امروز با تجمعات مقابل آموزش و پرورش ، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و پاسخ نگرفتن مطالبات خود مطرح کردند.
۱تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
۱تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ضرغامی: ساختار پوسیده رژیم ایران باید نابود شود.
دوشنبه۱ تیر۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁1
🔺در شهرهای ایلام، خرمآباد، شهرکرد، ارومیه، کرمان، تهران، یزد و شیراز و ...
موضوع اعتراض: به تعویق افتادن برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعتراض دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد به حضوری شدن ناگهانی امتحانات
جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد امروز در مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه نسبت به تصمیم ناگهانی مسئولان برای حضوری شدن امتحانات پایانترم دست به تجمع اعتراضی زدند.
به گفته دانشجویان، مسئولان دانشگاه بدون اطلاعرسانی قبلی اعلام کردند که امتحانات بهصورت حضوری برگزار خواهد شد؛ تصمیمی که با اعتراض گسترده دانشجویان مواجه شد.
پس از تجمع و اعتراض دانشجویان، مسئولان دانشگاه اعلام کردند که زمان برگزاری امتحانات به مدت ۲۰ روز به تعویق میافتد. با این حال، دانشجویان تأکید میکنند که تصمیم حضوری شدن امتحانات لغو نشده و تنها زمان اجرای آن به تعویق افتاده است.
دانشجویان معترض با ابراز نارضایتی از این تصمیم، اعلام کردهاند که در صورت لغو نشدن کامل این ابلاغیه، فردا نیز برای ادامه اعتراضات و پیگیری مطالبات خود مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تجمع خواهند کرد.
دوشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
دیروز (یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵)کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای چندمین بار در اعتراض به ضریب ۲۰ درصدی افزایش حقوق، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
این تجمع اینبار در مقابل استانداری کرمانشاه شکل گرفت و معترضان با اعتراض از میزان افزایش حقوق، آن را ناکافی و غیرمتناسب با شرایط معیشتی فعلی عنوان کردند.
دوشنبه اول تیر۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔴 مجتبی خامنهای و میراث پدری ویرانی و جنگ!
♦️ معنای پیام مجتبی خامنهای پس از امضای تفاهمنامه
پیام مجتبی خامنهای که در ۲۸ خرداد و پس از امضای تفاهمنامه منتشر شد، حاوی چند پیام سیاسی مهم است که میتوان آنها را به شرح زیر جمعبندی کرد:
نخستین نکته، تأکید او بر استفاده از واژه «تفاهمنامه» است؛ واژهای که نازلترین سطح یک توافق سیاسی به شمار میرود. به این ترتیب تلاش شد پذیرش این توافق و «زهر خوردن» خود و نظام، کوچک و کماهمیت جلوه داده شود.
نکته دوم آن است که مجتبی خامنهای، مسعود پزشکیان را امضاکننده و مسئول پیامدهای سیاسی و اجتماعی این تفاهمنامه معرفی میکند. این در حالی است که مطابق قانون اساسی رژیم، تصمیمگیری درباره جنگ و صلح از مهمترین اختیارات ولیفقیه است و همه میدانند که بدون امضا و تأیید مجتبی، امضای تفاهمنامه توسط پزشکیان ممکن نبود. زاکانی، شهردار تهران نیز گفته بود که متن تفاهمنامه ۲۵ بار نزد مجتبی برده شد و او اصلاحات لازم را بر آن اعمال کرده بود.
در عین حال، مجتبی خامنهای تلاش میکند خود را مخالف این تفاهمنامه نشان دهد و چنین القا کند که ناچار به نوشیدن این «جام زهر» شده است. اما توضیح نمیدهد که چرا برخلاف میل و خواست خود، چنین تصمیمی را پذیرفته است. نویسنده این وضعیت را با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی خمینی مقایسه میکند؛ جایی که او نیز از «نوشیدن جام زهر» سخن گفت اما علت واقعی را بیان نکرد و بعدها مشخص شد که تهدید جدی و قریبالوقوع سرنگونی توسط ارتش آزادیبخش، عامل اصلی این تصمیم بوده است.
👈 اینجا بخوانید
♦️ معنای پیام مجتبی خامنهای پس از امضای تفاهمنامه
پیام مجتبی خامنهای که در ۲۸ خرداد و پس از امضای تفاهمنامه منتشر شد، حاوی چند پیام سیاسی مهم است که میتوان آنها را به شرح زیر جمعبندی کرد:
نخستین نکته، تأکید او بر استفاده از واژه «تفاهمنامه» است؛ واژهای که نازلترین سطح یک توافق سیاسی به شمار میرود. به این ترتیب تلاش شد پذیرش این توافق و «زهر خوردن» خود و نظام، کوچک و کماهمیت جلوه داده شود.
نکته دوم آن است که مجتبی خامنهای، مسعود پزشکیان را امضاکننده و مسئول پیامدهای سیاسی و اجتماعی این تفاهمنامه معرفی میکند. این در حالی است که مطابق قانون اساسی رژیم، تصمیمگیری درباره جنگ و صلح از مهمترین اختیارات ولیفقیه است و همه میدانند که بدون امضا و تأیید مجتبی، امضای تفاهمنامه توسط پزشکیان ممکن نبود. زاکانی، شهردار تهران نیز گفته بود که متن تفاهمنامه ۲۵ بار نزد مجتبی برده شد و او اصلاحات لازم را بر آن اعمال کرده بود.
در عین حال، مجتبی خامنهای تلاش میکند خود را مخالف این تفاهمنامه نشان دهد و چنین القا کند که ناچار به نوشیدن این «جام زهر» شده است. اما توضیح نمیدهد که چرا برخلاف میل و خواست خود، چنین تصمیمی را پذیرفته است. نویسنده این وضعیت را با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی خمینی مقایسه میکند؛ جایی که او نیز از «نوشیدن جام زهر» سخن گفت اما علت واقعی را بیان نکرد و بعدها مشخص شد که تهدید جدی و قریبالوقوع سرنگونی توسط ارتش آزادیبخش، عامل اصلی این تصمیم بوده است.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
مجتبی خامنهای و میراث پدری ویرانی و جنگ! - ایران آزادی
پیام مجتبی خامنهای که در ۲۸ خرداد و پس از امضای تفاهمنامه منتشر شد، حاوی چند پیام سیاسی مهم است که میتوان آنها را به شرح زیر جمعبندی
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه ۱ تیر اعلام کرد مذاکرات آمریکا و رژیم ایران در سوئیس «پیشرفت چشمگیری» داشته و به گفته او، رژیم ایران موافقت کرده است بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را بار دیگر به ایران دعوت کند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
مرکز آمار رژیم ایران اعلام کرد که رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۴ (با احتساب نفت) به تنها ۰.۲ درصد رسیده است. این رقم در مقایسه با رشد ۳.۱ درصدی سال ۱۴۰۳، افتی شدید و قابل توجه به شمار میرود.بر اساس گزارش این مرکز، رشد محصول ناخالص داخلی بدون نفت در سال ۱۴۰۴ منفی ۰.۳ درصد بوده است؛ یعنی اقتصاد ایران بدون درآمدهای نفتی در سال گذشته کوچکتر شده است.در بخش تولید نیز وضعیت نگرانکنندهتر است: کشاورزی با رشد منفی ۲.۹ درصد، صنعت با منفی ۱.۵ درصد و تأمین آب و برق با منفی ۶.۵ درصد مواجه بودهاند. این سه بخش مستقیماً با معیشت خانوارها، اشتغال و بحران انرژی و خاموشیها مرتبط هستند.
در مقابل پولهای مردم ایران به جیب نیابتیها و تروریستهای سپاه سرازیر می شود و پزشکیان میگوید ۲۰ میلیون بشکه نفت را به سپاه داده که به جنگ افروزی در منطقه ادامه بدهد .
نتیجه روشن است فقیر تر شدن مردم محروم و کوچک و خالی شدن سفره های آنها ....
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خودکشی دو جوان کُرد به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی
بر اساس خبرهای منتشر شده، یک دختر نوجوان و یک سرباز به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، دست به خودکشی زدند و در نهایت جان باختند.
طی چند روز گذشته، یک دختر نوجوان به نام "کژال رستمی" اهل شاباد ( اسلام آباد غرب ) و جوان دیگری به نام "رضا اسدی" اهل همان شهر که در سرپلذهاب مشغول خدمت سربازی بود، به دلیل مشکلات اقتصادی و شخصی دست به خودکشی زده و در نتیجه جان خود را از دست دادند.
بر اساس گزارشهای موجود در خصوص پدیده خودکشی در میان جوانان، بخش عمدهای از این موارد به دلیل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و یا سختگیری خانوادەها رخ میدهد و نهادهای حکومتی نیز برای کاهش و پیشگیری از این پدیده، هیچ اقدام جدی انجام نمیدهند.
سیاستهای سرکوبگرانه و نا امیدی جوانان از آینده ای روشن در نظام جور وجنایت آخوندهای حاکم بر میهن وضعیتی ایجاد کرده که روزانه با این خبرهای حولناک وصحنه های دلخراش مواجه شویم .
این است کارنامه شوم ۴۷ سال غارت و سرکوب مردم ایران .
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
بر اساس خبرهای منتشر شده، یک دختر نوجوان و یک سرباز به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، دست به خودکشی زدند و در نهایت جان باختند.
طی چند روز گذشته، یک دختر نوجوان به نام "کژال رستمی" اهل شاباد ( اسلام آباد غرب ) و جوان دیگری به نام "رضا اسدی" اهل همان شهر که در سرپلذهاب مشغول خدمت سربازی بود، به دلیل مشکلات اقتصادی و شخصی دست به خودکشی زده و در نتیجه جان خود را از دست دادند.
بر اساس گزارشهای موجود در خصوص پدیده خودکشی در میان جوانان، بخش عمدهای از این موارد به دلیل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و یا سختگیری خانوادەها رخ میدهد و نهادهای حکومتی نیز برای کاهش و پیشگیری از این پدیده، هیچ اقدام جدی انجام نمیدهند.
سیاستهای سرکوبگرانه و نا امیدی جوانان از آینده ای روشن در نظام جور وجنایت آخوندهای حاکم بر میهن وضعیتی ایجاد کرده که روزانه با این خبرهای حولناک وصحنه های دلخراش مواجه شویم .
این است کارنامه شوم ۴۷ سال غارت و سرکوب مردم ایران .
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie