This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌حاوی صحنه های دلخراش
🔴 تیر جنگی خورد تو سرش میدان هفت حوض تهران 19 دی
🆔Iran_news_ajancy
🔴 تیر جنگی خورد تو سرش میدان هفت حوض تهران 19 دی
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️🔞 این دختر خردسال پس از آنکه توسط اعضای شبهنظامیان بسیج در #کرمانشاه هدف گلوله قرار گرفت، مجروح شد؛ شهری که گزارش شده نیروهای امنیتی در جریان اعتراضات از خشونت شدید استفاده کردهاند. بازماندگان کرمانشاه و دیگر شهرها گفتهاند که نیروهای بسیج و پلیس ویژه عمداً معترضان، از جمله افراد زیر سن قانونی، را هدف قرار دادهاند. خانوادههای کودکانی که کشته شدهاند گزارش دادهاند که از سوی مقامات تحت فشار قرار گرفتهاند تا مرگ فرزندانشان را به معترضان نسبت دهند، نه به نیروهای امنیتی. در جریان اعتراضات ضدحکومتی در ایران، بنا بر گزارش شاهدان عینی، گزارشهای پزشکی و سازمانهای حقوق بشری، نیروهای امنیتی بارها از مهمات جنگی و سلاحهای ساچمهای استفاده کردهاند که منجر به کشته شدن و مجروحیت شدید کودکان شده است. برخی کودکان جان خود را از دست دادهاند و برخی دیگر دچار آسیبهای دائمی، از جمله نابینایی و زخمهای گسترده ناشی از ساچمه، شدهاند.
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
🔴 عراقچی : در صورت لزوم موشک های پیشرفته تر هم میسازیم!
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عراقچی، آماده بازگشت به مذاکرات هسته ای هستیم.
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴حتی مردگان هم از خشونت حکومت آخوندی در امان نیستند!
خاکسپاری بدون مراسم کفن و دفن و زیر تدابیر شدید امنیتی در #فولادشهر_اصفهان
🆔Iran_news_ajancy
خاکسپاری بدون مراسم کفن و دفن و زیر تدابیر شدید امنیتی در #فولادشهر_اصفهان
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین وداع....
اگر من نبودم و ایران آزاد شد بجای من خوشحالی کن
🆔Iran_news_ajancy
اگر من نبودم و ایران آزاد شد بجای من خوشحالی کن
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚫حاوی تصاویر جانسوز
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
🔴دادستان شهرستان فارسان مهدی درویش زاده
این کثیفی خون مبارزان شهرستان رو در شیشه کرده و الان روزانه بیش از 20 نفر رو به بهانه جای ساچمه، استوری و ... دستگیر میکنه
ضمنا یک ماهه که هیچ کدام از دستگیر شدگان قبلی رو آزاد نکرده
و مدام قرار بازداشت موقت رو تمدید میکنه
به شدت بی ادبه و جوابگوی خانواده ها نیست و تهدیدشون میکنه
اصالتا بروجنی هست
خونش شهرکرده
شماره تلفنش: +989123995341
🆔Iran_news_ajancy
این کثیفی خون مبارزان شهرستان رو در شیشه کرده و الان روزانه بیش از 20 نفر رو به بهانه جای ساچمه، استوری و ... دستگیر میکنه
ضمنا یک ماهه که هیچ کدام از دستگیر شدگان قبلی رو آزاد نکرده
و مدام قرار بازداشت موقت رو تمدید میکنه
به شدت بی ادبه و جوابگوی خانواده ها نیست و تهدیدشون میکنه
اصالتا بروجنی هست
خونش شهرکرده
شماره تلفنش: +989123995341
🆔Iran_news_ajancy
🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📢احمد قدیری پسر سفیر سابق رژیم میگوید چرا مردم را در خیابان کم کشتید، مثلا بجای 3500 نفر اگر 5هزار نفر میکشتیم چی میشد، ولی بازداشت برای نظام دردسر دارد و اعدام برای نظام هزینه بردار است...
