ایران آزادی 🎋
11.9K subscribers
115K photos
132K videos
4.46K files
81.1K links
انجمن ایران آزادی رسانه‌یی برای تحقق آزادی، دموکراسی و برابری
لینک‌ها:
تلویزیون ایران آزادی
https://t.me/TV_IranAzadi
🌐 سایت ما
https://www.instagram.com/simayaz
توییتر 👈 https://twitter.com/IranAzad_TV
ارتباط با ادمین 👇👇👇
@Maziar_tehrane12
@arash_ka99
Download Telegram
🔴 آسوشیتدپرس: شرکت ۱۰۰ شخصیت برجسته سیاسی، قانونگذار و مقامات سابق از اروپا، ایالات متحده و کانادا در اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۶

🔺انعکاس۴۳ عکس درخبرگزاری آسوشیتدپرس از کهکشان ۲۰۲۶ مقاومت در پاریس
خبرگزاری تصویری آسوشیتدپرس _ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۶
این کنفرانس بین‌المللی سطح بالا نزدیک به ۱۰۰ شخصیت برجسته سیاسی، قانون‌گذار و مقامات سابق از اروپا، ایالات متحده و کانادا را گردهم آورد—از جمله بوریس جانسون، نخست‌وزیر سابق بریتانیا و شارل میشل  ، رئیس سابق شورای اروپا. سخنرانان در این اجلاس قویاً از طرح ده ماده‌ای رجوی برای یک جمهوری سکولار و دموکراتیک در ایران حمایت کردند، موج اخیر اعدام‌های سیاسی در ایران را محکوم نمودند و ممنوعیت دیرهنگام مقامات فرانسوی برای تظاهرات خیابانی همزمان با این اجلاس در پاریس را به‌شدت تقبیح کردند.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
👍1🔥1
🔴نان در تهران گران شد

🔹طبق اعلام رئیس کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است:

🔹نان لواش: ۲ هزار و ۷۰۰ تومان
🔹نان بربری: ۱۰ هزار تومان
🔹نان سنگک: ۱۵ هزار و ۵۰۰ توان

سه‌شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵

دوستان
: هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1🤬1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
🔴سلام
فیلمی که امروز از الماس شرق مشهد گرفتم رو براتون می‌فرستم. همون‌طور که می‌بینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمی‌کنه و فقط مراقب منافع رژیمه.

سه‌شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵


دوستان
: هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
2🔥1
🔴 کارزار”سه‌شنبه‌های نه به اعدام” وارد هفته صدوبیست و ششم شد
۲ تیر, ۱۴۰۵
زندان کرمان نیز به کارزار اعتراضی زندانیان پیوست
روز سه شنبه ۲تیرماه ۱۴۰۵ کارزار”سه‌شنبه‌های نه به اعدام” وارد هفته صدوبیست و ششم خود شد.و همزمان اعلام شد که زندان کرمان نیز به عنوان ۵۷مین زندان به کارزار پیوست.
به همین مناسبت زندانیان شرکت کننده در کارزار بیانیه‌ای به این شرح منتشر کردند.
پیوستن زندان کرمان به “کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام”
تداوم کارزار”سه‌شنبه‌های نه به اعدام” در هفته صدوبیست‌وششم در ۵۷ زندان مختلف
در روزگاری که کرامت انسانی باید محور قانون، عدالت و حکمرانی باشد ماشین کشتار و اعدام حکومت اعدامی در ایران همچنان پر شتاب کار می کند. بر اساس گزارش‌های دریافتی روز ۱۷خرداد دو زن ۲۸ و۳۲ ساله با اسامی آسیه فرهمند و زینب زرینی در زندان قزوین به دار آویخته شدند که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی شفاف خبر اعدام آن‌ها به تازگی به دست‌مان رسیده است.
همچنین در روز ۲۶ خرداد دو زندانی سیاسی اعتراضات دی ماه ۱۴۰۴ در شاهرود به اسامی ابوالفضل ساعدی و جواد زمانی اعدام شدند. بر همین اساس آمار زندانیان اعدام شده در خرداد ماه به ۱۳۴ تن رسیده است.
مجازات اعدام در ایران نه ابزاری برای تحقق عدالت بلکه سازوکاری برای گسترش هراس، خاموش کردن صدای مخالفان و تحکیم ساختار استبدادی قدرت است....


👈بیشتر بخوانید
🔥2
🔴 دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با آقای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان ۲۰۱۹-۲۰۲۲

🔻 مریم رجوی روز شنبه ۳۰خرداد با آقای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان (۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲) دیدار و پیرامون آخرین تحولات ایران و منطقه و گسترش مقاومت سراسری و سیاست‌های بین‌المللی در قبال ایران گفتگو کردند.
مریم رجوی ضمن تشریح شرایط انفجاری جامعه ایران و گسترش فعالیت‌های کانون‌های شورشی در سراسر ایران تأکید کرد موج اعدام‌های سیاسی در ماه‌های اخیر مبین وحشت رژیم ایران از بالا‌گرفتن قیام مردمی و تلفیق آن با مقاومت سازمان‌یافته است.
وی تأکید کرد مقاومت ایران از پایان جنگ و مصیبت‌های مردم ایران استقبال می‌کند. در ایران کسی جز بقایای شیخ و شاه خواهان جنگ نبوده و نیست. وی افزود تا این رژیم بر سرکار است، سرکوب داخلی، جنگ‌افروزی خارجی و تلاش برای دستیابی به بمب اتمی ادامه خواهد یافت و تنها با سرنگونی این رژیم پایان می‌یابد. امری که تنها توسط مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها محقق می‌شود.
آقای جانسون در این دیدار گفت جامعه بین‌المللی نباید در برابر رژیمی تسلیم شود که دست به کشتار مردم خودش زده، و نیم قرن است که در سراسر خاورمیانه به ترویج برنامه ترور و هرج و مرج پرداخته است. وی افزود من مطمئنم که شما در مبارزه‌تان موفق خواهید شد. ایران در یک دوراهی سرنوشت‌ساز ایستاده است، پس از سه ماه جنگ، ثابت شده است که جنگ خارجی نمی‌تواند ایران را آزاد کند. تغییر باید از درون آغاز شود و این حتماً خواهد آمد همان‌طور که آپارتاید در آفریقای جنوبی با اراده مردم سرنگون شد.
وی افزود این بسیار حیاتی است که مردم داخل ایران بشنوند که صدای آزادی به نفع آنها در سراسر جهان طنین‌انداز شده است. شجاعت مردم ایران در مبارزه با این رژیم ستودنی است و من فکر می‌کنم شما پاداش این شجاعت را با آزادی کشور تان خواهید گرفت.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با آقای شارل میشل پرزیدنت اتحادیه اروپا (۲۰۲۴)، ژنرال جیمز جونز و ژنرال کیت کلاگ
🔻 روز شنبه ۳۰ خرداد خانم مریم رجوی با آقایان شارل میشل پرزیدنت اتحادیه اروپا (۲۰۲۴)، ژنرال جیمز جونز مشاور امنیت ملی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و فرمانده پیشین ناتو و ژنرال کیت کلاگ مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پنس معاون رئیس‌جمهور و نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در مورد اوکراین (۲۰۲۵) دیدار و گفتگو کرد.
🔻 خانم رجوی ضمن تقدیر از حمایت‌های آقای شارل میشل و ژنرال جیمز جونز و ژنرال کیت کلاگ از مردم و مقاومت ایران تأکید کرد امروز رژیم ایران از هر زمان دیگر ضعیف‌تر است و مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران و کانون‌های شورشی از هر زمان آماده‌تر هستند....
🔻 اما به یاد داشته باشیم که این رژیم نه از حکومت دست می‌کشد و نه سرکوب را کنار می‌گذارد و نه دست‌اندازی به کشورهای منطقه. وقایع اخیر هم نشان داد که تغییر این رژیم تنها به دست مردم و مقاومت امکان‌پذیر است و جهان برای خلاصی از شر یک دیکتاتوری دینی که جهان را تا آستانه یک جنگ فراگیر برده است، باید در کنار مردم ایران بایستد.
🔻 آقای شارل میشل با اشاره به بی‌پایه بودن دروغ‌پردازی‌ها علیه مقاومت گفت برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی یک برنامه قدرتمندی است که به همه این دروغ‌پردازی‌ها پاسخ قوی می‌دهد.
🔻 ژنرال جونز گفت خانم رجوی من با شما موافقم که ایستادگی در کنار مردم و مقاومت ایران لازمه صلح و امنیت در سطح جهانی است. از همین رو هر قراردادی با این رژیم بسته می‌شود باید حتماً تعهداتی برای رژیم در مورد حقوق‌بشر بیاورد. وی افزود علی‌رغم همه هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های کلان موقعیت بقایای شاه در سطح بین‌المللی به‌شدت پایین آمده است و هم رئیس‌جمهور آمریکا و هم معاون او از این فرد فاصله گرفته‌اند.
🔻 ژنرال کلاگ گفت این رژیم با زبان خوش نمی‌رود و باید در برابر آن مبارزه و مقاومت کرد همان کاری که جنبش شما می‌کند. مقاومت شما نسبت به یک‌سال پیش که من اینجا بودم پیشرفت‌های بسیار زیاد و ملموسی داشته و مرا نسبت به آینده امیدوار می‌کند. از امثال پسر شاه سابق، کاری برنمی‌آید او یک چلپی جدید است و جز این‌که پسر یک شاه بوده چیزی برای ارائه ندارد و اساساً همه کارهایش تبلیغاتی و هوچی‌گر‌ی است.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👏1
🔴 دومین روز گردهمایی جهانی ایران آزاد در پاریس - ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - سخنرانی‌های شخصیت‌ها

🔻 دکتر رامش سپهرراد، آکادمیسین، مدیر امنیت سایبری
🔻 ژنرال جیمز جونز، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا ۲۰۱۰-۲۰۰۹، فرمانده پیشین ناتو
🔻 باب بلکمن، نماینده پارلمان انگلستان، رئیس مشترک کمیته بین‌المللی پارلمانترها برای ایران دموکراتیک
🔻 دیوید جونز، وزیر برگزیت در دولت انگلستان ۲۰۱۷-۲۰۱۶، وزیر ولز ۲۰۱۴-۲۰۱۲
🔻 کیت کلاگ، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا برای اوکراین ۲۰۲۵
🔻 دکتر لیام فاکس، وزیر دفاع انگلستان ۲۰۱۱-۲۰۱۰، وزیر تجارت ۲۰۱۹- ۲۰۱۶
🔻 لویی فری، رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا ـ اف.بی‌.آی ۲۰۰۰-۱۹۹۳
🔻 کاتلین دپورتر، نماینده پارلمان فدرال بلژیک، نایب‌رئیس کمیسیون روابط خارجی
🔻 آنلی یتنمکی، اولین نخست‌وزیر زن فنلاند ۲۰۰۳ – نایب‌رئیس پارلمان اروپا ۲۰۱۷-۲۰۱۵
🔻 ژنرال تاد وولترز، فرمانده ناتو و نیروهای آمریکا در اروپا ۲۰۲۲-۲۰۱۹
🔻 مارگوت کسمن، رهبر کلیسای پروتستان آلمان
🔻 اینگرید بتانکور، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا
🔻 کارلا سندز، سفیر آمریکا در دانمارک، گرینلند و جزایر فارو ۲۰۲۱- ۲۰۱۷
🔻 گیرهیلمار هارده، نخست‌وزیر ایسلند ۲۰۰۹-۲۰۰۶
🔻 سفیر رابرت جوزف، معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی و امنیت بین‌المللی
🔻 سفیر لینکلن بلومفیلد، معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا...


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👏1
🔴 پیشرفت مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس به گزارش طرفین مذاکره

🔻 به گزارش رویترز جی.دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، امروز دوشنبه در سوئیس گفت در مذاکرات با ایران پیشرفت حاصل شده است و تهران موافقت کرده است که به بازرسان هسته‌‌ای اجازه ورود به کشور را بدهد.
🔻 جی.دی ونس افزود: گفتگوها در مورد بازرسی‌ها احتمالاً از همین هفته آغاز خواهد شد.
🔻 عراقچی وزیر خارجه رژیم در حساب ایکس خود نوشت: میانجی‌گری خستگی‌ناپذیر پاکستان و قطر باعث پیشرفت‌های بزرگی برای پایان دادن به جنگ در لبنان شد. هم‌چنین تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد، محاصره دریایی برداشته شد، برخی از دارایی‌های مسدود شده آزاد شدند و طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد. اولین آزمون واقعی: رفع درگیری‌ها در لبنان.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤔1
🔴 ژنرال کیت کلاگ: هیچ‌گاه فرصت برای تغییر در ایران این قدر آماده نبود
۲ تیر, ۱۴۰۵
کیت کلاگ: پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، هرگز تا این اندازه گشوده نبوده است
ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکایی، در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس تأکید کرد که رژیم ایران اکنون در ضعیف‌ترین موقعیت خود طی دهه‌های گذشته قرار دارد و این فرصت نباید از دست برود.
شبکه فاکس‌نیوز روز دوشنبه اول تیر با انتشار بخش‌هایی از سخنان کلاگ گزارش داد که وی از مخالفان حکومت ایران خواسته است از شرایط کنونی برای افزایش فشار و ایجاد تغییر استفاده کنند.
کلاگ در این گردهمایی گفت: «پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، بیش از هر زمان دیگری در یک نسل باز شده است و چنین فرصت‌هایی همیشگی نیست.»
او با تأکید بر این‌که حکومت ایران به‌صورت داوطلبانه از قدرت کنار نخواهد رفت، افزود: «این رژیم باید وادار به تغییر شود. امید وجود دارد، اما اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.»
ژنرال کلاگ همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای رژیم ایران گفت هرگونه توافق در این زمینه نباید پایان کار تلقی شود، بلکه باید «نخستین گام در مسیری بسیار بزرگ‌تر» باشد؛ مسیری که به آینده‌ای بدون حاکمیت کنونی در ایران بینجامد...


👈بیشتر بخوانید
🔴 رویترز: استارمر نخست‌وزیر انگلستان امروز دوشنبه اعلام کرد که استعفا خواهد داد

🔻 به گزارش رویترز استارمر نخست‌وزیر انگلستان امروز دوشنبه اعلام کرد که استعفا خواهد داد و راه را برای انتقال منظم قدرت به اندی برنهام Andy Burnham، نامزد پیشتاز حزب کارگر هموار می‌کند. برنهام شهردار سابق منچستر می‌تواند به‌زودی هفتمین نخست‌وزیر انگلستان در ۱۰ سال گذشته شود.
🔻 استارمر در یک سخنرانی احساسی بر روی پله‌های دفتر نخست‌وزیری و محل اقامتش در لندن گفت به رهنمود حزب کارگر گوش داده و متوجه شده است که دیگر کسی نیست که باید این حزب را در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۲۹ رهبری کند.
🔻 رقابت‌ها برای رهبری حزب‌ کارگر در ۹ ژوئیه آغاز می‌شوند و تا اواسط ژوئیه به پایان می‌رسند و رهبر جدید حزب کارگر تا اواسط ژوئیه به نخست‌وزیری خواهد رسید.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ: اگر رژیم ایران به توافق عمل نکند، کاری را که باید انجام دهم، انجام خواهم داد

🔻 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، عصر دوشنبه اول تیرماه اعلام کرد رفع بخشی از محدودیت‌های اقتصادی علیه رژیم ایران در نهایت به سود اقتصاد آمریکا و کشاورزان این کشور خواهد بود و منابع مالی آزادشده تهران صرف خرید کالاهای اساسی از آمریکا می‌شود.
🔻 وی که در کاخ‌سفید سخنرانی می‌کرد، افزود: «ایران بیش از ۹۰ میلیون نفر جمعیت دارد و نمی‌توانند آنها را سیر کنند. بنابراین پولی که برداشت می‌شود، به کشاورزان آمریکایی خواهد رسید و تمام این پول به‌صورت خرید مواد غذایی که به‌شدت به آن نیاز دارند، به آمریکا برمی‌گردد».
🔻 او افزود مقام‌های رژیم ایران قرار است از این منابع برای خرید کالاهایی مانند ذرت و سویا استفاده کنند و نه بازسازی توان نظامی خود. ترامپ هشدار داد: «اگر آنها به توافق خود با ما عمل نکنند، یا رفتار مناسبی نداشته باشند، من کاری را که باید انجام دهم، انجام خواهم داد».
🔻 رئیس‌جمهور آمریکا هم‌چنین مدعی شد
رژیم ایران پس از جنگ اخیر بخش عمده توان نظامی خود را از دست داده است. او گفت: «نیروی دریایی آنها از بین رفته است. نیروی هوایی آنها از بین رفته است. رهبران‌شان همگی مرده‌اند. کل کشورشان به‌هم ریخته و اقتصادشان نابود شده است».
🔻 ترامپ بار دیگر تأکید کرد که رژیم ایران هرگز به سلاح هسته‌‌ای دست نخواهد یافت و گفت تنگه هرمز اکنون باز است و صادرات نفت از این آب‌راه بدون اختلال ادامه دارد.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مایک والتز: در برجام این رژیم ایران بود که تعیین می‌کرد بازرسان از چه مراکزی بازدید کنند

🔻 مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، اعلام کرد رژیم ایران بار دیگر با بازگشت بازرسان هسته‌‌ای به ایران موافقت کرده و این اقدام را نخستین گام در روندی دانست که قرار است بر پایه نظارت و راستی‌آزمایی گسترده برنامه هسته‌‌ای تهران پیش برود.
🔻 والتز روز دوشنبه اول تیر، در گفتگو با فاکس نیوز گفت: «این آغاز یک روند است و حتی پس از دور اول مذاکرات، اکنون ایران اجازه بازگشت بازرسان را داده است».
🔻 سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه با انتقاد از توافق هسته‌‌ای دولت باراک اوباما، موسوم به برجام، گفت
یکی از ضعف‌های اصلی آن توافق، محدود بودن اختیارات بازرسان و نقش پررنگ رژیم ایران در تعیین دامنه بازرسی‌ها بود.
🔻 او تأکید کرد: «یکی دیگر از ایرادهای توافق هسته‌‌ای اوباما با ایران این بود که ایران تعیین می‌کرد بازرسان به چه مکان‌هایی دسترسی داشته باشند و از چه مراکزی بازدید کنند».
🔻 اظهارات والتز پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز اول تیر در شبکه تروث سوشال نوشت رژیم ایران برای تضمین «صداقت هسته‌ای» در آینده، با «بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی» موافقت خواهد کرد.
🔻 هم‌زمان جی‌.دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، نیز اعلام کرد رژیم ایران پذیرفته است بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر فعالیت‌های هسته‌‌ای این کشور را از نزدیک بررسی کنند.
🔻 مقام‌های آمریکایی می‌گویند تفاوت توافق جدید با برجام در این است که این بار روند نظارت و راستی‌آزمایی نباید تحت کنترل رژیم ایران قرار گیرد و دسترسی بازرسان به تأسیسات مورد نظر، محدود به تصمیم مقام‌های جمهوری اسلامی نباشد.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
🔴 کیت کلاگ: پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر هرگز به این اندازه باز نبوده است

🔻 فاکس نیوز روز دوشنبه اول تیر با پخش قسمت‌هایی از سخنرانی ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکا، در نشست شورای ملی مقاومت ایران در پاریس به‌نقل از وی گفت: «رژیم ایران در ضعیف‌ترین موقعیت خود طی دهه‌های اخیر قرار دارد و مخالفان باید از این فرصت برای اعمال فشار و ایجاد تغییر استفاده کنند».
🔻 کلاگ در این نشست گفت: «پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، بیش از هر لحظه‌ای در یک نسل باز است و این پنجره‌ها برای همیشه باز نمی‌مانند».
🔻 او افزود:
«رژیم مذهبی در تهران داوطلبانه کنار نخواهد رفت. شما باید آن را مجبور کنید. امید اینجاست. اکنون باید عمل فرا برسد».
🔻 کلاگ توافق‌های مربوط به برنامه هسته‌‌ای رژیم ایران را پایان مسیر ندانست و گفت چنین توافقی باید «گام اول چیزی بسیار بزرگ‌تر» باشد و به آینده‌ای بدون رژیم فعلی منتهی شود.
🔻 او هم‌چنین با اشاره به موضوع راستی‌آزمایی برنامه هسته‌‌ای رژیم ایران گفت مخالفان ایرانی باید در این روند نقش داشته باشند و تأکید کرد: «راستی‌آزمایی برای این شورا انتزاعی نیست. این میراث شماست».
🔻 خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت، نیز در این نشست گفت نه جنگ و نه مذاکره نتوانسته‌اند تهدید رژیم ایران را برطرف کنند.
🔻 رجوی گفت: «یک ایران صلح‌آمیز و غیرهسته‌‌ای تنها از طریق سرنگونی این رژیم توسط مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها امکان‌پذیر است».
🔻 او تأکید کرد هر توافق بین‌المللی درباره پایان درگیری‌ها باید شامل توقف اعدام زندانیان سیاسی و پایان دادن به سرکوب معترضان در ایران باشد.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
🔴 «سرمستان بی‌پیمانه»
🔹 تقدیم به یاران اشرف‌نشان، ایستادگان جبهه‌ مقاومت در نبرد کهکشان ۳۰ خرداد با توطئه‌ ارتجاع و استعمار

عجب جان‌برکفان عاشق و دیوانه‌‌ای هستیم
عجب بیهوش سرمستان بی‌پیمانه‌ای هستیم
درین دنیای عاقل‌های خوش باخویش پرواکیش
چه عاشق‌های میدان‌های جانبازانه‌ای هستیم
به گرد این جهانی که سراسر کاخ شد یا کوخ
عجب دربه‌درانِ اردوی بی‌کاشانه‌‌ای هستیم
تماشا کن که برج و قصر و ویلا ملک خصم ماست
و ما آباد از شور شرف ویرانه‌‌ای هستیم
گمانم نسل ما ساقی هر میخانه‌ای بودند!
که ما عشاق آبدارچی آبدارخانه‌‌ای هستیم؟
چنان ما توأمان مجنون و فرزانه، ندیده کس
نمی‌دانند شاگرد چه مکتب‌خانه‌‌ای هستیم
به تهمت گرچه می‌گویند «کورکورانه می‌جنگید!»
ولیکن فاتح رزم خردمندانه‌ای هستیم
مروت‌هایمان ورد زبان اهل وجدان است
و خود درگیر جنگ ناجوانمردانه‌ای هستیم
به فرهنگ کنون ارتباطات جهان نو
بگو ما هشتگ #عشق_ظفرمندانه‌‌ای هستیم
همان #گردان_رزم‌آور سرودخوانان زندان‌ها
یگانه با خدا وز خویشتن بیگانه‌ای هستیم
بگو تا هست تیغ و دار دنیای عدالت‌کش
خوشا مایی که خواهان عدالت‌خانه‌ای هستیم

م. شوق

#ادبیات


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
🔴اعتراض دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد به حضوری‌شدن امتحانات

بنا بر گزارش‌های رسیده به دانشجویان متحد، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد، به دلیل حضوری شدن امتحانات پایان ترم دست به تجمع اعتراضی مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد زدند و شعار «کلاس مجازی، امتحان مجازی» سر دادند.

به گفته دانشجویان این تصمیم به طور ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی صورت گرفته است. این درحالی است که کلاس‌ها در طول ترم به صورت مجازی تشکیل شده و از کیفیت لازم برخوردار نبوده است.

گفته می‌شود پس از تجمع و اعتراض دانشجویان، دانشگاه اعلام کرده است که برگزاری امتحانات به تعویق می‌افتد که این اتفاق با واکنش دانشجویان روبه‌رو شد و آن‌ها شعار «ما تعویق نمی‌خوایم، مجازی امتحانه» سر دادند.

سه‌شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵


دوستان
: هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یورو نیوز : هشدار نهادهای اطلاعاتی غرب: تهدید سایبری هوش مصنوعی در راه است؛ نه طی سال‌ها، بلکه در چند ماه آینده

گروه اطلاعاتی فایو آیز پس از محدودیت آمریکا بر مدل‌های هوش مصنوعی آنتروپیک هشدار داد خطر سایبری ظرف چند ماه در راه است
به گزارش نهادهای اطلاعاتی طراز اول، تنها چند ماه تا عرضه مدل‌های قدرتمند هوش مصنوعی باقی مانده است؛ مدل‌هایی که می‌توانند امنیت سایبری جهان را زیر و رو کنند و برای دولت‌ها و کسب‌وکارها دردسرهای جدی ایجاد کنند.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ، در پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» نوشت که رژیم ایران «به‌طور کامل و تمام‌عیار» با انجام بازرسی‌های هسته‌ای در بالاترین سطح برای «آینده‌ای طولانی‌مدت» موافقت کرده است.

ترامپ نوشت: «خلاف اعتراض‌ها و اظهارات نادرست آن‌ها، به همراه بوق‌وکرنای رسانه‌های جعلی که دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروزی آمریکا را تا حد ممکن کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند، رژیم ایران به طور کامل و تمام‌عیار با بالاترین سطح بازرسی‌های هسته‌ای برای آینده‌ای طولانی (تا ابد!!!) موافقت کرده است. این امر صداقت هسته‌ای را تضمین خواهد کرد. اگر آن‌ها با این موضوع موافقت نمی‌کردند، هیچ مذاکره دیگری در کار نبود!»

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه رژیم امروز در نشست خبری خود هرگونه برنامه برای حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران را رد کرد و گفت: «ما نه دیداری با رافائل گروسی در سوئیس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازدید آژانس از سایت‌های آسیب‌دیده در جنگ داریم.»

ترامپ در ادامه پست خود گفت که تهران در جریان مذاکرات «امتیازهای مهم دیگری» نیز ارائه کرده است.


دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12


📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1