This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مداحی انتقادی امسال یزدی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️از رفسنجانی شروع کردند و به خاتمی رسیدند و سپس جنبش سبز و روحانی و قالیباف و آخرین ایستگاهشون رضا پهلوی شده...
این سیر تکاملی یک پادشاهیخواه است که همیشه در حال دریوزگیه...
پادشاهیخواهی در ایران، یک نوع ولدالزنایی سیاسی هست که توسط اتاقفکرهای امنیتی رژیم آخوندی وارد صحنه سیاست ایران شد تا در مقابل سازمان مجاهدین دستاندازی و مانع ایجاد کنند.
این سیر تکاملی یک پادشاهیخواه است که همیشه در حال دریوزگیه...
پادشاهیخواهی در ایران، یک نوع ولدالزنایی سیاسی هست که توسط اتاقفکرهای امنیتی رژیم آخوندی وارد صحنه سیاست ایران شد تا در مقابل سازمان مجاهدین دستاندازی و مانع ایجاد کنند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–رشت؛ آغاز موج سفرها
همزمان با افزایش سفرها، گزارشها از ترافیک پرحجم و در برخی محدودهها سنگین در آزادراه قزوین–رشت حکایت دارد.
همزمان با افزایش سفرها، گزارشها از ترافیک پرحجم و در برخی محدودهها سنگین در آزادراه قزوین–رشت حکایت دارد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖤 سنج و دمام در یادبودشهید راه آزادی محسن چیتساز
گروهی از شهروندان در دستگرد اصفهان با نواختن سنج و دمام یاد محسن چیتساز را گرامی داشتند.
محسن چیتساز جوانی کارگر و مستقل؛در شاپور اصفهان قهوهفروشی داشت؛ نانش را با کار درمیآورد و با مردم بود.
جمعهشب ۱۹ دیماه،او با شلیک مستقیم اسلحه وینچستر از ناحیه سر، به دست یک بسیجی ، به شهادت رسید.
گروهی از شهروندان در دستگرد اصفهان با نواختن سنج و دمام یاد محسن چیتساز را گرامی داشتند.
محسن چیتساز جوانی کارگر و مستقل؛در شاپور اصفهان قهوهفروشی داشت؛ نانش را با کار درمیآورد و با مردم بود.
جمعهشب ۱۹ دیماه،او با شلیک مستقیم اسلحه وینچستر از ناحیه سر، به دست یک بسیجی ، به شهادت رسید.
👏1
تحلیل این خبر با شما :
پاسدار احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع در صداوسیما:
🔹تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم میگویند نظام جمهوری اسلامی را میخواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود
پ.ن: با اصلاح بی اصلاح سرنگونی در راه است این دیگه مهره سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است که خودش همیشه مردم رو سرکوب کرده و میدونه چی در انتظارشون هست
پاسدار احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع در صداوسیما:
🔹تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم میگویند نظام جمهوری اسلامی را میخواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود
پ.ن: با اصلاح بی اصلاح سرنگونی در راه است این دیگه مهره سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است که خودش همیشه مردم رو سرکوب کرده و میدونه چی در انتظارشون هست
وایرال ترین ویدیوی ماه محرم رو میبینید که توی یه هیئت های بوشهر مداح یه نوحه به یاد جاوید نام ها میخونه
👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟣 💫 تحلیل این خبر با شما :
پاسدار #احمدی_مقدم، رئیس #دانشگاه عالی دفاع در صداوسیما:
🔹تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم میگویند نظام جمهوری اسلامی را میخواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود
پ.ن: با اصلاح بی اصلاح سرنگونی در راه است این دیگه مهره سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است که خودش همیشه مردم رو سرکوب کرده و میدونه چی در انتظارشون هست
پاسدار #احمدی_مقدم، رئیس #دانشگاه عالی دفاع در صداوسیما:
🔹تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم میگویند نظام جمهوری اسلامی را میخواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود
پ.ن: با اصلاح بی اصلاح سرنگونی در راه است این دیگه مهره سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است که خودش همیشه مردم رو سرکوب کرده و میدونه چی در انتظارشون هست
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
ساکن استان کردستان هستم و امروز در جاده حسینی - جاده محوری مابین سنندج و همدان - این بنر اعتراضی رو نصب کردم. به مناسبت عاشورا در بنر نوشتم "علی خامنه ای یزید دوره نابود شد و مجتبی نفر بعدیست". این حکومت شرور و مستبد دیگه همه چیز رو باخته و در حال فنا و نابودیست و بزودی به آرزوی دیرینه آزادی وطنمون از دست این حکومت فانی خواهیم رسید!
ساکن استان کردستان هستم و امروز در جاده حسینی - جاده محوری مابین سنندج و همدان - این بنر اعتراضی رو نصب کردم. به مناسبت عاشورا در بنر نوشتم "علی خامنه ای یزید دوره نابود شد و مجتبی نفر بعدیست". این حکومت شرور و مستبد دیگه همه چیز رو باخته و در حال فنا و نابودیست و بزودی به آرزوی دیرینه آزادی وطنمون از دست این حکومت فانی خواهیم رسید!