فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) ناو هواپیمابر جورج دابلیو بوش پس از عبور از دریای عرب به ناوگان شرکت کننده در «پروژه آزادی» ترامپ برای عبور ایمن کشتیها از تنگه هرمز پیوسته است. این ناوهواپیمابر بیش از ۶۰ هواگرد را در خود جای داده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شهر وپرتال- ایالت دوسلدورف آلمان- سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵
آکسیون ایرانیان آزاده در حمایت زندانیان سیاسی مقاوم در شکنجه گاههای رژیم ضد بشری با شعار نه سلطنت نه رهبری؛ دمکراسی؛ برابری
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
آکسیون ایرانیان آزاده در حمایت زندانیان سیاسی مقاوم در شکنجه گاههای رژیم ضد بشری با شعار نه سلطنت نه رهبری؛ دمکراسی؛ برابری
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
❤1
🔴 آیا دوباره جنگ خواهد شد؟
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۵
افزایش تنشها در خلیجفارس، از حمله به تأسیسات انرژی تا گسترش حضور نظامی آمریکا برای «تضمین امنیت کشتیرانی» در تنگه هرمز، بار دیگر این پرسش را به مرکز توجه آورده است که آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟
الگوی رفتاری رژیم ایران در سالهای اخیر نشاندهنده اتکای آن به راهبرد «فشار بدون پذیرش مسئولیت مستقیم» است؛ رویکردی که در ادبیات امنیتی از آن با عنوان «جنگ در سایه» یاد میشود. حملات به زیرساختهای انرژی یا مسیرهای کشتیرانی، بهگونهای طراحی میشوند که امکان انکار رسمی وجود داشته باشد، در حالی که پیام بازدارنده و فشار سیاسی منتقل میشود. گزارشهای مراکزی مانند International Crisis Group و تحلیلهای منتشرشده در رویترز نیز بارها به این الگو اشاره کردهاند و آن را بخشی از تلاش برای افزایش اهرم چانهزنی در برابر فشارهای اقتصادی دانستهاند....
👈بیشتر بخوانید
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۵
افزایش تنشها در خلیجفارس، از حمله به تأسیسات انرژی تا گسترش حضور نظامی آمریکا برای «تضمین امنیت کشتیرانی» در تنگه هرمز، بار دیگر این پرسش را به مرکز توجه آورده است که آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟
الگوی رفتاری رژیم ایران در سالهای اخیر نشاندهنده اتکای آن به راهبرد «فشار بدون پذیرش مسئولیت مستقیم» است؛ رویکردی که در ادبیات امنیتی از آن با عنوان «جنگ در سایه» یاد میشود. حملات به زیرساختهای انرژی یا مسیرهای کشتیرانی، بهگونهای طراحی میشوند که امکان انکار رسمی وجود داشته باشد، در حالی که پیام بازدارنده و فشار سیاسی منتقل میشود. گزارشهای مراکزی مانند International Crisis Group و تحلیلهای منتشرشده در رویترز نیز بارها به این الگو اشاره کردهاند و آن را بخشی از تلاش برای افزایش اهرم چانهزنی در برابر فشارهای اقتصادی دانستهاند....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
آیا دوباره جنگ خواهد شد؟ - ایران آزادی
آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟ و از او
🔴 شهر وپرتال- ایالت دوسلدورف آلمان- سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵
آکسیون ایرانیان آزاده در حمایت زندانیان سیاسی مقاوم در شکنجه گاههای رژیم ضد بشری با شعار نه سلطنت نه رهبری؛ دمکراسی؛ برابری
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
آکسیون ایرانیان آزاده در حمایت زندانیان سیاسی مقاوم در شکنجه گاههای رژیم ضد بشری با شعار نه سلطنت نه رهبری؛ دمکراسی؛ برابری
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدرس منابع خبری ایران آزادی و راههای ارتباطی با ما را به اشتراک میگذاریم
برای اتحاد و تشکل مشتاقان تحقق آرمان آزادی
https://t.me/IranAzadie
https://t.me/conference96
https://t.me/TV_IranAzadi
https://www.instagram.com/iranazadie
https://www.instagram.com/iranazad_tv/
https://www.instagram.com/iranazadinews/
@iranazadi1395
@IranAzad_TV
https://www.youtube.com/@IranAzadiNews
https://www.youtube.com/@iranazaditv/featured
https://www.facebook.com/iranazadi.tv1400/
https://soundcloud.com/iranazadi/popular-tracks
https://iranfreedom.net
+17077023860
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
بزرگی: 5 ریشتر
محل وقوع: استان كرمانشاه - حوالی گيلانغرب
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1405/02/16 00:23:21
طول جغرافیایی: 45.68
عرض جغرافیایی: 34.19
عمق زمینلرزه: 9 کیلومتر
نزدیکترین شهرها:
23 کیلومتری گيلانغرب (كرمانشاه)
34 کیلومتری سرپل ذهاب (كرمانشاه)
35 کیلومتری سومار (كرمانشاه)
نزدیکترین مراکز استان:
92 کیلومتری ايلام
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
بر اساس این گزارش، یک مقام ارشد آمریکایی روز یکشنبه به تهران اطلاع داده عملیات با هدف «هدایت» کشتیها از این آبراه انجام میشود.
اکسیوس به نقل از منابع خود نوشت کاخ سفید با این پیام تلاش داشته خطر تشدید تنشها را کاهش دهد، اما با وجود این هشدار، جمهوری اسلامی حملاتی علیه ناوهای آمریکایی، کشتیهای تجاری و اهدافی در امارات انجام داده است.
در همین حال، وزیر دفاع آمریکا و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور اعلام کردند این حملات «در سطحی نیست» که به ازسرگیری جنگ گسترده منجر شود و آتشبس همچنان برقرار است.
با این حال، برخی مقامهای آمریکایی و اسرائیلی معتقدند در صورت ادامه بنبست دیپلماتیک، ترامپ ممکن است در روزهای آینده دستور ازسرگیری جنگ را صادر کند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد بنا بر درخواست پاکستان و چند کشور دیگر، و با توجه به «موفقیت بزرگ نظامی» در کارزار علیه رژیم ایران ، اجرای «پروژه آزادی» مربوط به حرکت کشتیها از تنگه هرمز برای مدت کوتاهی متوقف میشود.
او گفت پیشرفتهای بزرگی برای دستیابی به یک توافق کامل و نهایی با نمایندگان رژیم ایران حاصل شده و طرفین توافق کردهاند در حالی که محاصره همچنان بهطور کامل برقرار میماند، این پروژه موقتاً متوقف شود تا مشخص شود آیا توافق نهایی میتواند تکمیل و امضا شود یا نه.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آیا دوباره جنگ خواهد شد؟
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۵
افزایش تنشها در خلیجفارس، از حمله به تأسیسات انرژی تا گسترش حضور نظامی آمریکا برای «تضمین امنیت کشتیرانی» در تنگه هرمز، بار دیگر این پرسش را به مرکز توجه آورده است که آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟
الگوی رفتاری رژیم ایران در سالهای اخیر نشاندهنده اتکای آن به راهبرد «فشار بدون پذیرش مسئولیت مستقیم» است؛ رویکردی که در ادبیات امنیتی از آن با عنوان «جنگ در سایه» یاد میشود. حملات به زیرساختهای انرژی یا مسیرهای کشتیرانی، بهگونهای طراحی میشوند که امکان انکار رسمی وجود داشته باشد، در حالی که پیام بازدارنده و فشار سیاسی منتقل میشود. گزارشهای مراکزی مانند International Crisis Group و تحلیلهای منتشرشده در رویترز نیز بارها به این الگو اشاره کردهاند و آن را بخشی از تلاش برای افزایش اهرم چانهزنی در برابر فشارهای اقتصادی دانستهاند....
👈بیشتر بخوانید
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۵
افزایش تنشها در خلیجفارس، از حمله به تأسیسات انرژی تا گسترش حضور نظامی آمریکا برای «تضمین امنیت کشتیرانی» در تنگه هرمز، بار دیگر این پرسش را به مرکز توجه آورده است که آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟
الگوی رفتاری رژیم ایران در سالهای اخیر نشاندهنده اتکای آن به راهبرد «فشار بدون پذیرش مسئولیت مستقیم» است؛ رویکردی که در ادبیات امنیتی از آن با عنوان «جنگ در سایه» یاد میشود. حملات به زیرساختهای انرژی یا مسیرهای کشتیرانی، بهگونهای طراحی میشوند که امکان انکار رسمی وجود داشته باشد، در حالی که پیام بازدارنده و فشار سیاسی منتقل میشود. گزارشهای مراکزی مانند International Crisis Group و تحلیلهای منتشرشده در رویترز نیز بارها به این الگو اشاره کردهاند و آن را بخشی از تلاش برای افزایش اهرم چانهزنی در برابر فشارهای اقتصادی دانستهاند....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
آیا دوباره جنگ خواهد شد؟ - ایران آزادی
آیا منطقه در آستانه یک جنگ تازه قرار دارد یا همچنان در وضعیت تعلیق میان جنگ و مذاکره باقی خواهد ماند؟ و از او
🔴 متن تجـدید عهد قهرمان مجاهد خلق اکبر (شاهرخ) دانشور کار در قزلحصار پس از ابلاغ مجدد حکم اعدام - آذر ۱۴۰۴
🔺شاهرخ دانشور هستم. زاده ۱۳ شهریور ۴۵ تهران. توی رشته عمران- عمران دانشگاه خواجه نصیر درس خواندم الآن هم که زیر حکم اعدامم
🔹زندگیم خیلی عجیب و پر فراز و نشیبه، شاید گفتنش چراغی باشه برای اون کسایی که دنبال حق و حقیقت و عدالت هستند. اما برای اون کسانی که با عینک تعصب به دنیا و زندگی نگاه نمیکنند.
پیش از هر چیزی باید از زندهیاد پدرم یاد بکنم و مادر عزیزم که با نون حلال و شیر پاک بهم یاد دادند که در برابر ستم حساس باشم دنبال کمک به دیگران باشم
🔹از کودکیام و از زندگی کردن توی روستای ویس توی بشاگرد از روستای سرگان از توابع کنارک توی سیستان بلوچستان دیگران باید بگند اما در مقابل اختلاس و حسابسازی توی نیروگاه از کار غیراصولی کردن و جلوشون ایستادن و کسایی که با رانت آمده بودند مهندس شده بودند اینها را من باید بهتان بگم. با اینکه مهندس ناظر ساختمانی پروژه نیروگاه برق بودم و زندگی و حقوق معشیت خیلیها با چرخش قلم من تعیین میشد اما تلاش کردم که پیروی بکنم از همان خط عدالت طلبی، نگذارم حق و حقوق دیگران و این کارگران زیرپا گذاشته شود.
🔹انقلاب ضدسلطنتی شاید من ۱۲ سالم بود و درک زیادی هم نداشتم از شرایط و شاید براتون عجیب باشد که یک مسجدی روی فعال، با اینکه دانشآموز بودم حوزه علمیه میرفتم، توی یکسری کارهای مردمی جهاد سازندگی شرکت میکردم. آموزشیار نهضت سواد آموزی بودم، به جبهه میرفتم تو چند تا عملیات هم شرکت کردم.
🔹آن نیروی حقیقت طلبی و ستم ستیزی اجازه نداد در برابر اسیر کشی که توی جبهه بود با بیتفاوتی رد بشم، همون بودش که باعث شدش که به راهی که دارم میرم یکبار دیگر فکر کنم ببینم که مسیرم کجاست دارم چکار میکنم. از خودم پرسیدم خمینی به چه مسیری دارد میره؟ خب ولایت فقیه است. ولایت فقیه یعنی چی؟ یعنی من یک گوسفندی هستم که ولیفقیه باید باشه چوپان من. پس خمینی و ولایت فقیهاش را زدم کنار.
🔹توی این سردرگمیها بودم که چه باید کرد که دوم خرداد شروع شد و خاتمی، داستانش آغاز شد. به نظر ایده قشنگی بود، با اصلاحات گامبهگام میشه رژیم را اصلاحش کرد. شدم یک اصلاح طلب، ۴ سال عمرم تباه شد تا وقتی که برای دور دوم سید خندان دوباره کاندید شده و اومدش و با وقاحت تمام گفتش که من تو دوره قبلی یک تدارکاتچی بیشتر نبودم دوباره فکر کردم که دارم به کجا میروم؟ باید اینو زودتر از اینها متوجه میشدم که اصلاح رژیم ولایت فقیه در چارچوب قانون اساسی ولایت فقیه امکانپذیر نیست. چکار باید میکردم؟ باز هم یک بنبست دیگر. آهان براندازی براندازی، آره این رژیم باید سرنگون بشه به این نتیجه رسیدم اما واقعیتش این هستش که اپوزیسیونهایی که خواستار سرنگونی و براندازی هستند خیلی کم هستند توی یک دوراهی خیلی وحشتناکی گیر کرده بودم.
🔹آنقدر از مجاهدین بد شنیده بودم که وحشت داشتم بهش نزدیک بشوم. دهها سؤال، دهها سؤال توی ذهنم بودش.
🔹زمان گذشت و رسیدیم به دی ۹۶ و آبان ۹۸، آبان خونین ۹۸ همه میدونند چه خونهایی ریخته شده، رژیم سرکوبگر خامنهای تمام ارگانهای نظامی، انتظامی و امنیتی، بسیج و سپاه همه را بسیج کردش و فرمان آتش داد. دستکم ۱۵۰۰ نفر کشته شدند دستکم، بعدش چه اتفاقی افتاد؟ رضا پهلوی آمدش و گفتش مبارزه خشونت پرهیز. این در برابر این خشونت عریانی که این رژیم بکار برد، اصلاً خشونت پرهیزی مسالمتآمیز جایی دیگر نداشت.
این حرفها را که شنیدم، رضا پهلوی را بالا آوردمش چون واقعاً تهوع آور بودش کسیکه خون این همه آدم را نمیبینه
🔹دیگه رسیدم به اون انتخاب سخت دیگه چیز دیگری نبود، سازمان مجاهدین خلق بود. من سؤالات زیادی داشتم. سؤالهایم چیها بودند؟
-چرا عراق؟
-چرا حجاب؟
-اصلا چرا اسلام؟
-دعوای بین خمینی و رجوی بر سر سهمخواهی بود به این علت بود؟
🔹مسأله زیاد داشتم اما مهمترین چیزی که بهم کمک میکرد که یک خورده توی انتخابم مصر باشم این بود که از تمام جریانهایی که من عبور کرده بودم همهشان برعلیه مجاهدین بد میگفتند. من به فکر واداشت که چرا؟ چرا از سازمان دارند بد میگویند؟ اصلاً بگذار ببینیم مجاهدین چه میگند؟
🔹خانم مریم رجوی میگه: نقطه آغاز مسیرهای نو انتخاب تمامعیار است و نقطه آغاز جهشهای عظیم تعهد است در زمانهای که جهان اسیر بیتعهدی است
عجب! خانم رجوی میگه که بزرگترین تعهدش آزادی مردم ایران است.
ادامه 👇👇👇
🔺شاهرخ دانشور هستم. زاده ۱۳ شهریور ۴۵ تهران. توی رشته عمران- عمران دانشگاه خواجه نصیر درس خواندم الآن هم که زیر حکم اعدامم
🔹زندگیم خیلی عجیب و پر فراز و نشیبه، شاید گفتنش چراغی باشه برای اون کسایی که دنبال حق و حقیقت و عدالت هستند. اما برای اون کسانی که با عینک تعصب به دنیا و زندگی نگاه نمیکنند.
پیش از هر چیزی باید از زندهیاد پدرم یاد بکنم و مادر عزیزم که با نون حلال و شیر پاک بهم یاد دادند که در برابر ستم حساس باشم دنبال کمک به دیگران باشم
🔹از کودکیام و از زندگی کردن توی روستای ویس توی بشاگرد از روستای سرگان از توابع کنارک توی سیستان بلوچستان دیگران باید بگند اما در مقابل اختلاس و حسابسازی توی نیروگاه از کار غیراصولی کردن و جلوشون ایستادن و کسایی که با رانت آمده بودند مهندس شده بودند اینها را من باید بهتان بگم. با اینکه مهندس ناظر ساختمانی پروژه نیروگاه برق بودم و زندگی و حقوق معشیت خیلیها با چرخش قلم من تعیین میشد اما تلاش کردم که پیروی بکنم از همان خط عدالت طلبی، نگذارم حق و حقوق دیگران و این کارگران زیرپا گذاشته شود.
🔹انقلاب ضدسلطنتی شاید من ۱۲ سالم بود و درک زیادی هم نداشتم از شرایط و شاید براتون عجیب باشد که یک مسجدی روی فعال، با اینکه دانشآموز بودم حوزه علمیه میرفتم، توی یکسری کارهای مردمی جهاد سازندگی شرکت میکردم. آموزشیار نهضت سواد آموزی بودم، به جبهه میرفتم تو چند تا عملیات هم شرکت کردم.
🔹آن نیروی حقیقت طلبی و ستم ستیزی اجازه نداد در برابر اسیر کشی که توی جبهه بود با بیتفاوتی رد بشم، همون بودش که باعث شدش که به راهی که دارم میرم یکبار دیگر فکر کنم ببینم که مسیرم کجاست دارم چکار میکنم. از خودم پرسیدم خمینی به چه مسیری دارد میره؟ خب ولایت فقیه است. ولایت فقیه یعنی چی؟ یعنی من یک گوسفندی هستم که ولیفقیه باید باشه چوپان من. پس خمینی و ولایت فقیهاش را زدم کنار.
🔹توی این سردرگمیها بودم که چه باید کرد که دوم خرداد شروع شد و خاتمی، داستانش آغاز شد. به نظر ایده قشنگی بود، با اصلاحات گامبهگام میشه رژیم را اصلاحش کرد. شدم یک اصلاح طلب، ۴ سال عمرم تباه شد تا وقتی که برای دور دوم سید خندان دوباره کاندید شده و اومدش و با وقاحت تمام گفتش که من تو دوره قبلی یک تدارکاتچی بیشتر نبودم دوباره فکر کردم که دارم به کجا میروم؟ باید اینو زودتر از اینها متوجه میشدم که اصلاح رژیم ولایت فقیه در چارچوب قانون اساسی ولایت فقیه امکانپذیر نیست. چکار باید میکردم؟ باز هم یک بنبست دیگر. آهان براندازی براندازی، آره این رژیم باید سرنگون بشه به این نتیجه رسیدم اما واقعیتش این هستش که اپوزیسیونهایی که خواستار سرنگونی و براندازی هستند خیلی کم هستند توی یک دوراهی خیلی وحشتناکی گیر کرده بودم.
🔹آنقدر از مجاهدین بد شنیده بودم که وحشت داشتم بهش نزدیک بشوم. دهها سؤال، دهها سؤال توی ذهنم بودش.
🔹زمان گذشت و رسیدیم به دی ۹۶ و آبان ۹۸، آبان خونین ۹۸ همه میدونند چه خونهایی ریخته شده، رژیم سرکوبگر خامنهای تمام ارگانهای نظامی، انتظامی و امنیتی، بسیج و سپاه همه را بسیج کردش و فرمان آتش داد. دستکم ۱۵۰۰ نفر کشته شدند دستکم، بعدش چه اتفاقی افتاد؟ رضا پهلوی آمدش و گفتش مبارزه خشونت پرهیز. این در برابر این خشونت عریانی که این رژیم بکار برد، اصلاً خشونت پرهیزی مسالمتآمیز جایی دیگر نداشت.
این حرفها را که شنیدم، رضا پهلوی را بالا آوردمش چون واقعاً تهوع آور بودش کسیکه خون این همه آدم را نمیبینه
🔹دیگه رسیدم به اون انتخاب سخت دیگه چیز دیگری نبود، سازمان مجاهدین خلق بود. من سؤالات زیادی داشتم. سؤالهایم چیها بودند؟
-چرا عراق؟
-چرا حجاب؟
-اصلا چرا اسلام؟
-دعوای بین خمینی و رجوی بر سر سهمخواهی بود به این علت بود؟
🔹مسأله زیاد داشتم اما مهمترین چیزی که بهم کمک میکرد که یک خورده توی انتخابم مصر باشم این بود که از تمام جریانهایی که من عبور کرده بودم همهشان برعلیه مجاهدین بد میگفتند. من به فکر واداشت که چرا؟ چرا از سازمان دارند بد میگویند؟ اصلاً بگذار ببینیم مجاهدین چه میگند؟
🔹خانم مریم رجوی میگه: نقطه آغاز مسیرهای نو انتخاب تمامعیار است و نقطه آغاز جهشهای عظیم تعهد است در زمانهای که جهان اسیر بیتعهدی است
عجب! خانم رجوی میگه که بزرگترین تعهدش آزادی مردم ایران است.
ادامه 👇👇👇
ادامه 👆👆👆
🔹بذارید ببینیم که آقای مسعود رجوی چه میگه، ایشون میگه:
(قسمتی از سخنان مسعود رجوی: مجاهدین چه میخواهند)
🔹عجب! بگذارید یک بار دیگر مرور کنیم که چه خبر بوده
-خاتمی با گفتگوی ملیاش هنوز دنبال مشارکت توی قدرت هستند، با خامنهای .
رضا پهلوی یک دفترچه اضطرار داده، اونجا هموند و مهستان این چیزها را همه شون را، عزل و نصب همه را منوط به نظر مولوکانه خودش کرده بود یعنی قدرت، خودش را بالای اون هرم قدرت گذاشته،
خامنهای هم که با اون دیکتاتوری ارتجاعیاش، تکلیف روشن است و همه مون میدانیم. همه دارند از قدرت صحبت میکنند. چقدر عجیبه.
🔹اینها از آزادی مردم دارند صحبت میکنند، دغدغه اشان آزادی مردم است، هیچی برای خودشان نمیخواهند. یعنی چی؟
نمیخواهم مسیر و راهی که اومدم طولانی بکنم مجاهدین در یککلام دنبال آزادی هستند، آزادی مردم. چرا؟ چون مجاهد خلق هستند.
🔹برای صدمین بار طرح ده مادهای خواهر مریم را مرور کردم، دقیقاً تمام اون چیزی که یکنفر آزادیخواه، وطنپرست، دنبال حق و حقیقت هستش توی اونجا مطرح شده، همهاش لحاظ شده، کامل کامل ببینیم خود خانم مریم رجوی مرزبندیاش را چه میگوید؟
ایدئولوژی و پیام مجاهدین بر ضدارتجاع و بنیادگرایی این است که مرزبندی اصلی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بین اسلام و غیراسلام نیست.
🔹هر روز که داره میگذره بیشتر و بیشتر در مسیری که قرار گرفتم بهش افتخار میکنم، استوارترم و سرموضع ترم، دلایل خیلی زیاد هستش، به اونجا رسیدم.
مسیری که آمدم کاملاً نشاندهنده مسیر تکامله، اگر یکی از قوانین تکامل برگشتناپذیری و با شتاب رو به جلو رفتنه.
🔹من بارها و بارها از خدا سپاسگزار بودم بهخاطر عنایتی که به من داشته، هرجا مسیری که رفتم اشتباه بوده، بنبستی بوده، تلنگری زده و من را از آن بنبست نجات داده، باید خیلی تشکر و سپاسگزاری کنم از تمام برادران و خواهرانی که منی که این مسیری که آمدم شناخت درستی نداشتم، به من کمک کردند تا توی مسیر درست باشم، توی اینجا باشم.
