This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 یک شروع تازه برای صدای آزادی…
از شنبه ۲ خرداد، پخش زنده تلویزیون «ایران آزادی» را همزمان در یوتیوب دنبال کنید؛
هر شب همراه با تازهترین خبرها، تحلیلها، گفتگوها و صدای مردم ایران.
🕣 ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ ایران
🕖 ۱۹ تا ۲۰ اروپا
🔴 کانال یوتیوب ایران آزادی را همین حالا Subscribe کنید و زنگوله 🔔 را بزنید تا هیچ برنامهای را از دست ندهید.
یوتیوب ایران آزادی:
https://tinyurl.com/34sxjrwc
از شنبه ۲ خرداد، پخش زنده تلویزیون «ایران آزادی» را همزمان در یوتیوب دنبال کنید؛
هر شب همراه با تازهترین خبرها، تحلیلها، گفتگوها و صدای مردم ایران.
🕣 ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ ایران
🕖 ۱۹ تا ۲۰ اروپا
🔴 کانال یوتیوب ایران آزادی را همین حالا Subscribe کنید و زنگوله 🔔 را بزنید تا هیچ برنامهای را از دست ندهید.
یوتیوب ایران آزادی:
https://tinyurl.com/34sxjrwc
👏2🔥1
ترامپ صبح امروز جلسهای با اعضای ارشد تیم امنیت ملی خود در مورد جنگ با ایران برگزار کرد
رئیس جمهور در صورت عدم موفقیت در مذاکرات، به طور جدی در حال بررسی حملات جدید به ایران است.
جلسه ترامپ با تیم امنیت ملی خود با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر دفاع و مدیر سیا برگزار شد.
تیم امنیت ملی ترامپ، او را در مورد وضعیت مذاکرات و سناریوهای مختلف در صورت شکست آنها توجیه کرد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-جنگ باندها زیر سایه ترور؛ شکاف در حاکمیت تهران عمیقتر شد
پس از ترور زنجیرهای فرماندهان و مهرههای ارشد رژیم توسط آمریکا و اسرائیل، شکاف در رأس حاکمیت وارد مرحلهای بیسابقه شده است.
پزشکیان با هشدار درباره «فروپاشی جامعه از درون» تلاش کرد باندهای درگیر را به حفظ انسجام فرا بخواند، اما همزمان محمدجواد لاریجانی با حملهای کمسابقه، سکوت پزشکیان و تزلزل وزارت خارجه در ماجرای تنگه هرمز را نشانه ضعف و ترس دانست و خواستار تعلیق فوری تعهدات اتمی شد.
در سوی دیگر، منوچهر متکی از طرحی تهاجمی برای اشغال پایگاههای آمریکا، گرفتن اسیر و مصادره تجهیزات نظامی غرب پرده برداشت؛ طرحی که بوی ورود به یک رویارویی مستقیم منطقهای میدهد.
اکنون در حالیکه بحران خارجی با جنگ قدرت داخلی گره خورده، این سؤال مطرح است: آیا جمهوری اسلامی پیش از هر تهدید خارجی، از درون در حال فروپاشی است؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
Audio
قطعنامه پارلمان اروپا اعدام زندانیان سیاسی در ایران را محکوم کرد
پارلمان اروپا با اکثریتی قاطع، قطعنامهای در محکومیت سرکوب، اعدام زندانیان سیاسی و نقض حقوقبشر در ایران تصویب کرد. این قطعنامه که ظهر روز پنجشنبه ۳۱اردیبهشت در اجلاس رسمی پارلمان اروپا در استراسبورگ به رأی گذاشته شد، با ۵۱۶ رأی مثبت، ۱۴ رأی منفی و ۳۹ رأی ممتنع به تصویب رسید و یکی از گستردهترین موضعگیریهای این نهاد اروپایی علیه حکومت ایران در سالهای اخیر بهشمار میرود.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔴 روزنامه نیویورکپست به نقل از منابع آگاه گزارش داد یک فرد عراقی عضو سپاه و کتائب حزبالله که به تازگی بازداشت شده است، قصد داشت به انتقام قاسم سلیمانی برای کشتن ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ ترامپ، اقدام کند و حتی نقشه خانه ایوانکا و همسرش جرد کوشنر در فلوریدا را در اختیار داشت.
این تبعه عراقی ۳۲ ساله که محمد باقر سعد داوود الساعدی نام دارد، ۲۵ اردیبهشت در ترکیه بازداشت و به آمریکا مسترد شد و بنابر اعلام وزارت دادگستری آمریکا، به انجام ۱۸ حمله در سراسر اروپا و آمریکا متهم شده است.
انتیفاض قنبر، معاون پیشین وابسته نظامی سفارت عراق در واشینگتن، به نیویورکپست گفت: «پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، الساعدی به دیگران میگفت باید ایوانکا را بکشیم تا خانه ترامپ را همانگونه که او خانه ما را سوزاند، بسوزانیم.»
بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، او در حمله به اهداف آمریکایی و یهودی، از جمله پرتاب بمب آتشزا به ساختمان بانک نیویورک ملون در آمستردام در ماه مارس، حمله با چاقو به دو قربانی یهودی در لندن در آوریل و تیراندازی به ساختمان کنسولگری آمریکا در تورنتو در ماه مارس دست داشته است.
شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
این تبعه عراقی ۳۲ ساله که محمد باقر سعد داوود الساعدی نام دارد، ۲۵ اردیبهشت در ترکیه بازداشت و به آمریکا مسترد شد و بنابر اعلام وزارت دادگستری آمریکا، به انجام ۱۸ حمله در سراسر اروپا و آمریکا متهم شده است.
انتیفاض قنبر، معاون پیشین وابسته نظامی سفارت عراق در واشینگتن، به نیویورکپست گفت: «پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، الساعدی به دیگران میگفت باید ایوانکا را بکشیم تا خانه ترامپ را همانگونه که او خانه ما را سوزاند، بسوزانیم.»
بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، او در حمله به اهداف آمریکایی و یهودی، از جمله پرتاب بمب آتشزا به ساختمان بانک نیویورک ملون در آمستردام در ماه مارس، حمله با چاقو به دو قربانی یهودی در لندن در آوریل و تیراندازی به ساختمان کنسولگری آمریکا در تورنتو در ماه مارس دست داشته است.
شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔥1
کلی گفت ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست یابد و نمیتواند اورانیوم با غنای بالا را حفظ کند.
شبکه «سیبیاس نیوز» شنبه دوم خرداد به نقل از سخنگوی کاخ سفید گزارش داد ترامپ «همیشه تمام گزینهها را در هر زمان روی میز نگه میدارد» و «پنتاگون موظف است برای اجرای هر تصمیمی که فرمانده کل قوا بگیرد» آماده باشد.
سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت ترامپ درباره پیامدهای ناکامی تهران در دستیابی به توافق، موضعی صریح داشته است.
آمادگی برای حملات احتمالی
منابع آگاه اعلام کردند دولت ترامپ همزمان با ادامه تلاشهای دیپلماتیک، خود را برای دور جدیدی از حملات نظامی احتمالی علیه ایران آماده میکند.
این منابع اضافه کردند تا عصر جمعه تصمیم نهایی درباره ازسرگیری درگیریها گرفته نشده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 یک شروع تازه برای صدای آزادی…
از شنبه ۲ خرداد، پخش زنده تلویزیون «ایران آزادی» را همزمان در یوتیوب دنبال کنید؛
هر شب همراه با تازهترین خبرها، تحلیلها، گفتگوها و صدای مردم ایران.
🕣 ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ ایران
🕖 ۱۹ تا ۲۰ اروپا
🔴 کانال یوتیوب ایران آزادی را همین حالا Subscribe کنید و زنگوله 🔔 را بزنید تا هیچ برنامهای را از دست ندهید.
یوتیوب ایران آزادی:
https://tinyurl.com/34sxjrwc
از شنبه ۲ خرداد، پخش زنده تلویزیون «ایران آزادی» را همزمان در یوتیوب دنبال کنید؛
هر شب همراه با تازهترین خبرها، تحلیلها، گفتگوها و صدای مردم ایران.
🕣 ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ ایران
🕖 ۱۹ تا ۲۰ اروپا
🔴 کانال یوتیوب ایران آزادی را همین حالا Subscribe کنید و زنگوله 🔔 را بزنید تا هیچ برنامهای را از دست ندهید.
یوتیوب ایران آزادی:
https://tinyurl.com/34sxjrwc
🔥1
یک سند بانک جهانی که به رویت رویترز رسیده، نشان میدهد ۲۷ کشور در حال اقدام برای دسترسی سریع به منابع مالی اضطراری این نهاد بینالمللی هستند تا تبعات بحران انرژی ناشی از اخلال رژیم ایران در تنگه هرمز را کاهش دهند.
رویترز از قول منابعی گزارش داده که کنیا و عراق در میان درخواستکنندگان هستند؛ اولی به خاطر جهش قیمت سوخت و دیگری به خاطر افت چشمگیر صادرات نفت.
آمارهای اوپک نشان میدهد تولید روزانه نفت عراق از بالای ۴.۱ میلیون بشکه در ماه قبل از انسداد تنگه هرمز به زیر ۱.۵ میلیون بشکه در ماه گذشته رسیده است.
کنیا نیز طی روزهای گذشته به خاطر افزایش ۲۴ درصدی قیمت سوخت شاهد اعتراضات گسترده مردمی بود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
نیویورک تایمز جمعه شب در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا، صبح این روز (۱ خرداد) به همراه وزیر جنگ خود، پیت هگست، در دفتر بیضی کاخ سفید حضور داشت.
به نظر میرسد این نشست به بررسی گزینههای نظامی در صورت ازسرگیری کارزار بمباران کردن رژیم ایران اختصاص داشت.
این روزنامه میگوید برگزاری این نشست را ژنرال دن کین، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، در جریان مراسم فارغالتحصیلی آکادمی نیروی دریایی فاش کرد. او اما درباره محتوای جلسه توضیحی نداد.
نیویورک تایمز در این گزارش میگوید که در صورت از سرگیری کارزار بمباران، ایالات متحده کمبود هدف ندارد.
این روزنامه اهداف احتمالی را بخش انرژی، چاههای نفت، جادهها، پلها، سایتهای موشکی، حمله با بمبهای سنگرشکن قدرتمند به سایتهایی که گمان میرود اورانیوم غنیشده در آنها باشد، و حمله به باقیمانده رهبران رژیم ایران ذکر کرده است.
برگزاری این جلسه در حالی گزارش میشود که جمهوری اسلامی با ادامه بستن تنگه هرمز، بر گرفتن عوارض از کشتیهای تجاری در این آبراه بینالمللی تاکید کرده است. جمهوری اسلامی همچنین بر غنیسازی اورانیوم و عدم تحویل اورانیوم غنیشده ۶۰درصدی به آمریکا پافشاری کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
شبکه آمریکایی سیبیاس به نقل از منابع مطلع گزارش داد که دولت دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا، روز جمعه ۱ خرداد و همزمان با ادامه تلاشهای دیپلماتیک، خود را برای دور تازهای از حملات نظامی به رژیم ایران آماده میکرد.
با این حال، تا بعدازظهر جمعه هنوز تصمیم نهایی درباره انجام حملات گرفته نشده بود.
آقای ترامپ در پستی در شبکههای اجتماعی نوشت که «شرایط مربوط به امور دولت» مانع از حضور او در مراسم عروسی پسرش، دونالد ترامپ جونیور، در آخر هفته خواهد شد.
او که روز جمعه در نیویورک سخنرانی کرد، پیشتر قصد داشت تعطیلات آخر هفته «روز یادبود» را در مجموعه گلف خود در نیوجرسی بگذراند، اما اکنون قرار است به کاخ سفید بازگردد.
سیبیاس مینویسد چند منبع همچنین گفتند برخی اعضای ارتش و جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز مرخصیهای خود برای تعطیلات روز یادبود را لغو کردهاند، چرا که احتمال حملات نظامی مطرح بوده است.
این شبکه آمریکایی گزارش داد که مقامهای دفاعی و اطلاعاتی آمریکا نیز روند بهروزرسانی فهرست نیروهای آمادهفراخوان در پایگاههای برونمرزی را آغاز کردهاند؛ اقدامی که همزمان با جابهجایی بخشی از نیروهای مستقر در خاورمیانه انجام میشود و بخشی از تلاش برای کاهش حضور نظامی آمریکا در منطقه، در پی نگرانیها از احتمال واکنش تلافیجویانه رژیم ایران ، بهشمار میرود.
آمریکا و رژیم ایران از زمان آغاز آتشبس موقت در اوایل آوریل، تا حد زیادی از حمله مستقیم به یکدیگر خودداری کردهاند.
آنا کلی، سخنگوی کاخ سفید، به شبکه سیبیاس نیوز گفت دونالد ترامپ «خطوط قرمز خود را کاملاً روشن کرده است: رژیم ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست پیدا کند و همچنین نمیتواند اورانیوم غنیشده خود را حفظ کند.»
مارکو روبیو، وزیر امورخارجه آمریکا، نیز پیشتر گفته است هر گونه عوارض گرفتن از کشتیها در تنگه هرمز، توافق میان رژیم ایران و آمریکا را ناممکن میکند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
شنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۴ برابر با ۲۳ می ۲۰۲۶
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - از سلولهای اعدام تا آفرینش امید؛ راز پایداری مجاهدان سربدار
- پادکست - شوکدرمانی؛ غارت تتمه جیب مردم تحت عنوان جنگ خارجی و شرایط جنگی
- پادکست - ایران از اتوبوسهای سفید تا اعترافهای رادان
-
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
🔴 فروپاشی سرمایهگذاری، خاموشی تولید، سراشیبی زندگی
♦️ چگونه سقوط سرمایهگذاری در اقتصاد ایران، بیکاری و فقر را به بحران دائمی تبدیل کرد
در سالهای پایانی امپراتوری روم، بسیاری از جادهها، پلها و کارگاههای تولیدی بدون نگهداری رها شدند. مورخان نوشتهاند زمانی که سرمایهگذاری در زیرساخت و تولید متوقف شد، تجارت نیز آرامآرام فرو ریخت و شهرهایی که زمانی مرکز رونق بودند، به مناطقی خاموش و فقیر تبدیل شدند. سقوط تمدنها همیشه با صدای انفجار آغاز نمیشود؛ گاهی با خاموش شدن چراغ کارخانهها و ترک شدن زمینهای کشاورزی شروع میشود.
امروز اقتصاد ایران نیز درگیر همان چرخه فرسایشی است. فروپاشی سرمایهگذاری دیگر فقط یک شاخص اقتصادی نیست؛ این روند اکنون به معنای توقف تولید، بیکاری گسترده، فرار سرمایه، نابودی امنیت شغلی و سقوط کیفیت زندگی میلیونها شهروند تبدیل شده است. آمارهای رسمی و اظهارات فعالان اقتصادی نشان میدهد حکومت ایران نهتنها توان بازسازی موتور تولید را ندارد، بلکه با سیاستهای ناکارآمد، فضای اقتصادی را به مرحلهای از بیثباتی مزمن رسانده است.
اقتصاد هر کشور بر پایه سرمایهگذاری زنده میماند. زمانی که سرمایه وارد صنعت، کشاورزی، فناوری و زیرساخت نشود، تولید کاهش پیدا میکند و بازار کار نیز فرو میپاشد. در چنین شرایطی بنگاهها ابتدا ظرفیت تولید را کم میکنند، سپس نیروی کار را تعدیل میکنند و در نهایت به تعطیلی میرسند. گزارشهای منتشر شده در ماههای اخیر تصویری آشکار از همین مسیر سقوط ارائه میدهد.
👈 اینجا بخوانید
♦️ چگونه سقوط سرمایهگذاری در اقتصاد ایران، بیکاری و فقر را به بحران دائمی تبدیل کرد
در سالهای پایانی امپراتوری روم، بسیاری از جادهها، پلها و کارگاههای تولیدی بدون نگهداری رها شدند. مورخان نوشتهاند زمانی که سرمایهگذاری در زیرساخت و تولید متوقف شد، تجارت نیز آرامآرام فرو ریخت و شهرهایی که زمانی مرکز رونق بودند، به مناطقی خاموش و فقیر تبدیل شدند. سقوط تمدنها همیشه با صدای انفجار آغاز نمیشود؛ گاهی با خاموش شدن چراغ کارخانهها و ترک شدن زمینهای کشاورزی شروع میشود.
امروز اقتصاد ایران نیز درگیر همان چرخه فرسایشی است. فروپاشی سرمایهگذاری دیگر فقط یک شاخص اقتصادی نیست؛ این روند اکنون به معنای توقف تولید، بیکاری گسترده، فرار سرمایه، نابودی امنیت شغلی و سقوط کیفیت زندگی میلیونها شهروند تبدیل شده است. آمارهای رسمی و اظهارات فعالان اقتصادی نشان میدهد حکومت ایران نهتنها توان بازسازی موتور تولید را ندارد، بلکه با سیاستهای ناکارآمد، فضای اقتصادی را به مرحلهای از بیثباتی مزمن رسانده است.
اقتصاد هر کشور بر پایه سرمایهگذاری زنده میماند. زمانی که سرمایه وارد صنعت، کشاورزی، فناوری و زیرساخت نشود، تولید کاهش پیدا میکند و بازار کار نیز فرو میپاشد. در چنین شرایطی بنگاهها ابتدا ظرفیت تولید را کم میکنند، سپس نیروی کار را تعدیل میکنند و در نهایت به تعطیلی میرسند. گزارشهای منتشر شده در ماههای اخیر تصویری آشکار از همین مسیر سقوط ارائه میدهد.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
فروپاشی سرمایهگذاری، خاموشی تولید، سراشیبی زندگی - ایران آزادی
فروپاشی سرمایهگذاری دیگر فقط یک شاخص اقتصادی نیست؛ این روند اکنون به معنای توقف تولید، بیکاری گسترده، فرار سرمایه، نابودی امنیت شغلی و سقوط
🔥1
#ارسالی
یک هموطن از بروجن، درموردوضعیت نامناسب خدماترسانی و تحمیل هزینههای سنگین درمانی به بیماران فاقد بیمه در بیمارستان ولیعصرمیگوید:
هزینه یک شب بستری بخاطر ارائه خدمات پزشکی شامل یک آزمایش ادرار، یک سونوگرافی و تزریق یک دوز مرفین در بیمارستان بروجن بدون داشتن بیمه، به ۶ میلیون تومان میرسد. این رقم با توجه به کیفیت پایین خدمات و امکانات رفاهی بیمارستان، برای شهروندان بسیار گران و سنگین است.میزان رسیدگی به بیماران در این بیمارستان، بسیار پائين است. به طوری که با وجود فریادهای از شدت درد بیماران ، پرسنلِ مراجعان اورژانسی را پیش از هرگونه اقدام درمانی ابتدا به بخش پذیرش و تسویه مالی ارجاع میدهند.
وضعیت دسترسی به داروها در بخش بیماران عمومی مناسب گزارش شده و به دلیل معمولی بودن بیماریها، داروهای مورد نیاز در دسترس هستند که هزینه آنها با پوشش بیمه حدود ۱۰۰ هزار تومان میشود. با این حال، گلایه اصلی شهروندان در بروجن، هزینههای سرسامآور بخش آزاد برای افراد فاقد بیمه و مقدم شمردن تشریفات مالی پذیرش بر نجات جان بیمار است.
📡 @IranAzadie
🔴 تاریخ: ۲ خرداد ۱۴۰۵
ارسالی یک هموطن ازبروجن :هزینههای سنگین درمانی و وضعیت نامناسب بیمارستان
یک هموطن از بروجن، درموردوضعیت نامناسب خدماترسانی و تحمیل هزینههای سنگین درمانی به بیماران فاقد بیمه در بیمارستان ولیعصرمیگوید:
هزینه یک شب بستری بخاطر ارائه خدمات پزشکی شامل یک آزمایش ادرار، یک سونوگرافی و تزریق یک دوز مرفین در بیمارستان بروجن بدون داشتن بیمه، به ۶ میلیون تومان میرسد. این رقم با توجه به کیفیت پایین خدمات و امکانات رفاهی بیمارستان، برای شهروندان بسیار گران و سنگین است.میزان رسیدگی به بیماران در این بیمارستان، بسیار پائين است. به طوری که با وجود فریادهای از شدت درد بیماران ، پرسنلِ مراجعان اورژانسی را پیش از هرگونه اقدام درمانی ابتدا به بخش پذیرش و تسویه مالی ارجاع میدهند.
وضعیت دسترسی به داروها در بخش بیماران عمومی مناسب گزارش شده و به دلیل معمولی بودن بیماریها، داروهای مورد نیاز در دسترس هستند که هزینه آنها با پوشش بیمه حدود ۱۰۰ هزار تومان میشود. با این حال، گلایه اصلی شهروندان در بروجن، هزینههای سرسامآور بخش آزاد برای افراد فاقد بیمه و مقدم شمردن تشریفات مالی پذیرش بر نجات جان بیمار است.
📡 @IranAzadie
🔥1💔1
🔴 رسانههای آمریکایی: آمریکا برای جنگ آماده می شود
تصاویر منتشرشده از ناوگروه رزمی ۱۱ نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی ناو هواپیمابر «یواساس نیمیتز» نشان میدهد این ناوگروه در خلیج فارس مستقر شده است؛ اقدامی که همزمان با افزایش تنشها میان واشینگتن و تهران صورت میگیرد.
پایگاه خبری «آکسیوس» و شبکه «سیبیاس» گزارش دادهاند که دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز جمعه اول خرداد جلسهای محرمانه با نزدیکترین مشاوران خود در دفتر بیضی کاخ سفید برگزار کرده است.
آکسیوس به نقل از منابعی که در تماس مستقیم با ترامپ بودهاند، نوشته است که رئیسجمهور آمریکا «بهطور جدی گزینه حملات تازه علیه ایران را بررسی میکند»، مگر آنکه در واپسین لحظات پیشرفتی در مذاکرات حاصل شود....
👈بیشتر بخوانید
تصاویر منتشرشده از ناوگروه رزمی ۱۱ نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی ناو هواپیمابر «یواساس نیمیتز» نشان میدهد این ناوگروه در خلیج فارس مستقر شده است؛ اقدامی که همزمان با افزایش تنشها میان واشینگتن و تهران صورت میگیرد.
پایگاه خبری «آکسیوس» و شبکه «سیبیاس» گزارش دادهاند که دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز جمعه اول خرداد جلسهای محرمانه با نزدیکترین مشاوران خود در دفتر بیضی کاخ سفید برگزار کرده است.
آکسیوس به نقل از منابعی که در تماس مستقیم با ترامپ بودهاند، نوشته است که رئیسجمهور آمریکا «بهطور جدی گزینه حملات تازه علیه ایران را بررسی میکند»، مگر آنکه در واپسین لحظات پیشرفتی در مذاکرات حاصل شود....
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
رسانههای آمریکایی: آمریکا برای جنگ آماده می شود
🔥1
🔴 حقوق معوقه مخابرات؛ اعتراض کارکنان تهران به چهار سال پرداختنشدن مطالبات
♦️ کارکنان مخابرات تهران خواهان پرداخت کامل رفاهیات و مطالبات معوقه شدند
چهار سال عدم پرداخت حقوق معوقه مخابرات معیشت کارکنان را در آستانه متلاشی شدن قرار داده است. به گزارش خبرنگار رسانه حکومتی ایلنا درتاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵، انجمن صنفی مخابرات استان تهران، در نامهای خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درخواست پرداخت مابهالتفاوت رفاهیات ماهیانه و سالیانه فریز شده ۴ سال گذشته و پرداخت بدون تنازل و کامل آنها بر اساس آیین نامه استخدامی پرسنلی ۸۹/۲۴ از ابتدای سال را مطرح کرد. در ادامه موج اعتراضهای صنفی در بخشهای مختلف کارگری و خدماتی، کارکنان مخابرات استان تهران خواهان پرداخت مطالبات معوقه و اجرای کامل آییننامه استخدامی شدند.
موضوع حقوق معوقه مخابرات در سالهای اخیر بارها به یکی از محورهای اعتراض کارکنان این شرکت تبدیل شده است. کارکنان میگویند بخشی از دریافتی قانونی آنها طی چهار سال گذشته پرداخت نشده و مدیریت شرکت نیز پاسخ روشنی درباره زمان تسویه این مطالبات ارائه نکرده است.
👈 اینجا بخوانید
♦️ کارکنان مخابرات تهران خواهان پرداخت کامل رفاهیات و مطالبات معوقه شدند
چهار سال عدم پرداخت حقوق معوقه مخابرات معیشت کارکنان را در آستانه متلاشی شدن قرار داده است. به گزارش خبرنگار رسانه حکومتی ایلنا درتاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵، انجمن صنفی مخابرات استان تهران، در نامهای خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درخواست پرداخت مابهالتفاوت رفاهیات ماهیانه و سالیانه فریز شده ۴ سال گذشته و پرداخت بدون تنازل و کامل آنها بر اساس آیین نامه استخدامی پرسنلی ۸۹/۲۴ از ابتدای سال را مطرح کرد. در ادامه موج اعتراضهای صنفی در بخشهای مختلف کارگری و خدماتی، کارکنان مخابرات استان تهران خواهان پرداخت مطالبات معوقه و اجرای کامل آییننامه استخدامی شدند.
موضوع حقوق معوقه مخابرات در سالهای اخیر بارها به یکی از محورهای اعتراض کارکنان این شرکت تبدیل شده است. کارکنان میگویند بخشی از دریافتی قانونی آنها طی چهار سال گذشته پرداخت نشده و مدیریت شرکت نیز پاسخ روشنی درباره زمان تسویه این مطالبات ارائه نکرده است.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
حقوق معوقه مخابرات؛ اعتراض کارکنان تهران به چهار سال پرداختنشدن مطالبات - ایران آزادی
چهار سال عدم پرداخت حقوق معوقه مخابرات معیشت کارکنان را در آستانه متلاشی شدن قرار داده است. به گزارش خبرنگار رسانه حکومتی ایلنا درتاریخ ۳۱
🔥1
🔴 میلیاردرهای فقیر؛ فروپاشی خاموش طبقه متوسط در ایران
♦️ تورم و بحران اقتصادی، صاحبان دارایی را هم به مرز فقر رسانده است
سایت حکومتی خبر فوری در تاریخ اول خرداد ماه ۱۴۰۵ مینویسد: «پدیده «میلیاردرهای فقیر» به یکی از تازهترین نشانههای بحران اقتصادی در ایران تبدیل شده است. اقتصاددانان میگویند افزایش افسارگسیخته قیمت داراییها، در کنار سقوط قدرت خرید مردم، جامعهای ساخته که در آن بسیاری از شهروندان روی کاغذ ثروتمند بهنظر میرسند اما در عمل توان اداره زندگی روزمره خود را ندارند».
در سالهای اخیر، تورم مزمن و سقوط ارزش پول ملی باعث شده قیمت خانه، خودرو و کالاهای بادوام چندین برابر شود. این افزایش قیمتها، میلیونها نفر را به صاحبان داراییهای میلیاردی تبدیل کرده است. با این حال، بخش بزرگی از همین افراد برای پرداخت هزینههای ابتدایی زندگی، تعمیر خودرو، نگهداری خانه یا حتی خرید کالاهای ضروری با بحران مالی روبهرو هستند.
اقتصاددانان از این وضعیت با عنوان «میلیاردرهای فقیر» یاد میکنند. اصطلاحی که تناقض آشکار اقتصاد امروز ایران را نشان میدهد؛ جامعهای که ظاهر داراییهای آن بزرگ شده اما توان واقعی زندگی در آن فرو ریخته است. امیر حسین خالقی اقتصاد دان در گفتوگو با رسانه حکومتی فرارو در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ گفت: «ما اکنون با نوعی از فقر مواجه هستیم که صرفا با شاخص درآمد یا ثروت قابل سنجش نیست. پدیدهای که بهتدریج خود را نشان میدهد، ظهور «میلیاردرهای فقیر» است؛ افرادی که شاید در ظاهر صاحب خودرو یا منزل مسکونی باشند، اما از پس نگهداری، تعمیرات و هزینههای جاری آن برنمیآیند
👈 اینجا بخوانید
♦️ تورم و بحران اقتصادی، صاحبان دارایی را هم به مرز فقر رسانده است
سایت حکومتی خبر فوری در تاریخ اول خرداد ماه ۱۴۰۵ مینویسد: «پدیده «میلیاردرهای فقیر» به یکی از تازهترین نشانههای بحران اقتصادی در ایران تبدیل شده است. اقتصاددانان میگویند افزایش افسارگسیخته قیمت داراییها، در کنار سقوط قدرت خرید مردم، جامعهای ساخته که در آن بسیاری از شهروندان روی کاغذ ثروتمند بهنظر میرسند اما در عمل توان اداره زندگی روزمره خود را ندارند».
در سالهای اخیر، تورم مزمن و سقوط ارزش پول ملی باعث شده قیمت خانه، خودرو و کالاهای بادوام چندین برابر شود. این افزایش قیمتها، میلیونها نفر را به صاحبان داراییهای میلیاردی تبدیل کرده است. با این حال، بخش بزرگی از همین افراد برای پرداخت هزینههای ابتدایی زندگی، تعمیر خودرو، نگهداری خانه یا حتی خرید کالاهای ضروری با بحران مالی روبهرو هستند.
اقتصاددانان از این وضعیت با عنوان «میلیاردرهای فقیر» یاد میکنند. اصطلاحی که تناقض آشکار اقتصاد امروز ایران را نشان میدهد؛ جامعهای که ظاهر داراییهای آن بزرگ شده اما توان واقعی زندگی در آن فرو ریخته است. امیر حسین خالقی اقتصاد دان در گفتوگو با رسانه حکومتی فرارو در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ گفت: «ما اکنون با نوعی از فقر مواجه هستیم که صرفا با شاخص درآمد یا ثروت قابل سنجش نیست. پدیدهای که بهتدریج خود را نشان میدهد، ظهور «میلیاردرهای فقیر» است؛ افرادی که شاید در ظاهر صاحب خودرو یا منزل مسکونی باشند، اما از پس نگهداری، تعمیرات و هزینههای جاری آن برنمیآیند
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
میلیاردرهای فقیر؛ فروپاشی خاموش طبقه متوسط در ایران - ایران آزادی
سایت حکومتی خبر فوری در تاریخ اول خرداد ماه ۱۴۰۵ مینویسد: «پدیده «میلیاردرهای فقیر» به یکی از تازهترین نشانههای بحران اقتصادی در ایران
🔥3