This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آتشسوزی در «کوهمره سرخی» دوباره شعلهور شد؛ مردم میگویند: کمک کجاست؟
آتشسوزی در ارتفاعات منطقه کوهمره سرخی که از روز گذشته آغاز شده بود، پس از یک مهار موقت در شب، صبح امروز دوباره شعلهور شده است.
بر اساس گزارشهای محلی، تا این لحظه هیچ نیروی کمکی مؤثر یا تجهیزات کافی در محل دیده نشده و نگرانیها درباره گسترش آتش همچنان ادامه دارد.
آتشسوزی در ارتفاعات منطقه کوهمره سرخی که از روز گذشته آغاز شده بود، پس از یک مهار موقت در شب، صبح امروز دوباره شعلهور شده است.
بر اساس گزارشهای محلی، تا این لحظه هیچ نیروی کمکی مؤثر یا تجهیزات کافی در محل دیده نشده و نگرانیها درباره گسترش آتش همچنان ادامه دارد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴پیام جنجالی مجتبی خامنهای پس از امضای تفاهمنامه با آمریکا، مانوری بزدلانه برای سلب مسئولیت از خود و انداختن بار شکست بر دوش پزشکیان است؛ آنهم در شرایطی که طبق افشاگریها، متن توافق ۲۵ بار جهت اصلاح نزد او برده شده بود. این ولیفقیه نورسیده از ترس قیام و سرنگونی ناچار به پذیرش این جام زهر و تن دادن به مذاکره حضوری شده است، اما برای عقب راندن باند اصلاحطلبان و مهار دلواپسان، ادعای مخالفت میکند. این دجالبازی سیاسی اکنون به تشدید بیسابقه جنگ باندهای درونی رژیم و حتی تهدید به قتل پزشکیان توسط تندروها منجر شده است.
#مجتبی_خامنه_ای
#جام_زهر
#مسعود_پزشکیان
#جنگ_قدرت
#تفاهم_نامه
#مجتبی_خامنه_ای
#جام_زهر
#مسعود_پزشکیان
#جنگ_قدرت
#تفاهم_نامه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴در پایان اولین دور از گفتگوهای فشرده سوئیس با حضور جیدی ونس و قالیباف، دو کشور میانجی (قطر و پاکستان) از توافق ایران و آمریکا برای تشکیل یک «کمیته عالی» و نقشه راه ۶۰ روزه خبر دادند. این کمیته با ایجاد کانال ارتباطی مستقیم برای تنگه هرمز و هسته رفع تنش لبنان، به دنبال مهار بحران است. در حالی که عراقچی مدعی دریافت مجوز صادرات نفت و پتروشیمی شده است، انتشار این اخبار قیمت نفت برنت را به زیر ۸۰ دلار کشاند. با این حال، بروز روایتهای متناقض درباره ترک یا ماندن هیئت ایرانی در اتاق مذاکرات پس از تهدیدهای ترامپ، بر جنجالهای این نشست افزوده است.
#مذاکرات_سوئیس
#کمیته_عالی
#جی_دی_ونس
#عراقچی
#قیمت_نفت
#مذاکرات_سوئیس
#کمیته_عالی
#جی_دی_ونس
#عراقچی
#قیمت_نفت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 پول مال ماست، اما اختیارش دست ما نیست!
این حرف یک کاسب بازار است؛ نه یک تحلیلگر و نه یک سیاستمدار.
اگه این دزدی نیست پس چیه ؟ کی جوابگوهه ؟ یکی نیست جواب بده؟
یعنی خیلی راحت به خودتون شهامت دادین با گردن کلفتی دست بکنین جیب ما ؟
🎥 کلیپ را تا آخر ببینید.
«وقتی پول وارد حساب میشود، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما وقتی صاحب حساب میخواهد از دارایی خودش استفاده کند، ناگهان اختلال، محدودیت و مشکلات سیستمی شروع میشود.»
این حرف یک کاسب بازار است؛ نه یک تحلیلگر و نه یک سیاستمدار.
اگه این دزدی نیست پس چیه ؟ کی جوابگوهه ؟ یکی نیست جواب بده؟
یعنی خیلی راحت به خودتون شهامت دادین با گردن کلفتی دست بکنین جیب ما ؟
🎥 کلیپ را تا آخر ببینید.
«وقتی پول وارد حساب میشود، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما وقتی صاحب حساب میخواهد از دارایی خودش استفاده کند، ناگهان اختلال، محدودیت و مشکلات سیستمی شروع میشود.»
⚠️ پاسخ شهردار آمل به سوال یک خبرنگار در مورد هزینهی تجمعات شبانه:
🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمعآوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.
شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
بلومبرگ فارسی✔️
🔴 ب . ن
اون اندک قلیلی هم که در تجمعات شبانه می رفتند مشخص شد برای چه می رفتند و هزینه اش چقدر بود . این هم سند هزینه کرد برای ایجاد تجمعات به اصطلاح انقلابی خودجوش.
🔺️از ابتدای جنگ رمضان برای تجمعات شبانه میادین، ۱۲ میلیارد تومان هزینه داربست دادیم. از ابتدای جنگ تا امروز ۷۵ میلیارد تومان هزینهٔ تهیهٔ غذا توسط شهرداری پرداخت شده است. در این مدت در جمعآوری زباله هم با مشکل مواجه شدیم.
شهردار آمل
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
بلومبرگ فارسی✔️
🔴 ب . ن
اون اندک قلیلی هم که در تجمعات شبانه می رفتند مشخص شد برای چه می رفتند و هزینه اش چقدر بود . این هم سند هزینه کرد برای ایجاد تجمعات به اصطلاح انقلابی خودجوش.
🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی همه چیز از کار میافتد، مسئولیت با کیست؟
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
هر چی بار فروختیم شد نسیه
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بپا خیزید بپا خیرید
بتی دیگر فرو ریزید
هلا ای شهر خاموشان بپا خیزید
بپا خیزید و کاخ ناخدایان را فرو ریزید
هلا ای شهر خاموشان بپا خیرید
بپا خیزید و کاخ آل سفیان را فرو ریزید
امان از خشم زینب چونکه از حد بگذرد
کجا این قوم ظالم جان سالم می برد
امان از آه مظلومان که از آهی بلا خیزد
اگر دستی فراز آید اگر اشکی فرو ریزد
کسی با چشم عبرت بنگرد
خدا از ظلم ظالم نگذرد
خدا از حرمت خون شهیدان نگذرد
بپا خیزید بپا خیزید
بتی دیگر فرو ریزید
این نوحه در محرم سال ۱۴۰۱ توسط هیئت عاشورا کوی امامزاده جعفر یزد با شعر سید شهاب الدین موسوی و مداحی احمد دشمه در مسجد حظیره اجرا شده است.
بتی دیگر فرو ریزید
هلا ای شهر خاموشان بپا خیزید
بپا خیزید و کاخ ناخدایان را فرو ریزید
هلا ای شهر خاموشان بپا خیرید
بپا خیزید و کاخ آل سفیان را فرو ریزید
امان از خشم زینب چونکه از حد بگذرد
کجا این قوم ظالم جان سالم می برد
امان از آه مظلومان که از آهی بلا خیزد
اگر دستی فراز آید اگر اشکی فرو ریزد
کسی با چشم عبرت بنگرد
خدا از ظلم ظالم نگذرد
خدا از حرمت خون شهیدان نگذرد
بپا خیزید بپا خیزید
بتی دیگر فرو ریزید
این نوحه در محرم سال ۱۴۰۱ توسط هیئت عاشورا کوی امامزاده جعفر یزد با شعر سید شهاب الدین موسوی و مداحی احمد دشمه در مسجد حظیره اجرا شده است.
#ارسالی
دیروز حقوق خدمتم را گرفتم؛ مبلغی که حتی خرج یک هفته زندگی هم نمیشه.
ما سربازها شبها گرسنه میخوابیم و کسی هم صدایمان را نمیشنوه.
امروز آگهیهای استخدام برای حزب الله لبنان را نگاه میکردم و با خودم گفتم:
چطور ممکن است جوانی که برای کشورش خدمت میکنه، اینقدر تحت فشار مالی باشد ولی برای حزب الله اینقدر حقوق میدن؟
واقعاً این وضعیت سزاوار ما نیست. ما هم انسانیم، زندگی داریم، نیاز داریم یکی هست بگه ما سربازا چکار کنیم؟.
دیروز حقوق خدمتم را گرفتم؛ مبلغی که حتی خرج یک هفته زندگی هم نمیشه.
ما سربازها شبها گرسنه میخوابیم و کسی هم صدایمان را نمیشنوه.
امروز آگهیهای استخدام برای حزب الله لبنان را نگاه میکردم و با خودم گفتم:
چطور ممکن است جوانی که برای کشورش خدمت میکنه، اینقدر تحت فشار مالی باشد ولی برای حزب الله اینقدر حقوق میدن؟
واقعاً این وضعیت سزاوار ما نیست. ما هم انسانیم، زندگی داریم، نیاز داریم یکی هست بگه ما سربازا چکار کنیم؟.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شش روز بیآبی؛ زندگی مردم با تانکر نمیچرخد
ساکنان بومهن میگویند بیش از ۶ روز است که با قطعی آب دستوپنجه نرم میکنند و آبی که با تانکر تأمین میشود، حتی پاسخگوی نیازهای اولیه خانوارها نیست.
🚰 شستوشوی لباس و ظروف، استحمام و تأمین نیازهای روزمره به چالشی جدی تبدیل شده است.
👶 خانوادههای دارای کودک، سالمندان و بیماران بیش از دیگران تحت فشار این وضعیت قرار دارند.
⚠️ آب یک مطالبه لوکس نیست؛ ابتداییترین حق زندگی است.
ساکنان بومهن میگویند بیش از ۶ روز است که با قطعی آب دستوپنجه نرم میکنند و آبی که با تانکر تأمین میشود، حتی پاسخگوی نیازهای اولیه خانوارها نیست.
🚰 شستوشوی لباس و ظروف، استحمام و تأمین نیازهای روزمره به چالشی جدی تبدیل شده است.
👶 خانوادههای دارای کودک، سالمندان و بیماران بیش از دیگران تحت فشار این وضعیت قرار دارند.
⚠️ آب یک مطالبه لوکس نیست؛ ابتداییترین حق زندگی است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا گواهی راه ما از هم جدا ست
خدایا گواهی درد ما بی انتها ست
راه ما سادگی دین ما آزادگی
زیر بار ستم جان و سردادگی رسم خوبان است
قحط ایمان است دین رفته بباد
خدایا گواهی درد ما بی انتها ست
راه ما سادگی دین ما آزادگی
زیر بار ستم جان و سردادگی رسم خوبان است
قحط ایمان است دین رفته بباد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸شهباز شریف هم نتونست مانع بیل زدن پایان ناپذیر پزشکیان برای کاشتن درخت تو اسلام آباد بشه
شهباز هی میگه نمادین هست ولش کن اما مسعود ول نمیکنه
شهباز هی میگه نمادین هست ولش کن اما مسعود ول نمیکنه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مداحی انتقادی امسال یزدی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️از رفسنجانی شروع کردند و به خاتمی رسیدند و سپس جنبش سبز و روحانی و قالیباف و آخرین ایستگاهشون رضا پهلوی شده...
این سیر تکاملی یک پادشاهیخواه است که همیشه در حال دریوزگیه...
پادشاهیخواهی در ایران، یک نوع ولدالزنایی سیاسی هست که توسط اتاقفکرهای امنیتی رژیم آخوندی وارد صحنه سیاست ایران شد تا در مقابل سازمان مجاهدین دستاندازی و مانع ایجاد کنند.
این سیر تکاملی یک پادشاهیخواه است که همیشه در حال دریوزگیه...
پادشاهیخواهی در ایران، یک نوع ولدالزنایی سیاسی هست که توسط اتاقفکرهای امنیتی رژیم آخوندی وارد صحنه سیاست ایران شد تا در مقابل سازمان مجاهدین دستاندازی و مانع ایجاد کنند.