برج مخابراتی در منطقه سیریک در جنوب شرقی ایران اصابت کرد.
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
😁56❤8🔥5
️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
گل دوم تیم آخوندی به مصر توسط خلیل زاده
آفساید اعلام شد 😁😔
😁93👏12👎3❤1
😁39🥴8❤1
نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکرهای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود
منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم
@gurd_shah
منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم
@gurd_shah
😁25👍19
مولوی عبدالحمید:ایران نباید سرنوشت خود را به لبنان گره بزند، گره زدن سرنوشت کشور و منافع آن به مسائل کشورهای دیگر با منافع ملی ایران سازگار نیست
@gurd_shah
@gurd_shah
👍60🤬6🥴4❤1
محمد منان رئیسی نماینده مجلس: شماها از پشتپرده خبر ندارید ولی من خبر دارم.
یه شخصیت خیلی مهم تو جلسات به فرماندههای نظامی گفته بود اگه با آمریکا توافق نکنید، من استعفا میدم و میرم. فرماندهها هم سر یه دوراهی سخت گیر کرده بودن و اگه با نظر اون شخص مخالفت میکردن ممکن بود اون کنار بکشه و کشور وارد یه خلأ سیاسی بشه. آخرش هم بین بد و بدتر تصمیم گرفتن همون گزینه بد (توافق و آتش بس) رو انتخاب کنن.
@gurd_shah
یه شخصیت خیلی مهم تو جلسات به فرماندههای نظامی گفته بود اگه با آمریکا توافق نکنید، من استعفا میدم و میرم. فرماندهها هم سر یه دوراهی سخت گیر کرده بودن و اگه با نظر اون شخص مخالفت میکردن ممکن بود اون کنار بکشه و کشور وارد یه خلأ سیاسی بشه. آخرش هم بین بد و بدتر تصمیم گرفتن همون گزینه بد (توافق و آتش بس) رو انتخاب کنن.
@gurd_shah
👍36😁22👎4❤3🤬2