یکی از مهمترین دلایل قطع اینترنت و تیرخلاص در بیمارستانها بابت اینکه احمد قدیری میگوید که بایستی در شیرتوشیر کار مردم را تمام کرد.
🆔Iran_news_ajancy
یکی از مهمترین دلایل قطع اینترنت و تیرخلاص در بیمارستانها بابت اینکه احمد قدیری میگوید که بایستی در شیرتوشیر کار مردم را تمام کرد.
🆔Iran_news_ajancy
🤬1
⚰️🕷🕸بمیر یا گم شو🪦☠️🔜
موشعلی شیره ای بمیر یا گمشو
لش ببر،روضه خونِ دوزاریه قم شو
همه رو مجروح میخای،چون معلولی!
بپا ترتیبتو ندیم، چون مفعولی
برا اشرف مخلوقات، مایه ننگی
شرتو کم کن و بمیر، پیریه مافنگی
یه عمره با خودتم درگیر جنگی
نکشیمون با دستای چلاغ خرچنگی!
مایه ی شرم بشری، هرّی سید علی
تموم کن این زندگیه شوم و انگلی
بد از، بی پدری، درد صد پدریه
نمونشم مقام معذبه عنتریه
نفستو ببر اجنبی و هلاک شو
توو سینه گور،مهمون زیرخاک شو
سراینده:✍️☆ققنوس☆🦅
🆔Iran_news_ajancy
موشعلی شیره ای بمیر یا گمشو
لش ببر،روضه خونِ دوزاریه قم شو
همه رو مجروح میخای،چون معلولی!
بپا ترتیبتو ندیم، چون مفعولی
برا اشرف مخلوقات، مایه ننگی
شرتو کم کن و بمیر، پیریه مافنگی
یه عمره با خودتم درگیر جنگی
نکشیمون با دستای چلاغ خرچنگی!
مایه ی شرم بشری، هرّی سید علی
تموم کن این زندگیه شوم و انگلی
بد از، بی پدری، درد صد پدریه
نمونشم مقام معذبه عنتریه
نفستو ببر اجنبی و هلاک شو
توو سینه گور،مهمون زیرخاک شو
سراینده:✍️☆ققنوس☆🦅
🆔Iran_news_ajancy
❤3
بگو هر آنچه که از اهل شهر میخواهی!
سقوط و سوختن و غرق و زهر میخواهی؟
به حکم آخر خشتت که بر سرت کوبیم
تو با زبان خوشت یا به قهر میخواهی؟◇
مهر بطلان زیر طومار تو امضا میکنیم
ز پایت منبری از خون مهیا می کنیم
بر مناره میکشم شب با اذان بالا سرت
صبح از حلقت طناب دار را وا میکنیم◇
صَلاح خاک اشغالی، سِلاح است
سپاهی،سر بریدن،شاهراه است
که نا مشروع، طفلان ولایت
به حکم شرع،خونشان مباح است.◇
شیخ حرام زاده را،زنده به گور میکنیم
زبان بریده دیده اش به دشنه کورمیکنیم◇
در مصاف اهریمن،خواهی که شوی ایمن
آتش بگشا برخیز، بنما زرهی بر تن◇
بهشت بهر شیاطین و شیخ جای ندارد
جهنم است بهشتی،که شیخ پای گذارد◇
واجب تر از نون شب قلبی که تنگه
نارنجک و تیر و تفنگ و مشق جنگه◇
گنده لاتا توو خونه بست نشستن
نو جوونا خیابونا رو بستن◇
بزن به چاک، حرومی،گمشو بیرون
از چاه جمکران میشی آویزون◇
آخوند،بسیج و سپاه
توو فاضلاب کله پا◇
اوردنگی و کف گرگیه شورشی
سزای هر بسیجی و ارتشی◇
خلیفه ی ارتجاع،زنده میسوزونیمت
آفتابه دور گردن،توو شهر میچرخونیمت
سراینده:✍️☆ققنوس☆🦅
🆔Iran_news_ajancy
سقوط و سوختن و غرق و زهر میخواهی؟
به حکم آخر خشتت که بر سرت کوبیم
تو با زبان خوشت یا به قهر میخواهی؟◇
مهر بطلان زیر طومار تو امضا میکنیم
ز پایت منبری از خون مهیا می کنیم
بر مناره میکشم شب با اذان بالا سرت
صبح از حلقت طناب دار را وا میکنیم◇
صَلاح خاک اشغالی، سِلاح است
سپاهی،سر بریدن،شاهراه است
که نا مشروع، طفلان ولایت
به حکم شرع،خونشان مباح است.◇
شیخ حرام زاده را،زنده به گور میکنیم
زبان بریده دیده اش به دشنه کورمیکنیم◇
در مصاف اهریمن،خواهی که شوی ایمن
آتش بگشا برخیز، بنما زرهی بر تن◇
بهشت بهر شیاطین و شیخ جای ندارد
جهنم است بهشتی،که شیخ پای گذارد◇
واجب تر از نون شب قلبی که تنگه
نارنجک و تیر و تفنگ و مشق جنگه◇
گنده لاتا توو خونه بست نشستن
نو جوونا خیابونا رو بستن◇
بزن به چاک، حرومی،گمشو بیرون
از چاه جمکران میشی آویزون◇
آخوند،بسیج و سپاه
توو فاضلاب کله پا◇
اوردنگی و کف گرگیه شورشی
سزای هر بسیجی و ارتشی◇
خلیفه ی ارتجاع،زنده میسوزونیمت
آفتابه دور گردن،توو شهر میچرخونیمت
سراینده:✍️☆ققنوس☆🦅
🆔Iran_news_ajancy
🔥1
آمریکا بابک زنجانی را تحریم کرد
🔸آمریکا از اضافه شدن نام ۷ فرد و ۲ شرکت به فهرست تحریمهای مرتبط با ایران خبر داده است.
🔸در فهرست اشخاص حقیقی تحریمشده نام بابک زنجانی نیز دیده میشود.
🆔Iran_news_ajancy
🔸آمریکا از اضافه شدن نام ۷ فرد و ۲ شرکت به فهرست تحریمهای مرتبط با ایران خبر داده است.
🔸در فهرست اشخاص حقیقی تحریمشده نام بابک زنجانی نیز دیده میشود.
🆔Iran_news_ajancy
روایت یک شاهد از شبهای اعتراض
در آن شبها، از نزدیک زنها و مردهای زیادی را دیدم؛ آدمهایی که به تکتکشان افتخار کردم. از معدود دفعاتی بود که واقعاً از بودن کنار مردم لذت بردم و حس غرور داشتم.
من راننده اسنپ هستم. هر روز با آدمهای مختلف سر و کار دارم و کمکم داشتم نسبت به مردم ایران ناامید میشدم.
اما آن شبها همهچیز عوض شد.
واقعاً دلم میخواست بر دست و پیشانی تکتک کسانی که به خیابان آمده بودند بوسه بزنم.
خیلیها جلوی چشمم رفتند و من ماندم.
و حالا هرچه بیشتر میشنوم چه کسانی کشته شدند، این سؤال رهایم نمیکند که چرا بهترینها رفتند. این درد، چیزی نیست که فراموش شود.
مسئولیت ریخته شدن خون این جانها، بر عهده حاکمیتی است که سرکوب را انتخاب کرد؛ فارغ از اینکه گلوله را چه کسی شلیک کرده باشد.
اینها را مینویسم برای ثبت.
برای اینکه گفته شود مردم چه بودند و چگونه ایستادند.
برای اینکه فراموش نکنیم.
🆔Iran_news_ajancy
در آن شبها، از نزدیک زنها و مردهای زیادی را دیدم؛ آدمهایی که به تکتکشان افتخار کردم. از معدود دفعاتی بود که واقعاً از بودن کنار مردم لذت بردم و حس غرور داشتم.
من راننده اسنپ هستم. هر روز با آدمهای مختلف سر و کار دارم و کمکم داشتم نسبت به مردم ایران ناامید میشدم.
اما آن شبها همهچیز عوض شد.
واقعاً دلم میخواست بر دست و پیشانی تکتک کسانی که به خیابان آمده بودند بوسه بزنم.
خیلیها جلوی چشمم رفتند و من ماندم.
و حالا هرچه بیشتر میشنوم چه کسانی کشته شدند، این سؤال رهایم نمیکند که چرا بهترینها رفتند. این درد، چیزی نیست که فراموش شود.
مسئولیت ریخته شدن خون این جانها، بر عهده حاکمیتی است که سرکوب را انتخاب کرد؛ فارغ از اینکه گلوله را چه کسی شلیک کرده باشد.
اینها را مینویسم برای ثبت.
برای اینکه گفته شود مردم چه بودند و چگونه ایستادند.
برای اینکه فراموش نکنیم.
🆔Iran_news_ajancy
روایت یک شب؛ وقتی ترس عقب نشست
در یکی از شبها، من و چند نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم یاد جانباختگان مردم را زنده نگه داریم. ساعتی در شهر گشتیم تا نشانی از نمادهای رسمی پیدا کنیم؛ نه از سر هیجان، بلکه برای گفتنِ یک جمله ساده: خون فراموش نمیشود.
وقتی به محل رسیدیم، دیدیم گروهی دیگر زودتر از ما دست به کار شدهاند. همانجا فهمیدم چیزی در حال تغییر است. ما تنها نبودیم.
شجاعت تکثیر شده بود.
آن شب برای من یک پیام روشن داشت:
وقتی مردم شروع میکنند، ترس عقب مینشیند.
وقتی یکی قدم برمیدارد، نفر بعدی جرأت پیدا میکند.
و وقتی روایتها گفته میشود، دیگر نمیشود حقیقت را خاموش کرد.
اینها را مینویسم برای ثبت، گفتن و ایستادن؛
هرکس به اندازه توانش.
نگذاریم حقیقت فقط از زبان قدرت گفته شود.
ما دیدهایم. ما مینویسیم. ما فراموش نمیکنیم.
اگر ویدئو نداری، بنویس.
اگر عکس نداری، شهادت بده.
اگر فقط دیدی، همان دیدن مهم است.
🆔Iran_news_ajancy
در یکی از شبها، من و چند نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم یاد جانباختگان مردم را زنده نگه داریم. ساعتی در شهر گشتیم تا نشانی از نمادهای رسمی پیدا کنیم؛ نه از سر هیجان، بلکه برای گفتنِ یک جمله ساده: خون فراموش نمیشود.
وقتی به محل رسیدیم، دیدیم گروهی دیگر زودتر از ما دست به کار شدهاند. همانجا فهمیدم چیزی در حال تغییر است. ما تنها نبودیم.
شجاعت تکثیر شده بود.
آن شب برای من یک پیام روشن داشت:
وقتی مردم شروع میکنند، ترس عقب مینشیند.
وقتی یکی قدم برمیدارد، نفر بعدی جرأت پیدا میکند.
و وقتی روایتها گفته میشود، دیگر نمیشود حقیقت را خاموش کرد.
اینها را مینویسم برای ثبت، گفتن و ایستادن؛
هرکس به اندازه توانش.
نگذاریم حقیقت فقط از زبان قدرت گفته شود.
ما دیدهایم. ما مینویسیم. ما فراموش نمیکنیم.
اگر ویدئو نداری، بنویس.
اگر عکس نداری، شهادت بده.
اگر فقط دیدی، همان دیدن مهم است.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 صدای ماندگار شهید راه آزادی «امید نوروزی»،
اگر من نبودم به جای من خوشحالی کنید و به یادم باشید.
تحقق آزادی سرنوشت ماست؛ مردمی که از جان گذشتهاند، تاج ستم را بر زمین میکوبند.
🆔Iran_news_ajancy
اگر من نبودم به جای من خوشحالی کنید و به یادم باشید.
تحقق آزادی سرنوشت ماست؛ مردمی که از جان گذشتهاند، تاج ستم را بر زمین میکوبند.
🆔Iran_news_ajancy