🔹به داشتن رهبرانی همچون برادر مسعود رجوی و خواهر مریم رجوی افتخار میکنم. باور بکنید اگر یکبار دیگر توی این مسیر بخواهم بروم بیرون زندگیم، از همان اولش با تهاجم صددرصدی به جنگ ستم و ستمکار میروم، باز هم اینکار را میکنم ولی این بار از اون اولش با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر
برای آزادی مردمم یکبار دیگر جونم را میدهم
قسم به خون یاران ایستادهایم تا پایان
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔹بذارید ببینیم که آقای مسعود رجوی چه میگه، ایشون میگه:
(قسمتی از سخنان مسعود رجوی: مجاهدین چه میخواهند)
🔹عجب! بگذارید یک بار دیگر مرور کنیم که چه خبر بوده
-خاتمی با گفتگوی ملیاش هنوز دنبال مشارکت توی قدرت هستند، با خامنهای .
رضا پهلوی یک دفترچه اضطرار داده، اونجا هموند و مهستان این چیزها را همه شون را، عزل و نصب همه را منوط به نظر مولوکانه خودش کرده بود یعنی قدرت، خودش را بالای اون هرم قدرت گذاشته،
خامنهای هم که با اون دیکتاتوری ارتجاعیاش، تکلیف روشن است و همه مون میدانیم. همه دارند از قدرت صحبت میکنند. چقدر عجیبه.
🔹اینها از آزادی مردم دارند صحبت میکنند، دغدغه اشان آزادی مردم است، هیچی برای خودشان نمیخواهند. یعنی چی؟
نمیخواهم مسیر و راهی که اومدم طولانی بکنم مجاهدین در یککلام دنبال آزادی هستند، آزادی مردم. چرا؟ چون مجاهد خلق هستند.
🔹برای صدمین بار طرح ده مادهای خواهر مریم را مرور کردم، دقیقاً تمام اون چیزی که یکنفر آزادیخواه، وطنپرست، دنبال حق و حقیقت هستش توی اونجا مطرح شده، همهاش لحاظ شده، کامل کامل ببینیم خود خانم مریم رجوی مرزبندیاش را چه میگوید؟
ایدئولوژی و پیام مجاهدین بر ضدارتجاع و بنیادگرایی این است که مرزبندی اصلی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بین اسلام و غیراسلام نیست.
🔹هر روز که داره میگذره بیشتر و بیشتر در مسیری که قرار گرفتم بهش افتخار میکنم، استوارترم و سرموضع ترم، دلایل خیلی زیاد هستش، به اونجا رسیدم.
مسیری که آمدم کاملاً نشاندهنده مسیر تکامله، اگر یکی از قوانین تکامل برگشتناپذیری و با شتاب رو به جلو رفتنه.
🔹من بارها و بارها از خدا سپاسگزار بودم بهخاطر عنایتی که به من داشته، هرجا مسیری که رفتم اشتباه بوده، بنبستی بوده، تلنگری زده و من را از آن بنبست نجات داده، باید خیلی تشکر و سپاسگزاری کنم از تمام برادران و خواهرانی که منی که این مسیری که آمدم شناخت درستی نداشتم، به من کمک کردند تا توی مسیر درست باشم، توی اینجا باشم.
🔹به داشتن رهبرانی همچون برادر مسعود رجوی و خواهر مریم رجوی افتخار میکنم. باور بکنید اگر یکبار دیگر توی این مسیر بخواهم بروم بیرون زندگیم، از همان اولش با تهاجم صددرصدی به جنگ ستم و ستمکار میروم، باز هم اینکار را میکنم ولی این بار از اون اولش با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر
برای آزادی مردمم یکبار دیگر جونم را میدهم
قسم به خون یاران ایستادهایم تا پایان
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Telegram
Maziar Tehrani
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به گفته رئیس اورژانس شمال غرب تهران اکثر مصدومان این حادثه «زخمهای سطحی داشتند که در محل درمان شدند و فقط یک نفر به بیمارستان منتقل شد.»
دلیل این آتشسوزی اعلام نشده اما رسانههای رژیم گزارش داده بودند که دادستان شهریار دستور شناسایی و دستگیری مقصرین این حادثه و بازداشت سازنده ملک را صادر کرده است.
گفته شده که این مجتمع تجاری بیش از ۲۵۰ واحد تجاری از جمله چند باشگاه ورزشی و ۵۰ واحد اداری داشت.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM