This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌺نوروز ۱۴۰۵ فرا رسید، اما سفرههای هفتسین امسال بر تلی از خاکسترِ خانههای ویران پهن شده است. در حالی که آیین باستانی ما نوید پیروزی خیر بر شر را میدهد، اهریمنِ حاکم، میهن را به خاک و خون کشیده است. صدای توپ و موشک جایگزین حاجیفیروز شده و اینترنت قطع است تا صدای ضجه مادران داغدار به گوش جهان نرسد. با این حال، فلسفه نوروز به ما میآموزد که هیچ زمستانی ابدی نیست. امسال سبزه را نه برای گره زدن، که برای آزادی گره میزنیم. این بهار، آغاز پایانِ حکومتی است که جز ویرانی و جنگ، ارمغانی برای ایران نداشت.
#نوروز۱۴۰۵
#ایران_تسلیت
#نه_به_جنگ
#آزادی_ایران
#بهار_رهایی
#نوروز۱۴۰۵
#ایران_تسلیت
#نه_به_جنگ
#آزادی_ایران
#بهار_رهایی
🤬1
🌸فرارسیدن سال نو و عید نوروز، یادآور شکوه ایران و پیوند ناگسستنی ما با طبیعت است. بهار تنها یک فصل نیست، بلکه نماد ایستادگی و تحول است. بیایید در کنار سفره هفتسین، برای پیروزی نور بر تاریکی دعا کنیم. این جشن ملی فرصتی است تا با امید، به سوی فردایی روشنتر گام برداریم.
#نوروز #عید_نوروز #سال_نو #ایران #بهار
#نوروز #عید_نوروز #سال_نو #ایران #بهار
🤬1
نت بلاکس، نهاد مستقل نظارت بر اینترنت، اعلام کرد که قطع اینترنت در ایران از ۵۰۴ ساعت عبور کرد. در حساب «ایکس» این نهاد نوشته شده: «سه هفته کامل از آغاز قطعی اینترنت ایران گذشته است، کاربران مجبور شدهاند به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند. تنها تعداد کمی از ابزارهای دورزدن فیلترینگ کار میکنند، زیرا مقامات علیه کاربران ماهواره و ویپیانهای خارج از فهرست مجاز دولتی اقدام کردهاند.»
این سومین بار است که در سال ۱۴۰۴ اینترنت در ایران قطع میشود. جمهوری اسلامی در جریان جنگ ۱۲ روزه و اعتراضات دی ماه نیز اینترنت را برای مدتی طولانی قطع کرده بود.
قطع اینترنت در زمان جنگ که نیاز شهروندان به دسترسی به هشدارهای امنیتی و سلامتی افزایش مییابد، کاربران اینترنت در ایران را با چالشهای فراوانی روبهرو کرده است.
این سومین بار است که در سال ۱۴۰۴ اینترنت در ایران قطع میشود. جمهوری اسلامی در جریان جنگ ۱۲ روزه و اعتراضات دی ماه نیز اینترنت را برای مدتی طولانی قطع کرده بود.
قطع اینترنت در زمان جنگ که نیاز شهروندان به دسترسی به هشدارهای امنیتی و سلامتی افزایش مییابد، کاربران اینترنت در ایران را با چالشهای فراوانی روبهرو کرده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥نخستین روز سال ۱۴۰۵ با طعم باروت و فرمان تاریخی شورای امنیت آغاز شد. آنتونیو گوترز با هشدار نسبت به خروج بحران از کنترل، دستور بازگشایی فوری تنگه هرمز را صادر کرد. در جبههای دیگر، واشنگتن با تعیین پاداش ۵۰ میلیون دلاری برای اطلاعات ۵ فرمانده ارشد سپاه، جنگ را به لایههای امنیتی کشانده است. در حالی که ترامپ مدعی نابودی زیرساختهای کلیدی ایران است، تبادل موشکی میان تهران و تلآویو ادامه دارد و سپاه با تهدید به هدف قرار دادن رأسالخیمه، شعلههای جنگ را به قلب امارات رسانده است؛ بحرانی که لندن را نیز به گشودن پایگاههایش برای حمله ترغیب کرد.
#تنگه_هرمز
#شکار_فرماندهان
#جنگ_۱۴۰۵
#اولتیماتوم_سپاه
#شورای_امنیت
#تنگه_هرمز
#شکار_فرماندهان
#جنگ_۱۴۰۵
#اولتیماتوم_سپاه
#شورای_امنیت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فوری
ایست بازرسی نظام به چاکرم و نوکرم افتاده
این تازه روزهای خوش رژیم است. آخوندها بنظرم لازم نیست عجله کنند پرونده اعمالشان در ۴۷ سال گذشته آنقدر روشن است که با صدبرابر این دغلبازیها جابجا نخواهد شد.
#آری_به_جمهوری_دموکراتیک
#قیام_تا_سرنگونی
#راه_حل_سوم_ایران
ایست بازرسی نظام به چاکرم و نوکرم افتاده
این تازه روزهای خوش رژیم است. آخوندها بنظرم لازم نیست عجله کنند پرونده اعمالشان در ۴۷ سال گذشته آنقدر روشن است که با صدبرابر این دغلبازیها جابجا نخواهد شد.
#آری_به_جمهوری_دموکراتیک
#قیام_تا_سرنگونی
#راه_حل_سوم_ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موشها ازکشتیِ در حال غرق شدن فرارمیکنند!
وزیرکشور ترکیه اعلام کرد:«بیش از ۵۰۰۰ نیروی امنیتی ایران با خانوادههایشان به ترکیه گریخته و پناهنده شدهاند!»
همانهایی که تادیروزدرخیابانها رجزمیخواندندوجوانان راسرکوب میکردند،امروزبرای حفظ جانشان به کشورهای همسایه فرارکردند.
وزیرکشور ترکیه اعلام کرد:«بیش از ۵۰۰۰ نیروی امنیتی ایران با خانوادههایشان به ترکیه گریخته و پناهنده شدهاند!»
همانهایی که تادیروزدرخیابانها رجزمیخواندندوجوانان راسرکوب میکردند،امروزبرای حفظ جانشان به کشورهای همسایه فرارکردند.
زندان چابهار در خون؛ تیراندازی به زندانیان معترض دهها کشته و زخمی برجا گذاشت
کشته و زخمی شدن دهها زندانی بلوچ معترض به قطع جیره غذایی در پی تیراندازی نیروهای جنایتکار و سرکوبگر نظامی و امنیتی در زندان چابهار
🔺به گزارش کانون حقوق بشر ایران، در پی اعتراض زندانیان در زندان چابهار به قطع چندروزه جیره غذایی و عدم تأمین مواد غذایی، نیروهای جنایتکار و سرکوبگر امنیتی و یگان ویژه با ورود به این زندان اقدام به تیراندازی به سوی زندانیان کردند که در نتیجه آن، دهها تن از زندانیان بلوچ معترض با اصابت گلوله زخمی شده و تعدادی نیز کشته شدند.
🔴 مای ساتو: بحران حقوق بشر در ایران محدود به جنگ نیست!
♦️ مای ساتو خواهان آزادی زندانیان سیاسی شد
خانم مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران با انتشار پیامی تازه، نسبت به تداوم بحران حقوقبشر در ایران هشدار داد و تأکید کرد که این بحران به تحولات و درگیریهای اخیر محدود نمیشود.
این مقام سازمان ملل در آستانه نوروز ۱۴۰۵ در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که وضعیت حقوقبشر در ایران نه با حملات اخیر آمریکا و اسرائیل آغاز شده و نه با پایان احتمالی این درگیریها خاتمه خواهد یافت. به گفته او، ریشههای این بحران به سالها پیش بازمیگردد و همچنان ادامه دارد.
ساتو در بخشی از اظهارات خود به وضعیت شهروندانی اشاره کرد که در جریان تحولات اخیر آسیب دیدهاند و گفت این افراد همان مردمی هستند که پیشتر نیز نقش اصلی را در اعتراضات سراسری ایفا کرده بودند. او با این اشاره، بر تداوم فشار بر جامعه مدنی و شهروندان عادی تأکید کرد.
♦️ مای ساتو خواهان آزادی زندانیان سیاسی شد
خانم مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران با انتشار پیامی تازه، نسبت به تداوم بحران حقوقبشر در ایران هشدار داد و تأکید کرد که این بحران به تحولات و درگیریهای اخیر محدود نمیشود.
این مقام سازمان ملل در آستانه نوروز ۱۴۰۵ در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که وضعیت حقوقبشر در ایران نه با حملات اخیر آمریکا و اسرائیل آغاز شده و نه با پایان احتمالی این درگیریها خاتمه خواهد یافت. به گفته او، ریشههای این بحران به سالها پیش بازمیگردد و همچنان ادامه دارد.
ساتو در بخشی از اظهارات خود به وضعیت شهروندانی اشاره کرد که در جریان تحولات اخیر آسیب دیدهاند و گفت این افراد همان مردمی هستند که پیشتر نیز نقش اصلی را در اعتراضات سراسری ایفا کرده بودند. او با این اشاره، بر تداوم فشار بر جامعه مدنی و شهروندان عادی تأکید کرد.
🚨⭕️ تهدید تروریستی انگلستان توسط عراقچی!
عباس عراقچی، در واکنش به اظهارات نخستوزیر بریتانیا درباره استفاده آمریکا از پایگاههای این کشور برای عملیات دفاعی علیه رژیم آخوندی، در ایکس نوشت: «استارمر با اجازه استفاده از پایگاههای بریتانیا برای اقدام علیه جمهوری اسلامی، جان شهروندان بریتانیا را به خطر میاندازد.»
عباس عراقچی، در واکنش به اظهارات نخستوزیر بریتانیا درباره استفاده آمریکا از پایگاههای این کشور برای عملیات دفاعی علیه رژیم آخوندی، در ایکس نوشت: «استارمر با اجازه استفاده از پایگاههای بریتانیا برای اقدام علیه جمهوری اسلامی، جان شهروندان بریتانیا را به خطر میاندازد.»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥بیست و یکمین روز جنگ، نقشه منطقه را دگرگون کرد. در حالی که دونالد ترامپ با قاطعیت از نبود رهبری برای مذاکره در ایران سخن میگوید، خبر کشته شدن علیمحمد نایینی، سخنگوی سپاه و چندین فرمانده ارشد، لرزه بر پیکره قدرت انداخته است. از سوی دیگر، انهدام شبکه بزرگ پولشویی در امارات و حملات پهپادی به تاسیسات گازی قطر و کویت، بحران را جهانی کرد. در داخل، ایران با قطع ۲۱ روزه اینترنت در «تاریکی دیجیتال» فرو رفته و درگیریهای خونین در تبریز و ملکان، وضعیت را در آستانه نوروز به نقطهای بیبازگشت رسانده است.
#سخنگوی_سپاه
#جنگ_ایران
#نوروز_خونین
#تاریکی_دیجیتال
#مذاکره_ممنوع
#سخنگوی_سپاه
#جنگ_ایران
#نوروز_خونین
#تاریکی_دیجیتال
#مذاکره_ممنوع