🔴 فرهاد فلاح و چهره واقعی فرهنگسازی حکومتی!
♦️ وقتی مروج اعدام، مسئول تربیت کودکان میشود
اظهارات اخیر فرهاد فلاح درباره اعدام در ملأ عام، بار دیگر نگاهها را به ساختار قدرت در ایران جلب کرده است. در این میان نام فرهاد فلاح یکی از عوامل سرکوب حکومتی مطرح شده که دیدگاههای خائنانه و ضد بشری او واکنشهای گستردهای را برانگیخته است.
فرهاد فلاح و ترویج اعدام
بر اساس گزارشهای منتشر شده، فرهاد فلاح از اجرای اعدام در تجمعات عمومی در حساب ایکس خودسخن گفته است. او در حساب ایکس خود نوشت: «… جاسوس های دستگیرشده [بخوانید نیروهای آزادیخواه] را در تجمعات شبانه و با حضور مردم اعدام کنید…». این اظهارات در حالی مطرح میشود که بسیاری از کشورها سالها است مجازات اعدام را لغو کردهاند. در فضای بینالمللی، اعدام بهعنوان یک مجازات غیرانسانی شناخته میشود. با این حال، فلاح چنین رویکردی را بهعنوان راهکاری برای برخورد با مخالفان مطرح کرده است. مردم ایران از وجود این افراد که مایه شرم و تاسف هست از فعالیت در پلاتفرمهایی همچون ایکس متعجب هستند و چرا اجازه میدهند که نفرت پراکنی دراین رسانه صورت گیرد.
👈 بیشتر بخوانید
♦️ وقتی مروج اعدام، مسئول تربیت کودکان میشود
اظهارات اخیر فرهاد فلاح درباره اعدام در ملأ عام، بار دیگر نگاهها را به ساختار قدرت در ایران جلب کرده است. در این میان نام فرهاد فلاح یکی از عوامل سرکوب حکومتی مطرح شده که دیدگاههای خائنانه و ضد بشری او واکنشهای گستردهای را برانگیخته است.
فرهاد فلاح و ترویج اعدام
بر اساس گزارشهای منتشر شده، فرهاد فلاح از اجرای اعدام در تجمعات عمومی در حساب ایکس خودسخن گفته است. او در حساب ایکس خود نوشت: «… جاسوس های دستگیرشده [بخوانید نیروهای آزادیخواه] را در تجمعات شبانه و با حضور مردم اعدام کنید…». این اظهارات در حالی مطرح میشود که بسیاری از کشورها سالها است مجازات اعدام را لغو کردهاند. در فضای بینالمللی، اعدام بهعنوان یک مجازات غیرانسانی شناخته میشود. با این حال، فلاح چنین رویکردی را بهعنوان راهکاری برای برخورد با مخالفان مطرح کرده است. مردم ایران از وجود این افراد که مایه شرم و تاسف هست از فعالیت در پلاتفرمهایی همچون ایکس متعجب هستند و چرا اجازه میدهند که نفرت پراکنی دراین رسانه صورت گیرد.
👈 بیشتر بخوانید
ایران آزادی
فرهاد فلاح و چهره واقعی فرهنگسازی حکومتی! - ایران آزادی
اظهارات اخیر فرهاد فلاح درباره اعدام در ملأ عام، بار دیگر نگاهها را به ساختار قدرت در ایران جلب کرده است. در این میان نام فرهاد فلاح یکی
👍1
سهشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ برابر با ۲۸ آوریل ۲۰۲۶
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - خارگ از شکوه باستانی تا شریان حیاتی اقتصاد
- پادکست - بازار مسکن در ایران زیر آوار جنگ
- پادکست - بیکاری در ایران؛ روایت یک فروپاشی سازمانیافته
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- گزارش سیاسی روز
- چالش های اجتماعی
- دانش انقلاب – شماره ۹۷ خسارتهای جنگ و آتش بس شکننده
- کنفرانس؛ بنبست دیپلماتیک یا تله جدید؟
- فایل صوتی؛ بنبست دیپلماتیک یا تله جدید؟
- کنفرانس؛ موج بازداشت و اعدام؛ چه هدفی دارد؟
- فایل صوتی؛ موج بازداشت و اعدام؛ چه هدفی دارد؟
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد ناوشکن موشکانداز «رافائل پرالتا» در جریان اجرای محاصره دریایی بنادر رژیم ایران ، مسیر نفتکش «امتی استریم» را پس از تلاش این شناور برای حرکت به سوی یکی از بنادر تحت کنترل رژیم ایران مسدود کرده است.
بر اساس اعلام سنتکام، این اقدام روز ۲۶ آوریل انجام شده و بخشی از عملیات ایالات متحده آمریکا برای اعمال فشار دریایی بر مسیرهای بندری و نفتی رژیم ایران است.
رسانههای بینالمللی گزارش دادهاند که این شناور یک نفتکش حامل نفت خام بوده و فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا جزئیات بیشتری درباره محل دقیق رهگیری یا چگونگی تشخیص مقصد نهایی آن منتشر نکرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
بلومبرگ به نقل از مؤسسه کپلر گزارش داد رژیم ایران با بحران فزاینده ذخیرهسازی نفت روبهرو شده و ظرفیت خالی باقیمانده برای نگهداری نفت خام، تنها حدود ۱۲ تا ۲۲ روز دیگر دوام خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، محاصره دریایی ایالات متحده آمریکا علیه بنادر رژیم ایران ، صادرات نفت را بهشدت کاهش داده و بارگیری نفت خام از بنادر تحت کنترل رژیم ایران حدود ۷۰ درصد افت کرده است.
کپلر میگوید صادرات نفت خام رژیم ایران از میانگین حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار بشکه در روز در ماه مارس، به حدود ۵۶۷ هزار بشکه در روز کاهش یافته است. همزمان، تردد نفتکشها از مسیر تنگه هرمز تقریباً متوقف شده و این مؤسسه اعلام کرده هیچ نفتکشی را مشاهده نکرده که توانسته باشد محاصره دریایی ایالات متحده آمریکا در اطراف این منطقه را با موفقیت دور بزند.
بلومبرگ نوشت اگر این روند ادامه پیدا کند، رژیم ایران ممکن است تا اواسط ماه مه ناچار شود تولید نفت خود را روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه دیگر کاهش دهد؛ آن هم در شرایطی که به گفته گلدمن ساکس، پیشتر نیز تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه از تولید روزانه نفت خام خود را کاهش داده است.
با این حال، فشار مالی این بحران بلافاصله خود را نشان نخواهد داد. کپلر میگوید محمولههای نفتی رژیم ایران معمولاً حدود دو ماه زمان نیاز دارند تا به بنادر چین برسند و خریداران نیز پس از آن چند ماه برای تسویه پرداختها زمان دارند. به همین دلیل، با وجود فشار سنگین بر زیرساخت نفتی، اثر کامل این بحران بر درآمدهای رژیم ایران احتمالاً سه تا چهار ماه دیگر آشکار خواهد شد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😱1
ناو تهاجمی آبیخاکی «یواساس باکسر» وابسته به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، به همراه گروه آمادهباش آبیخاکی خود و یگان یازدهم تفنگداران دریایی، در مسیر انتقال به خاورمیانه قرار دارد؛ اقدامی که بخشی از آرایش گسترده نظامی آمریکا در محدوده فرماندهی مرکزی محسوب میشود.
بر اساس گزارشهای ردیابی ناوگان، این ناو که پیشتر در نزدیکی گوام و سایپان دیده شده بود، اکنون در محدوده دریای سولو و مسیر عبور از نزدیکی فیلیپین قرار گرفته است. گروه همراه «باکسر» شامل ناوهای «کامستاک» و «پورتلند» نیز هست و با خود حدود دو هزار و پانصد تفنگدار دریایی آمریکا را حمل میکند.
این جابهجایی در حالی انجام میشود که ایالات متحده آمریکا طی هفتههای اخیر حضور نظامی خود در خاورمیانه را بهطور چشمگیری افزایش داده است. ورود یا نزدیک شدن «یواساس باکسر» به منطقه، میتواند ظرفیت آمریکا برای عملیات سریع زمینی، دریایی و هوایی را تقویت کند و مکمل استقرارهای گستردهتر در فرماندهی مرکزی باشد.
«یواساس باکسر» از کلاس ناوهای تهاجمی آبیخاکی است و توان حمل نیرو، بالگرد، هواگردهای عمودپرواز و تجهیزات عملیات آبیخاکی را دارد. حضور چنین شناوری در مسیر خاورمیانه، پیام روشنی از افزایش آمادگی عملیاتی آمریکا در بحبوحه تنشهای منطقهای ارسال میکند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🔻 به گزارش رویترز دادههای ردیابی کشتی نشان میدهد که در روزهای اخیر، ۶نفتکش حامل نفت رژیم ایران به دلیل محاصره آمریکا مجبور به بازگشت به ایران شدهاند.
🔻 این امر تأثیر جنگ بر رفت و آمد در تنگه هرمز، یک مسیر اصلی صادرات جهانی نفت را برجسته میکند.
🔻 رویترز خاطر نشان کرد: قبل از آغاز جنگ آمریکا علیه ایران در ۲۸فوریه، معمولاً روزانه بین ۱۲۵ تا ۱۴۰کشتی از این تنگه عبور میکردند، اما طبق دادههای ردیابی کشتی کپلر، تنها ۷کشتی در روز گذشته این کار را انجام دادهاند و هیچکدام نفت را به مقصد بازار جهانی حمل نکردند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🔻 در کنفرانس بازنگری معاهده ان.پی.تی سازمان ملل متحد، کشورهای نوردیک شامل فنلاند، ایسلند، نروژ، سوئد و دانمارک در بیانیه مشترکی اعلام کردند.
🔻 کشورهای نوردیک بر حمایت بیدریغ خود از اجرای کامل معاهده منع گسترش سلاحهای هستهای که سنگ بنای ساختار خلع سلاح و منع گسترش هستهای است، تأکید میکنند...
🔻 بهرغم وضعیت جدی در منطقه، رژیم ایران تمایلی به محدود کردن توانمندی خود برای غنیسازی اورانیوم و کاهش ذخایر خود نشان نداده است، این رژیم همچنین از همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی، از جمله اجرای تمام تعهدات پادمانی خود، خودداری میکند.
🔻 کشورهای نوردیک تأکید کردند: ضروری است که رژیم ایران در راستای تعهدات خود در NPT هرگز به سلاح هستهای دست نیابد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😱1
🔻 خبرگزاری رویترز گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه درپیشنهاد جدید رژیم ایران برای حل جنگ با تهران را با دستیاران ارشد امنیت ملی خود در میان گذاشت.
🔻 این درحالی است که جنگ در بنبست است و عرضه انرژی از منطقه کاهش یافته است.
🔻 نیویورک تایمز نیز نوشت: ترامپ از پیشنهاد جدید رژیم ایران راضی نیست. پیشنهاد جدید شامل:بازگشایی تنگه هرمز، پایان جنگ و محاصره دریایی آمریکا، اما بدون پرداختن به برنامه هستهای رژیم ایران مانند تعلیق غنیسازی و تحویل اورانیوم غنیشده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🔻 ژان نوئل بارو وزیر خارجه فرانسه در جلسه شورای امنیت گفت: انسداد تنگه هرمز محصول انباشت تصمیمات یکجانبه و غیرقانونی رژیم ایران است.
🔻 این مسئله در چارچوب یک تنش نظامی جای میگیرد که ریشه آن در عملیاتهای آغاز شده توسط آمریکا و اسراییل، بدون هدفی مشخص و خارج از چارچوب قوانین بینالمللی نهفته است.
🔻 اما رژیم ایران مسئولیتی سنگین در این وضعیت دارد که ناشی از پافشاری مجرمانه بر دستیابی به ابزارهای بیثباتسازی و تهدید است: از طریق برنامه هستهای، موشکهای بالستیک و حمایت مستمر از گروههای تروریستی.
🔻 بارو افزود: شورای امنیت نمیتواند و نباید چشمان خود را بر سرنوشت غیرنظامیان در منطقه که اولین قربانیان جنگ هستند، ببندد. همچنین بر سرنوشت مردم ایران که میان سرکوب و تهدید ازسرگیری درگیریها گرفتار شدهاند...
🔻 پس از سرکوب ماه ژانویه که خشنترین سرکوب در تاریخ معاصر ایران بود، زندانیان سیاسی باید آزاد شوند، اعدامها باید متوقف گردند و آزادی ارتباطات باید بازگردد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1
🔻 وزارت کشور بحرین روز دوشنبه ۷ اردیبهشت در بیانیهای اعلام کرد که این کشور تابعیت ۶۹نفر را به دلیل حمایت از اقدامات خصمانه ایران و همکاری با نهادهای خارجی لغو کرده است.
🔻 این ۶۹نفر شامل افراد متهم و اعضای خانواده آنها هستند و همه آنها اصالت غیربحرینی دارند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔴 شورای عالی امنیت رژیم به ریاست تروریست محمدباقر ذوالقدر هشدار داد:
قیام ضد رژیم ممکن است در چند روز آینده از سر گرفته شود. مقامات رژیم اعلام کردند فشار اقتصادی اصلیترین جرقه است. ارزیابی محرمانه میگوید ایران فقط ۶ تا ۸ هفته دیگر تحمل محاصره دریایی آمریکا را دارد و تا پایان بهار تا ۲ میلیون شغل در بخش خصوصی از بین خواهد رفت.
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
قیام ضد رژیم ممکن است در چند روز آینده از سر گرفته شود. مقامات رژیم اعلام کردند فشار اقتصادی اصلیترین جرقه است. ارزیابی محرمانه میگوید ایران فقط ۶ تا ۸ هفته دیگر تحمل محاصره دریایی آمریکا را دارد و تا پایان بهار تا ۲ میلیون شغل در بخش خصوصی از بین خواهد رفت.
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
سلام
این صدای گریه و زاری و اعتراض همه بچه های تبریزه و خیلی از شهرهای دیگس
همه خانواده و دوستان و آشنایان من بخاطر جنگ بیکار شدن و دیگه هیچ کسب و درآمدی ندارن.
همه به بدبختی افتادن و نه راه پس دارن نه راه پیش...
سپاه هم حکومتو بدست گرفته و هی داستانهای توخالی و دروغی در باره پیروزی تو جنگ رو بخورد مردم میده
در حالیکه خودشون خوب میدونن که جنگو باختن و چاره ای هم برای مردم بیچاره ای که از کار افتادن ندارن....
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
سلام
این صدای گریه و زاری و اعتراض همه بچه های تبریزه و خیلی از شهرهای دیگس
همه خانواده و دوستان و آشنایان من بخاطر جنگ بیکار شدن و دیگه هیچ کسب و درآمدی ندارن.
همه به بدبختی افتادن و نه راه پس دارن نه راه پیش...
سپاه هم حکومتو بدست گرفته و هی داستانهای توخالی و دروغی در باره پیروزی تو جنگ رو بخورد مردم میده
در حالیکه خودشون خوب میدونن که جنگو باختن و چاره ای هم برای مردم بیچاره ای که از کار افتادن ندارن....
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
دادستانی بحرین اعلام کرد دادگاه عالی کیفری این کشور در دو پرونده جداگانه، پنج نفر را به اتهام همکاری با نهادهای وابسته به رژیم ایران و برنامهریزی برای اقدامات «خصمانه و تروریستی» علیه بحرین به حبس ابد محکوم کرده است.
بر اساس گزارشها، محکومان شامل دو شهروند افغانستان و سه شهروند بحرین هستند. مقامهای بحرینی میگویند این افراد با سپاه پاسداران در ارتباط بودهاند و هدف از این همکاری، ضربه زدن به امنیت و منافع بحرین بوده است.
همزمان، در همین پروندهها ۲۵ نفر دیگر نیز به اتهام حمایت از اقدامات مرتبط با رژیم ایران علیه بحرین به احکام زندان تا ۱۰ سال محکوم شدهاند.
این احکام در حالی صادر شده که بحرین طی هفتههای اخیر همزمان با تشدید تنشهای منطقهای و حملات رژیم ایران ، موج تازهای از برخوردهای قضایی و امنیتی را علیه افراد متهم به حمایت یا همکاری با تهران آغاز کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 کپلر: مخازن نفت ایران در آستانه تکمیل؛ تنها دو تا سه هفته تا بحران ذخیرهسازی
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از دادههای شرکت تحلیلی کپلر گزارش داد که ایران بهسرعت در حال از دست دادن ظرفیت ذخیرهسازی نفت خام خود است و در صورت تداوم شرایط کنونی، مخازن ذخیرهسازی طی ۱۲ تا ۲۲ روز آینده، یا حتی زودتر، به مرز تکمیل خواهند رسید.
تحلیلگران کپلر روز سهشنبه هشتم اردیبهشت هشدار دادند که کاهش شدید ظرفیت ذخیرهسازی میتواند جمهوری اسلامی را ناچار به کاهش بیشتر تولید نفت کند؛ بهطوری که تا اواسط ماه آینده میلادی، حدود یک و نیم میلیون بشکه دیگر از تولید روزانه نفت ایران کاسته شود.
در چنین شرایطی، مجموع تولید روزانه نفت ایران ممکن است به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز سقوط کند.
کپلر که یکی از شرکتهای تخصصی و دادهمحور در حوزه انرژی و کشتیرانی جهانی است، با رصد دقیق جریان محمولهها، اطلاعات جامعی از بازار نفت و گاز ارائه میدهد....
👈بیشتر بخوانید
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از دادههای شرکت تحلیلی کپلر گزارش داد که ایران بهسرعت در حال از دست دادن ظرفیت ذخیرهسازی نفت خام خود است و در صورت تداوم شرایط کنونی، مخازن ذخیرهسازی طی ۱۲ تا ۲۲ روز آینده، یا حتی زودتر، به مرز تکمیل خواهند رسید.
تحلیلگران کپلر روز سهشنبه هشتم اردیبهشت هشدار دادند که کاهش شدید ظرفیت ذخیرهسازی میتواند جمهوری اسلامی را ناچار به کاهش بیشتر تولید نفت کند؛ بهطوری که تا اواسط ماه آینده میلادی، حدود یک و نیم میلیون بشکه دیگر از تولید روزانه نفت ایران کاسته شود.
در چنین شرایطی، مجموع تولید روزانه نفت ایران ممکن است به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز سقوط کند.
کپلر که یکی از شرکتهای تخصصی و دادهمحور در حوزه انرژی و کشتیرانی جهانی است، با رصد دقیق جریان محمولهها، اطلاعات جامعی از بازار نفت و گاز ارائه میدهد....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
آمریکا و آلمان خواهان برچیدن برنامه هستهای رژیم ایران شدند
ما را در ایکس ایران آزادی دنبال کنید ما را در تلگرام ایران آزادی دنبال کنید
🔴 وزیر خزانهداری آمریکا: پمپاژ نفت ایران بهزودی متوقف میشود؛ کمبود بنزین در ایران در راه است
اسکات بسنت، در ایکس نوشت که محاصره دریایی بنادر ایران از سوی ارتش آمریکا منجر به کاهش تولید نفت در ایران شده است.
او نوشت: «در حالی که رهبران باقیمانده سپاه پاسداران مانند موشهای در حال غرق شدن در لوله فاضلاب گرفتار شدهاند، صنعت نفت فرسوده ایران بهدلیل محاصره آمریکا در حال کاهش تولید است.»
وزیر خزانهداری آمریکا افزود: «بهزودی پمپاژ متوقف میشود. کمبود بنزین در ایران در راه است.»
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
اسکات بسنت، در ایکس نوشت که محاصره دریایی بنادر ایران از سوی ارتش آمریکا منجر به کاهش تولید نفت در ایران شده است.
او نوشت: «در حالی که رهبران باقیمانده سپاه پاسداران مانند موشهای در حال غرق شدن در لوله فاضلاب گرفتار شدهاند، صنعت نفت فرسوده ایران بهدلیل محاصره آمریکا در حال کاهش تولید است.»
وزیر خزانهداری آمریکا افزود: «بهزودی پمپاژ متوقف میشود. کمبود بنزین در ایران در راه است.»
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
👍1
🔴 ممنوعیت صادرات فولاد؛ نشانه تازه از بحران در صنعت و اقتصاد رژیم ایران
سازمان توسعه تجارت رژیم ایران با ابلاغ بخشنامهای، صادرات اسلب و انواع ورقهای فولادی را تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ ممنوع کرد.
بر اساس این بخشنامه، صادرات اسلب، ورق گرم، ورق سرد، ورق قلعاندود، سایر ورقهای پوششدار و تسمه رنگی، شامل ۶۶ ردیف تعرفه، متوقف شده است.
رویترز گزارش داده که این تصمیم پس از اختلال گسترده در صنعت فولاد و از مدار خارج شدن بخشی از ظرفیت تولید، در پی جنگ و حملات اخیر ایالات متحده آمریکا و ارتش اسرائیل اتخاذ شده است.
فولاد از مهمترین منابع صادرات غیرنفتی رژیم ایران به شمار میرود و توقف صادرات آن میتواند فشار تازهای بر درآمدهای ارزی، بازار داخلی، صنایع وابسته و بحران اقتصادی وارد کند.
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
سازمان توسعه تجارت رژیم ایران با ابلاغ بخشنامهای، صادرات اسلب و انواع ورقهای فولادی را تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ ممنوع کرد.
بر اساس این بخشنامه، صادرات اسلب، ورق گرم، ورق سرد، ورق قلعاندود، سایر ورقهای پوششدار و تسمه رنگی، شامل ۶۶ ردیف تعرفه، متوقف شده است.
رویترز گزارش داده که این تصمیم پس از اختلال گسترده در صنعت فولاد و از مدار خارج شدن بخشی از ظرفیت تولید، در پی جنگ و حملات اخیر ایالات متحده آمریکا و ارتش اسرائیل اتخاذ شده است.
فولاد از مهمترین منابع صادرات غیرنفتی رژیم ایران به شمار میرود و توقف صادرات آن میتواند فشار تازهای بر درآمدهای ارزی، بازار داخلی، صنایع وابسته و بحران اقتصادی وارد کند.
سهشنبه ۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
👍1