🔴 ژنرال کیت کلاگ: هیچگاه فرصت برای تغییر در ایران این قدر آماده نبود
۲ تیر, ۱۴۰۵
کیت کلاگ: پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، هرگز تا این اندازه گشوده نبوده است
ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکایی، در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس تأکید کرد که رژیم ایران اکنون در ضعیفترین موقعیت خود طی دهههای گذشته قرار دارد و این فرصت نباید از دست برود.
شبکه فاکسنیوز روز دوشنبه اول تیر با انتشار بخشهایی از سخنان کلاگ گزارش داد که وی از مخالفان حکومت ایران خواسته است از شرایط کنونی برای افزایش فشار و ایجاد تغییر استفاده کنند.
کلاگ در این گردهمایی گفت: «پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، بیش از هر زمان دیگری در یک نسل باز شده است و چنین فرصتهایی همیشگی نیست.»
او با تأکید بر اینکه حکومت ایران بهصورت داوطلبانه از قدرت کنار نخواهد رفت، افزود: «این رژیم باید وادار به تغییر شود. امید وجود دارد، اما اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.»
ژنرال کلاگ همچنین درباره مذاکرات هستهای رژیم ایران گفت هرگونه توافق در این زمینه نباید پایان کار تلقی شود، بلکه باید «نخستین گام در مسیری بسیار بزرگتر» باشد؛ مسیری که به آیندهای بدون حاکمیت کنونی در ایران بینجامد...
👈بیشتر بخوانید
۲ تیر, ۱۴۰۵
کیت کلاگ: پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، هرگز تا این اندازه گشوده نبوده است
ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکایی، در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس تأکید کرد که رژیم ایران اکنون در ضعیفترین موقعیت خود طی دهههای گذشته قرار دارد و این فرصت نباید از دست برود.
شبکه فاکسنیوز روز دوشنبه اول تیر با انتشار بخشهایی از سخنان کلاگ گزارش داد که وی از مخالفان حکومت ایران خواسته است از شرایط کنونی برای افزایش فشار و ایجاد تغییر استفاده کنند.
کلاگ در این گردهمایی گفت: «پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، بیش از هر زمان دیگری در یک نسل باز شده است و چنین فرصتهایی همیشگی نیست.»
او با تأکید بر اینکه حکومت ایران بهصورت داوطلبانه از قدرت کنار نخواهد رفت، افزود: «این رژیم باید وادار به تغییر شود. امید وجود دارد، اما اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.»
ژنرال کلاگ همچنین درباره مذاکرات هستهای رژیم ایران گفت هرگونه توافق در این زمینه نباید پایان کار تلقی شود، بلکه باید «نخستین گام در مسیری بسیار بزرگتر» باشد؛ مسیری که به آیندهای بدون حاکمیت کنونی در ایران بینجامد...
👈بیشتر بخوانید
ایران آزادی
ژنرال کیت کلاگ: هیچگاه فرصت برای تغییر در ایران این قدر آماده نبود - ایران آزادی
کیت کلاگ: پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، هرگز تا این اندازه گشوده نبوده است ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکایی، در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس تأکید کرد که رژیم ایران اکنون در ضعیفترین موقعیت خود طی دهههای گذشته قرار…
🔻 به گزارش رویترز استارمر نخستوزیر انگلستان امروز دوشنبه اعلام کرد که استعفا خواهد داد و راه را برای انتقال منظم قدرت به اندی برنهام Andy Burnham، نامزد پیشتاز حزب کارگر هموار میکند. برنهام شهردار سابق منچستر میتواند بهزودی هفتمین نخستوزیر انگلستان در ۱۰ سال گذشته شود.
🔻 استارمر در یک سخنرانی احساسی بر روی پلههای دفتر نخستوزیری و محل اقامتش در لندن گفت به رهنمود حزب کارگر گوش داده و متوجه شده است که دیگر کسی نیست که باید این حزب را در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۲۹ رهبری کند.
🔻 رقابتها برای رهبری حزب کارگر در ۹ ژوئیه آغاز میشوند و تا اواسط ژوئیه به پایان میرسند و رهبر جدید حزب کارگر تا اواسط ژوئیه به نخستوزیری خواهد رسید.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، عصر دوشنبه اول تیرماه اعلام کرد رفع بخشی از محدودیتهای اقتصادی علیه رژیم ایران در نهایت به سود اقتصاد آمریکا و کشاورزان این کشور خواهد بود و منابع مالی آزادشده تهران صرف خرید کالاهای اساسی از آمریکا میشود.
🔻 وی که در کاخسفید سخنرانی میکرد، افزود: «ایران بیش از ۹۰ میلیون نفر جمعیت دارد و نمیتوانند آنها را سیر کنند. بنابراین پولی که برداشت میشود، به کشاورزان آمریکایی خواهد رسید و تمام این پول بهصورت خرید مواد غذایی که بهشدت به آن نیاز دارند، به آمریکا برمیگردد».
🔻 او افزود مقامهای رژیم ایران قرار است از این منابع برای خرید کالاهایی مانند ذرت و سویا استفاده کنند و نه بازسازی توان نظامی خود. ترامپ هشدار داد: «اگر آنها به توافق خود با ما عمل نکنند، یا رفتار مناسبی نداشته باشند، من کاری را که باید انجام دهم، انجام خواهم داد».
🔻 رئیسجمهور آمریکا همچنین مدعی شد
رژیم ایران پس از جنگ اخیر بخش عمده توان نظامی خود را از دست داده است. او گفت: «نیروی دریایی آنها از بین رفته است. نیروی هوایی آنها از بین رفته است. رهبرانشان همگی مردهاند. کل کشورشان بههم ریخته و اقتصادشان نابود شده است».
🔻 ترامپ بار دیگر تأکید کرد که رژیم ایران هرگز به سلاح هستهای دست نخواهد یافت و گفت تنگه هرمز اکنون باز است و صادرات نفت از این آبراه بدون اختلال ادامه دارد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، اعلام کرد رژیم ایران بار دیگر با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده و این اقدام را نخستین گام در روندی دانست که قرار است بر پایه نظارت و راستیآزمایی گسترده برنامه هستهای تهران پیش برود.
🔻 والتز روز دوشنبه اول تیر، در گفتگو با فاکس نیوز گفت: «این آغاز یک روند است و حتی پس از دور اول مذاکرات، اکنون ایران اجازه بازگشت بازرسان را داده است».
🔻 سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه با انتقاد از توافق هستهای دولت باراک اوباما، موسوم به برجام، گفت
یکی از ضعفهای اصلی آن توافق، محدود بودن اختیارات بازرسان و نقش پررنگ رژیم ایران در تعیین دامنه بازرسیها بود.
🔻 او تأکید کرد: «یکی دیگر از ایرادهای توافق هستهای اوباما با ایران این بود که ایران تعیین میکرد بازرسان به چه مکانهایی دسترسی داشته باشند و از چه مراکزی بازدید کنند».
🔻 اظهارات والتز پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز اول تیر در شبکه تروث سوشال نوشت رژیم ایران برای تضمین «صداقت هستهای» در آینده، با «بازرسیهای گسترده تسلیحاتی» موافقت خواهد کرد.
🔻 همزمان جی.دی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، نیز اعلام کرد رژیم ایران پذیرفته است بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی بار دیگر فعالیتهای هستهای این کشور را از نزدیک بررسی کنند.
🔻 مقامهای آمریکایی میگویند تفاوت توافق جدید با برجام در این است که این بار روند نظارت و راستیآزمایی نباید تحت کنترل رژیم ایران قرار گیرد و دسترسی بازرسان به تأسیسات مورد نظر، محدود به تصمیم مقامهای جمهوری اسلامی نباشد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔻 فاکس نیوز روز دوشنبه اول تیر با پخش قسمتهایی از سخنرانی ژنرال کیت کلاگ، مقام پیشین آمریکا، در نشست شورای ملی مقاومت ایران در پاریس بهنقل از وی گفت: «رژیم ایران در ضعیفترین موقعیت خود طی دهههای اخیر قرار دارد و مخالفان باید از این فرصت برای اعمال فشار و ایجاد تغییر استفاده کنند».
🔻 کلاگ در این نشست گفت: «پنجره برای وادار کردن رژیم ایران به تغییر، بیش از هر لحظهای در یک نسل باز است و این پنجرهها برای همیشه باز نمیمانند».
🔻 او افزود:
«رژیم مذهبی در تهران داوطلبانه کنار نخواهد رفت. شما باید آن را مجبور کنید. امید اینجاست. اکنون باید عمل فرا برسد».
🔻 کلاگ توافقهای مربوط به برنامه هستهای رژیم ایران را پایان مسیر ندانست و گفت چنین توافقی باید «گام اول چیزی بسیار بزرگتر» باشد و به آیندهای بدون رژیم فعلی منتهی شود.
🔻 او همچنین با اشاره به موضوع راستیآزمایی برنامه هستهای رژیم ایران گفت مخالفان ایرانی باید در این روند نقش داشته باشند و تأکید کرد: «راستیآزمایی برای این شورا انتزاعی نیست. این میراث شماست».
🔻 خانم مریم رجوی، رئیسجمهور منتخب شورای ملی مقاومت، نیز در این نشست گفت نه جنگ و نه مذاکره نتوانستهاند تهدید رژیم ایران را برطرف کنند.
🔻 رجوی گفت: «یک ایران صلحآمیز و غیرهستهای تنها از طریق سرنگونی این رژیم توسط مردم ایران و مقاومت سازمانیافته آنها امکانپذیر است».
🔻 او تأکید کرد هر توافق بینالمللی درباره پایان درگیریها باید شامل توقف اعدام زندانیان سیاسی و پایان دادن به سرکوب معترضان در ایران باشد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔴 «سرمستان بیپیمانه»
🔹 تقدیم به یاران اشرفنشان، ایستادگان جبهه مقاومت در نبرد کهکشان ۳۰ خرداد با توطئه ارتجاع و استعمار
عجب جانبرکفان عاشق و دیوانهای هستیم
عجب بیهوش سرمستان بیپیمانهای هستیم
درین دنیای عاقلهای خوش باخویش پرواکیش
چه عاشقهای میدانهای جانبازانهای هستیم
به گرد این جهانی که سراسر کاخ شد یا کوخ
عجب دربهدرانِ اردوی بیکاشانهای هستیم
تماشا کن که برج و قصر و ویلا ملک خصم ماست
و ما آباد از شور شرف ویرانهای هستیم
گمانم نسل ما ساقی هر میخانهای بودند!
که ما عشاق آبدارچی آبدارخانهای هستیم؟
چنان ما توأمان مجنون و فرزانه، ندیده کس
نمیدانند شاگرد چه مکتبخانهای هستیم
به تهمت گرچه میگویند «کورکورانه میجنگید!»
ولیکن فاتح رزم خردمندانهای هستیم
مروتهایمان ورد زبان اهل وجدان است
و خود درگیر جنگ ناجوانمردانهای هستیم
به فرهنگ کنون ارتباطات جهان نو
بگو ما هشتگ #عشق_ظفرمندانهای هستیم
همان #گردان_رزمآور سرودخوانان زندانها
یگانه با خدا وز خویشتن بیگانهای هستیم
بگو تا هست تیغ و دار دنیای عدالتکش
خوشا مایی که خواهان عدالتخانهای هستیم
م. شوق
#ادبیات
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔹 تقدیم به یاران اشرفنشان، ایستادگان جبهه مقاومت در نبرد کهکشان ۳۰ خرداد با توطئه ارتجاع و استعمار
عجب جانبرکفان عاشق و دیوانهای هستیم
عجب بیهوش سرمستان بیپیمانهای هستیم
درین دنیای عاقلهای خوش باخویش پرواکیش
چه عاشقهای میدانهای جانبازانهای هستیم
به گرد این جهانی که سراسر کاخ شد یا کوخ
عجب دربهدرانِ اردوی بیکاشانهای هستیم
تماشا کن که برج و قصر و ویلا ملک خصم ماست
و ما آباد از شور شرف ویرانهای هستیم
گمانم نسل ما ساقی هر میخانهای بودند!
که ما عشاق آبدارچی آبدارخانهای هستیم؟
چنان ما توأمان مجنون و فرزانه، ندیده کس
نمیدانند شاگرد چه مکتبخانهای هستیم
به تهمت گرچه میگویند «کورکورانه میجنگید!»
ولیکن فاتح رزم خردمندانهای هستیم
مروتهایمان ورد زبان اهل وجدان است
و خود درگیر جنگ ناجوانمردانهای هستیم
به فرهنگ کنون ارتباطات جهان نو
بگو ما هشتگ #عشق_ظفرمندانهای هستیم
همان #گردان_رزمآور سرودخوانان زندانها
یگانه با خدا وز خویشتن بیگانهای هستیم
بگو تا هست تیغ و دار دنیای عدالتکش
خوشا مایی که خواهان عدالتخانهای هستیم
م. شوق
#ادبیات
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
بنا بر گزارشهای رسیده به دانشجویان متحد، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد، به دلیل حضوری شدن امتحانات پایان ترم دست به تجمع اعتراضی مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد زدند و شعار «کلاس مجازی، امتحان مجازی» سر دادند.
به گفته دانشجویان این تصمیم به طور ناگهانی و بدون اطلاعرسانی قبلی صورت گرفته است. این درحالی است که کلاسها در طول ترم به صورت مجازی تشکیل شده و از کیفیت لازم برخوردار نبوده است.
گفته میشود پس از تجمع و اعتراض دانشجویان، دانشگاه اعلام کرده است که برگزاری امتحانات به تعویق میافتد که این اتفاق با واکنش دانشجویان روبهرو شد و آنها شعار «ما تعویق نمیخوایم، مجازی امتحانه» سر دادند.
سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
گروه اطلاعاتی فایو آیز پس از محدودیت آمریکا بر مدلهای هوش مصنوعی آنتروپیک هشدار داد خطر سایبری ظرف چند ماه در راه است
به گزارش نهادهای اطلاعاتی طراز اول، تنها چند ماه تا عرضه مدلهای قدرتمند هوش مصنوعی باقی مانده است؛ مدلهایی که میتوانند امنیت سایبری جهان را زیر و رو کنند و برای دولتها و کسبوکارها دردسرهای جدی ایجاد کنند.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ نوشت: «خلاف اعتراضها و اظهارات نادرست آنها، به همراه بوقوکرنای رسانههای جعلی که دارند تمام تلاش خود را میکنند تا پیروزی آمریکا را تا حد ممکن کوچک و بیاهمیت جلوه دهند، رژیم ایران به طور کامل و تمامعیار با بالاترین سطح بازرسیهای هستهای برای آیندهای طولانی (تا ابد!!!) موافقت کرده است. این امر صداقت هستهای را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این موضوع موافقت نمیکردند، هیچ مذاکره دیگری در کار نبود!»
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه رژیم امروز در نشست خبری خود هرگونه برنامه برای حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هستهای آسیب دیده ایران را رد کرد و گفت: «ما نه دیداری با رافائل گروسی در سوئیس داشتیم و نه برنامهای برای بازدید آژانس از سایتهای آسیبدیده در جنگ داریم.»
ترامپ در ادامه پست خود گفت که تهران در جریان مذاکرات «امتیازهای مهم دیگری» نیز ارائه کرده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
🔴 قیمت نان در تهران و برخی استانها دو برابر شد
♦️ کارگزاران حکومتی نان را هم از سفره مردم می ربایند؟
همزمان با تشدید بحران معیشتی در ایران، قیمت نان در تهران و شماری از استانهای کشور با افزایش چشمگیر روبهرو شده است. بر اساس گزارشها، نرخ نان در تهران از روز دوشنبه اول تیرماه در سامانه فروش نانواییها بهطور رسمی افزایش یافته و در برخی موارد تا دو برابر قیمتهای پیشین رسیده است. این روند در حالی ادامه دارد که دولت طی روزهای گذشته هرگونه برنامه برای افزایش قیمت نان را رد کرده بود.
در واکنش به این وضعیت، خانم مریم رجوی اعلام کرد رسانههای حکومتی از دو برابر شدن قیمت نان در تهران و بسیاری از استانهای کشور خبر دادهاند. وی تأکید کرد که تحت حاکمیت فاشیسم دینی، تودههای مردم حتی از دسترسی به نان نیز محروم میشوند، در حالی که سرمایههای کشور صرف سرکوب داخلی، جنگافروزی خارجی و پروژههایی میشود که هدف آنها حفظ نظام ولایت فقیه است. وی افزود در شرایطی که مردم ایران با گرسنگی دستوپنجه نرم میکنند، سردمداران حکومت و وابستگانشان از بهترین امکانات در داخل و خارج کشور برخوردارند و راه برونرفت از این وضعیت را شورش و قیام علیه حاکمان دانست.
👈 اینجا بخوانید
♦️ کارگزاران حکومتی نان را هم از سفره مردم می ربایند؟
همزمان با تشدید بحران معیشتی در ایران، قیمت نان در تهران و شماری از استانهای کشور با افزایش چشمگیر روبهرو شده است. بر اساس گزارشها، نرخ نان در تهران از روز دوشنبه اول تیرماه در سامانه فروش نانواییها بهطور رسمی افزایش یافته و در برخی موارد تا دو برابر قیمتهای پیشین رسیده است. این روند در حالی ادامه دارد که دولت طی روزهای گذشته هرگونه برنامه برای افزایش قیمت نان را رد کرده بود.
در واکنش به این وضعیت، خانم مریم رجوی اعلام کرد رسانههای حکومتی از دو برابر شدن قیمت نان در تهران و بسیاری از استانهای کشور خبر دادهاند. وی تأکید کرد که تحت حاکمیت فاشیسم دینی، تودههای مردم حتی از دسترسی به نان نیز محروم میشوند، در حالی که سرمایههای کشور صرف سرکوب داخلی، جنگافروزی خارجی و پروژههایی میشود که هدف آنها حفظ نظام ولایت فقیه است. وی افزود در شرایطی که مردم ایران با گرسنگی دستوپنجه نرم میکنند، سردمداران حکومت و وابستگانشان از بهترین امکانات در داخل و خارج کشور برخوردارند و راه برونرفت از این وضعیت را شورش و قیام علیه حاکمان دانست.
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
قیمت نان در تهران و برخی استانها دو برابر شد - ایران آزادی
همزمان با تشدید بحران معیشتی در ایران، قیمت نان در تهران و شماری از استانهای کشور با افزایش چشمگیر روبهرو شده است. بر اساس گزارشها، نرخ
Audio
پاکستان و قطر، دو کشور میانجی مذاکرات میان آمریکا و رژیم ایران، اعلام کردند که در پایان نخستین دور گفتوگوها در سوئیس، دو طرف بر تشکیل یک «کمیته عالی» برای نظارت بر روند مذاکرات و پیگیری توافقهای احتمالی به تفاهم رسیدهاند.
بر اساس بیانیه مشترک میانجیها، این کمیته مسئول هدایت سیاسی مذاکرات خواهد بود و گروههای کاری ویژهای نیز برای بررسی موضوعات هستهای، تحریمها، نظارت بر اجرای توافقها و حل اختلافات تشکیل میشوند. همچنین دو طرف بر سر یک نقشه راه ۶۰ روزه برای دستیابی به توافق نهایی توافق کردهاند و مذاکرات فنی در همین چارچوب آغاز خواهد شد.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
بدون نفت رشد اقتصادی ایران منفی شد
مرکز آمار رژیم ایران در تازهترین گزارش خود اعلام کرد که رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۴ با احتساب درآمدهای نفتی تنها ۰.۲ درصد بوده است؛ رقمی که در مقایسه با رشد ۳.۱ درصدی سال ۱۴۰۳، کاهش چشمگیری را نشان میدهد.
بر اساس این گزارش، اگر درآمدهای نفتی از محاسبات کنار گذاشته شود، رشد اقتصادی به منفی ۰.۳ درصد میرسد؛ به این معنا که اقتصاد ایران در سال گذشته عملاً کوچکتر شده است.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
سهشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۴ برابر با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - رژیم ایران و آمریکا بر سرتشکیل کمیته عالی میان دو کشور توافق کردند
- پادکست - سقوط رشد اقتصادی ایران شتاب گرفت
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- نیم نگاه
- گزارش ویژه - آیدا از ماهشهر؛ تقدیر از ایرانیان آزاده
- روایت مردم - فاجعه درمان در اهواز
- چالشهای اجتماعی ـ گرانی نان؛ جرقه در انبار باروت خشم مردم
- مافیای غذا؛ چگونه سفره مردم قربانی رانت و فساد شد؟
- کنفرانس؛ پیش به سوی قیام ...
- فایل صوتی؛ پیش به سوی قیام ...
- کنفرانس؛ توافق ژنو؛ عقبنشینی رژیم یا خریدن زمان؟
- فایل صوتی؛ توافق ژنو؛ عقبنشینی رژیم یا خریدن زمان؟
- کنفرانس؛ آیا بدون حقوق بشر توافقی پایدار است؟
- فایل صوتی؛ آیا بدون حقوق بشر توافقی پایدار است؟
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مروری بر آخرین تحولات ایران و منطقه در ۲۴ ساعت گذشته در برنامه «ایران در پنج دقیقه».
همراه با یاسر مفیدی
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM