♦️ پزشکیان :
پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم
دوران محاصره دریایی یک بشکه نفت هم صادر نکردیم
پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم
دوران محاصره دریایی یک بشکه نفت هم صادر نکردیم
❤1
✅ آکسیوس: مذاکرهکنندگان آمریکایی و ایرانی با میانجی های قطری نشستی سه جانبه برگزار کردند
پزشکیان:
۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوا فضای سپاه دادیم تا بتواند خودش را تجهیز کند
رئیس جمهور خامنهای گفت: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم.
پ.ن:
انگار پول نفت ارث پدرشونه که به هر کی خواستن ببخشن
بجای اینکه ذرهیی به فکر مردم و سفرههای خالی باشن رسما داره میگه نفتی که مال دولت بود!!! دادیم به سپاه...
حتی ثانیهیی فکر نمیکنه که این پول متعلق به مردمه نه آخوندا
۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوا فضای سپاه دادیم تا بتواند خودش را تجهیز کند
رئیس جمهور خامنهای گفت: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم.
پ.ن:
انگار پول نفت ارث پدرشونه که به هر کی خواستن ببخشن
بجای اینکه ذرهیی به فکر مردم و سفرههای خالی باشن رسما داره میگه نفتی که مال دولت بود!!! دادیم به سپاه...
حتی ثانیهیی فکر نمیکنه که این پول متعلق به مردمه نه آخوندا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مسعود پزشکیان در اظهاراتی جنجالی، اعتراف کرد که دولت بیش از ۲۰ میلیون بشکه نفت و بخش عظیمی از ذخایر ارزی کشور را برای پشتیبانی از عملیات نظامی در اختیار نیروهای مسلح و هوافضای سپاه قرار داده است. برآوردهای اولیه نشان میدهد ارزش این حاتمبخشی نفتی بهتنهایی حدود ۱.۸ میلیارد دلار است. این اعتراف بیسابقه به تزریق سرمایههای ملی به نهادهای نظامی، خشم عمومی را برانگیخته است؛ چرا که جامعه ایران هماکنون با تورم افسارگسیخته، کسری بودجه شدید و سقوط قدرت خرید دستوپنجه نرم میکند و این غارت ارزی، عامل اصلی تشدید فقر مردم ارزیابی میشود.
#مسعود_پزشکیان
#سپاه_پاسداران
#بحران_اقتصادی
#غارت_منابع
#تورم_افسارگسیخته
#مسعود_پزشکیان
#سپاه_پاسداران
#بحران_اقتصادی
#غارت_منابع
#تورم_افسارگسیخته
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 «تا کی سرافکندگی؟ یا مرگ یا زندگی!»
🔴 رشت | یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
جمعی از بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی امروز در برابر سازمان تأمین اجتماعی استان گیلان تجمع کردند و با سر دادن شعار «تا کی سرافکندگی؟ یا مرگ یا زندگی!» خشم و اعتراض خود را نسبت به شرایط دشوار معیشتی و نادیده گرفته شدن مطالباتشان ابراز کردند.
🔴 فریاد امروز بازنشستگان در رشت و سایر شهرها ، تنها یک اعتراض صنفی نبود؛ هشداری بود درباره شرایطی که بسیاری از بازنشستگان آن را حاصل سالها بیتوجهی به حقوق و مطالبات خود میدانند.
🔴 رشت | یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
جمعی از بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی امروز در برابر سازمان تأمین اجتماعی استان گیلان تجمع کردند و با سر دادن شعار «تا کی سرافکندگی؟ یا مرگ یا زندگی!» خشم و اعتراض خود را نسبت به شرایط دشوار معیشتی و نادیده گرفته شدن مطالباتشان ابراز کردند.
🔴 فریاد امروز بازنشستگان در رشت و سایر شهرها ، تنها یک اعتراض صنفی نبود؛ هشداری بود درباره شرایطی که بسیاری از بازنشستگان آن را حاصل سالها بیتوجهی به حقوق و مطالبات خود میدانند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تهران؛ فریاد خشم بازنشستگان مقابل سازمان تأمین اجتماعی
🔴 یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با همراهی بازنشستگان سایر صندوقها، امروز مقابل سازمان تأمین اجتماعی تجمع کردند و نسبت به وضعیت معیشتی، گرانی افسارگسیخته، مشکلات درمانی و بیپاسخ ماندن مطالبات خود اعتراض کردند.
🔴 معترضان با سر دادن شعارهایی چون:
«نان گران، دارو گران، دولت شده دشمن جان»
«از غارت بیمهها، درمان شده درد ما»
«کنترل تورم حق مسلم ماست»
«کار خصوصیسازان، غارت خاک ایران»
و «بدهیهای دولت به سازمان پرداخت باید گردد»
نارضایتی خود را از شرایط اقتصادی و وضعیت صندوقهای بیمهای اعلام کردند.
🔴 بازنشستگان میگویند در حالی که هزینههای زندگی، درمان، مسکن و کالاهای اساسی بهصورت مداوم افزایش مییابد، قدرت خرید آنان هر روز کمتر میشود و سفرههایشان کوچکتر از گذشته شده است.
🔴 یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با همراهی بازنشستگان سایر صندوقها، امروز مقابل سازمان تأمین اجتماعی تجمع کردند و نسبت به وضعیت معیشتی، گرانی افسارگسیخته، مشکلات درمانی و بیپاسخ ماندن مطالبات خود اعتراض کردند.
🔴 معترضان با سر دادن شعارهایی چون:
«نان گران، دارو گران، دولت شده دشمن جان»
«از غارت بیمهها، درمان شده درد ما»
«کنترل تورم حق مسلم ماست»
«کار خصوصیسازان، غارت خاک ایران»
و «بدهیهای دولت به سازمان پرداخت باید گردد»
نارضایتی خود را از شرایط اقتصادی و وضعیت صندوقهای بیمهای اعلام کردند.
🔴 بازنشستگان میگویند در حالی که هزینههای زندگی، درمان، مسکن و کالاهای اساسی بهصورت مداوم افزایش مییابد، قدرت خرید آنان هر روز کمتر میشود و سفرههایشان کوچکتر از گذشته شده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴دونالد ترامپ در موضعگیری بسیار تند، وضعیت فعلی را نه یک توافق، بلکه تمدید موقت آتشبس خواند و به پزشکیان هشدار داد رفتارش را اصلاح کند، وگرنه با واکنش نظامی و حتی تهدید تصرف کشور روبرو خواهد شد. او تاکید کرد واشینگتن در پایان مهلت ۶۰ روزه دستباز خواهد داشت و حتی کنترل تنگه هرمز و دریافت ۲۰ درصد عوارض نفتی را صراحتاً مطرح کرد. ترامپ در پیامی دیگر با ضربالاجل به رژیم برای مهار فوری نیروهای نیابتیاش در لبنان هشدار داد که هرگونه تنشآفرینی جدید، حمله موشکی و نظامی بسیار شدیدتری را از سوی ایالات متحده به همراه خواهد داشت.
#تهدید_ترامپ
#تنگه_هرمز
#نیروهای_نیابتی
#مذاکرات_ایران_آمریکا
#حمله_نظامی
#تهدید_ترامپ
#تنگه_هرمز
#نیروهای_نیابتی
#مذاکرات_ایران_آمریکا
#حمله_نظامی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴دونالد ترامپ با لحنی تند و تدافعی، تفاهمنامه اخیر با رژیم ایران را حاصل استیصال تهران دانست و هشدار داد در صورت شکست مذاکرات ۶۰ روزه، واشنگتن گزینههای سختتری را اعمال خواهد کرد. او با اشاره به اهمیت راهبردی تنگه هرمز و تهدیدات موشکی، بر ضرورت امنیت کشتیرانی تأکید کرد و از همراهی چین در این بحران قدردانی نمود. همزمان، استیو ویتکاف، جرد کوشنر و عباس عراقچی برای آغاز دور جدیدی از گفتوگوهای فنی راهی سوئیس شدهاند؛ این در حالی است که ترامپ تصریح کرده در این بازه زمانی هیچ منابع مالی در اختیار جمهوری اسلامی قرار نخواهد گرفت.
#ترامپ
#عراقچی
#مذاکرات_سوئیس
#تنگه_هرمز
#تحریم_ایران
#ترامپ
#عراقچی
#مذاکرات_سوئیس
#تنگه_هرمز
#تحریم_ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سوئیس به کانون داغترین رایزنیهای دیپلماتیک تبدیل شده است؛ جایی که با ورود جیدی ونس، قالیباف، عراقچی و مقامات ارشد پاکستان و قطر، مذاکرات فنی و مستقیم میان آمریکا و رژیم ایران کلید میخورد. محور این گفتوگوها برنامه هستهای و تثبیت آتشبس لبنان است. همزمان با این تحرکات، دونالد ترامپ در موضعی تهاجمی و جنجالی، حاکمیت بر تنگه هرمز را نشانه رفته و اعلام کرده که طی ۶۰ روز آینده و پس از آن، هیچ عوارضی در این آبراه وضع نخواهد شد، مگر اینکه توسط خود آمریکا تعیین شود؛ اقدامی که نشان از تلاش واشنگتن برای کنترل کامل این شریان حیاتی دارد.
#مذاکرات_سوئیس
#جی_دی_ونس
#تنگه_هرمز
#ترامپ
#قالیباف
#مذاکرات_سوئیس
#جی_دی_ونس
#تنگه_هرمز
#ترامپ
#قالیباف
🚨 مردم علاف نیستند؛ پاسخ بدهید!
🔴 ۳۰ درصد قیمتها را بالا میبرید، بعد ۵ درصد کم میکنید و انتظار دارید مردم باور کنند خودرو ارزان شده است؟
🔴 این اسمش کاهش قیمت نیست؛ بازی با اعداد و آمار است. مردمی که هر روز با گرانی دستوپنجه نرم میکنند، بهتر از هر کسی میدانند قیمت خودرو به کجا رسیده است.
🔴 هزاران نفر دو سال پیش پول پرداخت کردهاند، اما هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتهاند. پول مردم را گرفتهاید، اما تعهداتتان همچنان روی زمین مانده است.
🔴 اگر مردم یک قسط را دیر پرداخت کنند جریمه میشوند، اما وقتی خریداران ماهها و سالها در انتظار خودرویی هستند که بهای آن را پرداختهاند، کسی پاسخگو نیست!
🔴 چگونه از «ارزان شدن خودرو» صحبت میکنید، وقتی بسیاری از خریداران هنوز حتی به خودرویی که پولش را دادهاند نرسیدهاند؟
🔴 مردم خسته شدهاند از وعدههای تکراری، آمارسازیها و بازی با اعداد. واقعیت بازار را نه در اطلاعیهها، بلکه در جیبهای خالی و صفهای طولانی انتظار میتوان دید.
🔴 قبل از جشن گرفتن برای چند درصد کاهش قیمت، به این سؤال پاسخ دهید: چرا مردمی که پول پرداخت کردهاند، باید سالها در انتظار اجرای تعهدات بمانند؟
🔴 مردم علاف نیستند؛ حق دارند پاسخ بخواهند، حق دارند مطالبه کنند و حق دارند بدانند چرا تعهدات انجام نمیشود.
🔴 ۳۰ درصد قیمتها را بالا میبرید، بعد ۵ درصد کم میکنید و انتظار دارید مردم باور کنند خودرو ارزان شده است؟
🔴 این اسمش کاهش قیمت نیست؛ بازی با اعداد و آمار است. مردمی که هر روز با گرانی دستوپنجه نرم میکنند، بهتر از هر کسی میدانند قیمت خودرو به کجا رسیده است.
🔴 هزاران نفر دو سال پیش پول پرداخت کردهاند، اما هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتهاند. پول مردم را گرفتهاید، اما تعهداتتان همچنان روی زمین مانده است.
🔴 اگر مردم یک قسط را دیر پرداخت کنند جریمه میشوند، اما وقتی خریداران ماهها و سالها در انتظار خودرویی هستند که بهای آن را پرداختهاند، کسی پاسخگو نیست!
🔴 چگونه از «ارزان شدن خودرو» صحبت میکنید، وقتی بسیاری از خریداران هنوز حتی به خودرویی که پولش را دادهاند نرسیدهاند؟
🔴 مردم خسته شدهاند از وعدههای تکراری، آمارسازیها و بازی با اعداد. واقعیت بازار را نه در اطلاعیهها، بلکه در جیبهای خالی و صفهای طولانی انتظار میتوان دید.
🔴 قبل از جشن گرفتن برای چند درصد کاهش قیمت، به این سؤال پاسخ دهید: چرا مردمی که پول پرداخت کردهاند، باید سالها در انتظار اجرای تعهدات بمانند؟
🔴 مردم علاف نیستند؛ حق دارند پاسخ بخواهند، حق دارند مطالبه کنند و حق دارند بدانند چرا تعهدات انجام نمیشود.
🚨 تجمع اعتراض دانشجویان شهرکرد مقابل استانداری
🔴 شهرکرد | ۱ تیر ۱۴۰۵
دانشجویان امروز با تجمع مقابل استانداری شهرکرد، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات خود مطرح کردند.
@Eterazebazar
🔴 شهرکرد | ۱ تیر ۱۴۰۵
دانشجویان امروز با تجمع مقابل استانداری شهرکرد، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات خود مطرح کردند.
@Eterazebazar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
ببینید دم صبح چه برگههایی گذاشتن زیر شیشهٔ ماشینها
ببینید دم صبح چه برگههایی گذاشتن زیر شیشهٔ ماشینها
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات کردستان
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات استان کردستان روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.
بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.
اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات استان کردستان روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.
بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.
اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود
🔴 وقتی قیمت گوشت به مرز دو میلیون تومان میرسد، روغن چند میلیون تومان قیمت میخورد و سادهترین مواد غذایی هر روز گرانتر میشوند، دیگر صحبت از «بهبود معیشت» برای بسیاری از مردم معنای خود را از دست میدهد.
🔴 واقعیت در سفرههای مردم دیده میشود، نه در آمارها. سفرهای که هر روز کوچکتر میشود و قدرت خریدی که هر روز آب میرود.
🔴 با این قیمتها، حقوقها و درآمدها دقیقاً قرار است کدام بخش از زندگی را پوشش دهند؟
🔴 واقعیت در سفرههای مردم دیده میشود، نه در آمارها. سفرهای که هر روز کوچکتر میشود و قدرت خریدی که هر روز آب میرود.
🔴 با این قیمتها، حقوقها و درآمدها دقیقاً قرار است کدام بخش از زندگی را پوشش دهند؟