پیش از تحریمهای آمریکا علیه رژیم ایران، به طور متوسط روزانه پنج کشتی در بندر چابهار ایران پهلو میگرفتند یا لنگر میانداختند. امروزه، بیش از ۲۰ کشتی در چابهار باقی ماندهاند، زیرا نیروهای آمریکایی همچنان از طریق تحریمهای جاری، تجارت اقتصادی به ایران و از ایران را مختل میکنند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🔴 ده عملیات آتشین شورشگران در پاسخ به اعدام سربداران
در روز چهارشنبه ۹اردیبهشت شورشگران در شهرهای مختلف در پاسخ به اعدام سربداران شهید ده عملیات آتشین اجرا کردند. همزمان با افزایش جو امنیتی در شهرهای مختلف، شورشگران «۱۰ پاسخ آتشین» را در نقاط مختلف کشور به اجرا گذاشتند. این اقدامات در همراهی با یاد و نام شورشگران سربدار، امیرعلی میرجعفری از تهران و عرفان کیانی از اصفهان، انجام شد و پیام اصلی آن اعتراض به سرکوب، اختناق رژیم ضدبشری حاکم بر ایران است. بر اساس گزارشهای منتشرشده، در شهرستان رامهرمز، حوزه علمیه آخوندی وابسته به نهادهای حکومتی هدف انفجار قرار گرفت. همزمان، شعار «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد چه رهبر، درود بر رجوی» بهعنوان پیام سیاسی این عملیات داده شد. در تهران، منطقه ملارد، شهرداری حکومتی هدف یک عملیات انفجاری قرار گرفت.....
👈 بیشتر بخوانید
در روز چهارشنبه ۹اردیبهشت شورشگران در شهرهای مختلف در پاسخ به اعدام سربداران شهید ده عملیات آتشین اجرا کردند. همزمان با افزایش جو امنیتی در شهرهای مختلف، شورشگران «۱۰ پاسخ آتشین» را در نقاط مختلف کشور به اجرا گذاشتند. این اقدامات در همراهی با یاد و نام شورشگران سربدار، امیرعلی میرجعفری از تهران و عرفان کیانی از اصفهان، انجام شد و پیام اصلی آن اعتراض به سرکوب، اختناق رژیم ضدبشری حاکم بر ایران است. بر اساس گزارشهای منتشرشده، در شهرستان رامهرمز، حوزه علمیه آخوندی وابسته به نهادهای حکومتی هدف انفجار قرار گرفت. همزمان، شعار «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد چه رهبر، درود بر رجوی» بهعنوان پیام سیاسی این عملیات داده شد. در تهران، منطقه ملارد، شهرداری حکومتی هدف یک عملیات انفجاری قرار گرفت.....
👈 بیشتر بخوانید
❤1🙏1
من هم بر بیانیهی کمیسر عالی حقوق بشر، فولکر تورک در مورد ایران تأکید میکنم، و همصدا با او از مقامات ایران میخواهم که اعدامها را متوقف کنند، کسانی را که خودسرانه بازداشت شدهاند آزاد کنند، و دسترسی به اینترنت را بازگردانند.
استفاده از اتهامات امنیت ملی برای خاموش کردن صدای مخالفان، اجرای احکام اعدام بر پایهی اعترافات اجباری، و تعقیب اقلیتهای قومی و مذهبی، الگوهایی هستند که در جریان مأموریتم مستند کردهام، و این رویهها علیرغم آتشبس شکننده ادامه دارند. از زمان آغاز مخاصمه دستکم ۲۱ مورد اعدام از سوی دولت اعلام شده است، اما قطع اینترنت این نگرانی را به همراه دارد که افراد بیشتری در بیخبری ما اعدام شده باشند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🙏1
برگزاری میز کتاب توسط ایرانیان آزاده در حمایت از قیام سراسری - ۹ اردیبهشت۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
#ارسالی
🔴تاریخ: ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
تهران: وضعیت ومشکلات مردم
آقا باور کردنی نیست، رفتم دکتر، ویزیت ساده شده ۸۰۰ هزار تومان! بعضی جاها تا یک و نیم هم میگیرند. یک سرماخوردگی ساده که قبلاً با دوتا قرص خوب میشد، مردم بسیار شاکی هستند. علاوه بر اینکه شرایط بسیار امنیتی هست،در بسیاری از شهرهای غیر تهران هر خانواده ای یک جوان پرونده دار دارد.گوشی ها رو توقیف کردند و ندادند.از کادر درمان هر روز تعهد جدید میگیرند،و روحیه مردم زیاد خوب نیست.
