🔹 شتاب اعدامها اعتراف عریان استبداد به فروپاشی و ناتوانی در مهار خیزش مردم است.
طی یک ماه گذشته، میهن اسیر ما شاهد شتاب بیسابقه و دهشتناک موج اعدامها توسط استبداد مذهبی حاکم بوده است. گزارشهای موثق مقاومت ایران و نهادهای حقوق بشری نشان میدهد که حاکمیت ولایت فقیه، در هراس از سرنگونی محتوم، دهها تن از زندانیان سیاسی، معترضان و هموطنان بیگناه ما را به جوخههای اعدام و چوبههای دار سپرده است. این حجم از خونریزی در چنین بازه زمانی کوتاهی، نه نشانه اقتدار، که گواه آشکار وحشت حاکمان از خشم انباشته جامعه و کابوس فروپاشی است. اعدام، تنها ابزار و شاهرگ حیاتی این استبداد برای بقا در برابر امواج خروشان قیام است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
🔴 سلام
این دیوار نویسی رو به دیوار کارخونه سنگ و سرامیک سازی که بابام توش کار میکرد و الآن بیکار شده تو اسلامشهر نوشتم تا شاید اینجوری صدای بدبختی ما به ی جایی برسه !
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
این دیوار نویسی رو به دیوار کارخونه سنگ و سرامیک سازی که بابام توش کار میکرد و الآن بیکار شده تو اسلامشهر نوشتم تا شاید اینجوری صدای بدبختی ما به ی جایی برسه !
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2
🔴 بر اساس خبرهای منتشر شده ،حکومت آخوندی برای آزادی عامر رامش از خانوادهاش خواسته بود با نهادهای امنیتی همکاری کنند و سه نفر از مخالفان رژیم را ترور کنند و همچنین برادرش که فعال سیاسی بوده را وادار به تسلیم کنند؛ که عامر و خانواده اش نپذیرفتند و حکم اعدام امروز صبح اجرا شد.
یکشنبه ۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
یکشنبه ۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔴 نامی که تا امروز رسانهای نشده بود:
#شهاب_رونده، جوانی ۲۰ ساله، ساکن مشهد، آرایشگر و تکفرزند خانواده، در بهمنماه بازداشت شد و دیروز در دادگاه مشهد به اتهام محاربه محکوم شد و به نزدیکانش اعلام کردهاند که ممکن است حکم او در روزهای آینده اجرا شود.
خانوادهاش تصمیم گرفتهاند نامش رسانهای شود و ما تنها چند روز فرصت داریم تا نگذاریم جان دیگری توسط طناب دار جمهوری اسلامی گرفته شود.
یکشنبه ۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
#شهاب_رونده، جوانی ۲۰ ساله، ساکن مشهد، آرایشگر و تکفرزند خانواده، در بهمنماه بازداشت شد و دیروز در دادگاه مشهد به اتهام محاربه محکوم شد و به نزدیکانش اعلام کردهاند که ممکن است حکم او در روزهای آینده اجرا شود.
خانوادهاش تصمیم گرفتهاند نامش رسانهای شود و ما تنها چند روز فرصت داریم تا نگذاریم جان دیگری توسط طناب دار جمهوری اسلامی گرفته شود.
یکشنبه ۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
❤1
🔴 عراقچی بعد از یک روز بار دیگر به پاکستان سفر کرد؛
رفت و آمدهای دیپلماتیک در سایه ابهام مذاکرات
🔻 عباس عراقچی، وزیر خارجه رژیم آخوندی، بار دیگر وارد اسلامآباد، پایتخت پاکستان شد. رسانههای حکومتی روز یکشنبه گزارش دادند که این دومین سفر او به پاکستان در فاصلهیی کوتاه است.
🔻 عراقچی پیش از این روز شنبه نیز به پاکستان سفر کرده و با مقامهای ارشد این کشور دیدار داشت و سپس راهی عمان شده بود. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، او پس از یک سفر یکروزه به عمان، مجدداً به اسلامآباد بازگشته است.
🔻 دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، اعلام کرده که
سفر نمایندگانش به پاکستان لغو شده و در صورت تمایل تهران به توافق، میتواند مستقیماً با دولت او تماس بگیرد. او همچنین پیشنهاد جدید رژیم ایران را «کافی» ندانسته است.
🔻 در همین حال، عراقچی از گفتگوهای تلفنی خود با وزرای خارجه کشورهای منطقه از جمله فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان خبر داده و اعلام کرده است که درباره آخرین تحولات منطقهیی و روندهای دیپلماتیک تبادل نظر شده است. همچنین تماسهایی با مقامات قطر و مصر درباره روند مذاکرات و تلاشها برای کاهش تنشها انجام شده است.
🔻 از سوی دیگر، خبرگزاریهای حکومتی از دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان، عاصم منیر، در جریان سفر دوم او به اسلامآباد خبر دادهاند؛ دیداری که در چارچوب رایزنیهای منطقهای انجام شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
رفت و آمدهای دیپلماتیک در سایه ابهام مذاکرات
🔻 عباس عراقچی، وزیر خارجه رژیم آخوندی، بار دیگر وارد اسلامآباد، پایتخت پاکستان شد. رسانههای حکومتی روز یکشنبه گزارش دادند که این دومین سفر او به پاکستان در فاصلهیی کوتاه است.
🔻 عراقچی پیش از این روز شنبه نیز به پاکستان سفر کرده و با مقامهای ارشد این کشور دیدار داشت و سپس راهی عمان شده بود. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، او پس از یک سفر یکروزه به عمان، مجدداً به اسلامآباد بازگشته است.
🔻 دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، اعلام کرده که
سفر نمایندگانش به پاکستان لغو شده و در صورت تمایل تهران به توافق، میتواند مستقیماً با دولت او تماس بگیرد. او همچنین پیشنهاد جدید رژیم ایران را «کافی» ندانسته است.
🔻 در همین حال، عراقچی از گفتگوهای تلفنی خود با وزرای خارجه کشورهای منطقه از جمله فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان خبر داده و اعلام کرده است که درباره آخرین تحولات منطقهیی و روندهای دیپلماتیک تبادل نظر شده است. همچنین تماسهایی با مقامات قطر و مصر درباره روند مذاکرات و تلاشها برای کاهش تنشها انجام شده است.
🔻 از سوی دیگر، خبرگزاریهای حکومتی از دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان، عاصم منیر، در جریان سفر دوم او به اسلامآباد خبر دادهاند؛ دیداری که در چارچوب رایزنیهای منطقهای انجام شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
ناوگروه هجومی آبی-خاکی باکسر ۱۹ آوریل در سواحل گوام در حال انجام تمرینات آمادگی رزمی حین عزیمت دیده شده است است ؛ زمان تقریبی پیوستن این ناوگروه به محاصره دریایی علیه جمهوری اسلامی را می توان اواخر هفته جاری (چهارشنبه) ارزیابی کرد.
یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 توقیف محموله ۳۸۰ میلیون دلاری نفت ایران توسط نیروی دریایی آمریکا
۶ اردیبهشت, ۱۴۰۵
یک شرکت بینالمللی ردیابی نفتکشها با استناد به تصاویر ماهوارهای اعلام کرد که نیروی دریایی ایالات متحده محمولههای نفتی رژیم ایران به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیون دلار را در اقیانوس هند توقیف کرده است.
شرکت «تانکر ترکرز» که فعالیت نفتکشها را در آبهای بینالمللی رصد میکند، جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق این توقیف یا مقصد نهایی نفتکشها ارائه نکرد، اما احتمال داد این محموله نفت خام در مسیر انتقال به ایالات متحده باشد.
بر اساس این گزارش، نیروی دریایی آمریکا از زمان آغاز محاصره دریایی رژیم ایران، محمولههای نفت خام متعلق به حکومت ایران به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را به بنادر ایران بازگردانده و مانع عبور آنها از تنگه هرمز و ادامه مسیر به سوی مقاصد نهایی شده است....
👈بیشتر بخوانید
۶ اردیبهشت, ۱۴۰۵
یک شرکت بینالمللی ردیابی نفتکشها با استناد به تصاویر ماهوارهای اعلام کرد که نیروی دریایی ایالات متحده محمولههای نفتی رژیم ایران به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیون دلار را در اقیانوس هند توقیف کرده است.
شرکت «تانکر ترکرز» که فعالیت نفتکشها را در آبهای بینالمللی رصد میکند، جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق این توقیف یا مقصد نهایی نفتکشها ارائه نکرد، اما احتمال داد این محموله نفت خام در مسیر انتقال به ایالات متحده باشد.
بر اساس این گزارش، نیروی دریایی آمریکا از زمان آغاز محاصره دریایی رژیم ایران، محمولههای نفت خام متعلق به حکومت ایران به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را به بنادر ایران بازگردانده و مانع عبور آنها از تنگه هرمز و ادامه مسیر به سوی مقاصد نهایی شده است....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
توقیف محموله ۳۸۰ میلیون دلاری نفت ایران توسط نیروی دریایی آمریکا - ایران آزادی
یک شرکت بینالمللی ردیابی نفتکشها با استناد به تصاویر ماهوارهای اعلام کرد که نیروی دریایی ایالات متحده محمولههای نفتی رژیم ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدرس منابع خبری ایران آزادی و راههای ارتباطی با ما را به اشتراک میگذاریم
برای اتحاد و تشکل مشتاقان تحقق آرمان آزادی
https://t.me/IranAzadie
https://t.me/conference96
https://t.me/TV_IranAzadi
https://www.instagram.com/iranazadie
https://www.instagram.com/iranazad_tv/
https://www.instagram.com/iranazadinews/
@iranazadi1395
@IranAzad_TV
https://www.youtube.com/@IranAzadiNews
https://www.youtube.com/@iranazaditv/featured
https://www.facebook.com/iranazadi.tv1400/
https://soundcloud.com/iranazadi/popular-tracks
https://iranfreedom.net
+17077023860
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
- جعل پرچم در خدمت نفت پنهان؛ افشای شبکه دور زدن تحریمها
افشای استفاده غیرقانونی از هویت گویان در یک نفتکش، تنها یک پرونده ساده نیست بلکه نشانهای از شبکهای پیچیده برای پنهانکاری در تجارت نفت است.
گزارش آسوشیتدپرس نشان میدهد کشتی بدون ثبت رسمی، خود را تحت پرچم گویان معرفی کرده و قوانین بینالمللی را دور زده است. رد رسمی دولت گویان و نبود هرگونه مجوز، این ماجرا را به نمونهای روشن از جعل پرچم تبدیل کرده است. توقیف این نفتکش توسط ایالات متحده نیز ابعاد تازهای از این شبکه را آشکار کرده است.
این رویداد پرسشی جدی درباره میزان گستردگی چنین روشهایی برای دور زدن تحریمها و نقش ساختارهای پنهان در آن ایجاد میکند.
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
Audio
چوبههای دار؛ دستوپازدنهای استبداد رو به زوال و رسالت جهانی
شتاب بیسابقه اعدامها در هفتهها و ماههای اخیر، بهعنوان یکی از برجستهترین نشانههای بحران در ساختار قدرت حاکم، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گزارشهای منتشرشده از سوی نهادهای حقوق بشری و منابع مختلف، از افزایش قابلتوجه صدور و اجرای احکام اعدام، بهویژه علیه زندانیان سیاسی و معترضان حکایت دارد؛ روندی که بیش از آنکه بیانگر اقتدار باشد، بهمثابه واکنشی به افزایش نارضایتی اجتماعی و فشارهای درونی جامعه قابل تفسیر است. در چنین شرایطی، اعدام به ابزاری برای کنترل و مهار ناآرامیها تبدیل شده است.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کوتاه شدن دستِ سپاه ضدمردمی و غارتگر، بخاطر جنگ، و احیای نسبی دریاچه ارومیه
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 بازار مسکن در ایران زیر آوار جنگ
♦️ شوک جنگ و پدیده انجماد در بازار مسکن تهران
جنگ ۴۰ روزه اسفند ۱۴۰۴ و فروردین ۱۴۰۵ باعث بروز پدیدهای شد که تحلیلگران آن را «انجماد جنگی» مینامند. در بازه زمانی ۹ اسفند تا اواخر فروردین ۱۴۰۵، معاملات خرید و فروش ملک تقریباً به نقطه صفر رسید. گزارشهای میدانی نشان میدهد که میانگین قیمت هر متر مربع در تهران اکنون بین ۱۲۵ تا ۱۳۳ میلیون تومان نوسان میکند. این رقم پس از جهش ۱۵.۶ درصدی در بهمنماه، به دلیل سایه جنگ دچار سکون شد. فروشندگان به دلیل ابهام در آینده صلح، قیمتهای پیشنهادی را تا ۱۰ درصد افزایش دادهاند. با این حال، خریداران از حضور در بازار عقبنشینی کرده و سرمایههای خود را به طلا تبدیل کردهاند. در مناطقی مانند منطقه ۱ تهران، قیمتهای نجومی ۵۸۰ میلیون تومانی نیز برای واحدهای خاص ثبت شده است. کارشناسان معتقدند بازار مسکن اکنون در وضعیت انتظار برای ثبات پایدار سیاسی به سر میبرد. نوسان دلار در کانال ۱۶۰ هزار تومان، محاسبات سازندگان برای پروژههای جدید را به کلی برهم زده است. نرخ تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۵ به عدد ۵۰.۶ درصد رسیده که هشداری جدی است. این فشار تورمی باعث شده تا مسکن به جای کالای مصرفی، به پناهگاهی برای حفظ ارزش پول تبدیل شود. بدون توافق عدم تخاصم، بازگشت رونق به معاملات ملکی در کوتاه مدت غیرممکن به نظر میرسد.
بحران اجارهبها و خسارات زیرساختی در دوران آتشبس
آتشبس ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ هنوز نتوانسته آرامش را به بخش رهن و اجاره بازگرداند. حملات موشکی اسفندماه باعث آسیب به حدود ۴۰ هزار ساختمان در کلانشهر تهران شده است. تخریب این واحدها، توازن عرضه و تقاضا را در بازار مسکن پایتخت به شدت تخریب کرد. شورای شهر تهران مصوب کرده که به آسیبدیدگان جنگ، ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت شود. همچنین سقف کمکهزینه اجارهبها برای خانوادههای خسارتدیده ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. کمبود واحدهای آماده سکونت باعث شده نرخ اجاره در فروردینماه جهش بیسابقهای را تجربه کند. گزارشها حاکی از رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمتها در برخی مناطق مرکزی پایتخت است. مستاجرانی که خانههایشان آسیب دیده، اکنون در هتلها یا کمپهای موقت اسکان داده شدهاند. فشار تقاضا برای خانههای سالم، قیمت رهن را در مناطق حاشیهای نیز به شدت بالا برده است. مالکان با استناد به دلار ۱۶۶ هزار تومانی، قراردادهای جدید را با مبالغ سنگین منعقد میکنند. طبق آمارهای رسمی، تورم بخش اجاره در فروردینماه ۷ درصد نسبت به اسفند رشد داشته است. این وضعیت معیشت لایههای ضعیف جامعه را با بحرانی جدی و انسانی مواجه کرده است. تداوم آتشبس لرزان، مستاجران را در بلاتکلیفی برای تمدید قراردادهای سالانه خود قرار داده است.
👈 اینجا بخوانید
♦️ شوک جنگ و پدیده انجماد در بازار مسکن تهران
جنگ ۴۰ روزه اسفند ۱۴۰۴ و فروردین ۱۴۰۵ باعث بروز پدیدهای شد که تحلیلگران آن را «انجماد جنگی» مینامند. در بازه زمانی ۹ اسفند تا اواخر فروردین ۱۴۰۵، معاملات خرید و فروش ملک تقریباً به نقطه صفر رسید. گزارشهای میدانی نشان میدهد که میانگین قیمت هر متر مربع در تهران اکنون بین ۱۲۵ تا ۱۳۳ میلیون تومان نوسان میکند. این رقم پس از جهش ۱۵.۶ درصدی در بهمنماه، به دلیل سایه جنگ دچار سکون شد. فروشندگان به دلیل ابهام در آینده صلح، قیمتهای پیشنهادی را تا ۱۰ درصد افزایش دادهاند. با این حال، خریداران از حضور در بازار عقبنشینی کرده و سرمایههای خود را به طلا تبدیل کردهاند. در مناطقی مانند منطقه ۱ تهران، قیمتهای نجومی ۵۸۰ میلیون تومانی نیز برای واحدهای خاص ثبت شده است. کارشناسان معتقدند بازار مسکن اکنون در وضعیت انتظار برای ثبات پایدار سیاسی به سر میبرد. نوسان دلار در کانال ۱۶۰ هزار تومان، محاسبات سازندگان برای پروژههای جدید را به کلی برهم زده است. نرخ تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۵ به عدد ۵۰.۶ درصد رسیده که هشداری جدی است. این فشار تورمی باعث شده تا مسکن به جای کالای مصرفی، به پناهگاهی برای حفظ ارزش پول تبدیل شود. بدون توافق عدم تخاصم، بازگشت رونق به معاملات ملکی در کوتاه مدت غیرممکن به نظر میرسد.
بحران اجارهبها و خسارات زیرساختی در دوران آتشبس
آتشبس ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ هنوز نتوانسته آرامش را به بخش رهن و اجاره بازگرداند. حملات موشکی اسفندماه باعث آسیب به حدود ۴۰ هزار ساختمان در کلانشهر تهران شده است. تخریب این واحدها، توازن عرضه و تقاضا را در بازار مسکن پایتخت به شدت تخریب کرد. شورای شهر تهران مصوب کرده که به آسیبدیدگان جنگ، ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت شود. همچنین سقف کمکهزینه اجارهبها برای خانوادههای خسارتدیده ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. کمبود واحدهای آماده سکونت باعث شده نرخ اجاره در فروردینماه جهش بیسابقهای را تجربه کند. گزارشها حاکی از رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمتها در برخی مناطق مرکزی پایتخت است. مستاجرانی که خانههایشان آسیب دیده، اکنون در هتلها یا کمپهای موقت اسکان داده شدهاند. فشار تقاضا برای خانههای سالم، قیمت رهن را در مناطق حاشیهای نیز به شدت بالا برده است. مالکان با استناد به دلار ۱۶۶ هزار تومانی، قراردادهای جدید را با مبالغ سنگین منعقد میکنند. طبق آمارهای رسمی، تورم بخش اجاره در فروردینماه ۷ درصد نسبت به اسفند رشد داشته است. این وضعیت معیشت لایههای ضعیف جامعه را با بحرانی جدی و انسانی مواجه کرده است. تداوم آتشبس لرزان، مستاجران را در بلاتکلیفی برای تمدید قراردادهای سالانه خود قرار داده است.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
بازار مسکن در ایران زیر آوار جنگ - ایران آزادی
کارشناسان معتقدند بازار مسکن اکنون در وضعیت انتظار برای ثبات پایدار سیاسی به سر میبرد. نوسان دلار در کانال ۱۶۰ هزار تومان، محاسبات سازندگ
🔴 اینترنت پرو؛ چرا پرستاران به آن «نه» گفتند؟
♦️ اعتراض سازمان نظام پرستاری به دسترسی تبعیضآمیز به اینترنت
در شرایطی که دسترسی عمومی به اینترنت در ایران با محدودیتهای گسترده مواجه است، موضوع «اینترنت پرو» به یکی از مباحث داغ تبدیل شده است. این نوع دسترسی ویژه که برای برخی اقشار و نهادها در نظر گرفته شده، واکنشهای مختلفی را در پی داشته است. در این میان، سازمان نظام پرستاری با اتخاذ موضعی متفاوت، استفاده از این امتیاز را رد کرده است.
بر اساس گزارش منتشرشده در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵، سازمان نظام پرستاری با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار عضو، به طور رسمی با «اینترنت پرو» مخالفت کرده است. احمد نجاتیان، رئیس این سازمان، اعلام کرده که «پرستاران خود را جدا از مردم نمیدانند و خواهان دریافت امتیاز ویژه نیستند».
اینترنت پرو و اعتراض به آن
«اینترنت پرو» به عنوان مدلی جدید از دسترسی به شبکه جهانی معرفی شده است. این نوع اینترنت بیش از آنکه بر سرعت تمرکز داشته باشد، بر پایداری اتصال و دسترسی کمتر محدود به برخی خدمات بینالمللی تأکید دارد. دسترسی به اینترنت پرو عمدتاً برای گروههایی مانند کسبوکارها، شرکتهای فناوری و برخی نهادهای حرفهای طراحی شده است.
دریافت این سرویس نیازمند احراز هویت شغلی و طی مراحل اداری است. همچنین کاربران باید هزینهای جداگانه برای استفاده از آن پرداخت کنند. در حالی که این امکان برای برخی فراهم شده، عموم مردم همچنان با محدودیتهای گسترده اینترنتی مواجه هستند. این تفاوت دسترسی، به یکی از محورهای اصلی اعتراض به اینترنت پرو تبدیل شده است.
👈 اینجا بخوانید
♦️ اعتراض سازمان نظام پرستاری به دسترسی تبعیضآمیز به اینترنت
در شرایطی که دسترسی عمومی به اینترنت در ایران با محدودیتهای گسترده مواجه است، موضوع «اینترنت پرو» به یکی از مباحث داغ تبدیل شده است. این نوع دسترسی ویژه که برای برخی اقشار و نهادها در نظر گرفته شده، واکنشهای مختلفی را در پی داشته است. در این میان، سازمان نظام پرستاری با اتخاذ موضعی متفاوت، استفاده از این امتیاز را رد کرده است.
بر اساس گزارش منتشرشده در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵، سازمان نظام پرستاری با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار عضو، به طور رسمی با «اینترنت پرو» مخالفت کرده است. احمد نجاتیان، رئیس این سازمان، اعلام کرده که «پرستاران خود را جدا از مردم نمیدانند و خواهان دریافت امتیاز ویژه نیستند».
اینترنت پرو و اعتراض به آن
«اینترنت پرو» به عنوان مدلی جدید از دسترسی به شبکه جهانی معرفی شده است. این نوع اینترنت بیش از آنکه بر سرعت تمرکز داشته باشد، بر پایداری اتصال و دسترسی کمتر محدود به برخی خدمات بینالمللی تأکید دارد. دسترسی به اینترنت پرو عمدتاً برای گروههایی مانند کسبوکارها، شرکتهای فناوری و برخی نهادهای حرفهای طراحی شده است.
دریافت این سرویس نیازمند احراز هویت شغلی و طی مراحل اداری است. همچنین کاربران باید هزینهای جداگانه برای استفاده از آن پرداخت کنند. در حالی که این امکان برای برخی فراهم شده، عموم مردم همچنان با محدودیتهای گسترده اینترنتی مواجه هستند. این تفاوت دسترسی، به یکی از محورهای اصلی اعتراض به اینترنت پرو تبدیل شده است.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
اینترنت پرو؛ چرا پرستاران به آن «نه» گفتند؟ - ایران آزادی
در شرایطی که دسترسی عمومی به اینترنت در ایران با محدودیتهای گسترده مواجه است، موضوع «اینترنت پرو» به یکی از مباحث داغ تبدیل شده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
🔴 سلام و خسته نباشید
گزارشی براتون میفرستم از کمیاب شدن و بالا رفتن قیمت دارو به دنبال جنگ اخیر. این حکومت فاسد و ضد مردمی ادعای توانایی و اقتدار میکنه ولی این همه فقر و فلاکت رو برای ما به ارمغان آورده و حتی نمیتونه جوابگوی نیازهای حیاتی ما مثل غذا و دارو باشه. من بیمار هستم ولی حتی نمیتونم غذا و دارو برای خودم تهیه کنم بخاطر تورم و قیمت های سرسام آوری که این حکومت به وجود آورده. امیدوارم هر چه زودتر این حکومت سقوط کنه تا مردم بتونن یک زندگی عادی رو بدون این همه فلاکت و بیچارگی تجربه کنن!
#افزایش_قیمت_دارو
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
گزارشی براتون میفرستم از کمیاب شدن و بالا رفتن قیمت دارو به دنبال جنگ اخیر. این حکومت فاسد و ضد مردمی ادعای توانایی و اقتدار میکنه ولی این همه فقر و فلاکت رو برای ما به ارمغان آورده و حتی نمیتونه جوابگوی نیازهای حیاتی ما مثل غذا و دارو باشه. من بیمار هستم ولی حتی نمیتونم غذا و دارو برای خودم تهیه کنم بخاطر تورم و قیمت های سرسام آوری که این حکومت به وجود آورده. امیدوارم هر چه زودتر این حکومت سقوط کنه تا مردم بتونن یک زندگی عادی رو بدون این همه فلاکت و بیچارگی تجربه کنن!
#افزایش_قیمت_دارو
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔻 شبکه خبری نیوزمکس با انتشار گزارشی از گفتگوی خود با علیرضا جعفرزاده و حمیرا حسامی به بررسی تحولات اخیر پیرامون رژیم ایران پرداخت.
🔻 مجری این برنامه با اشاره به تحولات اخیر گفت: «گزارشهایی منتشر شده مبنی بر اینکه پرزیدنت دونالد ترامپ اعزام جرد کوشنر و استیو ویتکاف به خاورمیانه را لغو کرده است... این آشکارا یک تحول بزرگ است».
🔻 در واکنش به این تحول، جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن با تأکید بر ماهیت رفتار رژیم ایران گفت: «آمریکا بهوضوح درک کرده است که رژیم ایران علاقهیی به مذاکره ندارد و با حسننیت با این موضوع برخورد نمیکند. هدف تهران کش دادن موضوع برای خریدن زمان است».
🔻 او همچنین تصریح کرد: «آنها همچنان بر ادامه برنامه سلاحهای هستهیی، برنامه موشکی، تروریسم و کشتار در داخل ایران متمرکز هستند... بهترین سناریو برای رژیم ایران این است که بدون پایبندی به هیچچیز، زمان بخرد».
🔻 وی با اشاره به همزمانی مذاکرات با افزایش سرکوبها افزود: «در میانه تمام این مذاکرات، شاهد افزایش اعدام زندانیان سیاسی بودهایم... ۸نفر طی ۳هفته اعدام شدند».
🔻 او ادامه داد: «رژیم سپس ۹نفر دیگر را نیز که همان خط و استراتژی را دنبال میکردند، اعدام کرد».
🔻 در ادامه، حمیرا حسامی نیز با اشاره به وضعیت داخلی گفت: «رژیم از ابتدا هم در وضعیت بسیار بدی بود و به همین دلیل اعدام میکند».
🔻 او افزود: «این نشان میدهد که رژیم بیش از هر چیز از مردم خودش میترسد و سعی دارد از شکلگیری قیامهای جدید جلوگیری کند».
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 همزمان با افزایش حساسیتها نسبت به فعالیتهای رژیم ایران در انگلستان، ۲نماینده پارلمان این کشور خواستار برخورد جدی با شبکههای رسانهیی وابسته به این رژیم شدند.
🔻 آلیشیا کرنز در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به تاریخ ۶ اردیبهشت اعلام کرد: «من Press TV، Hispan TV و تلویزیون جمهوری اسلامی را به پلیس گزارش کردهام. آنها تبلیغکنندگان دولتی ایران هستند».
🔻 او با اشاره به قوانین جدید افزود: «ما قوانین پیشرو در جهان را در قانون امنیت ملی معرفی کردیم که رسانههای دولتی خارجی را ملزم به ثبت فعالیتهای خود در بریتانیا میکند یا با تعقیب قضایی مواجه خواهند شد. زمان آن رسیده که حزب کارگر از این اختیارات برای حفاظت از کشور استفاده کند».
🔻 در همین راستا، دیوید تیلور نیز در موضعی همسو تأکید کرد: «نمیتوان تحمل کرد رژیم ایران بهعنوان یک دشمن، نفرت را گسترش دهد و دموکراسی را در خاک بریتانیا تضعیف کند».
🔻 وی که این موضوع را در پارلمان مطرح کرده، خواستار اقدام فوری شد و تصریح کرد: «باید شکافها را بست و با Press TV با استفاده از تمام اختیارات موجود برخورد کرد».
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM