«آیندهی این جنگ چه میشود؟» این پرسش کوتاه، پررفتوآمدترین موضوع گفتوگو میان مردم ایران در داخل و خارج کشور است؛ چرا که نتیجهی جنگ با آزادیها، با مطالبات دیرینهی مردم در چند دههی گذشته و با سرنوشت ملی کشورمان گره خورده است. پس بههیچوجه نمیتوان از کنار جنگ یا مذاکره، محاصره دریایی، بستن تنگهی هرمز و اعدامهای جاری، بهراحتی گذشت. بههمین دلایل، دستآورد نهاییِ جنگ و مذاکره برای مردم، برای منافع ملی ایران، برای متوقف کردن ماشین اعدام و برای اپوزیسیون اصیل نافیِ هرگونه دیکتاتوری، بسیار مهم است.
مذاکرات در هالهیی از ابهام در رفت و برگشتاند و اژدهای اعدام در سایهی جنگ و مذاکره، بیوقفه تنوره میکشد و مغز نخبگان ایران را میطلبد. از همینروی، پتانسیل انفجاری جامعهی ایران باوجود جنگ خارجی و آژیر ماشین اعدام در سایهی آن، بیش از قبل شده است.
ریشههای بحران میان جامعه و حاکمیت کماکان همچون سرچشمهیی جوشان در غلیان هستند. هیچ جنگ خارجی و هیچ تحول بینالمللی نتوانسته و نمیتواند بحران عمیق میان اکثریت جامعهی با حاکمیت ملایان را تغییر دهد. این بحران یا با برآورده شدن مطالبات مردم در قیامهای ششگانهی سه دههی اخیر به سرانجام خواهد رسید یا با سرنگونی قاطع کل حاکمیت.
تا همینجای جنگ، شاهدیم که نه محکومیت اعدامهای فراحقوقی و فراقضایی، نه نقض حقوق بشر و نه سرکوب بیشتر در سایهی جنگ، هیچکدام مورد توجه مخاطبهای جهانیِ مسائل ایران قرار نگرفتهاند. از قضا این بیتوجهیِ جهانی موجب تشدید سرکوب و نقض حقوق بشر و اعدامها شده است؛ چرا که برای اینان منافع استراتژیک خودشان در این جنگ اهمیت دارد. بنابراین پرسش از خودمان این است که: منافع استراتژیک مردم و کشور ایران چیست و برای تحقق آن چه باید کرد؟
در دورهیی هستیم که هم جامعه و هم حاکمیت در معرض بحرانهای ژرف اقتصادی، سیاسی واقع شدهاند. حاکمیت میخواهد با اهرمهای جنگ و سرکوب و تحمیل حداکثر فشار بر مردم، از زنجیرهای این بحران عمیق خلاصی یابد. جامعه میخواهد برای رهایی از این بحرانها، مانع و تضاد را که مسبب اصلیِ این سلسلهبحرانهاست از سر راه بردارد. همین دو کنش، سوختبار انفجاری ناگزیر اجتماعی ــ لاجرم قاطع ــ است که دامنه و ژرفای آن بسا بیش از نمونهی دیماه خواهد بود.
پس از دو ماه جنگ و مذاکره، یک تجربهی گرانبها نصیب مردم ایران برای توسل به واقعیترین و راهبردیترین راه حل جهت کنار زدن حاکمیت شده است: «کس نخارد پشت ایران جز مگر انگشت ایران». پاسخ واقعیِ پرسش شروع مقاله، همین است. قدرت واقعی و اعجاز همبستگیِ ملی پیرامون این قدرت، در همین عزم ملی برای پاسخ به آرزوی تاریخیِ ایرانزمین در عبور همیشگی از سلسلهی دیکتاتوریها و در آغوش گرفتن شاهد آزادی و دموکراسی است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥2
🔻 دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد اورانیوم غنیشده رژیم ایران را در چارچوب توافق احتمالی به دست گیرد و همزمان از نزدیک بودن دستیابی به توافقی برای پایان جنگ خبر داد.
🔻 ترامپ هنگام ترک یک رویداد در کاخسفید به خبرنگاران گفت: «ما آن را خواهیم گرفت»، اشارهیی مستقیم به ذخایر اورانیوم غنیشده رژیم ایران. او همچنین تأکید کرد که یکی از اهداف اصلی اقدامات نظامی آمریکا علیه ایران، جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح هستهیی بوده است.
🔻 بر اساس ارزیابیها، رژیم ایران همچنان بیش از ۴۰۰کیلو گرم اورانیوم با غنای ۶۰درصد در اختیار دارد؛ موادی که بهگفته مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی احتمالاً در تأسیسات هدف قرار گرفته در جریان جنگ ۱۲روزه سال گذشته مدفون شدهاند.
🔻 رئیسجمهور آمریکا در ادامه گفت که ایران تمایل به مذاکره و دستیابی به توافق دارد و افزود: «همهچیز بهخوبی پیش میرود و خواهیم دید چه اتفاقی میافتد». او همچنین تصریح کرد که واشنگتن در حال بررسی این است که آیا پیشنهادهای ارائهشده از سوی ایران میتواند رضایتبخش باشد یا نه.
🔻 ترامپ در گفتگویی تلفنی با شبکه پیبیاس نیز اعلام کرد که احتمال دارد توافق با ایران پیش از سفر برنامهریزی شده او به چین نهایی شود. با این حال، او با احتیاط افزود که پیشتر نیز چنین ارزیابیهایی داشته و باید منتظر نتیجه ماند.
🔻 او در عینحال هشدار داد که در صورت عدم دستیابی به توافق، گزینه نظامی همچنان روی میز است و گفت: «اگر پایان نیابد، مجبوریم دوباره آنها را بهشدت بمباران کنیم». این تهدید پیشتر نیز در پیامی در شبکه اجتماعی او مطرح شده بود.
🔻 ترامپ همچنین انتقال اورانیوم ۶۰درصدی ایران به آمریکا را بخشی از توافق احتمالی دانست و تأکید کرد که تهران دیگر اجازه راهاندازی تأسیسات هستهیی زیرزمینی خود را نخواهد داشت.
🔻 در همین حال، گزارشهای منتشر شده از سوی رسانههایی مانند آکسیوس و رویترز حاکی از آن است که واشنگتن و تهران به یک یادداشت تفاهم کوتاه برای پایان جنگ نزدیک شدهاند، هر چند مقامهای رژیم ایران اعلام کردهاند که همچنان در حال بررسی پیشنهاد جدید آمریکا هستند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1🤔1
🔻 پاسکال کانفاورو سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت: آتشبس شکننده است، اما پابرجاست. لازم است که عبور و مرور در تنگه هرمز احیا شود. ما به گفتگو با همه طرفها ادامه میدهیم. ما امیدواریم مذاکرات منجر به باز شدن تنگه هرمز شود.
🔻 وی افزود: ما میتوانیم به ریشههای مشکل بپردازیم. این ریشهها خطری هستند که ایران برای منطقه ایجاد میکند با برنامه هستهای، برنامه موشکهای بالستیک و نیروهای نیابتی. به همین
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1🔥1
🔻 فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) اعلام کرد، نفتکش «امتی حسنا» صبح چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در آبهای بینالمللی و در مسیر یکی از بنادر ایران شناسایی شد.
🔻 بهگفته این نهاد، نیروهای آمریکایی چندین بار به این کشتی هشدار دادهاند که در حال نقض محاصره دریایی بنادر ایران است.
🔻 در ادامه این بیانیه آمده است که پس از بیتوجهی خدمه به هشدارها، یک فروند جنگنده اف-۱۸ نیروی دریایی آمریکا که از ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» به پرواز درآمده بود، با شلیک گلولههای ۲۰میلیمتری سکان این نفتکش را هدف قرار داده است.
🔻 سنتکام تأکید کرده که این اقدام باعث شده نفتکش دیگر به سمت ایران حرکت نکند و در نتیجه، محاصره دریایی بنادر ایران همچنان برقرار بماند.
🔻 ارتش آمریکا پیشتر نیز اعلام کرده بود که در چارچوب اجرای این محاصره، تاکنون ۵۱کشتی و شناور مرتبط با ایران را وادار به تغییر مسیر کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
- تنگه هرمز در آستانه انفجار؛ قطعنامه آمریکا یا جرقه یک بحران جهانی؟
آمریکا با ارائه پیشنویس قطعنامهای به شورای امنیت، بار دیگر تنشها پیرامون تنگه هرمز را به سطحی تازه کشانده است؛ اقدامی که با هدایت ترامپ و همراهی کشورهای خلیج فارس انجام شده و ایران را به تهدید مستقیم اقتصاد جهانی متهم میکند.
واشینگتن خواهان توقف فوری اقدامات ایران، افشای محل مینها و همکاری در پاکسازی شده، اما این درخواستها در فضایی مطرح میشود که خود آکنده از بیاعتمادی، رقابت قدرتها و روایتهای متضاد است.
آیا این قطعنامه تلاشی واقعی برای حفظ امنیت کشتیرانی است یا ابزاری سیاسی برای افزایش فشار بر ایران و بازتعریف موازنه قدرت در منطقه؟
در شرایطی که آینده آتشبس نامعلوم و هر اقدام میتواند به بحرانی گستردهتر منجر شود، این پرسش جدیتر از همیشه مطرح است که امنیت جهانی واقعاً در گرو کدام روایت است؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
Audio
حفظ نظام به هر قیمت؛ از جنگ تا قطع اینترنت و بیکاری میلیونی
در منطق حاکمیت، «حفظ نظام» بهعنوان هدفی محوری تعریف میشود که میتواند بسیاری از تصمیمها و سیاستها را توجیه کند؛ حتی در شرایطی مانند جنگ، اگر به بقای ساختار قدرت کمک کند. در این چارچوب، آنچه کمتر مورد توجه قرار میگیرد، وضعیت مردمی است که پیامدهای این سیاستها را در زندگی روزمره خود تحمل میکنند و با فشارهای فزاینده اقتصادی و اجتماعی روبهرو هستند.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔻 سوهاس سوبرامانیام عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که از زمان آغاز جنگ، حکومت ایران اجرای اعدامها را افزایش داده و سرکوب مردم ایران را ادامه داده است.
🔻 وی افزود: هزاران غیرنظامی ایرانی کشته یا بازداشت شدهاند. آمریکا نباید در حمایت از مردم ایران دچار تردید شود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔻 اکثریت کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: رژیم ایران در تلاش است تا بسته شدن تنگه هرمز را به امری عادی تبدیل کند. تحت هیچ شرایطی نباید به ایران اجازه داده شود کشتیهای تجاری را نابود کند و از بقیه جهان اخاذی کند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔻 رویترز گزارش داد: پس از آنکه منابع گفتند واشنگتن و تهران در حال نزدیک شدن به یک یادداشت تفاهم یکصفحهای برای پایان دادن به جنگ در خلیج فارس هستند، رژیم ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال بررسی پیشنهاد جدید ایالات متحده است، در حالی که موضوعات دشوار مانند برنامه هستهای رژیم ایران را برای بعد باقی میگذارند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🌐 برنامه های واحد تولید تلویزیون ایران آزادی
پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴، برابر با ۷ می ۲۰۲۶
🔴 برنامه های صبحگاهی
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
🔴 برنامه های شامگاهی
- پادکست - ترنم آزادی در مسلخ انعکاس حماسه ۶مجاهد سربدار در رسانههای بینالمللی
- پادکست - سکوت درباره گذشته، محور اصلی نقد در گزارش داگنز نیهیتر
- پادکست - حکمرانی از رهگذر فرسودگی ذهنی ( نوشته عزیز فولادوند )- قسمت آخر
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- گزارش سیاسی روز
- شهید راه آزادی غزل احمنی ـ معلم جوان الفبای آزادی
- انعکاسات در پشت هیاهوی جنگ، ایران سرکوب خود را بی امان ادامه می دهد
- «ایران: قوه قضاییه؛ ابزار عدالت یا ماشین کشتار؟» قسمت سوم:
- کنفرانس؛ آمریکا و رژیم؛ مذاکره زیر سایه تهدید
- فایل صوتی؛ آمریکا و رژیم؛ مذاکره زیر سایه تهدید
- کنفرانس؛ زنان زندانی سیاسی؛ از محرومیت تا مقاومت
- فایل صوتی؛ زنان زندانی سیاسی؛ از محرومیت تا مقاومت
- کنفرانس؛ چرا بحران برق هر سال شدیدتر میشود؟
- فایل صوتی؛ چرا بحران برق هر سال شدیدتر میشود؟
📱 @IranAzadie
پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴، برابر با ۷ می ۲۰۲۶
🔴 برنامه های صبحگاهی
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - ترنم آزادی در مسلخ انعکاس حماسه ۶مجاهد سربدار در رسانههای بینالمللی
- پادکست - سکوت درباره گذشته، محور اصلی نقد در گزارش داگنز نیهیتر
- پادکست - حکمرانی از رهگذر فرسودگی ذهنی ( نوشته عزیز فولادوند )- قسمت آخر
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- گزارش سیاسی روز
- شهید راه آزادی غزل احمنی ـ معلم جوان الفبای آزادی
- انعکاسات در پشت هیاهوی جنگ، ایران سرکوب خود را بی امان ادامه می دهد
- «ایران: قوه قضاییه؛ ابزار عدالت یا ماشین کشتار؟» قسمت سوم:
- کنفرانس؛ آمریکا و رژیم؛ مذاکره زیر سایه تهدید
- فایل صوتی؛ آمریکا و رژیم؛ مذاکره زیر سایه تهدید
- کنفرانس؛ زنان زندانی سیاسی؛ از محرومیت تا مقاومت
- فایل صوتی؛ زنان زندانی سیاسی؛ از محرومیت تا مقاومت
- کنفرانس؛ چرا بحران برق هر سال شدیدتر میشود؟
- فایل صوتی؛ چرا بحران برق هر سال شدیدتر میشود؟
📱 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1🤬1
🔴 قطعنامه جدید در شورای امنیت علیه رژیم ایران
۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۵
همزمان با افزایش تنشها در خلیجفارس و ادامه ناامنی در مسیرهای دریایی، آمریکا و متحدانش پیشنویس قطعنامهای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کردهاند که رژیم ایران را نسبت به ادامه اقدامات تهدیدآمیز در تنگه هرمز با تحریمها و اقدامات تنبیهی تازه مواجه میکند. این اقدام در شرایطی صورت میگیرد که نگرانی جهانی درباره امنیت عبور و مرور کشتیهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد بینالمللی رو به افزایش است.
بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این پیشنویس که با حمایت برخی کشورهای عربی خلیجفارس تهیه شده، رژیم ایران را به دلیل حملات به کشتیها، مینگذاری دریایی و دریافت عوارض از شناورهای عبوری هدف قرار داده است. در متن قطعنامه از تهران خواسته شده فوراً با طرح سازمان ملل برای ایجاد یک کریدور بشردوستانه در تنگه هرمز همکاری کند تا انتقال کالاهای اساسی و کمکهای حیاتی با مانع روبهرو نشود.....
👈 بیشتر بخوانید
۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۵
همزمان با افزایش تنشها در خلیجفارس و ادامه ناامنی در مسیرهای دریایی، آمریکا و متحدانش پیشنویس قطعنامهای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کردهاند که رژیم ایران را نسبت به ادامه اقدامات تهدیدآمیز در تنگه هرمز با تحریمها و اقدامات تنبیهی تازه مواجه میکند. این اقدام در شرایطی صورت میگیرد که نگرانی جهانی درباره امنیت عبور و مرور کشتیهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد بینالمللی رو به افزایش است.
بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این پیشنویس که با حمایت برخی کشورهای عربی خلیجفارس تهیه شده، رژیم ایران را به دلیل حملات به کشتیها، مینگذاری دریایی و دریافت عوارض از شناورهای عبوری هدف قرار داده است. در متن قطعنامه از تهران خواسته شده فوراً با طرح سازمان ملل برای ایجاد یک کریدور بشردوستانه در تنگه هرمز همکاری کند تا انتقال کالاهای اساسی و کمکهای حیاتی با مانع روبهرو نشود.....
👈 بیشتر بخوانید
ایران آزادی
قطعنامه جدید در شورای امنیت علیه رژیم ایران - ایران آزادی
همزمان با افزایش تنشها در خلیجفارس و ادامه ناامنی در مسیرهای دریایی، آمریکا و متحدانش پیشنویس قطعنامهای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کردهاند که رژیم ایران را نسبت به ادامه اقدامات تهدیدآمیز در تنگه هرمز با تحریمها و اقدامات تنبیهی تازه مواجه…
👍1
نیروهای مسلح فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند که ناوگروه رزمی هواپیمابر این کشور در حال حرکت به جنوب کانال سوئز و ورود به دریای سرخ است تا برای یک ماموریت احتمالی مشترک فرانسه و بریتانیا در تنگه هرمز آماده شود.
فرانسه با این اقدام قدرتمندترین ناو جنگی اروپا را در مسیر تنگهای قرار میدهد که بستهشدن آن به نماد جنگ در ایران تبدیل شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥2
سخنگوی رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، اعلام کرد که او پس از بستری شدن به دلیل ذاتالریه، از بخش مراقبتهای ویژه مرخص شده است.
تد گودمن، سخنگوی جولیانی، در بیانیهای اعلام کرد: «جولیانی قبل از ترک بیمارستان مدتی را برای بهبودی سپری خواهد کرد.» او افزود: «شهردار و خانوادهاش از ابراز عشق و دعاهایی که برای او فرستاده شده، قدردانی میکنند.»
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
اخترشناسان دالانی فضایی را کشف کردهاند که با بهرهگیری از زمان نزدیک شدن دو سیاره به یکدیگر، میتواند زمان سفر از زمین به مریخ را به تنها ۱۵۳ روز کاهش دهد.
فاصله میان زمین و سیاره سرخ بسته به موقعیت مداری و سرعت حرکت آنها به دور خورشید، دائما در حال تغییر است. این فاصله زمانی به حداقل میرسد که زمین مستقیما بین خورشید و سیاره همسایه قرار گیرد؛ پدیدهای که تقریبا هر ۲۶ ماه یکبار رخ میدهد و به «مقابله مریخ» معروف است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔴 قالیباف: جنگ وارد مرحله جدیدی شده؛ احتمال حملات نظامی و تروریستی را کم نمیدانیم
🔻 قالیباف رئیس مجلس ارتجاع عصر روز چهارشنبه در یک کلیپ صوتی، گفت ما احتمال حمله نظامی مخصوصاً حملات تروریستی را کم نمیدانیم. وی همچنین گفت: جنگ وارد مرحله جدیدی شده و دشمن در حال ضایع کردن ما از درون است.
🔻 قالیباف ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵:
- دشمن در طراحی جدید خود با محاصره دریایی بهدنبال فشار اقتصادی و جوسازی رسانهیی است. دنبال از بین بردن انسجام کشور است تا ما را تسلیم کند.
- البته این را هم بگویم که
ما احتمال حمله نظامی را مخصوصاً حملات تروریستی را کم نمیدانیم اما آن بخشی از طراحی دشمن که به جامعه باز میگردد، ضعیف کردن ایران از درون است.
- درباره انسجام بعداً نکاتی عرض میکنم و فعلاً میخواهم درباره توطئه فشار اقتصادی دشمن با شما نکاتی را صحبت بکنم.
- اولین مطلب این است که دشمن به فشار اقتصادی خیلی امید بسته. مشخصه که باز هم گزارشات غلط بهش دادن و متأسفانه بر اساس این گزارشات تصمیمات غلط گرفتن و همین تصمیم غلط هم باعث میشه همه به زحمت بیفتند بیشتر از همه مردم آمریکا به چالش اساسی توی افزایش هزینههای زندگی افتادن...
- مدیرهای ارشد، مدیرهای میانی کشور در حال پیگیری جدی امور هستن نمیخوام بگم یکشبه میشه همه مشکلات ساختاری و مدیریتی کشور رو حل کرد اما باید حواسمون باشه دشمن به (...) رو رصد میکنه لذا نباید اطلاعاتی بدیم که دشمن از اونا سوءاستفاده کنه همینقدر بدونیم که ما تو جلسات غیررسانهیی به دولت کمک میکنیم...
- تو شرایط فعلی مؤثرترین کمکی که همه میتونن به کشورشون بکنن موشکی که مردم میتونن تو قلب دشمن شلیک کنن یک کلمه است و آن صرفهجویی خواهش من از همه مردم اینه که هم خودتون صرفهجویی کنین هم بقیه رو با جدیت به صرفهجویی توصیه کنیم.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔻 قالیباف رئیس مجلس ارتجاع عصر روز چهارشنبه در یک کلیپ صوتی، گفت ما احتمال حمله نظامی مخصوصاً حملات تروریستی را کم نمیدانیم. وی همچنین گفت: جنگ وارد مرحله جدیدی شده و دشمن در حال ضایع کردن ما از درون است.
🔻 قالیباف ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵:
- دشمن در طراحی جدید خود با محاصره دریایی بهدنبال فشار اقتصادی و جوسازی رسانهیی است. دنبال از بین بردن انسجام کشور است تا ما را تسلیم کند.
- البته این را هم بگویم که
ما احتمال حمله نظامی را مخصوصاً حملات تروریستی را کم نمیدانیم اما آن بخشی از طراحی دشمن که به جامعه باز میگردد، ضعیف کردن ایران از درون است.
- درباره انسجام بعداً نکاتی عرض میکنم و فعلاً میخواهم درباره توطئه فشار اقتصادی دشمن با شما نکاتی را صحبت بکنم.
- اولین مطلب این است که دشمن به فشار اقتصادی خیلی امید بسته. مشخصه که باز هم گزارشات غلط بهش دادن و متأسفانه بر اساس این گزارشات تصمیمات غلط گرفتن و همین تصمیم غلط هم باعث میشه همه به زحمت بیفتند بیشتر از همه مردم آمریکا به چالش اساسی توی افزایش هزینههای زندگی افتادن...
- مدیرهای ارشد، مدیرهای میانی کشور در حال پیگیری جدی امور هستن نمیخوام بگم یکشبه میشه همه مشکلات ساختاری و مدیریتی کشور رو حل کرد اما باید حواسمون باشه دشمن به (...) رو رصد میکنه لذا نباید اطلاعاتی بدیم که دشمن از اونا سوءاستفاده کنه همینقدر بدونیم که ما تو جلسات غیررسانهیی به دولت کمک میکنیم...
- تو شرایط فعلی مؤثرترین کمکی که همه میتونن به کشورشون بکنن موشکی که مردم میتونن تو قلب دشمن شلیک کنن یک کلمه است و آن صرفهجویی خواهش من از همه مردم اینه که هم خودتون صرفهجویی کنین هم بقیه رو با جدیت به صرفهجویی توصیه کنیم.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2