Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شهید قیام افشین رضائیان جانباخته راه آزادی وطن در اعتراضات دی ماه ایران💔 خائن کسی است که مردم معترض وبدون سلاح شلیک می کند کسی است که مردمی که برای حقشان اعتراض بلند می شوند تیر می زند ومی گوید اینا خائنند
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذاريد اين وطن دوباره وطن شود…
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
▪️︎کارنامه مدرسه زاکانی شهردار تهران :
•••نمره ها همه 7-4-8-10-14 ؛ از اینا انتظار داریم مملکت درست کنن ...
البته از حق نمیشه گذشت ورزش 20 شده👌.
🆔Iran_news_ajancy
•••نمره ها همه 7-4-8-10-14 ؛ از اینا انتظار داریم مملکت درست کنن ...
البته از حق نمیشه گذشت ورزش 20 شده👌.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📢چه ویدیوئی !
فیلمبردار جون خودش به خطر انداخت که این فیلم بگیره و بدنیا نشون بده آخوندا حرومزاده هایی هستند.
🆔Iran_news_ajancy
فیلمبردار جون خودش به خطر انداخت که این فیلم بگیره و بدنیا نشون بده آخوندا حرومزاده هایی هستند.
🆔Iran_news_ajancy
📢دستاوردهای عباس عراقچی در سفرهای مختلف:
و الان نوبت عمانه ، بجز اون خودنویسی که دزدیدن منفجر بشه .
🆔Iran_news_ajancy
▪️تو ژاپن سفیر شد؛ سونامی اومد.
▪️رفت لبنان؛ حسن نصرالله ترور شد.
▪️رفت سوریه؛ اسد سقوط کرد.
▪️رفت مصر؛ تظاهرات شد.
▪️رفت ترکیه؛ تظاهرات شد.
▪️رفت چین؛ هواپیما سقوط کرد.
▪️رفت ایتالیا؛ پاپ فوت کرد.
▪️رفت پاکستان؛ جنگ شد.
▪️رفت قطر؛ سران حماسو زدن.
▪️رفت ونزوئلا؛ مادورو سقوط کرد.
▪️رفت ترکیه؛ پالایشگاه نفت منفجر شد.
و الان نوبت عمانه ، بجز اون خودنویسی که دزدیدن منفجر بشه .
🆔Iran_news_ajancy
🔹جان باختن دو کودک بلوچ با سقوط در هوتک در شهرستان دشتیاری
روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۵ بهمنماه ۱۴۰۴، دو کودک بلوچ در روستاهای شهرستان دشتیاری بر اثر سقوط در «هوتک» جان خود را از دست دادند.
بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ۱۳ بهمنماه،«یاسر عبداللهی(بلوچ)»، کودک ۷ ساله و فرزند غفور، اهل روستای دج شهرستان دشتیاری، پس از بازگشت از مدرسه به محدوده هوتک روستا رفته و پس از سقوط به داخل آن جان خود را از دست داده است.
هنچنین روز گذشته چهارشنبه ۱۵ بهمنماه، یک کودک یکونیمساله بلوچ به نام «همره گرگیج»، فرزند غلاماکبر و اهل روستای بلریمدان، پس از سقوط در هوتک واقع در پشت منزل مسکونی خانواده شان غرق شده و جان خود را از دست داد.
هوتک ها برای ذخیره آب احشام حفر شدهاند، اما در سال های اخیر به دلیل کمبود آب در بلوچستان ، به منبعی برای شرب، مصارف خانگی وگودالهای مرگبار،که هر ساله جان کودکان را میگیرند تبدیل شده اند.
🆔Iran_news_ajancy
روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۵ بهمنماه ۱۴۰۴، دو کودک بلوچ در روستاهای شهرستان دشتیاری بر اثر سقوط در «هوتک» جان خود را از دست دادند.
بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ۱۳ بهمنماه،«یاسر عبداللهی(بلوچ)»، کودک ۷ ساله و فرزند غفور، اهل روستای دج شهرستان دشتیاری، پس از بازگشت از مدرسه به محدوده هوتک روستا رفته و پس از سقوط به داخل آن جان خود را از دست داده است.
هنچنین روز گذشته چهارشنبه ۱۵ بهمنماه، یک کودک یکونیمساله بلوچ به نام «همره گرگیج»، فرزند غلاماکبر و اهل روستای بلریمدان، پس از سقوط در هوتک واقع در پشت منزل مسکونی خانواده شان غرق شده و جان خود را از دست داد.
هوتک ها برای ذخیره آب احشام حفر شدهاند، اما در سال های اخیر به دلیل کمبود آب در بلوچستان ، به منبعی برای شرب، مصارف خانگی وگودالهای مرگبار،که هر ساله جان کودکان را میگیرند تبدیل شده اند.
🆔Iran_news_ajancy
بیانیه رسمی شماره دو
کسبه بازار بزرگ تهران
چهلمِ جانفشانان قیام ملی مردم ایران
یاد بیش از چهلهزار شهید قیام ملی مردم ایران که شمار قابلتوجهی از آنان از بازاریانِ با غیرت بودهاند زنده است و راهشان تا پیروزی نهایی انقلاب ادامه دارد.
بازار بزرگ تهران اجازه عادی سازی نخواهد داد ، تا پیروزی انقلاب در کنار مردم ایستادگی خواهیم کرد
بازار پایگاه مقاومت مردمی ایران است
🔸 فراخوان رسمی چهلم
📅زمان حضور سراسری
چهارشنبه ۲۹ بهمن
پنجشنبه ۳۰ بهمن
🕛 ساعت ۱۲ ظهر تا پایان شب
📍 محل تجمع
تهران: تمام بازارها و راسته های تهران و حومه
سایر شهرها: بازار ها و مراکز اصلی هر شهر
🔹 سهشنبه ۲۸ بهمن فراخوانی نخواهیم داشت تا خانوادههای داغدار، آیینهای خود را برگزار کنند.
🔹 چهارشنبه و پنجشنبه، بازارهای کشور به طور کامل در اختیار خانواده های داغدار است ؛
کنار هم مراسم چهلم تاریخی را رقم خواهیم زد.
جزئیات مسیرها و توضیحات تکمیلی در بیانیههای بعدی منتشر میشود.
✍️کسبه بازار بزرگ تهران
🆔Iran_news_ajancy
کسبه بازار بزرگ تهران
چهلمِ جانفشانان قیام ملی مردم ایران
یاد بیش از چهلهزار شهید قیام ملی مردم ایران که شمار قابلتوجهی از آنان از بازاریانِ با غیرت بودهاند زنده است و راهشان تا پیروزی نهایی انقلاب ادامه دارد.
بازار بزرگ تهران اجازه عادی سازی نخواهد داد ، تا پیروزی انقلاب در کنار مردم ایستادگی خواهیم کرد
بازار پایگاه مقاومت مردمی ایران است
🔸 فراخوان رسمی چهلم
📅زمان حضور سراسری
چهارشنبه ۲۹ بهمن
پنجشنبه ۳۰ بهمن
🕛 ساعت ۱۲ ظهر تا پایان شب
📍 محل تجمع
تهران: تمام بازارها و راسته های تهران و حومه
سایر شهرها: بازار ها و مراکز اصلی هر شهر
🔹 سهشنبه ۲۸ بهمن فراخوانی نخواهیم داشت تا خانوادههای داغدار، آیینهای خود را برگزار کنند.
🔹 چهارشنبه و پنجشنبه، بازارهای کشور به طور کامل در اختیار خانواده های داغدار است ؛
کنار هم مراسم چهلم تاریخی را رقم خواهیم زد.
جزئیات مسیرها و توضیحات تکمیلی در بیانیههای بعدی منتشر میشود.
✍️کسبه بازار بزرگ تهران
🆔Iran_news_ajancy
👍1
بحران پول نقد در کرمانشاه؛ عابربانکها خالی، بانکها ناتوان
برای پنج روز متوالی، شهروندان کرمانشاه از شمال تا جنوب شهر گزارش میدهند که تقریباً تمام عابربانکها خالی از پول نقد است.
بیش از صد دستگاه عابربانک بررسی شده و حتی یک ریال هم پرداخت نمیکنند.
مراجعه به بانکها هم راهگشا نیست.
مردم میگویند برای برداشت مبالغی مثل ۱۰ میلیون تومان، پاسخ بانکها این است:
«پول نداریم؛ فعلاً یک میلیون بگیر، بعداً بیا.»
این وضعیت فقط یک اختلال ساده نیست؛
نشانهای از فلجشدن نظام بانکی و فشار مستقیم بر زندگی روزمره مردم است.
وقتی پول خودت هم در دسترست نیست، یعنی بحران از کنترل خارج شده.
سؤال روشن است:
چرا مردم حتی به پول خودشان هم دسترسی ندارند؟
🆔Iran_news_ajancy
برای پنج روز متوالی، شهروندان کرمانشاه از شمال تا جنوب شهر گزارش میدهند که تقریباً تمام عابربانکها خالی از پول نقد است.
بیش از صد دستگاه عابربانک بررسی شده و حتی یک ریال هم پرداخت نمیکنند.
مراجعه به بانکها هم راهگشا نیست.
مردم میگویند برای برداشت مبالغی مثل ۱۰ میلیون تومان، پاسخ بانکها این است:
«پول نداریم؛ فعلاً یک میلیون بگیر، بعداً بیا.»
این وضعیت فقط یک اختلال ساده نیست؛
نشانهای از فلجشدن نظام بانکی و فشار مستقیم بر زندگی روزمره مردم است.
وقتی پول خودت هم در دسترست نیست، یعنی بحران از کنترل خارج شده.
سؤال روشن است:
چرا مردم حتی به پول خودشان هم دسترسی ندارند؟
🆔Iran_news_ajancy
📌 توئیت حسامالدین آشنا: لطفا برادران شعام این بچههای مجلس رو توجیه کنن که شرایط یک کم فرق کرده!
اینور دوره اعتدال تمام شده و الان دوران وفاقه!
دوره اوباما و بایدن تمام شده و الان دوره دوم ترامپه!
ضمنا این وسط برجامی هم در کار نیست، یک جنگ خارجی و یک جنگ (کودتای) داخلی هم اتفاق افتاده!
حالا خود دانید!!!
✏️به نظر میاد بوی الرحمان رو خوب شنیدن ایشون!
🆔Iran_news_ajancy
اینور دوره اعتدال تمام شده و الان دوران وفاقه!
دوره اوباما و بایدن تمام شده و الان دوره دوم ترامپه!
ضمنا این وسط برجامی هم در کار نیست، یک جنگ خارجی و یک جنگ (کودتای) داخلی هم اتفاق افتاده!
حالا خود دانید!!!
✏️به نظر میاد بوی الرحمان رو خوب شنیدن ایشون!
🆔Iran_news_ajancy
📌 مذاکرات مسقط آغاز شد، عمان به عنوان واسطه حضور دارد.
والاستریت ژورنال: برد کوپر، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، در هیات مذاکرهکننده آمریکا در عمان حضور خواهد داشت.
🆔Iran_news_ajancy
والاستریت ژورنال: برد کوپر، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، در هیات مذاکرهکننده آمریکا در عمان حضور خواهد داشت.
🆔Iran_news_ajancy
📌 اوپن سورس اینتل: اگر عملیات پیجر شما را شگفتزده کرد، رژیم اسلامی در آستانه غافلگیریهای بسیار بزرگتری است!
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴چرا بهنام صلح با قاتل دست میدهید!
لبخند ممکن است خون رو پنهان کند اما مادران داغدیده هرگز نمیخوابند!
بیشک اما، این نسل ایستادگی را انتخاب کرده است🔥
با مذاکره یا بیمذاکره! ما سرنگونت میکنیم.✌️
🆔Iran_news_ajancy
لبخند ممکن است خون رو پنهان کند اما مادران داغدیده هرگز نمیخوابند!
بیشک اما، این نسل ایستادگی را انتخاب کرده است🔥
با مذاکره یا بیمذاکره! ما سرنگونت میکنیم.✌️
🆔Iran_news_ajancy
👍2