🔴 واشنگتن پست: اعزام هزاران نیروی جدید آمریکا به خاورمیانه همزمان با پایان آتشبس؛ ترامپ: ایران خواهان توافق است
🔻 واشنگتن پست روز چهارشنبه ۲۶فروردین گزارش داد پنتاگون در آستانه پایان آتشبس ۲هفتهیی، هزاران نیروی نظامی جدید نیروهای ناو هواپیمابر «یواساس جرج اچ.دبلیو. بوش» و یگانهای تفنگداران دریایی را به خاورمیانه اعزام میکند؛ اقدامی که شمار نیروهای آمریکایی در منطقه را به بیش از ۵۰هزار نفر میرساند.
🔻 همزمان، دونالد ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز گفت اگر مسیر سیاست آمریکا تغییر نمیکرد، ایران اکنون «دارای سلاح هستهای» بود و افزود که جنگ را «بسیار نزدیک به پایان» میبیند و معتقد است ایران «شدیداً خواهان توافق» است.
🔻 گزارش واشنگتن پست افزود
پنتاگون هزاران نیروی نظامی اضافی را در روزهای آینده به خاورمیانه اعزام میکند. این نیروها شامل حدود ۶۰۰۰ملوان و سرباز سوار بر ناو هواپیمابر یواساس جرج اچ. دبلیو. بوش و چندین کشتی جنگی همراه آن است.
🔻 همچنین حدود ۴۲۰۰تفنگدار دریایی از گروه آماده باکسر و یگان ۱۱تفنگداران دریایی تا پایان ماه به منطقه میرسند.
🔻 این منبع میافزاید: این اعزام همزمان با نزدیک شدن به پایان آتشبس دو هفتهیی انجام میشود و تعداد کل نیروهای آمریکایی در منطقه را به بیش از ۵۰هزار نفر میرساند.
🔻 رئیسجمهور آمریکا روز سهشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اگر مسیر را در رابطه با ایران تغییر نمیدادیم، اکنون شما یک ایران دارای سلاح هستهیی میداشتید فکر میکنم جنگ خیلی نزدیک به پایان است و من آن را بسیار نزدیک به پایان میبینم.
🔻 ترامپ در مورد زمان پایان جنگ افزود: ما هنوز کارمان تمام نشده و باید ببینیم چه پیش میآید. فکر میکنم آنها شدیداً خواهان توافق هستند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔻 واشنگتن پست روز چهارشنبه ۲۶فروردین گزارش داد پنتاگون در آستانه پایان آتشبس ۲هفتهیی، هزاران نیروی نظامی جدید نیروهای ناو هواپیمابر «یواساس جرج اچ.دبلیو. بوش» و یگانهای تفنگداران دریایی را به خاورمیانه اعزام میکند؛ اقدامی که شمار نیروهای آمریکایی در منطقه را به بیش از ۵۰هزار نفر میرساند.
🔻 همزمان، دونالد ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز گفت اگر مسیر سیاست آمریکا تغییر نمیکرد، ایران اکنون «دارای سلاح هستهای» بود و افزود که جنگ را «بسیار نزدیک به پایان» میبیند و معتقد است ایران «شدیداً خواهان توافق» است.
🔻 گزارش واشنگتن پست افزود
پنتاگون هزاران نیروی نظامی اضافی را در روزهای آینده به خاورمیانه اعزام میکند. این نیروها شامل حدود ۶۰۰۰ملوان و سرباز سوار بر ناو هواپیمابر یواساس جرج اچ. دبلیو. بوش و چندین کشتی جنگی همراه آن است.
🔻 همچنین حدود ۴۲۰۰تفنگدار دریایی از گروه آماده باکسر و یگان ۱۱تفنگداران دریایی تا پایان ماه به منطقه میرسند.
🔻 این منبع میافزاید: این اعزام همزمان با نزدیک شدن به پایان آتشبس دو هفتهیی انجام میشود و تعداد کل نیروهای آمریکایی در منطقه را به بیش از ۵۰هزار نفر میرساند.
🔻 رئیسجمهور آمریکا روز سهشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اگر مسیر را در رابطه با ایران تغییر نمیدادیم، اکنون شما یک ایران دارای سلاح هستهیی میداشتید فکر میکنم جنگ خیلی نزدیک به پایان است و من آن را بسیار نزدیک به پایان میبینم.
🔻 ترامپ در مورد زمان پایان جنگ افزود: ما هنوز کارمان تمام نشده و باید ببینیم چه پیش میآید. فکر میکنم آنها شدیداً خواهان توافق هستند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔻 اکبری، معاون وزیر ارتباطات رژیم اعتراف کرد: تداوم قطعی اینترنت در ماههای اخیر، بیش از ۶۰درصد درآمد شرکت را که وابسته به فروش اینترنت بینالملل است، با اختلال جدی مواجه کرده است.
🔻 وی افزود: آمار قطعیها نگرانکننده است؛ از ۱۲روز در دیماه تا ۲۲روز در اسفندماه و تداوم آن در فروردین.
🔻 این روند، فشارهای مالی را افزایش داده و حتی تأمین منابع لازم برای پرداخت حقوق کارکنان را با چالش مواجه کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 سنتکام شب گذشته اعلام کرد: در طول ۴۸ساعت نخست از محاصره بنادر رژیم ایران توسط آمریکا، هیچ شناوری موفق به عبور از نیروهای آمریکایی نشده است.
🔻 علاوه بر این، ۹شناور با دستورات نیروهای آمریکایی برای دور زدن و بازگشت به سمت یک بندر یا منطقه ساحلی در ایران موافقت و از آن پیروی کردهاند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 پاسدار سرلشگر عبداللهی سرکرده قرارگاه ضدخاتم اعلام کرد در صورت ادامه محاصره دریایی اجازه صادرات و واردات از خلیجفارس و دریای عمان و دریای سرخ را نخواهیم داد.
🔻 گوینده تلویزیون شبکه یک رژیم: «فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا به آمریکا هشدار داد در صورت ادامه محاصره دریای ایران اجازه هیچ صادرات و وارداتی از خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ داده نخواهد شد...
🔻 سرلشکر عبداللهی تأکید کرد چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتشبس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقه خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد».
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دفتر فریدریش مرتس، صدراعظم آلمان اعلام کرده است که او روز جمعه برای شرکت در یک نشست چندجانبه با محوریت تلاشها برای بازگشایی تنگه هرمز به پاریس سفر خواهد کرد.
این نشست بهطور مشترک از سوی امانوئل مکرون، رئیسجمهور فرانسه و کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا سازماندهی شده و هدف آن کاهش فشارها بر کشتیرانی در این مسیر حیاتی دریایی عنوان شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔺محسن ماسوری در حساب ایکس خود، نامهای از زندانی سیاسی سعید ماسوری خطاب به شیرین عبادی را منتشر کرده است:
سرکار خانم شیرین عبادی
با سلام و احترام، اینجانب این پیام را از طرف آقای سعید ماسوری خدمتتان ارسال میکنم، چرا که ایشان امکان ارتباط مستقیم ندارند. متن پیام ایشان به شرح زیر است:
«ضمن سپاس از اینکه از من، به عنوان یکی از قدیمیترین زندانیان سیاسی ایران، یاد کردهاید و اجازه ندادهاید نام و رنج من به فراموشی سپرده شود، لازم دانستم نکاتی را با حسن نیت و از سر خیرخواهی خدمتتان عرض کنم. البته شایسته است یادآور شوم که برادرم، غلامحسین کلبی، عضو سازمان مجاهدین خلق ایران که در زندان شیبان اهواز محبوس است، از نظر سابقه زندان از من نیز پیشی دارد و در مجموع ۳۲ سال را در زندان گذرانده است؛ بهویژه در ۲۶ سال اخیر حتی یک روز مرخصی نیز نداشته و در واقع او قدیمیترین زندانی سیاسی ایران به شمار میرود. اما مقصود اصلی من از این پیام، موضوع مهمتری است؛ و آن، آلوده شدن نام شما و جایزهتان به ارتباط با ایادی سلطنت است. دریغ و افسوس که نام شما در کنار نمادهای دیکتاتوری و وابستگی قرار گیرد. صادقانه و از سر خیرخواهی برای خود شما عرض میکنم که در کنار شما نیز فردی نفوذی و مزدور گمارده شده تا شما را به طور کامل تحت کنترل داشته باشد. همچنین در خصوص ایرج مصداقی، لازم به ذکر است که ۱۶۰۶ زندانی سیاسی نسبت به نقش نفوذی و عملکرد او شهادت دادهاند.
بیانیهٔ «۱۶۰۶» زندانی سیاسی در مورد یاوهگوییهای ایرج مصداقی
این نکات را صرفاً با حسن نیت، احترام و قدردانی از زحمات شما در دوران حضورتان در ایران خدمتتان عرض کردم. با سپاس»
سعید ماسوری
زندان قزلحصار
۲۶ فروردین ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1
«ملوانان ما دائماً مراقب هستند و کشتی را به صورت تاکتیکی و ایمن در فضای آبی همیشه شلوغ مانور میدهند... این مانند رانندگی با یک ماشین اسپرت از طریق پارکینگ یک سوپرمارکت در آخر هفته با هزاران کودک در آن پارکینگ است.»
ژنرال دن کین: «بگذارید واضح بگویم: این محاصره شامل همه کشتیها، صرف نظر از ملیت، که به بنادر ایران میروند یا از آنها میآیند، میشود. اقدام ایالات متحده محاصره بنادر و خط ساحلی ایران است، نه محاصره تنگه هرمز. اجرای این قانون در داخل آبهای سرزمینی ایران و در آبهای بینالمللی انجام خواهد شد.»
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
مزدوران و پادوهای سرکوب رژیم در بروجرد را بشناسید این فرومایگان که دستشان به خون و آزار جوونهای بیدار بروجرد آلوده است شناسایی شدهاند.
۱ اصغر زینعلی مسئول تربیت بدنی سپاه بروجرد که با وقاحت ورزشکاران را مجبور به عضویت در بسیج سرکوبگر میکند.
۲ محمد پاپی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول آموزشهای ضد شورش علیه مردم.
۳ یدالله م عبدی فرمانده بسیج مسجد ثارالله و مهره نزدیک به علاالدین بروجردی که مسئول مسلح کردن مزدوران در شبهای قیام است.
۴ مهدی گوشهای مسئول سازماندهی اراذل و اوباش بسیجی در محدوده خیابان جعفری و پل لوار برای ایجاد رعب و وحشت
۵ سعید دیناروند رئیس پایگاه ثارالله و عضو گردان امام حسین که کارش ربودن معترضین و شکنجه آنها در دخمههای بسیج است.
از تمامی جوونهای غیور بروجرد میخوایم که آدرس دقیق منزل شماره تماس و پلاک خودروی این جلادان را برای ما بفرستند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👌1
🔴 بحران اقتصادی؛ پشت پرده خسارتهای ۲۷۰ میلیارد دلاری چیست؟
♦️ اعتراف عوامل حکومتی به ابعاد تازهای از بحران اقتصادی
با تشدید فشارهای اقتصادی در ایران، نشانههای بحران اقتصادی بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است. سردمداران حکومتی در روزهای اخیر به بخشی از این وضعیت اذعان کردهاند. این اعترافها، تصویری از خسارتهای گسترده و چندلایه را نشان میدهد که اقتصاد کشور را درگیر کرده است.
روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ به نقل از خبرگزاری حکومتی مهر مینویسد: « فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در گفتوگو با خبرگزاری ریانووستی از برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر خبر داد و تاکید کرد که این عدد قطعی و نهایی نیست. سخنگوی دولت با بیان اینکه آسیبها در چندین لایه در حال بررسی است…». این وضعیت در حالی مطرح میشود که بحران سنگین اقتصادی به یکی از اصلیترین چالشهای کشور تبدیل شده است.
مهاجرانی همچنین گفت ارزیابی خسارات در سطوح مختلف ادامه دارد. بررسیهای اولیه نشان میدهد حملات آمریکا و اسرائیل چنین زیانی را به اقتصاد ایران وارد کردهاند. با این حال، هنوز جزئیات دقیق این برآورد منتشر نشده است. در همین حال، کارشناسان حکومتی نیز از گستردگی بحران اقتصادی سخن میگویند و به پیامدهای آن در بخشهای مختلف اشاره میکنند.
بحران اقتصادی و خسارات ناشی از قطع اینترنت
در کنار خسارتهای جنگی، پیامدهای سیاستهای داخلی نیز به بحران اقتصادی دامن زده است. سایت فرارو در گزارشی به نقل از رئیس کمیسیون کسبوکار حکومت، به زیانهای ناشی از قطع اینترنت اشاره کرده است. او اعلام کرد که هر روز قطعی اینترنت بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون دلار به اقتصاد کشور آسیب وارد میکند.
👈 اینجا بخوانید
♦️ اعتراف عوامل حکومتی به ابعاد تازهای از بحران اقتصادی
با تشدید فشارهای اقتصادی در ایران، نشانههای بحران اقتصادی بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است. سردمداران حکومتی در روزهای اخیر به بخشی از این وضعیت اذعان کردهاند. این اعترافها، تصویری از خسارتهای گسترده و چندلایه را نشان میدهد که اقتصاد کشور را درگیر کرده است.
روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ به نقل از خبرگزاری حکومتی مهر مینویسد: « فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در گفتوگو با خبرگزاری ریانووستی از برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر خبر داد و تاکید کرد که این عدد قطعی و نهایی نیست. سخنگوی دولت با بیان اینکه آسیبها در چندین لایه در حال بررسی است…». این وضعیت در حالی مطرح میشود که بحران سنگین اقتصادی به یکی از اصلیترین چالشهای کشور تبدیل شده است.
مهاجرانی همچنین گفت ارزیابی خسارات در سطوح مختلف ادامه دارد. بررسیهای اولیه نشان میدهد حملات آمریکا و اسرائیل چنین زیانی را به اقتصاد ایران وارد کردهاند. با این حال، هنوز جزئیات دقیق این برآورد منتشر نشده است. در همین حال، کارشناسان حکومتی نیز از گستردگی بحران اقتصادی سخن میگویند و به پیامدهای آن در بخشهای مختلف اشاره میکنند.
بحران اقتصادی و خسارات ناشی از قطع اینترنت
در کنار خسارتهای جنگی، پیامدهای سیاستهای داخلی نیز به بحران اقتصادی دامن زده است. سایت فرارو در گزارشی به نقل از رئیس کمیسیون کسبوکار حکومت، به زیانهای ناشی از قطع اینترنت اشاره کرده است. او اعلام کرد که هر روز قطعی اینترنت بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون دلار به اقتصاد کشور آسیب وارد میکند.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
بحران اقتصادی؛ پشت پرده خسارتهای ۲۷۰ میلیارد دلاری چیست؟ - ایران آزادی
با تشدید فشارهای اقتصادی در ایران، نشانههای بحران اقتصادی بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است. سردمداران حکومتی در روزهای اخیر به بخشی
❤1👍1
🔴 جاوید شاه یعنی چه؟
۲۷ فروردین, ۱۴۰۵
نگاهی جامعه شناسانه و روانشناسانه به یک شعار
جاوید شاه یعنی من یک انسان تهیمغز بدون اراده هستم که نیاز دارم کسی به عنوان قیم بالای سرم باشد. جاوید شاه یعنی بردگی اختیاری. یعنی من خودم داوطلبانه طوق بندگی را به گردن میاندازم و با افتخار فریاد میزنم: «زنده باد ارباب!»
یعنی انسانی که هویت خودش را فراموش کرده، تاریخ خودش را انکار کرده و به جای اینکه صاحب سرنوشت خویش باشد، افتخار میکند که «غلامزاده» و «خانهزاد» یک سلسله باشد.
جاوید شاه یعنی جاودان باد غلامزادگی و خانهزادگی با فرهنگ منحط فئودالیته سلطنتی. یعنی همان فرهنگ قرونوسطی که در آن انسانها نه شهروند، بلکه «رعیت» بودند؛ نه صاحب حق، بلکه «ملک» پادشاه. یعنی همان نظامی که در آن یک خانواده خاص «مالکبالاست» و بقیه ملت «ملک» او....
👈بیشتر بخوانید
۲۷ فروردین, ۱۴۰۵
نگاهی جامعه شناسانه و روانشناسانه به یک شعار
جاوید شاه یعنی من یک انسان تهیمغز بدون اراده هستم که نیاز دارم کسی به عنوان قیم بالای سرم باشد. جاوید شاه یعنی بردگی اختیاری. یعنی من خودم داوطلبانه طوق بندگی را به گردن میاندازم و با افتخار فریاد میزنم: «زنده باد ارباب!»
یعنی انسانی که هویت خودش را فراموش کرده، تاریخ خودش را انکار کرده و به جای اینکه صاحب سرنوشت خویش باشد، افتخار میکند که «غلامزاده» و «خانهزاد» یک سلسله باشد.
جاوید شاه یعنی جاودان باد غلامزادگی و خانهزادگی با فرهنگ منحط فئودالیته سلطنتی. یعنی همان فرهنگ قرونوسطی که در آن انسانها نه شهروند، بلکه «رعیت» بودند؛ نه صاحب حق، بلکه «ملک» پادشاه. یعنی همان نظامی که در آن یک خانواده خاص «مالکبالاست» و بقیه ملت «ملک» او....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
جاوید شاه یعنی چه؟ - ایران آزادی
جاوید شاه یعنی من یک انسان تهیمغز بدون اراده هستم که نیاز دارم کسی به عنوان قیم بالای سرم باشد. جاوید شاه یعنی بردگی اختیاری
❤3
🔴 نقض حقوق بشر در ایران زیر سایه جنگ
♦️ شتاب اعدامها، شکنجه سفید و خاموشی ارتباطات
در شرایطی که جنگ و بیثباتی امنیتی ادامه دارد، وضعیت حقوق بشر در ایران بهجای بهبود، وارد فاز سرکوب مطلق شده است: تشدید اعدامها، محرومیت درمانی زندانیان، بیخبری خانوادهها، و محدودسازی سیستماتیک دسترسی به اطلاعات برای همه مردم.
نخستین نشانه این وضعیت “شتابگیری اجرای احکام اعدام” و تبدیل آن به ابزار بازدارندگی سیاسی است.
یک؛ گزارشهای منتشرشده نشان میدهد موج تازه اعدامها با الگوی «بیاطلاع نگاهداشتن خانوادهها، نبود ملاقات آخر برای اعدام شوندگان، و حتی تحویل ندادن پیکرها” همراه شده است. (این روند، با “حق حیات” در میثاق بینالمللی حقوق مدنی و سیاسی (ICCPR، ماده ۶) و نیز حداقل تضمینهای دادرسی عادلانه (مواد ۱۴ و ۱۵) تعارض مستقیم دارد، بهویژه وقتی اتهامها با عناوین کشداری مانند “محاربه/افساد فیالارض” سیاسیسازی میشوند.
👈 اینجا بخوانید
♦️ شتاب اعدامها، شکنجه سفید و خاموشی ارتباطات
در شرایطی که جنگ و بیثباتی امنیتی ادامه دارد، وضعیت حقوق بشر در ایران بهجای بهبود، وارد فاز سرکوب مطلق شده است: تشدید اعدامها، محرومیت درمانی زندانیان، بیخبری خانوادهها، و محدودسازی سیستماتیک دسترسی به اطلاعات برای همه مردم.
نخستین نشانه این وضعیت “شتابگیری اجرای احکام اعدام” و تبدیل آن به ابزار بازدارندگی سیاسی است.
یک؛ گزارشهای منتشرشده نشان میدهد موج تازه اعدامها با الگوی «بیاطلاع نگاهداشتن خانوادهها، نبود ملاقات آخر برای اعدام شوندگان، و حتی تحویل ندادن پیکرها” همراه شده است. (این روند، با “حق حیات” در میثاق بینالمللی حقوق مدنی و سیاسی (ICCPR، ماده ۶) و نیز حداقل تضمینهای دادرسی عادلانه (مواد ۱۴ و ۱۵) تعارض مستقیم دارد، بهویژه وقتی اتهامها با عناوین کشداری مانند “محاربه/افساد فیالارض” سیاسیسازی میشوند.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
نقض حقوق بشر در ایران زیر سایه جنگ - ایران آزادی
در شرایطی که جنگ و بیثباتی امنیتی ادامه دارد، وضعیت حقوق بشر در ایران بهجای بهبود، وارد فاز سرکوب مطلق شده است
❤2
🔴 کینگ پهلوی، هیچوقت به سراغ خیاطی نرو!( طنز سیاسی)
۲۷ فروردین, ۱۴۰۵
ما ایرانیها سالیان است که امورات روزانه خود را با تقویم هجری میگذرانیم که مبدأ آن هجرت پیامبر اسلام است و یا با تقویم میلادی که مبدأش ولادت پیامبر مسیحیت است. این مربوط به ما ایرانیان از قوم و باور مختلف است. اما شاهپرستان تقویمی جداگانه دارند. مبدأ تاریخ ایشان خروج شیخ رضا پهلوی از لاس وگاس و ابلاغ مأموریت قطاعالطریقالقیام بدیشان میباشد. که اینان در یک تلاش همگانی راه بر این تقویم میپیمایند.
این آقای بچهشاه که از ویدیوهای «روحت شاد» و هزاران پیوسته در داخل و تظاهرات میلیونی!! مونیخ و لوسآنجلس و … آبی برایشان گرم نشد، اینک تشنهلبان به دنبال مصاحبه و پیام و دعوت از خود میباشند. در یکی از همین مصاحبات در یک سایت خودیشان، یعنی با خودشان، ایشان فرمایش نمودهاند که رژیم ملایان مردم خود را کشتار مینماید.
وقتی پهلوی مبدأ تاریخ می شود!
این هرچند که اظهر من الشمس است و ایشان شاید آخرین نفری باشند که این را دریافتهاند، اما باز بسیار شجاعت نمودهاند که این را بر زبان آوردهاند. لیک این آقا شجاع کاری ندارد که ابوی و ابویبزرگه خود ایشان نیز سالها به هنر کشتار مردم خود مشغول بودهاند. لیک از آنجا که ایشان مبدأ تاریخ را ظهور خود در صحنه ولایی میدانند، قبل از آن را کاری ندارند و ولش کن...
👈بیشتر بخوانید
۲۷ فروردین, ۱۴۰۵
ما ایرانیها سالیان است که امورات روزانه خود را با تقویم هجری میگذرانیم که مبدأ آن هجرت پیامبر اسلام است و یا با تقویم میلادی که مبدأش ولادت پیامبر مسیحیت است. این مربوط به ما ایرانیان از قوم و باور مختلف است. اما شاهپرستان تقویمی جداگانه دارند. مبدأ تاریخ ایشان خروج شیخ رضا پهلوی از لاس وگاس و ابلاغ مأموریت قطاعالطریقالقیام بدیشان میباشد. که اینان در یک تلاش همگانی راه بر این تقویم میپیمایند.
این آقای بچهشاه که از ویدیوهای «روحت شاد» و هزاران پیوسته در داخل و تظاهرات میلیونی!! مونیخ و لوسآنجلس و … آبی برایشان گرم نشد، اینک تشنهلبان به دنبال مصاحبه و پیام و دعوت از خود میباشند. در یکی از همین مصاحبات در یک سایت خودیشان، یعنی با خودشان، ایشان فرمایش نمودهاند که رژیم ملایان مردم خود را کشتار مینماید.
وقتی پهلوی مبدأ تاریخ می شود!
این هرچند که اظهر من الشمس است و ایشان شاید آخرین نفری باشند که این را دریافتهاند، اما باز بسیار شجاعت نمودهاند که این را بر زبان آوردهاند. لیک این آقا شجاع کاری ندارد که ابوی و ابویبزرگه خود ایشان نیز سالها به هنر کشتار مردم خود مشغول بودهاند. لیک از آنجا که ایشان مبدأ تاریخ را ظهور خود در صحنه ولایی میدانند، قبل از آن را کاری ندارند و ولش کن...
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
کینگ پهلوی، هیچوقت به سراغ خیاطی نرو!( طنز سیاسی) - ایران آزادی
مبدأ تاریخ ایشان خروج شیخ رضا پهلوی از لاس وگاس و ابلاغ مأموریت قطاعالطریقالقیام بدیشان میباشد. که اینان در یک تلاش همگانی راه بر این
❤3
Audio
فرود انسان به رعیت
در تاریخ اندیشه سیاسی، یکی از بنیادی ترین پرسشها همواره این بوده است که سرچشمه مشروعیت قدرت کجاست. آیا قدرت از اراده انسانها و قرارداد اجتماعی (جان لاک، ژان ژاک روسوِ مونتسکیو) میان آنان برمیخیزد، یا از منبعی متعالی و قدسی که بیرون از جهان انسانی قرار دارد؟ پاسخ به این پرسش نه صرفاً مسئلهای نظری، بلکه تعیینکننده شکل زندگی اجتماعی، حقوق فردی و جایگاه انسان در نظم سیاسی است. در نظامهای تئوکراتیک، پاسخ روشن است: قدرت از آسمان میآید، نه از زمین. همین ادعا نقطه آغاز تحولی عمیق در مفهوم جامعه و انسان است.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
بابالمندب، «دروازه اشک»، امروز به یکی از حیاتیترین شریانهای تجارت جهانی تبدیل شده است. این تنگه باریک، مسیر اتصال آسیا، اروپا و آفریقاست و بخش بزرگی از نفت و تجارت دریایی جهان از آن عبور میکند. بسته شدن آن، کشتیها را مجبور به دور زدن آفریقا میکند؛ مسیری طولانی و پرهزینه که به افزایش قیمتها و اختلال در اقتصاد جهانی منجر میشود.
با این حال، این گلوگاه حیاتی بهشدت ناامن است؛ از جنگ یمن تا دزدی دریایی و رقابت قدرتهای جهانی. حتی کابلهای اینترنتی نیز از این مسیر عبور میکنند. آیا جهان میتواند امنیت این نقطه حساس را تضمین کند؟
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد که طرح مسدودسازی بنادر رژیم ایران بهطور کامل به اجرا درآمده است. در بیانیه این نهاد آمده است که تنها طی ۳۶ ساعت از آغاز عملیات، نیروهای آمریکایی موفق شدهاند تمامی مبادلات تجاری دریایی به مقصد و از مبدأ ایران را متوقف کنند.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مروری بر آخرین تحولات ایران و منطقه در ۲۴ ساعت گذشته در برنامه «ایران در پنج دقیقه».
همراه با یاسر مفیدی
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توهمات قالیباف
قالیباف درحساب ایکس خودش خطاب به آمریکا نوشته است: مقاومت و ایران، چه در جنگ و چه در آتشبس، یک روح هستند. البته منظور او از ایران رژیم فاشیستی حاکم برایران است.
اما چرا تلاش میکنند حزبالله لبنان را درمذاکرات عمده کنند؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ـ پیامدهای جنگ خارجی بر صنعت خودروسازی
۷ هزار اخراج فقط در یک صنعت…
وقتی جنگ خارجی با بحرانهای داخلی ترکیب میشود، اولین قربانی همیشه کارگران هستند.
نه امنیت شغلی، نه حمایت، نه آینده…
آیا این فقط آغاز یک موج بزرگتر از فروپاشی اقتصادی است؟ یا نشانهای از پایان یک ساختار؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM