This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌹شهید قیام امیررضا میرزایی ؛ جوان ۲۸ ساله ساکن واوان اسلامشهر که دربر اثر شلیک گلوله توسط آدمکشان خامنهای ضحاک جان باخت
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔴 پتک آتشین؛ اعتراف ناخواسته رژیم!
♦️ چرا باندهای حکومتی بعد از ماهها سکوت به حرف آمدند؟
چگونه دستگاه تبلیغاتی حکومت برای توجیه غیبت مجتبی خامنهای و تسویهحسابهای درونی، ناچار به اذعان درباره عملیاتی شد که ماهها تلاش میکرد آن را با سکوت برگزار کند
ماهها بود که رژیم ولایت فقیه درباره عملیات «پتک آتشین» سکوت کرده بود،سکوتی که بیدلیل نبود. اذعان به وقوع چنین عملیاتی در قلب تهران و در حساسترین نقطه حفاظتی نظام، چیزی نبود که دستگاه تبلیغاتی رژیم با میل و رغبت درباره آن سخن بگوید. اما تحولات اخیر و تشدید جنگ قدرت در درون نظام، برخی محافل حکومتی را ناچار کرده است بخشی از واقعیت را، هرچند در پوششی از اتهامات و داستانپردازیهای سیاسی، بر زبان بیاورند.
تلگرام «دیدهبان انقلاب» که از رسانههای نزدیک به جریانهای تندرو حکومتی محسوب میشود، در اول تیرماه و در مطلبی با عنوان «ماجرای کودتا علیه خامنهای» کوشید به پرسشی پاسخ دهد که این روزها در محافل حکومتی نیز مطرح است: «چرا سید مجتبی خامنهای هنوز مخفی مانده است؟»
اما پاسخ ارائهشده، بیش از آنکه پاسخی به این سؤال باشد، به اعترافی ناخواسته درباره عملیاتی تبدیل شد که رژیم ماهها تلاش داشت از کنار آن عبور کند.
▫️ داستان سرایی دیدهبان انقلاب از پتک آتشین
بر اساس روایت دیدهبان انقلاب، چند روز پیش از آغاز جنگ ۴۰ روزه، نیروهایی به بیت رهبری حمله کردند و در تهران اتفاقات مهمی رخ داد. این رسانه حکومتی مدعی است که مجاهدین پس از آن عملیات بیانیه صادر کرده و مسئولیت حمله به آنچه «پتک آتشین بر بیتالعنکبوت» نامیدهاند را برعهده گرفتهاند.
👈 اینجا بخوانید
♦️ چرا باندهای حکومتی بعد از ماهها سکوت به حرف آمدند؟
چگونه دستگاه تبلیغاتی حکومت برای توجیه غیبت مجتبی خامنهای و تسویهحسابهای درونی، ناچار به اذعان درباره عملیاتی شد که ماهها تلاش میکرد آن را با سکوت برگزار کند
ماهها بود که رژیم ولایت فقیه درباره عملیات «پتک آتشین» سکوت کرده بود،سکوتی که بیدلیل نبود. اذعان به وقوع چنین عملیاتی در قلب تهران و در حساسترین نقطه حفاظتی نظام، چیزی نبود که دستگاه تبلیغاتی رژیم با میل و رغبت درباره آن سخن بگوید. اما تحولات اخیر و تشدید جنگ قدرت در درون نظام، برخی محافل حکومتی را ناچار کرده است بخشی از واقعیت را، هرچند در پوششی از اتهامات و داستانپردازیهای سیاسی، بر زبان بیاورند.
تلگرام «دیدهبان انقلاب» که از رسانههای نزدیک به جریانهای تندرو حکومتی محسوب میشود، در اول تیرماه و در مطلبی با عنوان «ماجرای کودتا علیه خامنهای» کوشید به پرسشی پاسخ دهد که این روزها در محافل حکومتی نیز مطرح است: «چرا سید مجتبی خامنهای هنوز مخفی مانده است؟»
اما پاسخ ارائهشده، بیش از آنکه پاسخی به این سؤال باشد، به اعترافی ناخواسته درباره عملیاتی تبدیل شد که رژیم ماهها تلاش داشت از کنار آن عبور کند.
▫️ داستان سرایی دیدهبان انقلاب از پتک آتشین
بر اساس روایت دیدهبان انقلاب، چند روز پیش از آغاز جنگ ۴۰ روزه، نیروهایی به بیت رهبری حمله کردند و در تهران اتفاقات مهمی رخ داد. این رسانه حکومتی مدعی است که مجاهدین پس از آن عملیات بیانیه صادر کرده و مسئولیت حمله به آنچه «پتک آتشین بر بیتالعنکبوت» نامیدهاند را برعهده گرفتهاند.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
پتک آتشین؛ اعتراف ناخواسته رژیم! - ایران آزادی
ماهها بود که رژیم ولایت فقیه درباره عملیات «پتک آتشین» سکوت کرده بود،سکوتی که بیدلیل نبود. اذعان به وقوع چنین عملیاتی در قلب تهران
رافائل گروسی روز جمعه در یک کنفرانس خبری در ژاپن گفت: «یک توافق وجود دارد و برای پایبندی به آن توافق، آژانس باید دسترسی داشته باشد و بازرسی کند.»
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد که تفاهمنامه موقت صلح میان آمریکا و رژیم ایران به بازرسان این نهاد سازمان ملل دسترسی به تاسیسات اتمی در خاک ایران را میدهد.
رافائل گروسی روز جمعه در یک کنفرانس خبری در ژاپن گفت: «یک توافق وجود دارد و برای پایبندی به آن توافق، آژانس باید دسترسی داشته باشد و بازرسی کند.»
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسن رحیمپور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نظام «پا به گور ولایت» در آستانه ترکیدن!حسن رحیمپور ازغدی فریاد زد:«تُف بر این روزگارِ ذلت که رهبرمان را شهید کنند،
وقتی حتی حامیان سرسخت ولایت هم از خشم دارند میسوزن و شکافها یکی یکی بیرون میزند،
دیوارها دارند ترک برمیدارند...
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در بازجوییهای امنیتی، یکی از مهمترین ابزارها القای این حس است که بازجو اطلاعات بیشتری در اختیار دارد. این تصور، بهویژه در مواجهه با مقام قدرت، میتواند اعتمادبهنفس فرد را تضعیف کند و او را به واکنشهای دفاعی سوق دهد.
تجربهی بازداشتشدگان نشان میدهد وقتی این فضا شکل میگیرد، فرد بیشتر مستعد تصمیمهای شتابزده میشود؛ تصمیمهایی مثل توضیح دادن برای رفع تردید، دفاع از خود و دیگران یا تلاش برای کنترل روایت. همین واکنشها هستند که اغلب ناخواسته اطلاعات بیشتری تولید میکنند و مسیر پرونده را پیچیدهتر میسازند.
کارشناسان فعالیت امن تأکید میکنند آگاهی از این الگو کمک میکند فرد بداند دوبارهپرسی، القای قطعیت و فشار روانی بخشی از روند بازجویی است، نه نشانهی دانستن همهچیز. حفظ اعتماد به خود و اطرافیان در چنین فضایی میتواند نقش مهمی در کاهش آسیب داشته باشد.
هدف این ویدئو، بهجای ارائهی نسخهای واحد، شناخت یکی از سازوکارهای رایج بازجویی روانی و پیامدهای آن است.
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
🔴 تاریخ:۵تیر ۱۴۰۵
زنجان/ گزارش ویژه
زنجان/ گزارش خبری
مردم زنجان به یادداشت تفاهم ، با دیدهی تردید و خشم به این تحولات نگاه می کنند. مردم عادی، این تفاهمها را نه راهی برای گشایش، بلکه ابزاری برای استثمار بیشتر و غارت ثروتهای ملی میدانند.فضای فعلی جامعه، «بیصاحب» و همراه با هرجومرج است.. در این شرایط، همه هفتتیرکش شدهاند و قانون عملاً وجود ندارد. تنها چیزی که واقعیت دارد، این است که مردم عادی زیر آوار فقر در حال له شدن هستند. و نشاندهندهی حاکمیت گروههای رانتی و امنیتی است که در نبود قانون، جان و مال مردم را هدف گرفتهاند.
هم چنین باید بگویم تفاهم با آمریکا، نه تنها دردی را دوا نمیکند، بلکه «مشکلات داخلی را افزایش خواهد داد.» چون دوباره به رژیم اکسیژن می رسانند و نیروهای سرکوبگر دستبازتر برای سرکوب پیدا میکنند ومانع اعتراضات مردم میشوند
در زنجان، بسیاری این تفاهمها را با قراردادهای ننگین تاریخی مثل «ترکمنچای» مقایسه میکنند.چرا که قدرتهای خارجی، از جمله ترامپ یا دیگران، تنها به دنبال منافع خود، ثروتهای ملی و نفت ایران هستند.
یکی از جوانان زنجانی میگوید: «اینها همه یک باند هستندسگ زرد برادر شغال است. هدفشان فقط غارت ایران است و دلشان برای مردم نسوخته است.
مردم ما بیش از هر زمان دیگری فهمیده اند فقط باایستادگی در برابر «هفتتیرکشهای داخلی است که میتوان به آزادی رسید.
📡 @IranAzadie
❤2
🔴 در کوچهپسکوچههای ایران فقرزده ۵ تیرماه ۱۴۰۵
♦️ مردم در مورد توافق با آمریکا چه میگویند؟
چندی بود که به کوچهپسکوچههای ایران سر نزده بودیم. موجود ابلهی به نام آخوند تصور کرد که میتواند با قطع اینترنت، مردم ما را از حق ارتباطاتشان محروم کند. اما روزنهها در دنیای ارتباطات امروز، بهسرعت به پنجره تبدیل میشوند. حالا دوباره ما آمدهایم.
ما در کوچهپسکوچهها، پاشنه کفشمان را میخوابانیم و به هر دری در شهرهای ایران سر میزنیم. حالا در روزهای پایانی بهار ۱۴۰۵ هستیم. جنگ و سرکوب نتوانسته مردم دلیر ما را زمینگیر کند.
حالا دیگر، در نبود خامنهای، برای مردم ما روشن شده که فصل آخوندها تمام شده است. آنها مثل مرغ «نیمبسمل» هستند و بیخود سختجانی میکنند. اما همین سختجانیشان برای مردم مصیبت ایجاد کرده است. ما در کوچهپسکوچهها پای درد مردم مینشینیم:
▫️ در کوچه پس کوچه های ۵ تیرماه
یک هموطن از زنجان:
مردم با دیدهی تردید و خشم به این تحولات نگاه می کنند. مردم عادی، این تفاهمها را نه راهی برای گشایش، بلکه ابزاری برای استثمار بیشتر و غارت ثروتهای ملی میدانند.فضای فعلی جامعه، «بیصاحب» و همراه با هرجومرج است.. در این شرایط، همه هفتتیرکش شدهاند و قانون عملاً وجود ندارد. تنها چیزی که واقعیت دارد، این است که مردم عادی زیر آوار فقر در حال له شدن هستند. و نشاندهندهی حاکمیت گروههای رانتی و امنیتی است که در نبود قانون، جان و مال مردم را هدف گرفتهاند. هم چنین باید بگویم تفاهم با آمریکا، نه تنها دردی را دوا نمیکند، بلکه «مشکلات داخلی را افزایش خواهد داد.» چون دوباره به رژیم اکسیژن می رسانند و نیروهای سرکوبگر دستبازتر برای سرکوب پیدا میکنند ومانع اعتراضات مردم میشوند
👈 اینجا بخوانید
♦️ مردم در مورد توافق با آمریکا چه میگویند؟
چندی بود که به کوچهپسکوچههای ایران سر نزده بودیم. موجود ابلهی به نام آخوند تصور کرد که میتواند با قطع اینترنت، مردم ما را از حق ارتباطاتشان محروم کند. اما روزنهها در دنیای ارتباطات امروز، بهسرعت به پنجره تبدیل میشوند. حالا دوباره ما آمدهایم.
ما در کوچهپسکوچهها، پاشنه کفشمان را میخوابانیم و به هر دری در شهرهای ایران سر میزنیم. حالا در روزهای پایانی بهار ۱۴۰۵ هستیم. جنگ و سرکوب نتوانسته مردم دلیر ما را زمینگیر کند.
حالا دیگر، در نبود خامنهای، برای مردم ما روشن شده که فصل آخوندها تمام شده است. آنها مثل مرغ «نیمبسمل» هستند و بیخود سختجانی میکنند. اما همین سختجانیشان برای مردم مصیبت ایجاد کرده است. ما در کوچهپسکوچهها پای درد مردم مینشینیم:
▫️ در کوچه پس کوچه های ۵ تیرماه
یک هموطن از زنجان:
مردم با دیدهی تردید و خشم به این تحولات نگاه می کنند. مردم عادی، این تفاهمها را نه راهی برای گشایش، بلکه ابزاری برای استثمار بیشتر و غارت ثروتهای ملی میدانند.فضای فعلی جامعه، «بیصاحب» و همراه با هرجومرج است.. در این شرایط، همه هفتتیرکش شدهاند و قانون عملاً وجود ندارد. تنها چیزی که واقعیت دارد، این است که مردم عادی زیر آوار فقر در حال له شدن هستند. و نشاندهندهی حاکمیت گروههای رانتی و امنیتی است که در نبود قانون، جان و مال مردم را هدف گرفتهاند. هم چنین باید بگویم تفاهم با آمریکا، نه تنها دردی را دوا نمیکند، بلکه «مشکلات داخلی را افزایش خواهد داد.» چون دوباره به رژیم اکسیژن می رسانند و نیروهای سرکوبگر دستبازتر برای سرکوب پیدا میکنند ومانع اعتراضات مردم میشوند
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
در کوچهپسکوچههای ایران فقرزده ۵ تیرماه ۱۴۰۵ - ایران آزادی
چندی بود که به کوچهپسکوچههای ایران سر نزده بودیم. موجود ابلهی به نام آخوند تصور کرد که میتواند با قطع اینترنت، مردم ما را از حق ارتباطات
❤1
Audio
گزارشها حاکی است شماری از آسیبدیدگان جنگ اخیر که پس از تخریب یا غیرقابل سکونت شدن خانههایشان در هتلهای تهران اسکان موقت یافته بودند، اکنون ناچار به ترک محل اقامت خود شدهاند. به گفته ساکنان، برخی خانوادهها تنها ۱۲ تا ۲۴ ساعت برای تخلیه اتاقهایشان فرصت داشتهاند؛ تصمیمی که آنان را در شرایطی نامشخص و دشوار قرار داده است.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
قوه قضاییه اعلام کرده است که از آغاز جنگ اخیر تاکنون ۳ هزار و ۲۹۲ نفر به اتهام «همکاری با دشمن» بازداشت شدهاند. به گفته اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، ۶۸۴ نفر از بازداشتشدگان در «اقدامات عملیاتی» نقش داشتهاند و یک هزار و ۲۵۸ نفر نیز به دلیل فعالیتهای سیاسی، تبلیغی یا رسانهای تحت تعقیب قرار گرفتهاند. همچنین برای یک هزار و ۶۱ پرونده کیفرخواست صادر شده و روند توقیف اموال برخی متهمان ادامه دارد.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
برگرفته از فضای مجازی
بابای آوش
بعضی داستانها خوانده نمیشوند. آنها مستقیم در قلب انسان فرود میآیند. داستان هادی فروغ نیز یکی از همان داستانهاست. یک ورزشکار. یک مربی. یک انسان تحصیلکرده. یک همسر. اما پیش از همه اینها... بابای یک کودک کوچک. نام آن کودک بود: آوش. میگویند پدرها برای فرزندانشان رؤیا میسازند. شاید هادی هم رؤیاهایی در سر داشت. اولین روز مدرسه. اولین بازی. اولین پیروزی. اولین شکست. و آن روزی که پسرش دست او را بگیرد و همراهش قدم بزند. اما شامگاه ۱۸ دی ۱۴۰۴، یک گلوله فقط جان یک انسان را نگرفت. بلکه کودکی را نیز از یک کودک گرفت
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مروری بر آخرین تحولات ایران و منطقه در ۲۴ ساعت گذشته در برنامه «ایران در پنج دقیقه».
همراه با یاسر مفیدی
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتخابات یا خرید و فروش آرا؟
از ردصلاحیت هزاران نامزد تا پروندههای خرید رأی و تخلفات انتخاباتی؛ این گزارش نشان میدهد چرا بخش بزرگی از جامعه، مجلس رژیم را نه محصول رأی مردم، بلکه نتیجه مهندسی انتخابات و رقابت باندهای قدرت میداند. پشت پرده ورود نمایندگان به بهارستان چیست؟
#مجلس #انتخابات #شورای_نگهبان#ردصلاحیت
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نسلهای معترض در میدان
این هفته صدای اعتراض از کلاسهای درس تا بیمارستانها، از بازنشستگان تا دانشجویان و کارکنان بهداشت شنیده شد.
دانشآموزان در چندین شهر برای پیگیری مطالبات آموزشی تجمع کردند.
کارکنان حوزه بهداشت و علوم پزشکی از فشار معیشتی و حقوقهای ناکافی گفتند.
همزمان قیمت نان در برخی شهرها تا ۱۰۰ درصد افزایش یافت؛ کالایی که آخرین سنگر سفره بسیاری از خانوادههاست.
بازنشستگان نیز بار دیگر اعلام کردند تا رسیدن به مطالبات خود از پا نخواهند نشست.
وقتی دانشآموز، دانشجو، کارمند، بازنشسته و مالباخته همزمان به میدان میآیند، نشانه یک واقعیت است؛ مطالبات اجتماعی هر روز گستردهتر میشود.
#نبض_جامعه #ایران_آزادی #دانش_آموزان #بازنشستگان #گرانی_نان #معیشت #اعتراضات #دانشجویان #کارکنان_بهداشت #روایت_مردم
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فتنه مذاکره
باندهای رژیم مراسم عزاداری محرم امسال را به صحنه جنگ و تسویه حساب بین خودشان تبدیل کردند. یکی گفت مذاکره فتنه است و دیگری از مذاکره حمایت کرد. این تک و پاتکها در شعارها و سخنرانیها هم وجود داشت و مراسم سنتی را تحت تاثیر قرار داده بود. علت این وضعیت چیست؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
- اگر پیروز شده، چرا اینقدر توضیح میدهد؟
اگر واقعاً رژیم در این توافق پیروز شده، چرا هر روز باید پیروزیاش را ثابت کند؟ معمولاً برنده نیازی به تبلیغات مداوم ندارد. شاید دلیل این همه تأکید، نگرانی از واکنش نیروهای خود حکومت باشد؛ چون عقبنشینی، وقتی با شعارهای گذشته تناقض پیدا کند، بهسادگی قابل پنهان کردن نیست.
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
با وجود تفاهمنامه میان آمریکا و رژیم، چرا بحران تنگه هرمز همچنان ادامه دارد؟ مخالفت رژیم با طرح عمان، هشدارهای آمریکا و اروپا و حمله به کشتیها چه پیامی برای آینده مذاکرات دارد؟
گفتگو با محمد درویش، عضو انجمن ایران دموکراتیک در کانادا
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
Audio
🔻محمد درویش
پرسشهای زیر پاسخ میدهد :
🔹چرا بحران تنگه هرمز پس از تفاهم ادامه دارد؟
🔹چرا رژیم با طرح عمان مخالفت میکند؟
🔹 مواضع جهان درباره تنگه هرمز چه پیامی دارد؟
🔹تنگه هرمز؛ اهرم قدرت رژیم است یا نقطهضعف؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM