This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایران روی دریای گاز؛ مردم در بحران انرژی
ایران دومین ذخایر بزرگ گاز جهان را دارد، اما امروز صنعت گاز کشور در یکی از وخیمترین دورههای خود قرار گرفته است؛ افت تولید در پارس جنوبی، فرسودگی زیرساختها، مصرف داخلی سنگین، توقف صادرات و تعطیلی صنایع، همه به یک بحران بزرگ انرژی گره خوردهاند.
کمبود گاز فقط یک مشکل فنی نیست؛ وقتی گاز کم میشود، برق قطع میشود، کارخانه میایستد، کارگر بیکار میشود و فشار مستقیم به سفره مردم منتقل میشود.
زمستان ۱۴۰۵ میتواند سختتر از قبل باشد؛ و این یعنی بحران انرژی، دیر یا زود به بحران اجتماعی تبدیل خواهد شد.
#بحران_گاز #پارس_جنوبی #بحران_انرژی #قطع_برق #اقتصاد_ایران #تورم #صنعت_گاز #ایران
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پشتپرده وصل اینترنت
بعد از وصل اینترنت، برخی باندهای درونی رژيم علیه این اقدام دولت موضعگیری کرده خواهان قطع اینترنت هستند. حرف این باندها چیست؟
چرا دولت تصمیم گرفت اینترنت را وصل کند؟
آیا دلشان برای معیشت مردم سوخته بود؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاریس، ۳۰ خرداد ۱۴۰۵؛ صدای اعتراض ایرانیان علیه اعدام، سرکوب و دیکتاتوری در قلب اروپا طنینانداز میشود. رسانههای آلمانیزبان از حضور احتمالی بیش از ۱۰۰هزار ایرانی خبر دادهاند؛ تجمعی بزرگ برای حمایت از آزادی، جمهوری دموکراتیک و حق مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود. پیامی روشن به جهان: نه به اعدام، نه به استبداد، آری به آزادی.
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سیاست رژیم؛ نه جنگ نه صلح
روز شنبه۲خرداد، پس از سفر فرمانده ارتش پاکستان و مذاکره با سران رژيم در باره طرح توافق رژیم با آمریکا، برخی بانده و رسانههای رژیم وانمود کردند که گویا صلح نزدیک است.
اما واقعیت چیست؟ حتی در صورتی که این توافق امضا شود، خروجی و نتیجه آن چه خواهد بود؟
رژیم چه خواستههایی دارد و چه سیاستی را در این رابطه دنبال میکند؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در حالیکه اینترنت محدود و فضای امنیتی حاکم است، هزاران دانشآموز در شهرهای مختلف به خیابان آمدند. از اعتراض به امتحانات حضوری و ضعف اینترنت تا برخورد خشن نیروهای حکومتی؛ این اعتراضات چه واقعیتی را درباره جامعه امروز ایران نشان میدهد؟
گفتگو با سهیلا دشتی، تحلیلگر سیاسی
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مذاکرات پشتپرده ادامه دارد، اما نه جنگ پایان یافته و نه توافقی قطعی اعلام شده است. بررسی فشار آمریکا و بحران هستهای تا سقوط اقتصادی، شکافهای درونی و بنبست منطقهای در گفتگو با دکتر صادق پشمفروش
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدرس منابع خبری ایران آزادی و راههای ارتباطی با ما را به اشتراک میگذاریم
برای اتحاد و تشکل مشتاقان تحقق آرمان آزادی
https://t.me/IranAzadie
https://t.me/conference96
https://t.me/TV_IranAzadi
https://www.instagram.com/iranazadie
https://www.instagram.com/iranazad_tv/
https://www.instagram.com/iranazadinews/
@iranazadi1395
@IranAzad_TV
https://www.youtube.com/@IranAzadiNews
https://www.youtube.com/@iranazaditv/featured
https://www.facebook.com/iranazadi.tv1400/
https://soundcloud.com/iranazadi/popular-tracks
https://iranfreedom.net
+17077023860
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
🔴 تاریخ:۷خرداد ۱۴۰۵
فریاد یک هموطن از خرمآباد: گرانی امان همه را بریده است!
یکی از هموطنان از خرمآباد، در رابطه با وضعیت اینترنت و وضعیت این روزها و بحران گرانی میگوید:«یک عده وصل شدن ولی فیلترشکن باید بخریم. اینجا با مشکلات زیادی روبرو هستیم و گرانی امان همه را بریده، مرغ اگر گیر بیاد کیلویی ۴۵۰ هزار تومانه و تخممرغ شونهای ۲۰۰ هزار تومان شده. وضعیت جوریه که خرید مرغ برای دامدار هم ۸۰۰ هزار تومان آب میخوره.»
📡 @IranAzadie
#ارسالی
🔴 تاریخ:۷خرداد ۱۴۰۵
وصل قطرهچکانی اینترنت، حاکمیت در توهم آرامش، مردم در تدارک قیام!
ارسالی از همدان: یکی از هموطنان بعد از وصل اینترنت میگوید:«اینکه بعد از ماهها قطعی مطلق اینترنت ، کشور را ایزوله کردند و حالا دارند اینترنت را دستوپاشکسته وصل میکنند، از سر دلسوزی نیست. اینها از خشم انباشتهشده مردم و قفل شدن کامل چرخ اقتصاد وحشت کردهاند. این رژیم فکرکرده با وصل مجدد اینترنت، مردم گذشته را فراموش میکنند و همهچیز آرام میشه ، اما سخت در اشتباه هستند. قطع اینترنت، قطع شریان زندگی و معیشت میلیونها نفر بود. چه با ترامپ چه بی ترامپ نه خشم کسی نسبت به این رژیم کم شده و کسی نمیتونه این شرایط را عادیسازی کند.
من که خودم از وصل شدن نت خوشحال نیستم چون میدانم این ها همه اش بازی هست برای اینکه خودشون را از سقوط بدر ببرند.چند تا از بلاگرهای دوزاری هم میخواهند با مطالبی که میزنند وضعیت را عادی جلوه بدهند ولی کور خوندند. اینها هم همه از جیره خوارهای خودشون هستند که دارند چنگ میندازند که سقوط نکنند مخصوصا بعد از ۱۸ و ۱۹ دی ماه . من حسم این هشت که این ها امسال رفتنی هستند درسته سخته ولی طول نمیکشه. اینها رفتنی هستند این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست.
📡 @IranAzadie
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آتش سوزیگسترده در یک برج ۱۶ طبقه در شهرک #چیتگر #تهران
آتش از طبقه هشتم آغاز و به نمای کامپوزیت ساختمان سرایت کرد
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
آتش از طبقه هشتم آغاز و به نمای کامپوزیت ساختمان سرایت کرد
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با تاکید بر اینکه ایران در آستانه فروپاشی در حال مذاکره است، اعلام کرد که تهران در ازای چشم پوشی از ذخایر اورانیوم بسیار غنی شده خود، تخفیف از تحریم ها دریافت نخواهد کرد. او تاکید کرد که تهران مجبور به واگذاری این اورانیوم «اما نه در ازای لغو تحریم ها»، خواهد شد.
شبکه خبری «پی بی اس» به نقل از ترامپ نوشت که موضوع اورانیوم غنی شده با خلوص بالا یکی از خطوط قرمز کلیدی در مذاکرات جاری با ایران است.
در همین راستا، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ «به وضوح خطوط قرمز را با ایران تعیین کرده است»، و همزمان تاکید کرد که مذاکرات با تهران «به خوبی پیش می رود.»
ترامپ در اظهارات جدیدی اعلام کرد که واشینگتن از پیشنهادهای ارائه شده از سوی ایران در چارچوب مذاکرات جاری «راضی نیست» و تاکید کرد دو طرف هنوز به توافقی دست نیافته اند.
او در ادامه گفت ایران «به دنبال رسیدن به توافق است چون گزینه دیگری پیش رو ندارد» و افزود: فشارهای مستمر آمریکا باعث شده تهران در چند پرونده «یک گام به عقب» بردارد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
شبکه خبری «پی بی اس» به نقل از ترامپ نوشت که موضوع اورانیوم غنی شده با خلوص بالا یکی از خطوط قرمز کلیدی در مذاکرات جاری با ایران است.
در همین راستا، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ «به وضوح خطوط قرمز را با ایران تعیین کرده است»، و همزمان تاکید کرد که مذاکرات با تهران «به خوبی پیش می رود.»
ترامپ در اظهارات جدیدی اعلام کرد که واشینگتن از پیشنهادهای ارائه شده از سوی ایران در چارچوب مذاکرات جاری «راضی نیست» و تاکید کرد دو طرف هنوز به توافقی دست نیافته اند.
او در ادامه گفت ایران «به دنبال رسیدن به توافق است چون گزینه دیگری پیش رو ندارد» و افزود: فشارهای مستمر آمریکا باعث شده تهران در چند پرونده «یک گام به عقب» بردارد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Telegram
Maziar Tehrani
🔴خبرگزاری رویترز؛
رئیسجمهور ترامپ گفت که نسبت به پیامدهای سیاسی یک درگیری طولانیمدت با ایران هیچ نگرانی ندارد و تأکید کرد که رهبران ایران اشتباه محاسبه کردهاند اگر تصور میکنند انتخابات میاندورهای نوامبر او را مجبور به پذیرش یک معامله خواهد کرد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
رئیسجمهور ترامپ گفت که نسبت به پیامدهای سیاسی یک درگیری طولانیمدت با ایران هیچ نگرانی ندارد و تأکید کرد که رهبران ایران اشتباه محاسبه کردهاند اگر تصور میکنند انتخابات میاندورهای نوامبر او را مجبور به پذیرش یک معامله خواهد کرد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز چهارشنبه ششم خرداد در پیامی اعلام کرد از آغاز محاصره دریایی بنادر ایران تاکنون، ۱۰۹ کشتی تجاری برای اطمینان از رعایت این محاصره تغییر مسیر دادهاند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اتفاق خیلی مهم افتاده.
بیش از ۱۰۰۰ جوون ایرانی که بعد از انقلاب ۵۷ به دنیا اومدن، یه بیانیه خیلی قوی و شفاف دادن و گفتن: «نه شاه، نه شیخ»
نسلی که هم جنایت و سرکوب جمهوری اسلامی رو دیده، هم گول پروژه سفیدشویی دیکتاتوری سلطنتی رو نمیخوره.
توی این بیانیه خیلی واضح گفته شده که انقلاب مردم ایران برای آزادی بود؛ نه برای اینکه آخوندها بیان سر کار، نه برای اینکه دوباره یه دیکتاتوری دیگه برگرده.
این جوونا خیلی روشن دارن میگن: ما نه جمهوری اسلامی میخوایم، نه بازگشت سلطنت.
اونایی که امروز سعی میکنن سپاه و اطلاعاتیها رو تطهیر کنن و خودشون رو ناجی ایران جا بزنن، بدونن نسل جدید کاملاً بیداره و فریب نمیخوره.
شعار «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» دقیقاً حرف دل مردمیه که دیگه از هر نوع دیکتاتوری عبور کردن.
این بیانیه خیلی مهمه. صدای یه نسل معترضه که میگه آزادی و حاکمیت مردم، خط قرمز ماست.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadiefreeiran10pointplan
بیش از ۱۰۰۰ جوون ایرانی که بعد از انقلاب ۵۷ به دنیا اومدن، یه بیانیه خیلی قوی و شفاف دادن و گفتن: «نه شاه، نه شیخ»
نسلی که هم جنایت و سرکوب جمهوری اسلامی رو دیده، هم گول پروژه سفیدشویی دیکتاتوری سلطنتی رو نمیخوره.
توی این بیانیه خیلی واضح گفته شده که انقلاب مردم ایران برای آزادی بود؛ نه برای اینکه آخوندها بیان سر کار، نه برای اینکه دوباره یه دیکتاتوری دیگه برگرده.
این جوونا خیلی روشن دارن میگن: ما نه جمهوری اسلامی میخوایم، نه بازگشت سلطنت.
اونایی که امروز سعی میکنن سپاه و اطلاعاتیها رو تطهیر کنن و خودشون رو ناجی ایران جا بزنن، بدونن نسل جدید کاملاً بیداره و فریب نمیخوره.
شعار «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» دقیقاً حرف دل مردمیه که دیگه از هر نوع دیکتاتوری عبور کردن.
این بیانیه خیلی مهمه. صدای یه نسل معترضه که میگه آزادی و حاکمیت مردم، خط قرمز ماست.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadiefreeiran10pointplan
🔴کاخ سفید، روز چهارشنبه ۶ خرداد، گزارشی که رسانه حکومتی ایران درباره مفاد پیشنویس تفاهمنامه بین تهران و واشنگتن منتشر کرده بود را به شدت رد کرد و آن را «کاملا ساختگی» خواند.
کاخ سفید در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «این گزارش منتشر شده از سوی رسانه تحت کنترل حکومت ایران صحت ندارد و تفاهمنامهای که منتشر کردهاند کاملا جعلی است. هیچکس نباید آنچه رسانه دولتی ایران منتشر میکند را باور کند. واقعیتها اهمیت دارند.»
رسانه حکومت آخوندی پیشتر مدعی شده بود پیشنویس این تفاهمنامه شامل خروج نیروهای آمریکایی از مناطق پیرامونی ایران و لغو محاصره بنادر ایران از سوی آمریکا در ازای بازگرداندن تردد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز به سطح پیش از جنگ ظرف یک ماه است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
کاخ سفید در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «این گزارش منتشر شده از سوی رسانه تحت کنترل حکومت ایران صحت ندارد و تفاهمنامهای که منتشر کردهاند کاملا جعلی است. هیچکس نباید آنچه رسانه دولتی ایران منتشر میکند را باور کند. واقعیتها اهمیت دارند.»
رسانه حکومت آخوندی پیشتر مدعی شده بود پیشنویس این تفاهمنامه شامل خروج نیروهای آمریکایی از مناطق پیرامونی ایران و لغو محاصره بنادر ایران از سوی آمریکا در ازای بازگرداندن تردد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز به سطح پیش از جنگ ظرف یک ماه است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
❤1