This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
ساکن استان کردستان هستم و امروز در جاده حسینی - جاده محوری مابین سنندج و همدان - این بنر اعتراضی رو نصب کردم. به مناسبت عاشورا در بنر نوشتم "علی خامنه ای یزید دوره نابود شد و مجتبی نفر بعدیست". این حکومت شرور و مستبد دیگه همه چیز رو باخته و در حال فنا و نابودیست و بزودی به آرزوی دیرینه آزادی وطنمون از دست این حکومت فانی خواهیم رسید!
@Eterazebazar
ساکن استان کردستان هستم و امروز در جاده حسینی - جاده محوری مابین سنندج و همدان - این بنر اعتراضی رو نصب کردم. به مناسبت عاشورا در بنر نوشتم "علی خامنه ای یزید دوره نابود شد و مجتبی نفر بعدیست". این حکومت شرور و مستبد دیگه همه چیز رو باخته و در حال فنا و نابودیست و بزودی به آرزوی دیرینه آزادی وطنمون از دست این حکومت فانی خواهیم رسید!
@Eterazebazar