پراید شده یک میلیارد، مردم در جنگ تعداد زیادی ماشین از دست دادند ،از خسارات کلی تا جزیی
با اینحال دیگر توان خرید ندارند و حتی توان تعمیر ندارند.
📡 @IranAzadie
👍1
#ارسالی
🔴تاریخ: ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
یک هموطن راننده ازاصفهان
آقا باور کردنی نیست، رفتم دکتر، ویزیت ساده شده ۸۰۰ هزار تومان! بعضی جاها تا یک و نیم هم میگیرند. یک سرماخوردگی ساده که قبلاً با دوتا قرص خوب میشد، مردم بسیار شاکی هستند. علاوه بر اینکه شرایط بسیار امنیتی هست،در بسیاری از شهرهای غیر تهران هر خانواده ای یک جوان پرونده دار دارد.گوشی ها رو توقیف کردند و ندادند.از کادر درمان هر روز تعهد جدید میگیرند،و روحیه مردم زیاد خوب نیست.
پراید شده یک میلیارد، مردم در جنگ تعداد زیادی ماشین از دست دادند ،از خسارات کلی تا جزیی
با اینحال دیگر توان خرید ندارند و حتی توان تعمیر ندارند.
📡 @IranAzadie
👍1
🔴 ترامپ: رژیم ایران ناچار به پذیرش شکست است و راهی جز تسلیم ندارد
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز چهارشنبه با اشاره به افزایش فشارها بر رژیم ایران اعلام کرد که تهران در شرایطی قرار گرفته که ناگزیر باید شکست را بپذیرد و راهی جز اعلام تسلیم پیش روی خود ندارد.
ترامپ در دفتر بیضی کاخ سفید و در جریان دیدار با فضانوردان مأموریت «آرتمیس ۲» در گفتوگو با خبرنگاران، محاصره دریایی اعمالشده علیه رژیم ایران را «اقدامی فوقالعاده هوشمندانه» توصیف کرد و گفت این فشارها تا زمان دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تضعیف توان نظامی حکومت ایران، از جمله در حوزه نیروی دریایی و هوایی، افزود که حاکمیت ایران اکنون در موقعیتی قرار گرفته که چارهای جز پذیرش شکست ندارد.....
👈 بیشتر بخوانید
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز چهارشنبه با اشاره به افزایش فشارها بر رژیم ایران اعلام کرد که تهران در شرایطی قرار گرفته که ناگزیر باید شکست را بپذیرد و راهی جز اعلام تسلیم پیش روی خود ندارد.
ترامپ در دفتر بیضی کاخ سفید و در جریان دیدار با فضانوردان مأموریت «آرتمیس ۲» در گفتوگو با خبرنگاران، محاصره دریایی اعمالشده علیه رژیم ایران را «اقدامی فوقالعاده هوشمندانه» توصیف کرد و گفت این فشارها تا زمان دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تضعیف توان نظامی حکومت ایران، از جمله در حوزه نیروی دریایی و هوایی، افزود که حاکمیت ایران اکنون در موقعیتی قرار گرفته که چارهای جز پذیرش شکست ندارد.....
👈 بیشتر بخوانید
🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدرس منابع خبری ایران آزادی و راههای ارتباطی با ما را به اشتراک میگذاریم
برای اتحاد و تشکل مشتاقان تحقق آرمان آزادی
https://t.me/IranAzadie
https://t.me/conference96
https://t.me/TV_IranAzadi
https://www.instagram.com/iranazadie
https://www.instagram.com/iranazad_tv/
https://www.instagram.com/iranazadinews/
@iranazadi1395
@IranAzad_TV
https://www.youtube.com/@IranAzadiNews
https://www.youtube.com/@iranazaditv/featured
https://www.facebook.com/iranazadi.tv1400/
https://soundcloud.com/iranazadi/popular-tracks
https://iranfreedom.net
+17077023860
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1🙏1
دریاسالار برد کوپر، فرمانده سنتکام، اعلام کرد نیروهای آمریکایی امروز با منحرف کردن چهلودومین کشتی تجاری که قصد نقض محاصره دریایی رژیم ایران را داشت، به یک نقطه عطف مهم دست یافتند.
او این اقدام را نتیجه عملکرد نیروهای آمریکایی دانست و گفت فرزندان آمریکا در لباس نظامی، با اجرای این مأموریت مانع ورود و خروج تجارت دریایی از بنادر رژیم ایران میشوند.
فرمانده سنتکام همچنین اعلام کرد در حال حاضر ۴۱ نفتکش حامل ۶۹ میلیون بشکه نفت وجود دارد که رژیم ایران قادر به فروش آن نیست؛ محمولهای که ارزش تخمینی آن بیش از ۶ میلیارد دلار است و رهبری رژیم ایران نمیتواند از آن بهره مالی ببرد.
برد کوپر تأکید کرد محاصره دریایی بسیار مؤثر بوده و نیروهای آمریکایی همچنان به اجرای کامل آن متعهد هستند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
وزیر خزانهداری دولت ترامپ اعلام کرد ایالات متحده آمریکا داراییهای شخصی فرماندهان و مقامات ارشد سپاه پاسداران را که در خارج از کشور پنهان شده، شناسایی و مسدود خواهد کرد؛ از حسابهای بازنشستگی و داراییهای بانکی گرفته تا ویلاهای گرانقیمت در جنوب فرانسه.
این اقدام بخشی از سیاست فشار اقتصادی حداکثری و محاصره مالی علیه شبکههای وابسته به رژیم ایران است؛ سیاستی که بر ردیابی داراییهای پنهان، ضربه به بانکداری سایه، محدودسازی دسترسی به رمزارزها، مهار ناوگان نفتکشهای مخفی، جلوگیری از خرید تسلیحات و قطع مسیرهای صادرات نفت رژیم ایران متمرکز است.
هدف این سیاست، بستن راههای دور زدن تحریمها و فشار مستقیم بر حلقههای قدرت و ثروت در ساختار سپاه پاسداران است؛ همان شبکهای که سالها با غارت منابع مردم ایران، سرمایههای کلان را به خارج منتقل کرده و در امنیت مالی زندگی کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
به گزارش اکسیوس به نقل از دو منبع آگاه، برد کوپر، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) روز پنجشنبه طرحهای جدید برای اقدام نظامی علیه رژیم ایران را به ترامپ ارائه میکند.
بنابر این گزارش، این اقدام نشان میدهد که دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا بهطور جدی در حال بررسی ازسرگیری عملیات رزمی گسترده است. هدف از این اقدام شکستن بنبست در مذاکرات با رژیم ایران یا وارد کردن ضربه نهایی پیش از پایان دادن به جنگ خواهد بود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹 در بیانیه یی از این ۶ نفر آمده است: اگر شما ما را صدها هزار بار دیگر نیز اعدام کنید به امید پیروزی جمهوری دموکراتیک و آزادی میهن، در موضع شورشی خود استوار خواهیم ماند
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4👍2
بر اساس گزارش بلومبرگ، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، سنتکام، از پنتاگون خواسته است موشک هایپرسونیک «دارک ایگل» ارتش آمریکا را برای استفاده احتمالی علیه رژیم ایران در خاورمیانه مستقر کند.
این درخواست پس از آن مطرح شده که بنا بر گزارشها، جمهوری اسلامی پرتابگرهای موشکی خود را به نقاطی منتقل کرده که خارج از برد موشکهای حمله دقیق آمریکا قرار دارند؛ موشکهایی که توان هدفگیری اهدافی در فاصله بیش از ۵۰۰ کیلومتر را دارند.
در صورت تصویب این درخواست، استقرار «دارک ایگل» نخستین استفاده عملیاتی آمریکا از سلاح هایپرسونیک خواهد بود؛ سامانهای که با وجود تأخیر در برنامه توسعه، برای حمله سریع به اهداف دوربرد، حساس و دشوار طراحی شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍3