Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
♦️بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه ۱۷ خردادماه در میان تدابیر شدید امنیتی به هتل محل اقامت خود در شهر تیخوانا در مکزیک رسیدند.
تیم ملی در حالی برای برگزاری جام جهانی به مکزیک رفته است که در ابتدا قرار بود در آمریکا اقامت کند. با این حال و پس از آنکه ایالات متحده در صدور ویزا برای کادر فنی و همراهان تیم تعلل کرد و در نهایت برای گروهی از همراهان بهدلیل «سابقه عضویت در سپاه» یا «نگرانیهای امنیتی» ویزا صادر نکرد، بهناچار به مکزیک رفتند.
@indypersian
تیم ملی در حالی برای برگزاری جام جهانی به مکزیک رفته است که در ابتدا قرار بود در آمریکا اقامت کند. با این حال و پس از آنکه ایالات متحده در صدور ویزا برای کادر فنی و همراهان تیم تعلل کرد و در نهایت برای گروهی از همراهان بهدلیل «سابقه عضویت در سپاه» یا «نگرانیهای امنیتی» ویزا صادر نکرد، بهناچار به مکزیک رفتند.
@indypersian
😁45🤬11🥱5🥴3❤2😐2🔥1😢1🗿1
♦️در رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به وزیر خزانهداری آمریکا آمده است که این کشور از تمامی ابزارها استفاده خواهد کرد تا داراییهای ایران جهت بازسازی خسارات ادعایی وارده به برخی متحدان منطقهای آن، در دسترس قرار گیرد.
اولا، این یک وقاحت تازه از سوی آمریکاست. اگر واشنگتن، بهعنوان متجاوز اصلی در تجاوز نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران، واقعاً به دنبال جبران خسارت است، آدرس را اشتباه نرود: از خود آمریکا و از رژیمی آغاز کند که عامل اصلی آتشافروزی، تجاوز و بیثباتی در منطقه هستند. ایران متجاوزان را رها نخواهد کرد و خسارات جنگ را مطالبه و دریافت خواهد کرد.
دوما، برخی دولتهای منطقه که قلمرو و امکانات خود را در خدمت تجاوز علیه ایران قرار دادهاند، در جایگاه مطالبهگر خسارت نیستند؛ رفتار آنان مشمول مسئولیت بینالمللی و قواعد مربوط به مشارکت در عمل متخلفانه و تجاوز قرار می گیرد و باید خسارات وارده به ایران را بطور کامل جبران کنند.
سوما، داراییهای ایران غنیمت جنگی واشنگتن یا صندوق پرداخت به همپیمانان آن نیست.
@indypersian
اولا، این یک وقاحت تازه از سوی آمریکاست. اگر واشنگتن، بهعنوان متجاوز اصلی در تجاوز نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران، واقعاً به دنبال جبران خسارت است، آدرس را اشتباه نرود: از خود آمریکا و از رژیمی آغاز کند که عامل اصلی آتشافروزی، تجاوز و بیثباتی در منطقه هستند. ایران متجاوزان را رها نخواهد کرد و خسارات جنگ را مطالبه و دریافت خواهد کرد.
دوما، برخی دولتهای منطقه که قلمرو و امکانات خود را در خدمت تجاوز علیه ایران قرار دادهاند، در جایگاه مطالبهگر خسارت نیستند؛ رفتار آنان مشمول مسئولیت بینالمللی و قواعد مربوط به مشارکت در عمل متخلفانه و تجاوز قرار می گیرد و باید خسارات وارده به ایران را بطور کامل جبران کنند.
سوما، داراییهای ایران غنیمت جنگی واشنگتن یا صندوق پرداخت به همپیمانان آن نیست.
@indypersian
😁20🤬10❤5👍3😱2😭1
♦️ارتش اسرائیل، یکشنبهشب، ۱۷ خردادماه، با انتشار بیانیهای اعلام کرد که رادارهای این کشور شلیک چندین موشک از سوی ایران به سمت خاک اسرائیل را شناسایی کردهاند. بر اساس این گزارش رسمی، در حال حاضر تمامی سیستمهای پدافند هوایی ارتش برای رهگیری و انهدام این تهدیدها فعال شدهاند و فرماندهی جبهه داخلی در دقیقههای گذشته، دستورالعملهای اضطراری پیشگیرانهای را به طور مستقیم به تلفنهای همراه ساکنان مناطق تحت خطر ارسال کرده است. مقامات نظامی اسرائیل با تاکید بر اینکه این دستورات نجاتدهنده جان انسانهاست، از عموم مردم خواستهاند با مسئولیتپذیری کامل، به محض شنیدن صدای آژیر خطر فورا وارد پناهگاهها و مناطق امنِ حفاظتشده شوند و تا زمان صدور ابلاغیه صریح و رسمی بعدی، به هیچ عنوان از پناهگاههای خود خارج نشوند.
@indypersian
@indypersian
🤬23❤9😁5👏3🍾2🕊1😐1
♦️ارتش اسرائیل، یکشنبهشب، ۱۷ خردادماه، با انتشار بیانیهای در اکس اعلام کرد که در پی شناسایی موشکهای شلیکشده از سوی ایران به سمت خاک اسرائیل، آژیرهای خطر در چندین منطقه در سراسر این کشور به صدا درآمدهاند. بر اساس اعلام رسمی نیروهای دفاعی اسرائیل، سیستمهای پدافند هوایی این کشور بلافاصله پس از ردیابی این پرتابهها فعال شده و در حال مقابله برای رهگیری و انهدام تهدیدهای موشکی بر فراز آسمان منطقه هستند.
@indypersian
@indypersian
❤25👍14👏6😢5🕊1
♦️به گزارش فارس، خبرگزاری وابسته به سپاه، فرمانده قرارگاه خاتمالانبیا، یکشنبهشب، ۱۷ خردادماه، با انتشار بیانیهای، شلیک موشکهای ایران به سمت مواضع اسرائیل را تحقق هشدارهای قبلی تهران خواند و اعلام کرد: «پیش از این صراحتا اخطار داده بودیم که در صورت گسترش جنایات اسرائیل در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمینهای اشغالی مورد هجوم قرار میدهیم.» او با متهم کردن ارتش اسرائیل به نقض مکرر آتشبس و عبور از تمامی خطوط قرمز تحت حمایتهای آمریکا، تاکید کرد که تلآویو باید فورا حملات خود به لبنان را متوقف کند اعلام کرد: «در صورت گسترش حملات اسرائیل به بیروت و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد».
@indypersian
@indypersian
😁49❤9🥱8🥴3👏2🌚2🗿2🤔1
♦️محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه و مشاور نظامی مجتبی خامنهای، یکشنبهشب، همزمان با حملاتی موشکی ایران به اسرائیل در واکنش به حملات به ضاحیه بیروت، با انتشار پیامی در اکس نوشت: «جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده بود که نقض آتشبس و تجاوز به لبنان را برنمیتابد. امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند». رضایی نوشت: «این پاسخ هشداری است تا دست از شرارت بردارند. هر اقدام جدید با پاسخی کوبندهتر و هزینههایی سنگینتر مواجه خواهد شد».
@indypersian
@indypersian
😁68🤬22❤13🥴11👏3🥱2🙈2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️خبرگزاری مهر، یکشنبهشب، ۱۷ خردادماه، تصاویری از موشکهای شلیک شده به سمت اسرائیل را در آسمان کرمانشاه منتشر کرد. همزمان، قرارگاه خاتمالانبیا، با انتشار بیانیهای، شلیک موشکهای ایران به سمت مواضع اسرائیل را تحقق هشدارهای قبلی تهران خواند و اعلام کرد: «در صورت گسترش حملات اسرائیل به بیروت و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه اسرائیل و حامیان آن آغاز خواهد شد».
@indypersian
@indypersian
🥱24🤬13❤11🥴4👏2🤩1
♦️ارتش اسرائیل، یکشنبهشب، اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور تاکنون موفق شده است تمامی موشکهای شلیکشده از سوی ایران را به طور کامل رهگیری و منهدم کند. با این حال، نیروهای دفاعی اسرائیل تاکید کردند که رادارهای پدافندی به تازگی موج جدیدی از شلیکها و پرتابههای موشکی را شناسایی کردهاند که از خاک ایران به سمت اسرائیل هدفگیری شدهاند.
@IndyPersian
@IndyPersian
👏72❤7😁6🥱6🤔2
♦️دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، یکشنبهشب، در واکنش به حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، در مصاحبه با «فاکس نیوز» گفت: «پیشنهاد من به ایران این است؛ شما موشکهایتان را شلیک کردید، دیگر کافی است. به میز مذاکره برگردید و توافق کنید».
@indypersian
@indypersian
😁85🤬49🗿13🥱10❤6😐4🥴2🤝2👏1👀1
♦️روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، یکشنبهشب، همزمان با آغاز حملات جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، از بسته شدن آسمان غرب ایران خبر داد. مجید اخوان، سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری، گفت: «با توجه به ارزیابیهای ایمنی و امنیتی صورت گرفته و با صدور اطلاعیه هوانوردی (نوتام) بخش غربی فضای پروازی کشور تا اطلاع ثانوی بسته اعلام شد.
@indypersian
@indypersian
😁26❤6🔥2🤔1
♦️عباس عراقچی یکشنبهشب، همزمان با آغاز حملات موشکی ایران به اسرائیل تصویری از پرچم جمهوری اسلامی در کنار لبنان منتشر کرد. ایران در پاسخ به حملات اسرائیل به ضاحیه بیروت، به سمت این کشور موشک شلیک کرد.
@indypersian
@indypersian
🤬45😁35🥴13🥱8❤5🗿5👏2🤨2
♦️خبرنگار «آکسیوس» یکشنبهشب، به نقل از رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که ترامپ از نتانیاهو خواهد خواست تا به ایران حمله متقابل نکند. خبرنگار آکسیوس نوشت: «دونالد ترامپ به من میگوید همین الان با نتانیاهو تماس خواهم گرفت و به او خواهم گفت که حمله متقابل انجام ندهد».
@indypersian
@indypersian
🤬88😁27❤10🥱6👍5🗿5💔1
♦️در پی آغاز حملات موشکی ایران به اسرائیل، سازمانهای هوانوردی عراق و سوریه از بستهشدن فوری و موقت حریم هوایی خود به دلایل امنیتی خبر دادند. مقامات هوانوردی غیرنظامی عراق در گفتگو با رویترز تایید کردند که آسمان این کشور با هدف حفظ سلامت و امنیت پروازها، به مدت ۷۲ ساعت به طور کامل بسته شده و تمامی ناوبریهای هوایی به حالت تعلیق درآمده است. همزمان، دولت سوریه نیز اعلام کرد که حریم هوایی بخشهای جنوبی خود را به مدت ۱۲ ساعت مسدود کرده و تمامی فعالیتها و عملیاتهای پروازی در فرودگاه بینالمللی دمشق تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
@indypersian
@indypersian
❤12🔥5🥱3👍2😁2😱1
♦️به گزارش تسنیم، خبرگزاری وابسته به سپاه، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، یکشنبهشب همزمان با حملات ایران به اسرائیل، در تماسهای تلفنی جداگانه با ایوت کوپر و هاکان فیدان، وزرای امور خارجه بریتانیا و ترکیه، و نیز عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان گفتگو کرد. براساس این گزارش، در این تماسها طرفین درباره آخرین تحولات منطقهای در پی پاسخ ایران به «نقض مکرر آتشبس در لبنان توسط اسرائیل» گفتگو کردند.
@indypersian
@indypersian
😁34🤬19❤4🥴3👀2🗿1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا، یکشنبهشب، اعلام کرد: «ارتش اسرائیل باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبندهتر و پشیمانکننده روبهرو و حملات ویرانگری علیه اسرائیل و حامیان آن آغاز خواهد شد».
@indypersian
@indypersian
🥴87😁59🥱15🤬13🗿9👏6❤5😡2👍1🤔1
♦️ دونالد ترامپ در گفتگوی اختصاصی با «آکسیوس» اعلام کرد که به زودی با بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، تماس خواهد گرفت تا او را برای عدم پاسخ نظامی به حملات موشکی ایران تحت فشار بگذارد. رئیس جمهوری آمریکا، با ناچیز شمردن ابعاد حملات موشکی تهران صراحتا گفت: «من همین الان با بیبی تماس میگیرم و به او میگویم که تلافی نکند. هر کدام از آنها بازی خودشان را کردند؛ اسرائیل حمله خودش را داشت و ایران هم حمله خودش را انجام داد، ما دیگر نیازی به یک حمله دیگر نداریم. حملات موشکی ایران به کسی آسیبی نرسانده است و امیدوارم اسرائیل دست به اقدام متقابل نزند.» این موضعگیری تند در شرایطی اتخاذ میشود که در پی حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت و پاسخ موشکی و چندمرحلهای ایران پس از هفتهها پایبندی به آتشبس، ثبات خاورمیانه به شدت متزلزل شده است.
به گزارش آکسیوس، دونالد ترامپ اکنون تلاش میکند تا مانع از آن شود که تشدید تنشها، امیدهای او را برای دستیابی به یک توافق پایدار و نهایی با ایران نابود کند. ترامپ با هشدار نسبت به عواقب تداوم این چرخه نظامی تأکید کرد: «ما به یک توافق نهایی با ایران بسیار نزدیک هستیم؛ این یک توافق خوب خواهد بود و من نمیخواهم به خاطر اتفاقاتی که اکنون در حال رخ دادن است، این فرصت از بین برود. اگر بیبی دوباره به آنها حمله کند، این روند دقیقا مانند ۴۷ سال گذشته، یا ۳ هزار سال گذشته، همینطور ادامه خواهد یافت.»
@indypersian
به گزارش آکسیوس، دونالد ترامپ اکنون تلاش میکند تا مانع از آن شود که تشدید تنشها، امیدهای او را برای دستیابی به یک توافق پایدار و نهایی با ایران نابود کند. ترامپ با هشدار نسبت به عواقب تداوم این چرخه نظامی تأکید کرد: «ما به یک توافق نهایی با ایران بسیار نزدیک هستیم؛ این یک توافق خوب خواهد بود و من نمیخواهم به خاطر اتفاقاتی که اکنون در حال رخ دادن است، این فرصت از بین برود. اگر بیبی دوباره به آنها حمله کند، این روند دقیقا مانند ۴۷ سال گذشته، یا ۳ هزار سال گذشته، همینطور ادامه خواهد یافت.»
@indypersian
🤬57😁18🗿11❤6👍2🥴2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️ افی دفرین، سخنگوی ارتش اسرائیل، یکشنبهشب، پس از حملات ایران به این کشور، در یک بیانیه رسمی و زنده تلویزیونی با تایید شلیک موشکهای بالستیک از سوی ایران اعلام کرد: «حکومت ایران لحظاتی پیش موشکهایی را به سمت خاک اسرائیل شلیک کرد؛ ما برای این موضوع کاملا آماده بودهایم و ارتش اسرائیل هم در فاز دفاعی و هم در فاز آفندی بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد.» او با متهم کردن تهران به تلاش برای تغییر معادلات نظامی در منطقه افزود: «حکومت ایران با شلیک مستقیم به خاک ما مرتکب اشتباه بسیار بزرگی شده است. سیستمهای پدافند هوایی ما در سراسر کشور مستقر هستند».
@indypersian
@indypersian
👍57❤17🥱10🥴5👏3😁2🗿2😡2🤬1😘1
♦️ همزمان با حملات موشکی ایران به اسرائیل، تسنیم، خبرگزاری وابسته به سپاه، یکشنبهشب، در پی شنیده شدن صدای انفجار در تبریز، گزارش داد: «براساس پیگیریها، صدای شنیده شده در فرودگاه تبریز تست پدافند بوده و هیچگونه حملهای به این فرودگاه اتفاق نیفتاده است».
@indypersian
@indypersian
😁44🤔7❤5🌚3😱1
♦️وزارت امور خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیهای رسمی از گفتگو و رایزنی تلفنی شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه این کشور، با شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر خبر داد. بر اساس اعلام رسمی این وزارتخانه، دو طرف در جریان این تماس تلفنی به بررسی آخرین وضعیت و تحولات جاری در منطقه خاورمیانه و پیامدهای ناشی از آن پرداختند. وزیران خارجه عربستان سعودی و قطر همچنین بر اهمیت همافزایی و تداوم تلاشهای مشترک دو کشور همسایه در راستای حفظ، حمایت و تقویت امنیت، صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.
@indypersian
@indypersian
🥱15❤6🥴3😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️به گزارش رویترز، در پی حمله موشکی ایران، یکشنبهشب، ۱۷ خردادماه، پرتابههای متعددی در آسمان مناطق مرکزی اسرائیل رویت شدند. مقامات نظامی اسرائیل در اواخر وقت روز یکشنبه تایید کردند که موشکهای شلیکشده از سوی ایران را شناسایی و توسط سیستمهای پدافندی خود رهگیری کردهاند، هرچند هنوز جزئیاتی از خسارات احتمالی در دست نیست. همزمان با این تشدید تنش، دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا، در گفتگو با آکسیوس اظهار داشت که توافق با ایران نزدیک است و او تمایلی به به خطر انداختن آن ندارد. در جبهه مقابل، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و مذاکرهکننده ارشد صلح ایران، با متهم کردن طرف مقابل به اقداماتی خصمانه از جمله «نقض توافقات پیرامون لبنان»، تاکید کرد که پایگاههای ایالات متحده و منافع اسرائیل اهدافی مشروع برای جمهوری اسلامی به شمار میروند.
@indypersian
@indypersian
🥱11😁6❤4😐2🤬1