This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥در روزهایی که مردم زیر فشار هستند، مجری صداوسیمای میلی با توهین جدید خود، مرزهای وقاحت را جابهجا کرد. این مجری جیرهخوار با ادبیاتی سخیف، دغدغههای جامعه را به سخره گرفته است. اینها نه شرف دارند و نه بویی از انسانیت بردهاند. اما بدانید که ورق برمیگردد؛ پاسخ این هتاکی و توهین به مردم را به زودی خواهید دید.
#صداوسیما #اعتراضات_سراسری #مجری #وقاحت #مطالبه_گری
🆔Iran_news_ajancy
#صداوسیما #اعتراضات_سراسری #مجری #وقاحت #مطالبه_گری
🆔Iran_news_ajancy
گزارش از بازداشت شماری از پرستاران در پی اعتراضات دیماه
دبیرکل خانه پرستار، اعلام کرد که در جریان اعتراضات دیماه تعدادی از پرستاران بازداشت شدهاند، اما به گفته او آمار دقیقی از تعداد بازداشتشدگان در دست نیست.
او با اشاره به نبود پیگیری مؤثر افزود: «نهادهایی که باید در حمایت از این افراد اقدام کنند، عملاً کنار کشیدهاند و تاکنون هیچ روند مشخص و شفافی برای بررسی وضعیت پرستاران بازداشتی ارائه نشده است.»
به گفته شریفیمقدم، بازداشتها محدود به یک زمان یا یک شهر نبوده و پرستارانی در اصفهان، تهران و برخی شهرهای دیگر نیز بازداشت شدهاند. او تأکید کرد که این بازداشتها تنها به روزهای نخست اعتراضات محدود نمانده و در روزهای بعد نیز ادامه داشته است؛ بهطوریکه به گفته او، «هفته گذشته نیز یک پرستار شاغل در مرکز پرستاریِ در منزل بازداشت شده است.»
🆔Iran_news_ajancy
دبیرکل خانه پرستار، اعلام کرد که در جریان اعتراضات دیماه تعدادی از پرستاران بازداشت شدهاند، اما به گفته او آمار دقیقی از تعداد بازداشتشدگان در دست نیست.
او با اشاره به نبود پیگیری مؤثر افزود: «نهادهایی که باید در حمایت از این افراد اقدام کنند، عملاً کنار کشیدهاند و تاکنون هیچ روند مشخص و شفافی برای بررسی وضعیت پرستاران بازداشتی ارائه نشده است.»
به گفته شریفیمقدم، بازداشتها محدود به یک زمان یا یک شهر نبوده و پرستارانی در اصفهان، تهران و برخی شهرهای دیگر نیز بازداشت شدهاند. او تأکید کرد که این بازداشتها تنها به روزهای نخست اعتراضات محدود نمانده و در روزهای بعد نیز ادامه داشته است؛ بهطوریکه به گفته او، «هفته گذشته نیز یک پرستار شاغل در مرکز پرستاریِ در منزل بازداشت شده است.»
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دو قولوب شیرکاکائو: ۴۰ هزار تومن
نه لوکس شده، نه خاص؛ فقط گرون شده.
این گرونی اتفاق نیست؛
حاصل بیکفایتی، غارت و بیاعتنایی به مردمه.
🆔Iran_news_ajancy
نه لوکس شده، نه خاص؛ فقط گرون شده.
این گرونی اتفاق نیست؛
حاصل بیکفایتی، غارت و بیاعتنایی به مردمه.
🆔Iran_news_ajancy
بزرگترین تفاوت آبان ۹۸ با دی۴۰۴ افتادن همون نقاب نازک مصلحت و تعارف از چهره حاکمیت ولایی بود!
اگر در آبان ۹۸ هم به سر زدن و هم به پا، تو دی ۴۰۴ دیگه تعارف رو کنار گذاشتن و فقط به سر شلیک کردن!
🆔Iran_news_ajancy
اگر در آبان ۹۸ هم به سر زدن و هم به پا، تو دی ۴۰۴ دیگه تعارف رو کنار گذاشتن و فقط به سر شلیک کردن!
🆔Iran_news_ajancy
۲۲ بهمن؛ نمایش اجباری، نه حضور مردمی
وقتی شخصِ اول حاکمیت خودش مجبور میشود برای ۲۲ بهمن فراخوان بدهد،
یعنی قافیه تنگ شده؛
یعنی مردم دیگر در صحنه نیستند
و اتوبوس و حاضروغیاب جای «حمایت مردمی» را گرفته است.
در بسیاری از ادارهها صریح گفتهاند:
صبح سرِ کار حاضر شوید، مدارک همراه داشته باشید،
با اتوبوس به راهپیمایی میروید
و با همان اتوبوس برمیگردید؛
تا کسی راهش را جدا نکند.
این اسمش حضور نیست؛
اجبار است.
۲۲ بهمن امسال،
مقاومت یعنی نرفتن.
یعنی حتی برای نان هم از خانه بیرون نیامدن.
یعنی خیابان خالی،
تا دروغِ «پشتیبانی مردمی» فروبریزد.
مردم دیگر شریک خون جوانان این سرزمین نمیشوند.
حاکمیت هر کاری بکند،
این نمایش بدون مردم است.
در ادامهی قیام دیماه، باید این مسیر را ادامه داد؛
خامنهای و جنایتهایش را رسوا کرد
و به جهان نشان داد این حکومت هیچ پایگاه اجتماعی ندارد
و تنها با سرکوب به بقای خود ادامه میدهد.
خیابان خالی، پاسخ روشن ماست.
🆔Iran_news_ajancy
وقتی شخصِ اول حاکمیت خودش مجبور میشود برای ۲۲ بهمن فراخوان بدهد،
یعنی قافیه تنگ شده؛
یعنی مردم دیگر در صحنه نیستند
و اتوبوس و حاضروغیاب جای «حمایت مردمی» را گرفته است.
در بسیاری از ادارهها صریح گفتهاند:
صبح سرِ کار حاضر شوید، مدارک همراه داشته باشید،
با اتوبوس به راهپیمایی میروید
و با همان اتوبوس برمیگردید؛
تا کسی راهش را جدا نکند.
این اسمش حضور نیست؛
اجبار است.
۲۲ بهمن امسال،
مقاومت یعنی نرفتن.
یعنی حتی برای نان هم از خانه بیرون نیامدن.
یعنی خیابان خالی،
تا دروغِ «پشتیبانی مردمی» فروبریزد.
مردم دیگر شریک خون جوانان این سرزمین نمیشوند.
حاکمیت هر کاری بکند،
این نمایش بدون مردم است.
در ادامهی قیام دیماه، باید این مسیر را ادامه داد؛
خامنهای و جنایتهایش را رسوا کرد
و به جهان نشان داد این حکومت هیچ پایگاه اجتماعی ندارد
و تنها با سرکوب به بقای خود ادامه میدهد.
خیابان خالی، پاسخ روشن ماست.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻صحنهای که قلب هر انسانی را میشکند ...
پیکر یکی از قیامکنندگان که به دست نیروهای دولت اشغالگر ایران به شهادت رسیده، و کودکی که کنار پدر بیجانش فقط یک کلمه را تکرار میکند: «بابا… بابا…»
این صدا خاموش نمیشود؛
نه در حافظه مردم، نه در تاریخ.
اشک امروز، فردا به فریادی برای دادخواهی و آزادی تبدیل خواهد شد—روزی که خونهای ریختهشده، معنای واقعی عدالت را رقم بزند.
🆔Iran_news_ajancy
پیکر یکی از قیامکنندگان که به دست نیروهای دولت اشغالگر ایران به شهادت رسیده، و کودکی که کنار پدر بیجانش فقط یک کلمه را تکرار میکند: «بابا… بابا…»
این صدا خاموش نمیشود؛
نه در حافظه مردم، نه در تاریخ.
اشک امروز، فردا به فریادی برای دادخواهی و آزادی تبدیل خواهد شد—روزی که خونهای ریختهشده، معنای واقعی عدالت را رقم بزند.
🆔Iran_news_ajancy
به سه برادر حکم اعدام دادند.
صدای این سه برادر باشیم، جانشان در خطر است.
#سامان_کیانی_وفا
#آرمان_کیانی_وفا
#رحمان_کیانی_وفا
🆔Iran_news_ajancy
صدای این سه برادر باشیم، جانشان در خطر است.
#سامان_کیانی_وفا
#آرمان_کیانی_وفا
#رحمان_کیانی_وفا
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی از رامین غلامزاده نوشری، پدر میلاد غلامزاده از کشتهشدگان اعتراضات گیلان را نشان میدهد که در حال کندن قبر فرزندش است.
در این ویدئو، زمانی که اطرافیان از او میخواهند این کار را به دیگران بسپارد، رامین غلامزاده به زبان گیلکی میگوید: «من باید قوی باشم؛ بچه منو مگه نکشتن؟!»
میلاد غلامزاده، شهروند گیلک، از کشتهشدگان اعتراضات سراسری دیماه ۱۴۰۴ است که در شهر خشکبیجار گیلان با شلیک مستقیم مأموران جمهوری اسلامی ایران کشته شد.
🆔Iran_news_ajancy
در این ویدئو، زمانی که اطرافیان از او میخواهند این کار را به دیگران بسپارد، رامین غلامزاده به زبان گیلکی میگوید: «من باید قوی باشم؛ بچه منو مگه نکشتن؟!»
میلاد غلامزاده، شهروند گیلک، از کشتهشدگان اعتراضات سراسری دیماه ۱۴۰۴ است که در شهر خشکبیجار گیلان با شلیک مستقیم مأموران جمهوری اسلامی ایران کشته شد.
🆔Iran_news_ajancy
🕞 گواهی فوت کودک ۱۳ ساله کار که به ضرب گلوله در نازی آباد کشته شد و پیکرش تا مدتها رها شده بود
براساس گزارش ایران وایر، ابوالفضل وحیدقزلجه میدان متولد ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، بعد از فوت مادرش به دلیل کرونا بدون سرپرست بود و به جای مدرسه مشغول کار شده بود. مطابق سند گواهی فوت، او در پنجشنبه ۱۸ دیماه کشته شده اما تا بیش از ۲۵ روز بعدشناسایی و تدفین نشده است.
🆔Iran_news_ajancy
براساس گزارش ایران وایر، ابوالفضل وحیدقزلجه میدان متولد ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، بعد از فوت مادرش به دلیل کرونا بدون سرپرست بود و به جای مدرسه مشغول کار شده بود. مطابق سند گواهی فوت، او در پنجشنبه ۱۸ دیماه کشته شده اما تا بیش از ۲۵ روز بعدشناسایی و تدفین نشده است.
🆔Iran_news_ajancy
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم منزل بهم ریخته شده مجری هتاک صدا و سیما محمد حسین محبی همون که میگفت جنازه رو تو یخچال بستی بزاریم یا تو فریزر
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy